Worlds First Supercharged LS1 Porsche 911

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Worlds First Supercharged LS1 Porsche 911

Мнение от KAMIKADZE » 03 Дек 2004, 9:45

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 03 Дек 2004, 10:00

Бахти! Набутали са вътре V8 мотор от Corvette!!! :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 03 Дек 2004, 11:53

smoKing написа:все едно да сложиш двг. от мохер във фолксваген :mhihi: :mhihi:


Не мога да се съглася със сравнението, това е против моята религия!!!
:lol: :lol: :lol:

Muscle Cars Rullzzz!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 03 Дек 2004, 12:11

Тези са за бесилото :D

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 5.11.2004

Мнение от Michael » 03 Дек 2004, 13:30

все едно да сложиш двг. от мохер във фолксваген
Не можах само да разбера какво имаш против мотора на шеви-то? :( Може би не е достоен да бъде сложен в поршето.

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 03 Дек 2004, 13:35

Michael написа:Не можах само да разбера какво имаш против мотора на шеви-то? :( Може би не е достоен да бъде сложен в поршето.

АБСОЛЮТНО!!!!

На американците глупостта им няма граници.. :evil:

П.С. Не казвам, че мотора на Шеви'то е лош, ноооо Порше е класа над него! :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 5.11.2004

Мнение от Michael » 03 Дек 2004, 13:39

Не съм много съгласен с теб. По принцип двете фирми имат различна стратегия за това как се прави спортен мотор, ама това е друга тема. Точно точ двг не е за подценяване изобщо. :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 03 Дек 2004, 13:40

SlipKnoT написа:
Michael написа:Не можах само да разбера какво имаш против мотора на шеви-то? :( Може би не е достоен да бъде сложен в поршето.

АБСОЛЮТНО!!!!

На американците глупостта им няма граници.. :evil:

П.С. Не казвам, че мотора на Шеви'то е лош, ноооо Порше е класа над него! :twisted:


Бах таа класа :mhihi:

Гаранция че на RedNeck състезанията тоя ша трепе наред :mhihi:

Ей почти се бех обезнадеждил, че ша вида некога custom made порше :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 03 Дек 2004, 13:51

Порше е това което е, заради точно този мотор - неговия вид, разположени, маса и т.н. Има достатъчно потенциал да кърти дори и на американска почва при тяхните прословути тунинг изпитания на овална писта и само некви Лингерфелтер Корвети с по 15000 кубика могат да му се опрат ;)
Затова и последният сериен Корвет толкова упорито го сравняват с най-базовата нова Карера(997), защото знаят, че времето тече и скоро идват 997 ГТ3, 997 Турбо, ГТ2......мале мале :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 03 Дек 2004, 13:51

:OT: Като казах коли дет не стаат за тунинг се сетух нещо - един познат си купи преди година Е класа.. чисто нова със всичките екстри. Изкоруби я НАПЪЛНО и си я направи както го кефи. Включая и двигателя друг :mhihi: .

Само не разбрах как от Мерцедес бяха достигнали до тва, щото на края му казаха да свали емблемата на мерцедес, иначе щели да го съдят. :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 03 Дек 2004, 13:55

Flat 6 написа:Порше е това което е, заради точно този мотор - неговия вид, разположени, маса и т.н. Има достатъчно потенциал да кърти дори и на американска почва при тяхните прословути тунинг изпитания на овална писта и само некви Лингерфелтер Корвети с по 15000 кубика могат да му се опрат ;)
Затова и последният сериен Корвет толкова упорито го сравняват с най-базовата нова Карера(997), защото знаят, че времето тече и скоро идват 997 ГТ3, 997 Турбо, ГТ2......мале мале :D


Аз си мисля обаче, че когато говорим за brute force (или на бг тъп и упорит :mhihi: ) рациото кс/кг печели безусловно. Ма за едно и също говорим мисля де ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 03 Дек 2004, 14:53

SlipKnoT написа:
Michael написа:Не можах само да разбера какво имаш против мотора на шеви-то? :( Може би не е достоен да бъде сложен в поршето.

АБСОЛЮТНО!!!!

На американците глупостта им няма граници.. :evil:

П.С. Не казвам, че мотора на Шеви'то е лош, ноооо Порше е класа над него! :twisted:


Ще си позволя да не се съглася. Няма да пояснявам обширно какво е корвет и какво - карера.
Само ще дам този пример: Представете си обратното: мотора на карерата -> в коша на корвет??!!!???
надявам се, че бях ясен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 03 Дек 2004, 15:05

Май не си добре запознат с Американските изисквания към производителите на автомобили. Двигателите на ам. коли са с по-ниска степен на сгъстяване, по-лоша икономичност и по-малко коне. Защо?
Много просто: Хората са загрижени за природата си, целта на този тип двигатели е по-пълното изгаряне и доста по-малките замърсявания на атмосферата и не на последно място: каква е цената на бензина в щатите??? :idea:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook