виско съединител vs. електрическа перка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

виско съединител vs. електрическа перка

виско съединител
14
40%
електрическа перка
21
60%
 
Общо гласове : 35

Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

виско съединител vs. електрическа перка

Мнение от DA WOLF » 19 Яну 2005, 19:15

докато си събирах колата сложих и нова водна помпа, (старата се разсъхнала горката :mhihi: :mhihi: :mhihi: )перката със съединителя неможа да захване хубаво на новата резба и падна в канала при което едното крило на перката се счупи.
викам си тва е знак да преминавам и аз на електрическа най-накрая.

купих си такава изрод направо е :arrow: бучи кат самолет, нооо напоследък взех да се замислям дали наистина е по-добре с електрическа от колкото с оригинала??

спор няма че водната помпа няма разбиване вече, а и е по-лесно на ДВГ-то, но какво правим с температурните амплитуди в ДВГ-то??
както знаем тая на виско съединителя се включва на около 90 градуса, но през другото време леко си се върти в зависимост от оборотите на ДВГ-то и така осигурява по-равномерна темп. в ДВГ. докато с тази ел. перката ще е едно постояннто топло - студено топло - студено.... :roll: :roll: :roll:

освен другия вариант е да я направя многоскоростна (3 скорости да развива за 3 определени температури) ама тва как ше стане и идея си нямам... някой ако има да си казва :lol: :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 19 Яну 2005, 19:23

Многоскоросна става от самия датчик тои е с три или повече крачета. Повечвето коли са с две скорости. Но според мен не пречи да потърсиш и с повече крачета. То обикновенно има и друг одделен от тоя датчик за показатела на температурата. Така ,че трябва да го обясниш на моргаджиите. :D
Взимаш и пробваш на с ютията и мултицета. :idea:
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 19 Яну 2005, 19:27

Батка, гномовете от Мюнхен доста са мислили по този въпрос. И щом са решили да сложат виско, значи така е най-добре за този модел коли. Отделно се замисли какво ще стане, ако нещо се преебе? Ако е датчик може да го вържеш на късо и ще ти бачка докато се прибереш, но ако е ел. двигателя? А виското можеш да го омоташ я с тел, я с някакво парцалче. Да не говориме, че така ремонтирано може да изкара ехехеееееееее. (лично аз така си оправих виското на омегата, продадох я и човекът още си я кара: намотах тънко парцалче между оста и семеринга, притегнах го с меден кабел 4 квадрата и готово. А преди това грееше като луда)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Яну 2005, 19:51

аз като си взех колата таз виско перка ми се стори простотия ,но се оказа че действа доста добре и да чукна на дърво ,не съм имал проблеми .. но ел.мотор ползват 95% от колите ,и надали ще има резки температурни варирания ,все пак има и термостат който се грижи точно за това ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 19 Яну 2005, 20:07

Alexi написа:.. но ел.мотор ползват 95% от колите ..

Толкова са и тези с предно предаване :mhihi: .

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 19 Яну 2005, 21:06

TheBoss написа:Батка, гномовете от Мюнхен доста са мислили по този въпрос........ А виското можеш да го омоташ я с тел, я с някакво парцалче. Да не говориме, че така ремонтирано може да изкара ехехеееееееее.... намотах тънко парцалче между оста и семеринга, притегнах го с меден кабел 4 квадрата и готово. А преди това грееше като луда)

Сигурен съм че си схванал точно някои от мислите на гномовете :mhihi: :help:
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 19 Яну 2005, 21:56

Чудесна тема...

Аз имах същите терзания като DAWOLF... и определено каквото прочета тук, ще повлияе на решението ми дали да не се отърва от вископерката...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 19 Яну 2005, 22:05

От каде да си купя ел. перка? Специлно за твойта ли е или си я пригодил от друга кола.
Според мен този вискосъединител е голям разход, ако се прецака и го зацепиш постоянно товари доста двигателя.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 19 Яну 2005, 22:08

bawareca написа:
TheBoss написа:Батка, гномовете от Мюнхен доста са мислили по този въпрос........ А виското можеш да го омоташ я с тел, я с някакво парцалче. Да не говориме, че така ремонтирано може да изкара ехехеееееееее.... намотах тънко парцалче между оста и семеринга, притегнах го с меден кабел 4 квадрата и готово. А преди това грееше като луда)

Сигурен съм че си схванал точно някои от мислите на гномовете :mhihi: :help:


Кире, ако мислиш да ползваш патента ще трябва да си платиш :mhihi: :bchug: :bchug: :bchug: ама мнооооооого :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Яну 2005, 22:13

sith написа:От каде да си купя ел. перка? Специлно за твойта ли е или си я пригодил от друга кола.
Според мен този вискосъединител е голям разход, ако се прецака и го зацепиш постоянно товари доста двигателя.


аз си зех от морга, от ауди а6 :arrow: 20кинта само ми зеха
идеално пасва на моят радиатор - все едно за там е правена...

а че товари тва е ясно , дори и да не е зацепен постоянно....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Яну 2005, 23:18

Имам един въпрос по темата аз... новите бмв-та пак ли са с виско ?
който мисля, че решава проблема ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Яну 2005, 0:03

За мен нещата стоят така. Мотор, който не генерира огромни количества топлина (повечето Н/А двигатели) - ел. перка му пасва по-добре, щото работи само когато е нужно. Мотор, който има нужда да изпомпва много топлина - всичко помага, даже знам някои хора дето махат и виското и връзват перката перманентно. Ама те помпят здраво :)

Та така. Е36 318ис Моторспорт моделите излизат фабрично само с ел. вентилатор. С правилния топлинен сензор, 2 степени са напълно достатъчни. За турбо мотор - поне виско, че и ел. перка за по-сигурно.

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 20 Яну 2005, 0:25

kay написа:. Е36 318ис Моторспорт моделите излизат фабрично само с ел. вентилатор.

Би ли обяснил по-подробно за кой модел на ИС става дума защото нещо не ми се вярва да си прав за ел. перката :roll:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 20 Яну 2005, 2:17

320ис също излизат фабрично с ел. перка.., но кое е по добро.. спорно е.. :confused:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Яну 2005, 8:39

Разбира се че електрическата е по добре - спор НЯМА
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook