Полиране на колектори

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 20.01.2003
Местоположение: София

Полиране на колектори

Мнение от Vectra 1.4+ » 25 Фев 2003, 12:18

Намерих сервиза за полиране на колекторите!!! Лошото е че процедурата отнема от 2 до 3 седмици. Цената е от 350 до 400лв.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 25 Фев 2003, 12:26

Ako ti se 4aka - donesi gi v Ruse - ste otneme ne pove4e ot 7 dena cenata ste e podobna - prosto iskam da vidq tvoite kolektori - prati mi snimka ili URL please
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 20.01.2003
Местоположение: София

Мнение от Vectra 1.4+ » 25 Фев 2003, 13:44

Megoff прояви интерес на срещата миналата неделя. Иначе дай да видм и варианта за Русе. В този сервис първо ги шлайфали после ги по-меднявали и накрая ги никелирали. За това отнемало толкоз време. Пиши как ги правят при теб. Снимката не мога да ти я пратя защото ми е на харда а не на URL. Ще ти я пратя по mail-a.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

Каде

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 25 Фев 2003, 20:08

Hi,
kade se namira tozi service? Moze li address-a da bade populariziran :D
Haide po-barzo 4e me interesuva!!!

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 26 Фев 2003, 13:47

Vectra 1.4+ написа: Снимката не мога да ти я пратя защото ми е на харда а не на URL. Ще ти я пратя по mail-a.

Prati mi i na mene snimka molya te!
quixzole@abv.bg

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 26 Фев 2003, 20:01

В този сервис първо ги шлайфали после ги по-меднявали и накрая ги никелирали


Takova polirane za pruv put 4uvam - a i e bezmisleno i moje da se kaje opasno
Zna4i ot zamata duma polirane se podrazbira - 6laifane i polirane s pasti - a ot poliran alumin po ubavo nema :wink:
Cenata e 50lv na kolektor - na cilindar - ako sa po kusi ot 20sm cenata e po malka ili na polovina - tova se dooto4nqva na mqsto
Ako vi interesuva ne6to drugo pitaite - ne moa da otgovarqm mnoo burzo stoto po cql den ba4kam po serviza - a ako nqkoi kazva 4e s "leko" se boqdisva leko - NE VQRVAITE :cry:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 20.01.2003
Местоположение: София

Мнение от Vectra 1.4+ » 27 Фев 2003, 19:41

Благодаря ти Kamikadze. Кажи горе долу за колко време става и може ли например да ти го пратя с куриер колектора или нещо подобно. И мен ми се видя странно тая историа с никелирането но тия образи това правят. Препоръча ми ги един човек с Golf при който определено има добър резултат. Ако направим комбина с Megoff може ли да изкрънкаме отстъпка за количество? Забравих разбира се и парите ще ти пратим.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.12.2002

Мнение от ATM racing team » 28 Фев 2003, 13:18

Полирането на колектори е вече отречен метод за тунинговане.... при полирането повърхноста става идеално гладка...ще кажете идеално... но се получава ситуацията като слогаш найлон върху стъкло....той полепва плътно , така става и с сместа в колекторите...ефекта е обратен.... и хората са го доказали .... термина беше нещо като повишаване на хидравличното и т.н. Хората в момента правят някякви песакоктруйни магии:) и после обработка с цинк.... ако се интересувате имам хора занимаващи се с тунинг ще Ви кажат как седят нещата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

само да добавя

Мнение от july`s » 28 Фев 2003, 14:23

четох някъде (ама не помня къде)...

при полирането се намалява съпротивлението на въздуха, дотук добре, обаче се оказва че не е много добре, защото нямало турбулентност и сместта не ставала много хомогенна...

въпреки че си мисля, че при достатъчно налягане на бензина, сместта ще си се хомогенизира както трябва...

даже пишеше че в ф1, слагали допълнителни джвъчки за да разтурбулират въздуха:) ама те там са друга ракия

друг момент е че дефакто въздуха не е постоянен поток, а е на импулси, зависещи от оборотите, та ако видите странно отклонение (глухо) някъде по всмукателния тракт, да не се чудите, механичен резонатор, само че за точната му роля, ще трябва лорддигитал да се изкаже (ако не в #бмвповер, то в #царс виси често)
<br>
br

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 28 Фев 2003, 19:02

Полирането на колектори е вече отречен метод за тунинговане.... при полирането повърхноста става идеално гладка...ще кажете идеално... но се получава ситуацията като слогаш найлон върху стъкло....той полепва плътно , така става и с сместа в колекторите...ефекта е обратен.... и хората са го доказали .... термина беше нещо като повишаване на хидравличното и т.н


Ne moa da shvana to4no kvo iska6 da kaje6 - no ne e vqrno :twisted:
Zna4i poliraneto e zaduljitelen tuning i go pravqt vsi4ki po seriozni tuning firmi - prosto e mnoo trudoemko i skupo . Tova za smesta v koleltorite moje da stane samo na carburatorna kola stoto pri injekciite (pone pri pove4eto ) zamata diuza pruska neposredstveno predi glavata . Stom kazvat 4e se diga mo6nost ot ROWER ROHLS , INDUCTION KITS koito sa po4ti na su6tiq princip zna4i ......... :lol:
Zna4i problema e 4e pri novote po sportni koli oste ot zavoda izlizat super gladki i ne moje da se o4akva mnoo ot polirane kakto kazvat ot NOWACK:
As good as modem cylinder-head casting Methods are, especially on a BMW M motor, Hans Nowack knows how to find the last few bhp. So the cylinder heads were gas flowed. 'In the old days, we could pick up as much as 20bhp with good porting and polishing,' he explained. 'Gains on the -eads are much smaller, perhaps five even or seven bhp at most, which shows just far BMW stretched to get its 343bhp, but as one of our objectives was to extract the ultimate reliable power and torque from this engine, we needed to push the whole envelope to the limit. Whether a client would want to pay a significant labour charge for just four or five more horsepower is another question
A poliraneto se polzva pri si4ki motorsports VERVAITE MI - kakto vika Monkata :!:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 28 Фев 2003, 22:26

Vectra 1.4+ написа:Megoff прояви интерес на срещата миналата неделя. Иначе дай да видм и варианта за Русе. В този сервис първо ги шлайфали после ги по-меднявали и накрая ги никелирали. За това отнемало толкоз време. Пиши как ги правят при теб. Снимката не мога да ти я пратя защото ми е на харда а не на URL. Ще ти я пратя по mail-a.

М да...
Тая процедура можеби има смисъл!
Медта попринцип е около с около 30% по топлопроводима от алуминия, но за съжаление е над 3 пъти по-тежка от него! За какво се слага? Тя е преходното звено между алуминия или какъвто е там матеряла и хрома! Хрома се задържа много добре на мед, а тя от своя страна се хваща лесно на почти всичко! За кво се слага хром? Да е по-дурако устойчиво на надраскване и най-важното- да лъщи (от което няма полза освен да радва окото).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

ПАК ГЛУПОСТИ

Мнение от Любо Мегов » 01 Мар 2003, 1:20

ПАК ГЛУПОСТИ МОЙ ЧОВЕК
ХРОМИРАТ СЕ ОТВЪТРЕ, НЕ ОТВЪН ЗА ДА РАДВАТ ОКОТО :!: :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Re: ПАК ГЛУПОСТИ

Мнение от PARADOX_sf » 01 Мар 2003, 10:55

//MegOFF написа:ПАК ГЛУПОСТИ МОЙ ЧОВЕК
ХРОМИРАТ СЕ ОТВЪТРЕ, НЕ ОТВЪН ЗА ДА РАДВАТ ОКОТО :!: :evil:

Aз да съм казал, че се хромират отвън? Много ясно, че отвътре!
Забравих да спомена, че хрома пази медта от окисляване...

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Re: ПАК ГЛУПОСТИ

Мнение от I.Voykov » 01 Мар 2003, 12:33

PARADOX_sf написа:Aз да съм казал, че се хромират отвън? Много ясно, че отвътре!
Забравих да спомена, че хрома пази медта от окисляване...

А как тогава ще ти радват очите да не си виждаш колекторите отвътре :lol: :lol: :lol:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 01 Мар 2003, 13:34

Честно, незнам как успяват да помеднят, никелират и хромират равномерно вътрешността на колектора. Какви са тез електроди, какво е това чудо? Може би го правят с някакава циркулация на електролита? Друг проблем е, че хрома не е много температуроустойчив. Според мен е достатъчно само да се полира добре, а чак да се прави огледало - има ли смисъл? Да не говорим, че без добро пъвроначално полиране, галваниката не може да изглади повърхността.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook