тунинг на двигател....

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

тунинг на двигател....

Мнение от DEFLEPPARD » 15 Окт 2004, 12:32

тва го четох преди малко на тема в която нямам права да пиша :oops:
да припомним:
"След много перипетий, ходене по мъките, псуване и дори наказания за колата под формата на няколко шута довели до две криви врати и калник, вече може да обобщим последователността за преображението на М10Б18 в М10Б20.

I. Необходими материали и части:
1. От М10Б20:
- колянов вал (заедно с лагерите)
- бутала
- биели
- маховик
- глава (без разпределителен вал, може и без нищо - само да е здрава)
2. От М10Б18
- блок
- разпределителен вал
3. Нови части и консумативи:
- комплект сегменти
- гарнитура за главата
- гарнитура за картера
- гарнирура за делкото
- гарнитури за предните капаци (има ги само в ДаруКар на ненормални цени и това ме принуди да използвам силикон)
- семеринги - преден и заден
- маслен филтър
- 5л. масло "

първо да уточня че хабер си нямам от "харуера" на колите като цяло...

от двигателя който човека е имал (Вайпър) М10Б18 са останали 1/3 от частите, за да го направи М10Б20, а именно от двигател като втория е взел повече от половината части (и съответно е имало развален такъв двигател за да ги вземе) + тва са се добавили още някви чаркове, доста труд по преправянето на частите от стария двигател....

въпроса ми е:
нямаше ли да е стане по-лесно, по-евтино, по-бързо, по-чисто и по-" като по дефаулт" ако направо беше продал М10Б18-ката, да добави малко пари и да си купи готов М10Б20 ?

добре е да се знае щото това последно време се превръща в нещо като "тунинг - мода" ? :oops: :oops:

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 8.11.2003
Местоположение: mladostcity Sofia

Мнение от Miler » 15 Окт 2004, 21:16

то лесно незнам далеи щеше да стане щот са малко кът м10б20
ИзображениеИзображение
E-21 Team Bulgaria
http://milerr.data.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 15 Окт 2004, 21:25

според мен човека не си е продал двигателя и не си е купил друг по-голям поради следните причини:
1. ако смениш двигателя на колата си трябва да го узакониш ( трябва да смениш талона на колата - да се регистрира по-големия двигател , от това следва че ще плащаш по-голям данък и си е разправия с КАТ ) а сега е нещо като вълк в овча кожа
2. ако имаш ентусиазма и желанието да си го направиш сам и след това изпиташ удовлетворението от добре свършената работа ще разбереш че парите не са важни в случая :yes:

нека все пак по-компетентните се изкажат по въпроса и най-вече човека който е извършил всички тези операции :bowdown:
THE ONE & ONLY E30

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Окт 2004, 23:55

И най вече както беше написал Милър... М10Б20 има в село Долно Чепрчане и Бай Ставри си подпира с него платнището на купа със сено.. и най вече че дори и да намериш такъв да го съживиш ще ти трябват повече средтсва и труд отколкото да инплантираш тея неща в "твоя" си такъв който определено работи :lol:

Дилян Пенчев
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 16 Окт 2004, 1:11

Мдааа Viper-а се беше хванал с това начинание - темата е в the best off форума - прочети я, дано ти е полезна.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook