Cold Air Intake от предната броня
Модератор: bum_bum
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Cold Air Intake от предната броня
Видях го на колата на bum_bum, както и естествено на CSL. Как се прави това? Какъв филтър ползвате и може ли да се запази фабричната кутия за филтъра, за да се ползва като изолация?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Cold Air Intake от предната броня
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Cold Air Intake от предната броня
Там по-принцип би трябвало много да се замърсява. А при дъжд има ли шанс да се намокри?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Cold Air Intake от предната броня
Не, карал съм в много силен дъжд с видимост може би под 20 метра и няма грижи. Бас рефлексите на бронята имат мрежа за да не влизат някакви много големи боклуци, иначе прах лови колкото искаш ама няма как..
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Cold Air Intake от предната броня
Никога нямаше да се досетя, че това е бас рефлектор, хитро
Откъде ги взе?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Cold Air Intake от предната броня
Само, че за да го туриш тва там, треа изхвърлиш и клаксоните и стоиките да се отрежат от купето.
- georgymk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: Cold Air Intake от предната броня
момчета бихте ли ме "светнали" за какво се ползва това ?
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- georgymk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: Cold Air Intake от предната броня
bum_bum написа:Така като гледаш снимките не ти ли идват идеи
нещо общо с турбото ? или с двигателя....абе я ме светни,не ме мъчи...

1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Cold Air Intake от предната броня
По-принцип кутията за въздушния филтър на Е36 я водят рестриктивна. С премахването й и слагането на качествен конусен филтър, се отпушва малко двигателя. Това с предните дупки на бронята е за да може студената въздушна струя пред колата да духа директно във филтъра. По този начин се избягва изграждането на защитен топлинен щит за изолация от топлоната на двигателя.
Може ли да се хване една тръба направо от дупките и да се мушне във вътрешния отвор на конуса? Ефект дали ще има? Някой пистови мотори използват налягането от въздушната струя по този начин.
Може ли да се хване една тръба направо от дупките и да се мушне във вътрешния отвор на конуса? Ефект дали ще има? Някой пистови мотори използват налягането от въздушната струя по този начин.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Cold Air Intake от предната броня
Може ама кво налягане мислиш има. Иначе има хора на драг там навиват една фуния 

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Cold Air Intake от предната броня
Ето тук намерих една интересна тема http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=298935. Пича така и не е отишъл на dino. Не знам дали няма да се бърка CPU-то при по-висока скорост от промяната в налягането макар и минимална. Също информацията от температурният сензор във филтъра за какво точно служи на компютъра? Да не определя fuel/air ratio?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Cold Air Intake от предната броня
Не го четох, но не вярвам да го е правил. За е90 се продават готови китове такива. Налягането няма да е толкова голямо за да не може компютъра да се оправи. Ако имаш вече по-големи колектори, валове и т.н. става проблемация.
Re: Cold Air Intake от предната броня
абе да си кажа честно, ако не е гъзарията да ги има тия две дупки, е доста по-лесно да се направи един щит и толкоз. Цялата работа е филтъра да не дърпа топъл въздух от радиатора, нищо повече. Просто маторя диша по-добре, нищо повече. Нема се дигнат 112 коня отгоре.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани