Buhahahhahahahhahahahhahahah
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Абе от това има ли въобще някакъв смисъл?
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Това трябва да има огромен лаг?
Каква е идеята въобще...?
Каква е идеята въобще...?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
maini4ka написа:много игра за нищомного непрофесионално и иноваторско решение
много игра за нищо? аз прочетох на сайта че инсталацията им отнема 4 часа и слага 30% повече коне.
какво разбираш под непрофесионално? кита е оформен добре и си идва със всичко (включително и еку).
за иноваторско .. съгласен.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
МНОГО добро решение има 1001 преимущества пред нормална позиция на турбото ето само некой набързо минаващи през главата ми
така се охлажда мноо повече въздуха влизащ в двг, ако отпред има и огромен кулер то направо става леден, лаг няма напълни ли веднуж тва е ясно!, ааа и кат глеам ноо място отпред също -няма, също темп. под капака се сваля драстично, турбото се охлажда по-добре поради самата си позиция - веднъж , и втори път поради тва че е на мнооо метри от изх. колектори, няма нужда от БОВ поради големия обем на студениа цикъл позната възд.вълна е невъзможно да се получи от тук
от тук по големо кпд на цялата надуваща с-ма, и на последно място ламбдата може да е преди турбото следователно да отчита до 20% по-добре (както казват некой ора), сигурно има и други предимства но не сам дорасал за тех да ги виуда







DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Мдаа интересно наистина, елеминират доста проблеми.
Даже охлаждат маслото без да искат
Blow-off си има.
Но все пак за лага.. Може би ги спасява това, че тръбата е права?
ето една статиика по въпроса...
http://popularhotrodding.com/tech/0411phr_sts/
Даже охлаждат маслото без да искат

Blow-off си има.
Но все пак за лага.. Може би ги спасява това, че тръбата е права?
ето една статиика по въпроса...
http://popularhotrodding.com/tech/0411phr_sts/
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Едно момче от 190revolution.net (МБ 190Е форум) е качил точно такъв кит на 190Е 2.0 (някои от момчета там малко го оплуха заради това решение), той казва че не се осеща лаг (кита е без IC )и колата почнала да върви доста. Много интерсно е че за мазането на турбината се използва маслена ел. помпа. За съжаление той имаше проблеми с турбината която хвърляше масло но до колкото знам са я подменили. Лично на мен не ми харесва мястото на въздушния филтър.... 

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Joreto написа:.... Лично на мен не ми харесва мястото на въздушния филтър....
cold water intake rulezzzz

ина4е е доста интересно ...като се има предвид 4е е болт он ...кеф ти слага6 кеф ти маха6.... без генерални промени в ко6а

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
cold water intake rulezzzz
ина4е е доста интересно ...като се има предвид 4е е болт он ...кеф ти слага6 кеф ти маха6.... без генерални промени в ко6а
муаахахахахахахааа, а пък като минеш през някоя по-голяма локва получаваш ефекта на водна инжекция


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани