колкото тиква ако е... само тикви ша го ползват...
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
колкото тиква ако е... само тикви ша го ползват...
кво намерих на нета- дейтроит дизел... това духа във... компресор... и той духа във двигателя...
еретична мисъл ми минава през тиквата ма... няма да влезе просто...
за сравнение до него има турбини от камион, дизел фолксваген и наскар (състезателен автомобил). а/р = 4.хх
еретична мисъл ми минава през тиквата ма... няма да влезе просто...

за сравнение до него има турбини от камион, дизел фолксваген и наскар (състезателен автомобил). а/р = 4.хх

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
ИЗКУПУВАМ Я 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
резервна гума отдавна няма... нищо няма...
а ако такова турбо не е на 5 см от изходящите портове на цилиндрите... забрави да го завъртиш тоз век... :
всъщност то едва ли стаа за коли защото е ефективно във някакъв много тесен диапазон обороти за някакви много големи двутактови дизели- примерно от 1200 - 1700 оборота...
а ако такова турбо не е на 5 см от изходящите портове на цилиндрите... забрави да го завъртиш тоз век... :

всъщност то едва ли стаа за коли защото е ефективно във някакъв много тесен диапазон обороти за някакви много големи двутактови дизели- примерно от 1200 - 1700 оборота...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Ми то като гледам изходящите колектори трябва да са като магистрален водопровод на окръжен град... А предвид разликата с камионджийското турбо, май някой е ракоствал корабен двигател...
ще го ползваш за предварителен надув?



еретична мисъл ми минава през тиквата ма... няма да влезе просто...
ще го ползваш за предварителен надув?


Never mistake motion for action...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аааа тва ме кефи..от де изрови таз археологическа находка...още 3 изпита и завьршвам "антикварна дейност" в НБУ
-сложих тва , щот е с бит чимбер и му падна капата 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Това е авиационен двигател от Втората Световна война Junkers Jumo 204, 206 или 207 - не съм съвсем сигурен
. Двутактов дизел с мощност около 1000 к.с. и срешуположно движещи се бутала. Има двустъпално сгъстяване на въздуха - първо турбокомпресор, после механичен центробежен компресор и интеркулер. Повече информация в Интернет
.


14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани