E6X Ignition Computer

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

E6X Ignition Computer

Мнение от DA WOLF » 20 Ное 2004, 21:52

май към този съм се насочил, ето го тука: http://www.haltech.com.au/e6x.htm

1200Euro + доставката от Швеция

има и по-евтини например: SMT6 : http://www.scantune.dk/

2600DDK = 450USD

но има мноо малко инфо за него и не е на англииски

и тука има но искат скъпо http://www.autronic.com/page_files/smc_kit.htm

някой да знае наистина читав пиджи бек за около 1000USD :?: :?: :?:
говорим - препрограмиране в реално време, игнишън контол, горивен контрол, бууст контрол, последователно пръскане на дюзите, ПОНЕ две допълнителни да управлява, високо и ниско омови да управлява, кнок сензори, темп. сензори, ламбда сензори Абееее горе долу всичко - от пиле млеко да вади :DDD :DDD :DDD (може да изисква лаптоп - не е проблем)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Ное 2004, 23:21

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

..

Мнение от RS-MAD » 21 Ное 2004, 0:09

E48 EXP ECU
www.dtafast.co.uk

MAIN FEATURES
Full Ignition control and amplification for up to 4 cylinders distributorless, 8 cyl with distributor
Full fuel control of up to 16 injectors (staged and switchable on RPM in 2 anks )
Amplified Coils Support NEW
Compensation for air temp / water temp / MAP or barometric
pressure on fuel AND ignition
Closed loop Lambda control
Turn off closed loop above TPS & RPM NEW
Full turbo pressure control variable by RPM with overboost protection
Manifold Pressure as main load NEW
Full single gear traction control (launch control)
Steering wheel button controlled start line RPM limit
Full power shift cut
Temperature dependant Idle speed control via PWM valve
(shared second bank of injectors)
Auxiliary output switchable on RPM / water temp / manifold pressure
(shared turbo control)
Dedicated shift light output
Dedicated Tacho output
Two stage main RPM limiter
Dedicated fuel pump control
Full startup fuelling map
Improved idle speed control NEW
Throttle transient enrichment map
Self test facilities for ignition and injection
Sensor diagnostics and peak recording
Real time mapping, no EPROM's required, PC only or PC+Dyno Control Box
Voltage in warning limits during Mapping NEW
Software programmable for most crank wheels (BMW, Ford, GM, Porsche, Renault, Honda Blackbird, Rover, VW, 361, 602 etc.)
All main 3D maps (20 x 14) have user programmable break points on
throttle and RPM
Max. RPM 14,000


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2004, 0:52

мерси за линковете, тоя втория саит го знам около 2000$ са тия китове

абе май като гледам тва E6X ще да е!! направо ми е зело акъла - мноо ма кефи на външен вид :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD

пратил съм около 20е-маила на дистрибуторите из европа на този продукт - днес - събота и до момента имам 5 отговора вече, като цените варират все почвече и повече - м/у 1000(словакия) и 1500(испания) евро.

ето некои отговори:

Швеция:
hello from not so snowy south of Sweden
The E6X is a good. 1295,00 Euro and send by post 20 Euro postage.
Payment in advance or Visa card
We sell larger injectors. We have in stock, 4 low ohm (quick) 374cc for
a very good price, 95Euro/piece. Excelent for your engine.
Have some nice skiing in the week end
Henrik


Словакия:
Hi Iliian,
thank you for you interrest in our products.
Yes, the E6X will be the right ecu for your application!
You will be able to remove the very restrictive air flow meter from the intake.
This is the right setup for your car:
E6X ecu with harness and sensors 44.174,- Sk
3Bar MAP sensor 5.158,- Sk
Boost trim module 2.028,- Sk
Boost control solenoid 3.068,- Sk
440 – 560 ccm injectors 20.000,- Sk maybe used for less, about a half of this price
uprated fuel pump 10.000,- Sk maybe a bit less
uprated fuel pressure regulator 8.000,- Sk

40,- Skk – 1 Euro

If you will need more infos contact me anytime.
Thank you,
best regards,


Еги и скъпчиите от Испания :DDD :DDD :DDD
Кви са мазни само :DDD :DDD :DDD

Dear Mr. Velkovski,

Thank you for your e-mail.

Indeed, the E6X unit will perfectly satisfy your demands. Used for a 4 cylider engine will be really cost effective.

The E6X will allow injection mapping, ignition mapping, turbo wastegate control, anti-lag, rpm control, electronic iddle control, fans control, shift light, intercooler fan control, staging injection control (weґve used it for M3 race engines for secondary, shower injectors), turbo timer control (allows to continue running the engine after the ignition has been switched off),VTECH control (not for you) air conditioning control...... and more user definable analog and digital parameters. All under a new windows software we directly co-developed with Australia factory.

We donґt sell injectors IIiiYan, I suggest you find your injectors in Bulgaria, it would be easier and maybe also cheaper for you. We can, anyway, tell you flow rate, etc... Most of the times you can directly fit the injectors from another model. Let us know

The E6X kit includes wiring, TPS sensor, coolant sensor, air temp, sensor, ECU, manual, CD, all you need to run your engine.

Price will be 1420 Euros plus shipping to your postal address. We have good deals for shipping to foreing countries so not mcuh more than that.

Way of payment will be direct bank transfer, that is the only way we accept out of the shop, sorry if this creates any inconvenience.

By the way, how did you hear of us?

Hope this helps!.
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2004, 1:02

KAMIKADZE написа:SMT6D
http://www.perfectpower.com/


колко струва???имаш ли инфо???или да им пиша???
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2004, 1:25

ама той си е същия като SMT6 само че е с затворен ламбда цикъл, мойта кола си има ламбда сензор така че дали е D или не е без значение.......

въпрос във форума на сайта:
What's the differences between the SMT6 and SMT6-D versions?
Can't find any info on the website!

Thanks!

Отговор:
The D unit has a closed loop lambda mode that allows you to convert a non-lambda controlled car into one that is, please not that this is different from Lambda modifications, which is the modification of an existing lambda sensor, both the SMT6 and D unit can do this.

The D has software which is specifically branded for the dealer, the only link to Perfect power is our website moulded on the box.

Other than this the units are identical, all the other features are the same.
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 21 Ное 2004, 1:54

:OT:

Way of payment will be direct bank transfer, that is the only way we accept out of the shop, sorry if this creates any inconvenience.

By the way, how did you hear of us?

Hope this helps!.


"Как научи за нас??Таман щяхме да затворим магазина" ахам...оффтопик моуд оф:)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 21 Ное 2004, 8:09

Начи като си решил да даваш толко пара обърни внимание на "ламбдата" :!: Твойта има , ама е за обикновена , която в турбо-апликациите не върши кой знае каква работа. Ако можеш да вземеш пиджи , което "слуша" wide-band lambda е много по-добре , тогава ще направиш нещата съвсем "истински" ;)
Последна промяна bawareca на 21 Ное 2004, 10:21, променена общо 1 път
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2004, 10:07

bawareca написа:Начи като си решил да даваш толко пара обърни внимание на "ламбдата" :!: Твойта има , ама е за обикновена , която в турбо-апликациите не върши кой знае каква работа. Ако можеш да вземеш пиджи , което управлява wide-band lambda е много по-добре , тогава ще направиш нещата съвсем "истински" ;)


така да бъде!!!
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 21 Ное 2004, 10:08

http://www.gstuning.net/xodus_news.asp?id=28
Тука мисля че беше към 1000 $ , имаше и group buy ако не се лъжа......линка който съм ти дал е за инсталация на М42, но разгледай сайта, някъде имаше цени и повече инфо :roll:
Изображение Изображение Изображение Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Ное 2004, 17:38

Тук малко наизуст ще кажа че за предпочитане е Е6к и Е6м пред Е6х ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 21 Ное 2004, 22:23

Те пиджитата май не слушат ламбдата,ако нещо не съм в грешка.Тя е за индикация само.Питайте Лудия,той го е виждал това нещо. М/у другото Поли от МаксДрайв има нещо интересно за към 900 евро,ама не знам точно какво ви трябва,та да го питам.Стендалоун е,поне както ми го обясни той.Зависи какво искате.Можем да ви уредим едно Апекси POWER FC,ама Турбоманията казва,че трудно се мапват таквиз работи тук.Най-лесно е обикновено Апекси AFC.Само за горивото.За аванса не знам.С Апексито можете да командвате допълнителните дюзи,които да са с отделно ЕКУ,което да вземете от някоя морга.Връзвате всичко към него както на оригиналното,само дюзите и дебитомера да са му отделни.Мисля,че ще е по-евтино така.И ще си има нормална работа и в ниските и във високите обороти.Нещо такова мислим да правим и ние по нататъка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 22 Ное 2004, 16:19

ok..на Пауерчипс? ЕУРО ЕЦУ?Проверил ли си за цени??После кой ще ти го настрой това нещо?Все пак не е електроника която слагаш и караш..Иска тестове в диното и да се направят оптималните настройки..Сещаш се нали? :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 22 Ное 2004, 18:06

.... най добрия стенд алоун за парите си ЕМС стингер ...фуел игни6ън и мноо други простотии ...сега изкараха и 60-2 кранк съпорт ...
много добро за доста под 1000$ базовия кит !!! да знае6 само 4е колкото е по просто по добре !!! ..на запад масово реват от скъпите системи дето са с хиляда настройки :mhihi: ..кво да кажем за в БГ 8)
ина4е перфект пауър имат много добри пиджита с МАП корекции и драйвери за инжектори и други хави за около 400$ ... ма е объркано инфото в сайта им доста .... а за системи с 6ироколентови ламбди ... сложна и скъпа работа ... ся едни пи4ове слагат стендалоуни за по 400 500$ и казват 4е са супер лесни за инсталация и настройка ... 8)
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 22 Ное 2004, 18:26

мииии ето кво ми каза човека директно на въпроса КВО ДА СИ СЛОЖА

Just keep cool and stay in control mate. ;)

E6X and SMT& does not do the same, but if this is your first time handling enginemanegement, I suggest, that you use the SMT6 witch will do the job with a minimum of effort.

E6X is a stand alone enginemanagement system. SMT6 is a piggyback system, that “fools” the OEM ECU to do what you want. With the SMT6 setup, 80% of the tuning is already done by using the OEM ECU for cruise and the SMT6 under boost.

представяте ли си ??? - SMT6 - най-ефтиното (съответно най-малко % кинти за него) нещо...........
Ако тва става в БГ ще гледат как да ти земат колкото се може повече кинти - па после се оправяй както щеш... :evil: :evil: :evil:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook