Въпрос за ниски пружини.....

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Въпрос за ниски пружини.....

Мнение от pavlito » 18 Ное 2008, 11:35

Здравейте, поръчал съм си спортни пружини за колата ми. Става вапрос за е63 650ци, пружините са оригинални за този модел са и са с 30мм по ниски отпред и отзад от фабричните.
Въпроса ми е : тъй като ще сменям само пружините без амортисиори искам да питам голям ли е риска да удрям колата отдолу понеже с тези пружини тя става по-ниска , а амортисиорите остават така да се каже по-меки защото не са спортни а са оригиналните?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 18 Ное 2008, 12:22

Не се притеснявай за удари отдолу.30мм е много малко като сваляне.
Спортните пружини са с по-дебело сечение и са по-твърди което не позволява на купето да "слиза" прекалено ниско при преминаване през неравности.
Това че си с оригиналните амортисьори да не те притеснява, освен ако не си решил да я сваляш с повече от 40мм.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 18 Ное 2008, 20:01

Спортни четиристепенни амортисьори Кони и пружини Джамекс, са една добра комбинация, която карам и ако след смяната на пружините имаш допълнителни средства, бих те посъветвал да си смениш оригиналните амортисьори с Кони. После ще разбереш сам :D .
Are you M enough...?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Мнение от pavlito » 18 Ное 2008, 22:45

мерси за съвета, колега ама не искам да сменям амортисиорите , защото не искам да правя возията по-твърда!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: sofiq

Мнение от bubsa » 19 Ное 2008, 9:40

Ако смениш само пружините се губи смисала!
Преди неколко години направих така и амортисьорите заминаха много бързо а и колата не седеше както очаквах.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 19 Ное 2008, 11:00

Това че като смениш пружините ти заминават амортисьорите са митове и легенди.Вече 3 години карам 40/30 и амортисьорите са си добре.И да не забравяме че все пак говорим за един нов автомобил а не за някоя от нашите баби.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 20 Ное 2008, 8:15

по-късите пружини дори всичко останало да им е еднакво автоматично са по-твърди което означава, че не трябва да се притесняваш от това колата да ти задира по дупките освен ако не е на места, където преди си минавал едвам едвам заради номиналната разлика от 30мм (която не е толкова малка). ако пружините не са драстично по-твърди (както си го описал не са) няма нужда да сменяш амортисьорите.

още по-добре за твойта кола (до колкото разбирам търсения ефект) са прогресивни пружини, които ще смъкнат колата малко надолу за по-добра визия и стабилност, но самите пружини са с променлива твърдост, т.е. в началото са толкова меки колкото стандартните и за това при неравности по пътя возят комфортно, но след това стават прогресивно по-твърди така че колата няма да задира, няма да се накланя много в завоите и ще е по-стабилна при агресивно каране. т.е. доста добър компромис за всекидневна кола
успех ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Мнение от pavlito » 20 Ное 2008, 13:30

Единственият ефект , който търся е колата да стои по-ниска, защото сега имам 5 пръста разстояние от гумата до калника отзад, отпред е малко по-малко, но ме дразни.
Все пак мерси за съветите! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 23 Ное 2008, 8:50

Искам и аз да попитам.
Моята кола изглежда така.
http://picbg.net/img.php?file=82d5b4b4d02d9d41.JPG
Въпроса ми е калко мм. пружини трябва да си взема за да стане с ето такава стойка.
http://picbg.net/img.php?file=0f8fb18d1e593c97.jpg
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Мнение от pavlito » 23 Ное 2008, 19:39

колега, аз като я гледам твоята не и трябва много, максимум 20мм отпред и 30мм отзад, може и по-малко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

ahm

Мнение от Hammerfall » 27 Ное 2008, 18:55

Аз мисля, че втората кола изглежда различно не заради пружините :(
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW

Мнение от veseko » 27 Ное 2008, 19:36

от опит и практика върху ремонт и експлоатация на амортисьори знам че при смяната само на пружини от нормални със спортни возията се променя до толкова че си мислите че вече карате спортен автомобил :mhihi:
За по добра ефективност и стоика на автомобилът ви на патя и в завоите, трябва да се заменят нормалните амортисьори със спортни както и пружините, и обезателно да се сложе роубар на амортисьоирите както отпред така и отзад за да няма после избити ботуши и усукани купета :) , така автомобилът придобива нахъсана спортна стоика, возията вече я забравяте и имате каручка :) , затова повечето заменят само пружините така губят от возията си с 50% и можеби колата става по стабилна с около 20% но ако все пак амортисьорите не са вече амортизирани. 8) всеки си има мнение и всеки разбира нещата си по свои идеален за него си начин :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 27 Ное 2008, 20:33

много правилно казано , общо взето само пружини - губиш удобството да се возиш за сметка на стойката нищо повече
BMW 318is

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 27 Ное 2008, 21:09

pavlito написа:мерси за съвета, колега ама не искам да сменям амортисиорите , защото не искам да правя возията по-твърда!

Значи само от пружини пак може да си одръвчиш колата така че да ти паднат пломбите от личен опит ти го казвам!Пружините освен милиметрите колко смъкват имат и един показател твърбост който е мн.важен в твоя случай,мойте са чисто нови и имам ТUV сертификат в който пише твърдоста им мисля че беше нещо от сорта на кг. на мм квадратен(не съм сигурен не е в мен сертификата точно сега),някои фирми ги разделят на светов,жълти,сини,червени ,зелени като различния цвят е различна твърдост
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 27 Ное 2008, 21:14

А относно амортесьори аз съм съсипвал заради пружини ама не на БМВ!Колата беше толкова ниска и твърда че оригиналния амортесьор нямаше грам ход на долу,а беше маслен и не беше двойно действаш,просто той не играеше никаква роля освен че беше постояно под напрежение,не остискаха много,ама в твоя случай няма да стане така,тва при мене беше друга история мани мани....

А за колегата който питаше какви пружини ето мойта кола със 60/40мм
Изображение
познай коя е :mhihi: вярно че другото е доста високо но виж моя багажник е на нивото на дръжките на вратите на Голфа
А и при мен има и друг момент с много малки гуми съм 16ки на 215/40
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook