M42 или M20 във Е30
Модератор: bum_bum
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
M42 или M20 във Е30
Колеги така или иначе вече счупих моторчето на моята Е30 което беше М40Б18 и ще трябва да мятам друго в коша отпред..,та се двоумя дали да е М42 от Е36 или М20Б20 и въпроса ми е какво трябва да сменя друго ако метна М42-ката,ще ми станат ли скоростите от М40-та,дифа и т.н..,ще пасне ли на тампоните и съответно същия въпрос за М20Б20?
Мерси предварително за отговорите

Мерси предварително за отговорите



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
С М42 ще ти е по-лесно и ще сменяш по-малко неща. И ще е в по-бърза, ако става дума за М20Б20.
BMW only!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Едва ли ще получиш особено компетентен отговор тук, но предполагам че М42 ще влезе почти без преправяне
ще ти пасне м42 от е36 барабар с скоростите и кардана,а тампоните на мотора са същите,дифа няма да ти пасне от е36,инсталацията на е30 и е36 е различна е ще трябва да се навързва наново...,м20б20 влиза перфе с скорости кардан и диф (ако е е30ков)даже и инсталацията само вкарваш буксата и си ти,само оборотомера няма да ти работи точно с 6так
KIM написа:ще ти пасне м42 от е36 барабар с скоростите и кардана,а тампоните на мотора са същите,дифа няма да ти пасне от е36,инсталацията на е30 и е36 е различна е ще трябва да се навързва наново...,м20б20 влиза перфе с скорости кардан и диф (ако е е30ков)даже и инсталацията само вкарваш буксата и си ти,само оборотомера няма да ти работи точно с 6так
благодарско колега,събирам още инфо,но по съм навит на М42

със моя диф дали ще стане с М42-та?
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
cekata написа:KIM написа:ще ти пасне м42 от е36 барабар с скоростите и кардана,а тампоните на мотора са същите,дифа няма да ти пасне от е36,инсталацията на е30 и е36 е различна е ще трябва да се навързва наново...,м20б20 влиза перфе с скорости кардан и диф (ако е е30ков)даже и инсталацията само вкарваш буксата и си ти,само оборотомера няма да ти работи точно с 6так
благодарско колега,събирам още инфо,но по съм навит на М42
със моя диф дали ще стане с М42-та?
да естествено тои дифа става за секи мотор вапроса е само че като му сложиш в8 тва минго прасе 6е се опраси

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
хихи отключи болната тема м42 или м20 ....
това е като въпроса кокошката или яйцето....
едни казват едното други другото
и все пак обективно м42 харчи по малко и в някой случай върви повече
това е като въпроса кокошката или яйцето....
едни казват едното други другото
и все пак обективно м42 харчи по малко и в някой случай върви повече

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
а , в някои ...
м42 си е по рентабилен - върви повече , харчи по малко
няма яйца и кокошки тука . М20 има само звук в повече
+ М42 в добро състояние ще намериш много лесно , а М20ка
и скоростите на м40 трябва да ти паснат при м42 , на зад нищо няма да променяш , само жичкаджия ти трябва


+ М42 в добро състояние ще намериш много лесно , а М20ка

и скоростите на м40 трябва да ти паснат при м42 , на зад нищо няма да променяш , само жичкаджия ти трябва

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
м42 във високите не е добре, да не казвам че само 2 хубави такива мотора съм виждал на Мето_бмвто и на едно друго момче ... сичките ми познати с М42 викат, не ми харесва друго е М20 .. а за читавостта, само обслужването регулярното на М42 е над 700 лв , кое му е евтиното и лесното.
м20ката определено е по неикономичен но е по балансиран по бавен и муден ,
но има потенциал за развитие нагоре в разумни граници
м20ката определено е по неикономичен но е по балансиран по бавен и муден ,

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Тъпото примерно е, че винаги човек си казва "ааа тоя мотор е с верига, а не с ремък, по-добре!", а всъщност не е точно така, защото ремъка поне знаеш, че с ролката трябва да го смениш, пък веригата уж не се сменяла, но всъщност се налага и ако не го сториш стават поразии. Ако става дума кой силен и кой слаб - почти всички БМВ двигатели, особено от това поколение се карат на обороти - както М20, така и М42 се развъртат "бавно". Обаче М20-ката май работи доста по-мазно и спокойно, а не така нервно
В най-общия случай разбира се,

BMW only!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
тцтцтц хиени
.
Искам да кажа че който има М42 от моите приятели недоволства щото Ъпгрейда на тоя мотор към по височайши мощности е по зор от М20Б?? ковия такъв? Несъгласни ще има винаги с тва мнение.
Относно обслужването на мотора М42- Милен-Бмв беше писал темичка с частите които си е купил пича и ценички на банани, портокали и кивитата необходими за ланеца на мотора дето движи многото валове.
Аз съм написал мнението си главно ориентирано срещу М42 не защото е по лесния Суап и по малко ще му гори .... фигуративно (щото ако не е с правилния софтуер ... няма реленце на ламбдичката .. и куп други ще му прай 9 извънградско пак) и никога няма да е както амд каза ... мазен като шестака.
М42 е хубав, модерен за времето си мотор .. но за мен М20 е по оптимистичния вариант, не че там няма да иде маса пари ако ще се прави смянката и обслужването качествено ... харни М20ки просто рядко има, шото сме се мноо хитри и икономисваме от необходими и регламентиранио обслужвания, зимаме първо джантите и музиката и викаме -- бе те моторите са яки , държат на здраво каране ...
Обосновани Дуплики на мнението на ЛС - щото са изчерпах - скайпа ми е посочен също в спешъл бутона.
Към пича с темата - сложи си М42 по лесно е

Искам да кажа че който има М42 от моите приятели недоволства щото Ъпгрейда на тоя мотор към по височайши мощности е по зор от М20Б?? ковия такъв? Несъгласни ще има винаги с тва мнение.
Относно обслужването на мотора М42- Милен-Бмв беше писал темичка с частите които си е купил пича и ценички на банани, портокали и кивитата необходими за ланеца на мотора дето движи многото валове.
Аз съм написал мнението си главно ориентирано срещу М42 не защото е по лесния Суап и по малко ще му гори .... фигуративно (щото ако не е с правилния софтуер ... няма реленце на ламбдичката .. и куп други ще му прай 9 извънградско пак) и никога няма да е както амд каза ... мазен като шестака.
М42 е хубав, модерен за времето си мотор .. но за мен М20 е по оптимистичния вариант, не че там няма да иде маса пари ако ще се прави смянката и обслужването качествено ... харни М20ки просто рядко има, шото сме се мноо хитри и икономисваме от необходими и регламентиранио обслужвания, зимаме първо джантите и музиката и викаме -- бе те моторите са яки , държат на здраво каране ...
Обосновани Дуплики на мнението на ЛС - щото са изчерпах - скайпа ми е посочен също в спешъл бутона.
Към пича с темата - сложи си М42 по лесно е

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Ай някой от тези с читавите М42 в е30 да даде едно кръгче, че не съм карал в е30 такъв мотор?
а,иначе съм за м20, като бивш собственик на такъв, дори и доста преживял.. звук, звук .. ама на магистрала не е само звук
а,иначе съм за м20, като бивш собственик на такъв, дори и доста преживял.. звук, звук .. ама на магистрала не е само звук


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани