още едно бавно БМВ
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
още едно бавно БМВ
ето тука е инфото: http://www.speedoptions.com/articles/4696/
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
десен волан
DD
DD
DD
DD
DD
DD
иначе като замисъл я бива...
а и в багажника няма много място
каде ще возя бурканите с сланина, взети от бабека на село?
п.с. MASTERA, защо по-дяволите трябва да се обаждаш в всяка тема







иначе като замисъл я бива...
а и в багажника няма много място

каде ще возя бурканите с сланина, взети от бабека на село?

п.с. MASTERA, защо по-дяволите трябва да се обаждаш в всяка тема



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
тая кола е абсолютна лудница , така и неразбрах какво е тва в багажника !
Камикадзе трябва да се включи да изкопае малко видео с тая кола!!!



Камикадзе трябва да се включи да изкопае малко видео с тая кола!!!
- Ich0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14.05.2002
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Toyota Celica
Пишеше нещо за 2 "Air Boxes", но дали за тия чудеса отзад става дума.. Гледам, че двата сини "маркуча" отзад отиват точно в тия кутии, ама натам схемата изглежда сериозна 

това отзад е стандартен резервоар за състезания (никога не се ползва фабричния защото е слаб а и тежък). до него във ляво е резервоара за гориво "on demand" - демек се нагнетява гориво със по-високо налягане и се "долива" при пълна газ...
само защо въздухозаборниците са отзад- това не ми е ясно. щото от там трябва да вървят през купето чак отпред и да влизат във турбокомпресорите- мога само да си представя какви загуби имат при всмукването през 2-3 метра тръби... единствената файда която си представям да има е че въздуха е доста студен и чист- та може да минават и без въздушни филтри ма... нещо не ми се връзва като концепция.
и тия заварки по интаке-а.. все едно аз съм ги правил..
но, определено е впечатляващо...
само защо въздухозаборниците са отзад- това не ми е ясно. щото от там трябва да вървят през купето чак отпред и да влизат във турбокомпресорите- мога само да си представя какви загуби имат при всмукването през 2-3 метра тръби... единствената файда която си представям да има е че въздуха е доста студен и чист- та може да минават и без въздушни филтри ма... нещо не ми се връзва като концепция.
и тия заварки по интаке-а.. все едно аз съм ги правил..
но, определено е впечатляващо...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани