Buhahahhahahahhahahahhahahah

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Buhahahhahahahhahahahhahahah

Мнение от KAMIKADZE » 23 Дек 2004, 12:54

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 23 Дек 2004, 13:27

късички ми се видят тез траби :mhihi: :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 23 Дек 2004, 14:20

Абе от това има ли въобще някакъв смисъл?
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Дек 2004, 14:39

Това трябва да има огромен лаг?
Каква е идеята въобще...?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Дек 2004, 16:13

:shock:

ходих, прочетох.. от 311 коня качило на 400 и нещо.. със 0.5 бара.. ма не ми звучи изобщо истинско... не знам защо.. пък и помпат малко.. ма на голям мотор малко помпане му стига обикновено да прави много коне...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 17.12.2004
Местоположение: Пловдив и Софията

Мнение от maini4ka » 23 Дек 2004, 16:51

много игра за нищо :evil: много непрофесионално и иноваторско решение :shock:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Дек 2004, 17:02

maini4ka написа:много игра за нищо :evil: много непрофесионално и иноваторско решение :shock:


много игра за нищо? аз прочетох на сайта че инсталацията им отнема 4 часа и слага 30% повече коне.

какво разбираш под непрофесионално? кита е оформен добре и си идва със всичко (включително и еку).

за иноваторско .. съгласен.
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 23 Дек 2004, 17:10

МНОГО добро решение има 1001 преимущества пред нормална позиция на турбото ето само некой набързо минаващи през главата ми :arrow: така се охлажда мноо повече въздуха влизащ в двг, ако отпред има и огромен кулер то направо става леден, лаг няма напълни ли веднуж тва е ясно!, ааа и кат глеам ноо място отпред също -няма, също темп. под капака се сваля драстично, турбото се охлажда по-добре поради самата си позиция - веднъж , и втори път поради тва че е на мнооо метри от изх. колектори, няма нужда от БОВ поради големия обем на студениа цикъл позната възд.вълна е невъзможно да се получи от тук :arrow: от тук по големо кпд на цялата надуваща с-ма, и на последно място ламбдата може да е преди турбото следователно да отчита до 20% по-добре (както казват некой ора), сигурно има и други предимства но не сам дорасал за тех да ги виуда :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 23 Дек 2004, 17:12

ааа ми най важното ве - като караш в дъждовно време имаш и "външно" водно охлаждане на турбото от локвите през които шляпаш :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Дек 2004, 17:29

Мдаа интересно наистина, елеминират доста проблеми.
Даже охлаждат маслото без да искат ;)
Blow-off си има.
Но все пак за лага.. Може би ги спасява това, че тръбата е права?
ето една статиика по въпроса...
http://popularhotrodding.com/tech/0411phr_sts/
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 24 Дек 2004, 8:00

Едно момче от 190revolution.net (МБ 190Е форум) е качил точно такъв кит на 190Е 2.0 (някои от момчета там малко го оплуха заради това решение), той казва че не се осеща лаг (кита е без IC )и колата почнала да върви доста. Много интерсно е че за мазането на турбината се използва маслена ел. помпа. За съжаление той имаше проблеми с турбината която хвърляше масло но до колкото знам са я подменили. Лично на мен не ми харесва мястото на въздушния филтър.... :evil:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 24 Дек 2004, 18:56

Joreto написа:.... Лично на мен не ми харесва мястото на въздушния филтър.... :evil:

cold water intake rulezzzz :mhihi:
ина4е е доста интересно ...като се има предвид 4е е болт он ...кеф ти слага6 кеф ти маха6.... без генерални промени в ко6а :D
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 26.05.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от jorko » 24 Дек 2004, 19:46

next stage ще е турбото да е в ремарке , щото може да не се побере в габаритите на колата :roll:
Изображение Изображение
Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 25 Дек 2004, 15:13

cold water intake rulezzzz
ина4е е доста интересно ...като се има предвид 4е е болт он ...кеф ти слага6 кеф ти маха6.... без генерални промени в ко6а


муаахахахахахахааа, а пък като минеш през някоя по-голяма локва получаваш ефекта на водна инжекция :guitarist: :mhihi:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook