Интересно...
Модератор: bum_bum
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Интересно...
Какво мислите за това......изглежда доста смислено подобрение....чудя се дали неможе да се направи тука, щото на това цената е доста соленичка....макар и да не се управлява електронно, а ръчно само при нужда. Мисля че Камикадзе беше дал линк преди за подобен клапан, който се продаваше на по сносна цена и май имаше опция за масова покупка, но немога да го намеря:roll:
http://autospeed.com/cms/A_2291/article.html





Последна промяна quixzole на 12 Окт 2004, 15:08, променена общо 1 път
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Това което е дал Камикдзе е доста смислено според мен въпроса е дали тук може да се направи този клапан или трябва да поръчваме и ако ще поръчваме до каква цена можем да стигнем надолу?

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
...
Мога да ви дам и едно което се задейства от БООСТ , на определен боост се отваря ....
http://www.atpturbo.com/root/releases/release091004.htm
Ей на инстала
Анатомията

http://www.atpturbo.com/root/releases/release091004.htm
Ей на инстала

Анатомията


MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
ако дъмп-а не е до хедърите, полза почти няма.. гърнето не е голямо съпротивление та отклоняването преди него да дава файда... да не говориме че всяка такава инсталация дето отваря нещо след каталитика е абсолютно безсмислена защото каталитика е най-голямата тапа във изходящата генерация
за да има полза, изходящия тракт трябва да се отваря веднага след хедъра(ите), там скороста е най-висока и ефекта от "отпушването"- най-силен. проблема е че там и температурата е най-висока и само клапи отвярящи се ръчно (със жило) оцеляват за по-дълго...
за да има полза, изходящия тракт трябва да се отваря веднага след хедъра(ите), там скороста е най-висока и ефекта от "отпушването"- най-силен. проблема е че там и температурата е най-висока и само клапи отвярящи се ръчно (със жило) оцеляват за по-дълго...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
...
А ако примерно след турбото имам 3" права тръба до задното гърне което е с 3" инлет , има ли смисъл от такова нещо изобщо ? 

MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
Двете неща,които са показали Камикадзе и quixzole са различни.При атмосферна кола валовете са изчислени на работят при точно определено налягане в изпускателите,което е сметнато в някакви усреднени граници от производителя.Всичко е въпрос на конструкторско решение.При смяна на валовете и подменена генерация се налага това налягане да се контролира за получаване на максимална мощност и оптимално изгаряне на горивната смес.Иначе прекалено бързото излизане на газовете води до "изсушаване" на двигателя,т.е. през аспуха излиза и неизгоряла смес,от което се намалява и мощността,и ползата.Същото се получава и когато има моментно падане на налягането в изпускателя,когато се върне газта.Отделно там говорят само за звуковите ефекти.Т.е. търсят максимално добро съотношение между тих звук и вървене.За турбо колите не е така,там се търси максимално бързо освобождаване за да се развърта по-добре турбината.Всяко запушване води до намаляване на мощността.Този случай показват alx и камикадзе.
всъщност обратното налягане "back pressure" само пречи. винаги. без изключение. единствената полза от него е че на ниски обороти по-голямото такова помага за по-добра отзивчивост на двигателя (до към 2500 оборота). но веднаж като се стигнат средните и високите, ползата става вреда.
ако някои е слагал хубави хедъри ще знае- хедърите изместват кривата на въртящия момент във оборотите и помагат по-бавно да "затихва" във високите - което пък дава повече коне (въртящ момент х обороти най-общо казано), но "взимат" малко във ниските.
та така. по принцип като се смятат двигатели, обратното налягане се смята за паразитна величина и съобразяване с нея не трябва да има... но на практика често хедъра е толкова ограничаващ, че инжинерите все пак се съобразяват със него.
ако някои е слагал хубави хедъри ще знае- хедърите изместват кривата на въртящия момент във оборотите и помагат по-бавно да "затихва" във високите - което пък дава повече коне (въртящ момент х обороти най-общо казано), но "взимат" малко във ниските.
та така. по принцип като се смятат двигатели, обратното налягане се смята за паразитна величина и съобразяване с нея не трябва да има... но на практика често хедъра е толкова ограничаващ, че инжинерите все пак се съобразяват със него.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
С ремап на дино стенд може да се изегне до голяма степен спъването на колата в ниските обороти след поставяне на спортна изпускателна система...
Конкретен въпрос.Защо повечето от японките фабрично излизат с некакви тънки аспухчета,а пък под капака 150 коня.И защо други коли са с дебели аспуси,а пък едвам кретат с по 100 кончета.Според мен това за свободната генерация важи само за мощни двигатели,които имат голям потенциал във високите обороти и там разликата е решаваща.Повечето атмосферни сток коли без специално предназначение(в смисъл бегачки) нямат кой знае каква разлика във вървенето в ниски и високи обороти.Силата им във високите обороти е за много кратко време.Така че това,което се наваксва във високите се губи при ниските обороти.Друг е въпросът ако се смени туй онуй и спортната генерация се появи като необходимост.Ако се губи мощност в ниските обороти значи таз машинка все пак върши работа и не е лошо човек да си я има.Тя май работи малко като клапана за обратното гориво,променя налягането според буста.
Чипът също се слага по необходимост.И спортният филтър и т.н.Ма това е друга тема.
И още един въпрос.Карах колата си един ден без никаква генерация след турбото.Само downpipе имаше.Хич не вървеше,а бучеше ного.Когато сложих и другите тръби тя си тръгна нормално.Говорим за случай без абсолютно никакви надувки.Всичко беше сток.Естествено че при як буст нещата се променят.
А за хедърите си прав.До 3000 об/мин нема почти никой.
Чипът също се слага по необходимост.И спортният филтър и т.н.Ма това е друга тема.
И още един въпрос.Карах колата си един ден без никаква генерация след турбото.Само downpipе имаше.Хич не вървеше,а бучеше ного.Когато сложих и другите тръби тя си тръгна нормално.Говорим за случай без абсолютно никакви надувки.Всичко беше сток.Естествено че при як буст нещата се променят.
А за хедърите си прав.До 3000 об/мин нема почти никой.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани