по големи дюзи или втора реика?
Модератор: bum_bum
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
по големи дюзи или втора реика?
Колеги имам вапроси на които немога да си намеря разумен отговор. реших да турбонирам иската и взех да сабирам инфо но немога да си обясна няколко неща.
Какви са предимствата от втори ред дюзи пред един ред но по - големи (масово да не казвам и всички са с два реда)
и защо всички оставят скапания дебитомер (в смисъл каква е фаидата от турбо пътища на 60ф примерно когато всичко това в краина сметка ще минава през никаквия отвор на дебитомера).
Какви са предимствата от втори ред дюзи пред един ред но по - големи (масово да не казвам и всички са с два реда)
и защо всички оставят скапания дебитомер (в смисъл каква е фаидата от турбо пътища на 60ф примерно когато всичко това в краина сметка ще минава през никаквия отвор на дебитомера).
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: по големи дюзи или втора реика?
Отговора и на двата ти въпроса се заключава в това с каква електроника
мислиш да управляваш двигателя си. Ако ще използваш пиджибек там
се ползва инжектор драйв-а и се управяляват допълнителните дюзи,
които работят само когато има налягане от турбото. през атмосферните
режими колата си работи с основните(в повечето случай оригинални) инжектори.
Ако електрониката която ще ползваш позволява да управляваш двигателя по
МАП сензор и обороти, то спокойно може да махнеш дебитомера, но това води
след себе си други проблеми/дефекти и така
Опитай и после сподели 
мислиш да управляваш двигателя си. Ако ще използваш пиджибек там
се ползва инжектор драйв-а и се управяляват допълнителните дюзи,
които работят само когато има налягане от турбото. през атмосферните
режими колата си работи с основните(в повечето случай оригинални) инжектори.
Ако електрониката която ще ползваш позволява да управляваш двигателя по
МАП сензор и обороти, то спокойно може да махнеш дебитомера, но това води
след себе си други проблеми/дефекти и така




R.I.P Landikar
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
Re: по големи дюзи или втора реика?
да колега съгласен съм с теб но неразбирам предимствата от това, а аз ще я подкарвам с мега
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: по големи дюзи или втора реика?
С мегата можеш да я караш и с един ред по-големи дюзи, също така дебитомера вече няма да ти е нужен 

- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: по големи дюзи или втора реика?
колеги а някои да е слагал втори ред дюзи на сток колектор м20 ако има такъв нека сподели
- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
Re: по големи дюзи или втора реика?
doko написа:колеги а някои да е слагал втори ред дюзи на сток колектор м20 ако има такъв нека сподели
по добре си направи с мега и 6 дюзи, няма смисъл от цялата игра с разпробиването на м20 колектора и смт6 защото не е удобно. Тая операция с втория ред дюзи е по удачна при м42
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Re: по големи дюзи или втора реика?
Малко зависи и каква мощност искаш и колко големи ще са дюзите когато са един ред.При по-големи дюзи(550 сс и нагоре) в един ред няма да имаш дъбър празен ход щото дюзата трябва да отваря много кратко време и точното дозиране е затруднено.Затова се оставя първия ред да са оригиналните(или малки дюзи)-заради празния ход.
Megasquirt & Megaview user
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: по големи дюзи или втора реика?
Виж сега. От голямо значение също е и с каква цел ще се ползва въпросният автомобил. На какъв надув ще бъде и много други. Ако ще ползваш колата като евридейка и няма да има някакви извънземни надуви допълнителната електроника с втори ред инжектори е доста добър вариянт. Това е лично мое мнение базирано на моите впечатления. Аз в момента съм със смт6 и допълнителни инжектори и празният ми ход си е като заводски. В атмосверни режими колата си е все същата атмосверка без никаква разлика в разхода.VINITU написа:да колега съгласен съм с теб но неразбирам предимствата от това, а аз ще я подкарвам с мега
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
Re: по големи дюзи или втора реика?
ама нали се сещаш колко е неудобен м20 смукатела за тая цел и щом мисли за мега нема никакав смисъл от два реда
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: по големи дюзи или втора реика?
Изобщо не е неудобен той просто си има чалъм и за негоsundera86 написа:ама нали се сещаш колко е неудобен м20 смукатела за тая цел и щом мисли за мега нема никакав смисъл от два реда

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- misanthrope
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
Re: по големи дюзи или втора реика?
и аз съм на същото мнение, малко са хората които могат да я настройват супер точно мегата
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: по големи дюзи или втора реика?
при мене с мегата нямаше грижи на с14-та и беше доста по жива от с оригиналната електроника
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: по големи дюзи или втора реика?
Ако всико е нагласено ок съгласен съм. Но това е гояма рядкостSharo написа:при мене с мегата нямаше грижи на с14-та и беше доста по жива от с оригиналната електроника
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: по големи дюзи или втора реика?
А като цена колко върви едно смт6?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: по големи дюзи или втора реика?
Моето го взех з 600лв с мапа. НовоМармот написа:А като цена колко върви едно смт6?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани