Za pruginite na klapanite !!
Модератор: bum_bum
10 мнения
• Страница 1 от 1
Za pruginite na klapanite !!
Iskam da popitam ,, Postman '' , ,, Prozak '' i ostanalite !! Cetox v edin ruski sait ce edin rusnak postavil (pod ili nad Ne si spomniam ) shaiba na pruginite na klapanite na ladoviat si motor (Lada 1500 mai beshe ) !!!! I s tova povishil koravosta na pruginata i motora se dargal po dobre vav visokite oboroti ( 8000 i nagore ) ! ! Vazmognolie tova i dali nai vece e viarno !! Da dopalnia Rusnaka beshe podobriaval motora i pisheshe nesto za vzaimstvana sistema ot nikakvo si audi montirana na ladovia motor ( mai beshe ingekciona na audito ) !!????!!!






зна4и това каоето си 4ел е вярно подлага се стоманена 6аиба от долната страна на пружината (между главата и пружината ) с дебелина около 1, 1.2, .......2мм. Аако е с две прожини(не си казал за каква кола става дума) трябва да подложи6 под малката прожина 6аиба 0,5мм (плус другата която си сложил преди това) това се прави с цел за да мое малката пругина да убира резананса на клапана/кубилицата, за да може клапана/кобилицата да следваследва кунтура на гърбицата на вала, а не във високите обороти да се удря във вала 2 ,3 пъти преди да легне.но имаи в предвид 4е по този на4ин като ги натегне6 прогините запо4ва6 да скасяваш живота на вала
да. каквото написа прозак ми звучи вярно.
единствения проблем е че колкото по-високи обороти трябват, толкова по-твърди пружини са нужни за да не "плават" клапаните (valve float) при високите... от един момент нататък разпределителния вал(ове) започва да бъде натискан толкова силно че дори кобилици със лагерчета накрая (roller rockers) започват да го износват много бързо, да не говориме ако си със твърди кобилици (solid rockers).
но основния проблем на значителното вдигане на оборотите е друг- дебит- входящ и изходящ. за да има полза от повечето обороти (демек се правят повече коне), двигателя трябва да може да диша на тези обороти. демек, дори и да докараш механиката до 8000 оборота да управлява клапаните правилно, ако входящата генерация, дросела, входящия пленум, главата и изходящата генерация нямат дебита- двигателя ще го фаща астмата на високите и няма да има много полза...
така че, качването на оборотите освен със укрепена разп.вал/кобилици/клапани система трябва да идва и със куп други модификации.. иначе ефекта е минимизиран...
единствения проблем е че колкото по-високи обороти трябват, толкова по-твърди пружини са нужни за да не "плават" клапаните (valve float) при високите... от един момент нататък разпределителния вал(ове) започва да бъде натискан толкова силно че дори кобилици със лагерчета накрая (roller rockers) започват да го износват много бързо, да не говориме ако си със твърди кобилици (solid rockers).
но основния проблем на значителното вдигане на оборотите е друг- дебит- входящ и изходящ. за да има полза от повечето обороти (демек се правят повече коне), двигателя трябва да може да диша на тези обороти. демек, дори и да докараш механиката до 8000 оборота да управлява клапаните правилно, ако входящата генерация, дросела, входящия пленум, главата и изходящата генерация нямат дебита- двигателя ще го фаща астмата на високите и няма да има много полза...
така че, качването на оборотите освен със укрепена разп.вал/кобилици/клапани система трябва да идва и със куп други модификации.. иначе ефекта е минимизиран...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
ами не сьм мноо запознат с инжекционите ама как ще сложиш инжекция на лада ???????? дат4ик на маховика дат4ик на запалването( за детонацията ) в блока да4ик на вьздуха ланда комп. и тнт ....... дали ще има смисьл от толкова пари ?????????по добре земи друг мотор или си остави тоя карбураторен енджин и му направи нещо интересно има вариянтии 

- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
ами не сьм мноо запознат с инжекционите ама как ще сложиш инжекция на лада ???????? дат4ик на маховика дат4ик на запалването( за детонацията ) в блока да4ик на вьздуха ланда комп. и тнт ....... дали ще има смисьл от толкова пари ?????????по добре земи друг мотор или си остави тоя карбураторен енджин и му направи нещо интересно има вариянтии
Не е толкова трудно, макар че да го настроиш както трябва вече си е играчка. В боксовете на ТУ има един такъв лададжийски с К-ЖЕТРОНИК от голф1 гти и дава разлика в мощността.
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Никакъв проблем, ако имаш достатъчно желание и комплект инжекция преди Motronic.KA_sport написа:ами не сьм мноо запознат с инжекционите ама как ще сложиш инжекция на лада ????????
Тия неща просто ги няма при тия инжекции.дат4ик на маховика дат4ик на запалването( за детонацията ) в блока да4ик на вьздуха ланда комп.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани