Za pruginite na klapanite !!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.01.2005

Za pruginite na klapanite !!

Мнение от Z Z Z » 13 Яну 2005, 13:46

Iskam da popitam ,, Postman '' , ,, Prozak '' i ostanalite !! Cetox v edin ruski sait ce edin rusnak postavil (pod ili nad Ne si spomniam ) shaiba na pruginite na klapanite na ladoviat si motor (Lada 1500 mai beshe ) !!!! I s tova povishil koravosta na pruginata i motora se dargal po dobre vav visokite oboroti ( 8000 i nagore ) ! ! Vazmognolie tova i dali nai vece e viarno !! Da dopalnia Rusnaka beshe podobriaval motora i pisheshe nesto za vzaimstvana sistema ot nikakvo si audi montirana na ladovia motor ( mai beshe ingekciona na audito ) !!????!!! :?: :!: :!: :?: :?:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 13 Яну 2005, 14:35

а ти за български език да си чувал нещо!!!!
ей с такива букви е написано КИРИЛИЦА
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 13 Яну 2005, 19:19

зна4и това каоето си 4ел е вярно подлага се стоманена 6аиба от долната страна на пружината (между главата и пружината ) с дебелина около 1, 1.2, .......2мм. Аако е с две прожини(не си казал за каква кола става дума) трябва да подложи6 под малката прожина 6аиба 0,5мм (плус другата която си сложил преди това) това се прави с цел за да мое малката пругина да убира резананса на клапана/кубилицата, за да може клапана/кобилицата да следваследва кунтура на гърбицата на вала, а не във високите обороти да се удря във вала 2 ,3 пъти преди да легне.но имаи в предвид 4е по този на4ин като ги натегне6 прогините запо4ва6 да скасяваш живота на вала

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 13 Яну 2005, 19:32

да. каквото написа прозак ми звучи вярно.

единствения проблем е че колкото по-високи обороти трябват, толкова по-твърди пружини са нужни за да не "плават" клапаните (valve float) при високите... от един момент нататък разпределителния вал(ове) започва да бъде натискан толкова силно че дори кобилици със лагерчета накрая (roller rockers) започват да го износват много бързо, да не говориме ако си със твърди кобилици (solid rockers).

но основния проблем на значителното вдигане на оборотите е друг- дебит- входящ и изходящ. за да има полза от повечето обороти (демек се правят повече коне), двигателя трябва да може да диша на тези обороти. демек, дори и да докараш механиката до 8000 оборота да управлява клапаните правилно, ако входящата генерация, дросела, входящия пленум, главата и изходящата генерация нямат дебита- двигателя ще го фаща астмата на високите и няма да има много полза...

така че, качването на оборотите освен със укрепена разп.вал/кобилици/клапани система трябва да идва и със куп други модификации.. иначе ефекта е минимизиран...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 13 Яну 2005, 23:26

ами не сьм мноо запознат с инжекционите ама как ще сложиш инжекция на лада ???????? дат4ик на маховика дат4ик на запалването( за детонацията ) в блока да4ик на вьздуха ланда комп. и тнт ....... дали ще има смисьл от толкова пари ?????????по добре земи друг мотор или си остави тоя карбураторен енджин и му направи нещо интересно има вариянтии :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 13 Яну 2005, 23:35

ами не сьм мноо запознат с инжекционите ама как ще сложиш инжекция на лада ???????? дат4ик на маховика дат4ик на запалването( за детонацията ) в блока да4ик на вьздуха ланда комп. и тнт ....... дали ще има смисьл от толкова пари ?????????по добре земи друг мотор или си остави тоя карбураторен енджин и му направи нещо интересно има вариянтии


Не е толкова трудно, макар че да го настроиш както трябва вече си е играчка. В боксовете на ТУ има един такъв лададжийски с К-ЖЕТРОНИК от голф1 гти и дава разлика в мощността.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 5.11.2004

Мнение от Michael » 14 Яну 2005, 0:11

:OT: Извинете за оффтопика
Аз искам да попитам Алекс какво му е мнението за титаниеви клапани и шапчици на клапаните. Понеже един приятел мисли да си слага на колата, та ми е интересно с какво толкова подобряват работата на мотора. Дали ика смисъл да се дават пари за такова нещо. :(

Мерси предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 14 Яну 2005, 9:24

:OT:
KA_sport написа:ами не сьм мноо запознат с инжекционите ама как ще сложиш инжекция на лада ????????
Никакъв проблем, ако имаш достатъчно желание и комплект инжекция преди Motronic.
дат4ик на маховика дат4ик на запалването( за детонацията ) в блока да4ик на вьздуха ланда комп.
Тия неща просто ги няма при тия инжекции.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 17 Яну 2005, 15:36

Z Z Z Z Z Z

Писането на кирилица в този форум е задължително! Ако нямаш такава инсталирана на компютъра, ползвай КРЕДОР-а на форума!

Още един постинг на латиница и заключвам темата.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.01.2005

Мнение от Z Z Z » 21 Яну 2005, 0:43

ДОБРЕ ВЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ !!!! :D :mhihi: :) :confused: 8) :lol: :help: :uups: :P :roll: ;) :shock: :roll:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook