Температури на изходящите газове с и без турбина?
Модератор: bum_bum
3 мнения
• Страница 1 от 1
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Температури на изходящите газове с и без турбина?
Здравейте!
Правя една що-годе кратка разработка (до 20тина страници ще излезне) в университета (ВТУ- Университет по Транспорта) за начините за използване на "отпадна" енергия и разбира се част от реферата е, за най-внедреният от тях до момента - използването на изходящите газове като начин за повишаване на мощността на превозното средство. Доста неща съм изчел по темата, някои от тях съм виждал, други не, но има неща които са ми тема "табу" и до сега не съм се интересувал за тях. А именно, това са няколко простички неща, които се надявам да науча тук от хора с опит
:
- Каква е работната температура на двигателя (не на охлаждащата течност, а температурата при която изгаря горивото в цилиндъра) - на такъв с атмосферно пълнене и на такъв с принудително - някои има ли някакви конкретни (или поне приблизителни) данни за това ?
- Каква е температурата на изходящият газ в изходящият колектор, в средната част на изпускателната система и накрая в крайното гърне ?
- Какви са температурите температурите на изходящите газове при мотор с принудително пълнене, преди турбината, след нея, преди интеркулера (ако има такъв в турбо системата) след него и в всмукателния колектор? А каква е температурата на изходящия газ, които минава покрай турбината през Westgate-a и отива в изпускателната система направо?
Работата трябва да бъде предадена във вторник /19.01.2010/, но тези неща представляват интерес за мен и дори след това да получа отговори (ако изобщо получа) ще бъда благодарен
Благодаря предварително на всички, които отделиха от времето си по тази тема
Правя една що-годе кратка разработка (до 20тина страници ще излезне) в университета (ВТУ- Университет по Транспорта) за начините за използване на "отпадна" енергия и разбира се част от реферата е, за най-внедреният от тях до момента - използването на изходящите газове като начин за повишаване на мощността на превозното средство. Доста неща съм изчел по темата, някои от тях съм виждал, други не, но има неща които са ми тема "табу" и до сега не съм се интересувал за тях. А именно, това са няколко простички неща, които се надявам да науча тук от хора с опит

- Каква е работната температура на двигателя (не на охлаждащата течност, а температурата при която изгаря горивото в цилиндъра) - на такъв с атмосферно пълнене и на такъв с принудително - някои има ли някакви конкретни (или поне приблизителни) данни за това ?
- Каква е температурата на изходящият газ в изходящият колектор, в средната част на изпускателната система и накрая в крайното гърне ?
- Какви са температурите температурите на изходящите газове при мотор с принудително пълнене, преди турбината, след нея, преди интеркулера (ако има такъв в турбо системата) след него и в всмукателния колектор? А каква е температурата на изходящия газ, които минава покрай турбината през Westgate-a и отива в изпускателната система направо?
Работата трябва да бъде предадена във вторник /19.01.2010/, но тези неща представляват интерес за мен и дори след това да получа отговори (ако изобщо получа) ще бъда благодарен

Благодаря предварително на всички, които отделиха от времето си по тази тема

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Температури на изходящите газове с и без турбина?
Ще е добре, ако има какво да споделиш тук за да се получи някаква дискусия защото в крайна сметка форума не е справочник. Иначе в google има тонове информация по въпроса.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Температури на изходящите газове с и без турбина?
Предпочитам да ми каже някой който го е правил, отколкото да използвам стар справочник с невярна обща неконкретна информация.
И все пак, приемам критиката на колегата и смятам да покажа част от реферата, който ще включва и Хибридни газови турбини;
Друго, което смятам да включа е таблица по данни на Корки Бел от ( Максимум Бууст) според която :
Друг начин далеч не толкова интересен за тази аудитория предполагам и за това не съм и го споменал тук е : регенеративно спиране .
На мене просто ми трябват няколко температури които да добавя и не мисля, че това би било кой знае какъв проблем на занимаващи се с това хора
(ако изобщо са ги мерили температурите).
Поздрави !
П.С.: А на мен ми трябват тези температури

И все пак, приемам критиката на колегата и смятам да покажа част от реферата, който ще включва и Хибридни газови турбини;
Друго, което смятам да включа е таблица по данни на Корки Бел от ( Максимум Бууст) според която :

Друг начин далеч не толкова интересен за тази аудитория предполагам и за това не съм и го споменал тук е : регенеративно спиране .
На мене просто ми трябват няколко температури които да добавя и не мисля, че това би било кой знае какъв проблем на занимаващи се с това хора

Поздрави !

П.С.: А на мен ми трябват тези температури


3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани