Интересно...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Интересно...

Мнение от quixzole » 12 Окт 2004, 12:18

Какво мислите за това......изглежда доста смислено подобрение....чудя се дали неможе да се направи тука, щото на това цената е доста соленичка....макар и да не се управлява електронно, а ръчно само при нужда. Мисля че Камикадзе беше дал линк преди за подобен клапан, който се продаваше на по сносна цена и май имаше опция за масова покупка, но немога да го намеря:roll: :arrow: http://autospeed.com/cms/A_2291/article.html
ИзображениеИзображение
Последна промяна quixzole на 12 Окт 2004, 15:08, променена общо 1 път
Изображение Изображение Изображение Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 12 Окт 2004, 12:35

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 12 Окт 2004, 12:40

Само че на тази снимка това е нещо друго ... това намалява сечението на тръбите така може би има по голям НМ в ниските обороти но не е като това което поствам аз - моето е да не минава през аспуси а направо навън :shock:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 12 Окт 2004, 15:04

за да има файда трябва да е веднага след колектора(ите)...

между другото това на снимката е камаро сс и тоя "dump" е сложен на много безсмислено място... не мисля че е със цел да намалява сечението за по-добри ниски, по-скоро е сложен да вдига повече шум...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 12 Окт 2004, 15:07

Ми прочетете статията де, всичко си е написано :roll: :lol:
Изображение Изображение Изображение Изображение

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 12 Окт 2004, 15:43

Това което е дал Камикдзе е доста смислено според мен въпроса е дали тук може да се направи този клапан или трябва да поръчваме и ако ще поръчваме до каква цена можем да стигнем надолу?
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 12 Окт 2004, 16:14

Няма нещо което не може да се направи - просто според мен цената ще е по висока от готовото ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

...

Мнение от RS-MAD » 12 Окт 2004, 16:20

Мога да ви дам и едно което се задейства от БООСТ , на определен боост се отваря ....
http://www.atpturbo.com/root/releases/release091004.htm
Ей на инстала
Изображение
Анатомията :)
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 12 Окт 2004, 17:38

ако дъмп-а не е до хедърите, полза почти няма.. гърнето не е голямо съпротивление та отклоняването преди него да дава файда... да не говориме че всяка такава инсталация дето отваря нещо след каталитика е абсолютно безсмислена защото каталитика е най-голямата тапа във изходящата генерация

за да има полза, изходящия тракт трябва да се отваря веднага след хедъра(ите), там скороста е най-висока и ефекта от "отпушването"- най-силен. проблема е че там и температурата е най-висока и само клапи отвярящи се ръчно (със жило) оцеляват за по-дълго...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

...

Мнение от RS-MAD » 12 Окт 2004, 18:55

А ако примерно след турбото имам 3" права тръба до задното гърне което е с 3" инлет , има ли смисъл от такова нещо изобщо ? :)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 12 Окт 2004, 19:15

ако помпаш повече от 1.5 бара във това 1.8 моторче - ще има смисъл да отпушваш една педя след турбото... иначе не... така най-генерално казано...

а ако имаш каталитик- винаги има полза да откланяш преди него...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 12 Окт 2004, 20:13

Двете неща,които са показали Камикадзе и quixzole са различни.При атмосферна кола валовете са изчислени на работят при точно определено налягане в изпускателите,което е сметнато в някакви усреднени граници от производителя.Всичко е въпрос на конструкторско решение.При смяна на валовете и подменена генерация се налага това налягане да се контролира за получаване на максимална мощност и оптимално изгаряне на горивната смес.Иначе прекалено бързото излизане на газовете води до "изсушаване" на двигателя,т.е. през аспуха излиза и неизгоряла смес,от което се намалява и мощността,и ползата.Същото се получава и когато има моментно падане на налягането в изпускателя,когато се върне газта.Отделно там говорят само за звуковите ефекти.Т.е. търсят максимално добро съотношение между тих звук и вървене.За турбо колите не е така,там се търси максимално бързо освобождаване за да се развърта по-добре турбината.Всяко запушване води до намаляване на мощността.Този случай показват alx и камикадзе.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 12 Окт 2004, 21:16

всъщност обратното налягане "back pressure" само пречи. винаги. без изключение. единствената полза от него е че на ниски обороти по-голямото такова помага за по-добра отзивчивост на двигателя (до към 2500 оборота). но веднаж като се стигнат средните и високите, ползата става вреда.

ако някои е слагал хубави хедъри ще знае- хедърите изместват кривата на въртящия момент във оборотите и помагат по-бавно да "затихва" във високите - което пък дава повече коне (въртящ момент х обороти най-общо казано), но "взимат" малко във ниските.

та така. по принцип като се смятат двигатели, обратното налягане се смята за паразитна величина и съобразяване с нея не трябва да има... но на практика често хедъра е толкова ограничаващ, че инжинерите все пак се съобразяват със него.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 12 Окт 2004, 22:01

С ремап на дино стенд може да се изегне до голяма степен спъването на колата в ниските обороти след поставяне на спортна изпускателна система...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 12 Окт 2004, 22:26

Конкретен въпрос.Защо повечето от японките фабрично излизат с некакви тънки аспухчета,а пък под капака 150 коня.И защо други коли са с дебели аспуси,а пък едвам кретат с по 100 кончета.Според мен това за свободната генерация важи само за мощни двигатели,които имат голям потенциал във високите обороти и там разликата е решаваща.Повечето атмосферни сток коли без специално предназначение(в смисъл бегачки) нямат кой знае каква разлика във вървенето в ниски и високи обороти.Силата им във високите обороти е за много кратко време.Така че това,което се наваксва във високите се губи при ниските обороти.Друг е въпросът ако се смени туй онуй и спортната генерация се появи като необходимост.Ако се губи мощност в ниските обороти значи таз машинка все пак върши работа и не е лошо човек да си я има.Тя май работи малко като клапана за обратното гориво,променя налягането според буста.
Чипът също се слага по необходимост.И спортният филтър и т.н.Ма това е друга тема.
И още един въпрос.Карах колата си един ден без никаква генерация след турбото.Само downpipе имаше.Хич не вървеше,а бучеше ного.Когато сложих и другите тръби тя си тръгна нормално.Говорим за случай без абсолютно никакви надувки.Всичко беше сток.Естествено че при як буст нещата се променят.
А за хедърите си прав.До 3000 об/мин нема почти никой.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook