M42 или M20 във Е30

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 20.01.2008

M42 или M20 във Е30

Мнение от cekata » 30 Апр 2009, 14:51

Колеги така или иначе вече счупих моторчето на моята Е30 което беше М40Б18 и ще трябва да мятам друго в коша отпред..,та се двоумя дали да е М42 от Е36 или М20Б20 и въпроса ми е какво трябва да сменя друго ако метна М42-ката,ще ми станат ли скоростите от М40-та,дифа и т.н..,ще пасне ли на тампоните и съответно същия въпрос за М20Б20?
Мерси предварително за отговорите :help: :?: :help:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 30 Апр 2009, 14:57

С М42 ще ти е по-лесно и ще сменяш по-малко неща. И ще е в по-бърза, ако става дума за М20Б20.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 30 Апр 2009, 17:46

Едва ли ще получиш особено компетентен отговор тук, но предполагам че М42 ще влезе почти без преправяне

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 01 Май 2009, 10:42

ще ти пасне м42 от е36 барабар с скоростите и кардана,а тампоните на мотора са същите,дифа няма да ти пасне от е36,инсталацията на е30 и е36 е различна е ще трябва да се навързва наново...,м20б20 влиза перфе с скорости кардан и диф (ако е е30ков)даже и инсталацията само вкарваш буксата и си ти,само оборотомера няма да ти работи точно с 6так
Изображение


Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 20.01.2008

Мнение от cekata » 01 Май 2009, 11:35

KIM написа:ще ти пасне м42 от е36 барабар с скоростите и кардана,а тампоните на мотора са същите,дифа няма да ти пасне от е36,инсталацията на е30 и е36 е различна е ще трябва да се навързва наново...,м20б20 влиза перфе с скорости кардан и диф (ако е е30ков)даже и инсталацията само вкарваш буксата и си ти,само оборотомера няма да ти работи точно с 6так


благодарско колега,събирам още инфо,но по съм навит на М42 :)

със моя диф дали ще стане с М42-та?

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 01 Май 2009, 13:27

cekata написа:
KIM написа:ще ти пасне м42 от е36 барабар с скоростите и кардана,а тампоните на мотора са същите,дифа няма да ти пасне от е36,инсталацията на е30 и е36 е различна е ще трябва да се навързва наново...,м20б20 влиза перфе с скорости кардан и диф (ако е е30ков)даже и инсталацията само вкарваш буксата и си ти,само оборотомера няма да ти работи точно с 6так


благодарско колега,събирам още инфо,но по съм навит на М42 :)

със моя диф дали ще стане с М42-та?

да естествено тои дифа става за секи мотор вапроса е само че като му сложиш в8 тва минго прасе 6е се опраси :mhihi:


Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 20.01.2008

Мнение от cekata » 31 Май 2009, 18:58

а разлика във вървежа при еднакво състояние на моторите накъде накланят везните :?:
Ако имаш прекрасна жена, ослепителна любовница, страхотна кола, нямаш проблеми с властите и данъчните; ако когато ходиш по улицата, винаги грее слънце и минувачите ти се усмихват - кажи НЕ на наркотиците!

Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 31 Май 2009, 19:54

хихи отключи болната тема м42 или м20 ....
това е като въпроса кокошката или яйцето....
едни казват едното други другото
и все пак обективно м42 харчи по малко и в някой случай върви повече :)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 01 Юни 2009, 8:38

а , в някои ... :D м42 си е по рентабилен - върви повече , харчи по малко ;) няма яйца и кокошки тука . М20 има само звук в повече
+ М42 в добро състояние ще намериш много лесно , а М20ка :roll:
и скоростите на м40 трябва да ти паснат при м42 , на зад нищо няма да променяш , само жичкаджия ти трябва
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 02 Юни 2009, 9:01

м42 във високите не е добре, да не казвам че само 2 хубави такива мотора съм виждал на Мето_бмвто и на едно друго момче ... сичките ми познати с М42 викат, не ми харесва друго е М20 .. а за читавостта, само обслужването регулярното на М42 е над 700 лв , кое му е евтиното и лесното.
м20ката определено е по неикономичен но е по балансиран по бавен и муден , :mhihi: но има потенциал за развитие нагоре в разумни граници
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Юни 2009, 11:36

Тъпото примерно е, че винаги човек си казва "ааа тоя мотор е с верига, а не с ремък, по-добре!", а всъщност не е точно така, защото ремъка поне знаеш, че с ролката трябва да го смениш, пък веригата уж не се сменяла, но всъщност се налага и ако не го сториш стават поразии. Ако става дума кой силен и кой слаб - почти всички БМВ двигатели, особено от това поколение се карат на обороти - както М20, така и М42 се развъртат "бавно". Обаче М20-ката май работи доста по-мазно и спокойно, а не така нервно :mhihi: В най-общия случай разбира се,
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Юни 2009, 12:30

в крайна сметка какво искаше да кажеш :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 02 Юни 2009, 12:52

deyan-enchev написа:...само обслужването регулярното на М42 е над 700 лв

я пак :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 02 Юни 2009, 13:02

тцтцтц хиени :D .

Искам да кажа че който има М42 от моите приятели недоволства щото Ъпгрейда на тоя мотор към по височайши мощности е по зор от М20Б?? ковия такъв? Несъгласни ще има винаги с тва мнение.
Относно обслужването на мотора М42- Милен-Бмв беше писал темичка с частите които си е купил пича и ценички на банани, портокали и кивитата необходими за ланеца на мотора дето движи многото валове.

Аз съм написал мнението си главно ориентирано срещу М42 не защото е по лесния Суап и по малко ще му гори .... фигуративно (щото ако не е с правилния софтуер ... няма реленце на ламбдичката .. и куп други ще му прай 9 извънградско пак) и никога няма да е както амд каза ... мазен като шестака.
М42 е хубав, модерен за времето си мотор .. но за мен М20 е по оптимистичния вариант, не че там няма да иде маса пари ако ще се прави смянката и обслужването качествено ... харни М20ки просто рядко има, шото сме се мноо хитри и икономисваме от необходими и регламентиранио обслужвания, зимаме първо джантите и музиката и викаме -- бе те моторите са яки , държат на здраво каране ...

Обосновани Дуплики на мнението на ЛС - щото са изчерпах - скайпа ми е посочен също в спешъл бутона.

Към пича с темата - сложи си М42 по лесно е ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 02 Юни 2009, 13:44

Ай някой от тези с читавите М42 в е30 да даде едно кръгче, че не съм карал в е30 такъв мотор?

а,иначе съм за м20, като бивш собственик на такъв, дори и доста преживял.. звук, звук .. ама на магистрала не е само звук :twisted:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook