по големи дюзи или втора реика?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

по големи дюзи или втора реика?

Мнение от VINITU » 30 Окт 2009, 10:00

Колеги имам вапроси на които немога да си намеря разумен отговор. реших да турбонирам иската и взех да сабирам инфо но немога да си обясна няколко неща.
Какви са предимствата от втори ред дюзи пред един ред но по - големи (масово да не казвам и всички са с два реда)
и защо всички оставят скапания дебитомер (в смисъл каква е фаидата от турбо пътища на 60ф примерно когато всичко това в краина сметка ще минава през никаквия отвор на дебитомера).

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от rtzankov » 30 Окт 2009, 10:41

Отговора и на двата ти въпроса се заключава в това с каква електроника
мислиш да управляваш двигателя си. Ако ще използваш пиджибек там
се ползва инжектор драйв-а и се управяляват допълнителните дюзи,
които работят само когато има налягане от турбото. през атмосферните
режими колата си работи с основните(в повечето случай оригинални) инжектори.

Ако електрониката която ще ползваш позволява да управляваш двигателя по
МАП сензор и обороти, то спокойно може да махнеш дебитомера, но това води
след себе си други проблеми/дефекти и така :) Опитай и после сподели ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от VINITU » 30 Окт 2009, 10:51

да колега съгласен съм с теб но неразбирам предимствата от това, а аз ще я подкарвам с мега

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от Alexbmw » 30 Окт 2009, 12:35

С мегата можеш да я караш и с един ред по-големи дюзи, също така дебитомера вече няма да ти е нужен ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от doko » 31 Окт 2009, 19:21

колеги а някои да е слагал втори ред дюзи на сток колектор м20 ако има такъв нека сподели

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от misanthrope » 31 Окт 2009, 19:37

doko написа:колеги а някои да е слагал втори ред дюзи на сток колектор м20 ако има такъв нека сподели

по добре си направи с мега и 6 дюзи, няма смисъл от цялата игра с разпробиването на м20 колектора и смт6 защото не е удобно. Тая операция с втория ред дюзи е по удачна при м42

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от valentino » 04 Ное 2009, 16:28

Малко зависи и каква мощност искаш и колко големи ще са дюзите когато са един ред.При по-големи дюзи(550 сс и нагоре) в един ред няма да имаш дъбър празен ход щото дюзата трябва да отваря много кратко време и точното дозиране е затруднено.Затова се оставя първия ред да са оригиналните(или малки дюзи)-заради празния ход.
Megasquirt & Megaview user

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от slavianko » 04 Ное 2009, 16:54

VINITU написа:да колега съгласен съм с теб но неразбирам предимствата от това, а аз ще я подкарвам с мега
Виж сега. От голямо значение също е и с каква цел ще се ползва въпросният автомобил. На какъв надув ще бъде и много други. Ако ще ползваш колата като евридейка и няма да има някакви извънземни надуви допълнителната електроника с втори ред инжектори е доста добър вариянт. Това е лично мое мнение базирано на моите впечатления. Аз в момента съм със смт6 и допълнителни инжектори и празният ми ход си е като заводски. В атмосверни режими колата си е все същата атмосверка без никаква разлика в разхода.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от misanthrope » 04 Ное 2009, 17:50

ама нали се сещаш колко е неудобен м20 смукатела за тая цел и щом мисли за мега нема никакав смисъл от два реда

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от slavianko » 04 Ное 2009, 20:01

sundera86 написа:ама нали се сещаш колко е неудобен м20 смукатела за тая цел и щом мисли за мега нема никакав смисъл от два реда
Изобщо не е неудобен той просто си има чалъм и за него ;) А щом мисли за мега ок няма лошо но това автоматично значи че се вкарва в един филм и после следва едно непрестанно бъзикане. Никой не може да ме убеди че със простата мега ще искара по добри настройки от фабричното ЕКУ
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от misanthrope » 04 Ное 2009, 20:25

и аз съм на същото мнение, малко са хората които могат да я настройват супер точно мегата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от Sharo » 05 Ное 2009, 14:09

при мене с мегата нямаше грижи на с14-та и беше доста по жива от с оригиналната електроника
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от slavianko » 05 Ное 2009, 14:49

Sharo написа:при мене с мегата нямаше грижи на с14-та и беше доста по жива от с оригиналната електроника
Ако всико е нагласено ок съгласен съм. Но това е гояма рядкост
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от Мармот » 05 Ное 2009, 16:23

А като цена колко върви едно смт6?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: по големи дюзи или втора реика?

Мнение от slavianko » 05 Ное 2009, 18:16

Мармот написа:А като цена колко върви едно смт6?
Моето го взех з 600лв с мапа. Ново ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook