тунинг на двигател....
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
тунинг на двигател....
тва го четох преди малко на тема в която нямам права да пиша
да припомним:
"След много перипетий, ходене по мъките, псуване и дори наказания за колата под формата на няколко шута довели до две криви врати и калник, вече може да обобщим последователността за преображението на М10Б18 в М10Б20.
I. Необходими материали и части:
1. От М10Б20:
- колянов вал (заедно с лагерите)
- бутала
- биели
- маховик
- глава (без разпределителен вал, може и без нищо - само да е здрава)
2. От М10Б18
- блок
- разпределителен вал
3. Нови части и консумативи:
- комплект сегменти
- гарнитура за главата
- гарнитура за картера
- гарнирура за делкото
- гарнитури за предните капаци (има ги само в ДаруКар на ненормални цени и това ме принуди да използвам силикон)
- семеринги - преден и заден
- маслен филтър
- 5л. масло "
първо да уточня че хабер си нямам от "харуера" на колите като цяло...
от двигателя който човека е имал (Вайпър) М10Б18 са останали 1/3 от частите, за да го направи М10Б20, а именно от двигател като втория е взел повече от половината части (и съответно е имало развален такъв двигател за да ги вземе) + тва са се добавили още някви чаркове, доста труд по преправянето на частите от стария двигател....
въпроса ми е:
нямаше ли да е стане по-лесно, по-евтино, по-бързо, по-чисто и по-" като по дефаулт" ако направо беше продал М10Б18-ката, да добави малко пари и да си купи готов М10Б20 ?
добре е да се знае щото това последно време се превръща в нещо като "тунинг - мода" ?


да припомним:
"След много перипетий, ходене по мъките, псуване и дори наказания за колата под формата на няколко шута довели до две криви врати и калник, вече може да обобщим последователността за преображението на М10Б18 в М10Б20.
I. Необходими материали и части:
1. От М10Б20:
- колянов вал (заедно с лагерите)
- бутала
- биели
- маховик
- глава (без разпределителен вал, може и без нищо - само да е здрава)
2. От М10Б18
- блок
- разпределителен вал
3. Нови части и консумативи:
- комплект сегменти
- гарнитура за главата
- гарнитура за картера
- гарнирура за делкото
- гарнитури за предните капаци (има ги само в ДаруКар на ненормални цени и това ме принуди да използвам силикон)
- семеринги - преден и заден
- маслен филтър
- 5л. масло "
първо да уточня че хабер си нямам от "харуера" на колите като цяло...
от двигателя който човека е имал (Вайпър) М10Б18 са останали 1/3 от частите, за да го направи М10Б20, а именно от двигател като втория е взел повече от половината части (и съответно е имало развален такъв двигател за да ги вземе) + тва са се добавили още някви чаркове, доста труд по преправянето на частите от стария двигател....
въпроса ми е:
нямаше ли да е стане по-лесно, по-евтино, по-бързо, по-чисто и по-" като по дефаулт" ако направо беше продал М10Б18-ката, да добави малко пари и да си купи готов М10Б20 ?
добре е да се знае щото това последно време се превръща в нещо като "тунинг - мода" ?


- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
според мен човека не си е продал двигателя и не си е купил друг по-голям поради следните причини:
1. ако смениш двигателя на колата си трябва да го узакониш ( трябва да смениш талона на колата - да се регистрира по-големия двигател , от това следва че ще плащаш по-голям данък и си е разправия с КАТ ) а сега е нещо като вълк в овча кожа
2. ако имаш ентусиазма и желанието да си го направиш сам и след това изпиташ удовлетворението от добре свършената работа ще разбереш че парите не са важни в случая
нека все пак по-компетентните се изкажат по въпроса и най-вече човека който е извършил всички тези операции
1. ако смениш двигателя на колата си трябва да го узакониш ( трябва да смениш талона на колата - да се регистрира по-големия двигател , от това следва че ще плащаш по-голям данък и си е разправия с КАТ ) а сега е нещо като вълк в овча кожа
2. ако имаш ентусиазма и желанието да си го направиш сам и след това изпиташ удовлетворението от добре свършената работа ще разбереш че парите не са важни в случая

нека все пак по-компетентните се изкажат по въпроса и най-вече човека който е извършил всички тези операции

THE ONE & ONLY E30
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И най вече както беше написал Милър... М10Б20 има в село Долно Чепрчане и Бай Ставри си подпира с него платнището на купа със сено.. и най вече че дори и да намериш такъв да го съживиш ще ти трябват повече средтсва и труд отколкото да инплантираш тея неща в "твоя" си такъв който определено работи
Дилян Пенчев

Дилян Пенчев
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани