Е39 2.0 + компресор
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е39 2.0 + компресор
Дравеите,някои слагал ли е компресор на такъв мотор ,имате ли представа освен компресора какво още ще трябва,можеби дюзи с по голям дебит,електроника,и др. дали е по лесно да се присади турбо,или компресор,като в случая не се гони някъква умопомръчаваща мощност!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е39 2.0 + компресор
Компресор, дюзи, кулер, пътища, силикони, коленца, скобички, фланци, стойки, ролки, ремъци, уреди, някаква електроника, доста работа.. абе некви 5-6 бона 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е39 2.0 + компресор
..после нов матор 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е39 2.0 + компресор
мките не са това което са
..стоковите де
..а и нали след падането на акциза щеше да се напълни тук с такива
....да,ама нейсе 





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е39 2.0 + компресор
Неразбирам за какво ми е кулер при положение че говориме за компресор,както и пътища,някои ако може да даде конкретна информация да я даде,празни приказки колкото искаш! Все пак мерси 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е39 2.0 + компресор
Кулер примерно ти трябва защото компресора като работи отделя топлина, която едва ли искаш да вкараш директно в мотора си. Наистина по-лесен начин е да го залепиш директно на всмукателя, но е много по-неудачен вариант особено за ежедневка. Но, ако искаш да изкараш 50% от потенциала на компресора и да си счупиш бързо мотора варианта, който мислиш е найстина много добър.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Е39 2.0 + компресор
то тая двайска на е39 не беше ли никасил и тя
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е39 2.0 + компресор
Не никасила е проблемацията, а тва че не правят шпилки за тоз матор и на по-голям надув изтърва.
Re: Е39 2.0 + компресор

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Е39 2.0 + компресор
tonipunch написа::wave: мерси,днес се поразтърсих из форума и има подобен пит на моя,но маи се иказва че ваноса не е много удачен за надувана,и то ако се надува по добре да е с турбо!
Има китове за премахване на ваносите
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Е39 2.0 + компресор
Никакво значение няма дали ще е с турбина или с компресор. И в двата случая е еднакво трудно и си имат своите плюсове и минуси. Така че да се твърди че едното е по добро от другото е малко неуместно. С турбо се изкарват повече мощности но пък за ежедневка компресора е доста по удачен вариянт и все пак всичко зависи от типа каране на човек и от това какво очакваш ти. Аз лично съм по нервен шофьор и не ме бърка че колата ми тръгва примерно след 3500 а преди това няам никой и затова избрах турбината. Други пък биха искали да си имат сила още от 1500 оборота и не цеялт люти мощности и в тоя вариянт компресора е по удачен. Абе няма да е зле да почетеш още из форума защото има доста информация и сам да си прецениш какво искаш ти а не какво са ти казали че е по добре.tonipunch написа::wave: мерси,днес се поразтърсих из форума и има подобен пит на моя,но маи се иказва че ваноса не е много удачен за надувана,и то ако се надува по добре да е с турбо!
И в двата случая разходите са големи и работата много. И всичко което ти написа по горе bum_bum ще ти е нужно бъди сигурен.
Последна промяна slavianko на 20 Яну 2010, 17:31, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Е39 2.0 + компресор
може и турбина + компресор 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Е39 2.0 + компресор
Няма файда от тия упражнения след като извода е ясен още от сега




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани