Въпрос за ниски пружини.....
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
Въпрос за ниски пружини.....
Здравейте, поръчал съм си спортни пружини за колата ми. Става вапрос за е63 650ци, пружините са оригинални за този модел са и са с 30мм по ниски отпред и отзад от фабричните.
Въпроса ми е : тъй като ще сменям само пружините без амортисиори искам да питам голям ли е риска да удрям колата отдолу понеже с тези пружини тя става по-ниска , а амортисиорите остават така да се каже по-меки защото не са спортни а са оригиналните?
Въпроса ми е : тъй като ще сменям само пружините без амортисиори искам да питам голям ли е риска да удрям колата отдолу понеже с тези пружини тя става по-ниска , а амортисиорите остават така да се каже по-меки защото не са спортни а са оригиналните?
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Не се притеснявай за удари отдолу.30мм е много малко като сваляне.
Спортните пружини са с по-дебело сечение и са по-твърди което не позволява на купето да "слиза" прекалено ниско при преминаване през неравности.
Това че си с оригиналните амортисьори да не те притеснява, освен ако не си решил да я сваляш с повече от 40мм.
Спортните пружини са с по-дебело сечение и са по-твърди което не позволява на купето да "слиза" прекалено ниско при преминаване през неравности.
Това че си с оригиналните амортисьори да не те притеснява, освен ако не си решил да я сваляш с повече от 40мм.
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Спортни четиристепенни амортисьори Кони и пружини Джамекс, са една добра комбинация, която карам и ако след смяната на пружините имаш допълнителни средства, бих те посъветвал да си смениш оригиналните амортисьори с Кони. После ще разбереш сам
.

Are you M enough...?!
- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
мерси за съвета, колега ама не искам да сменям амортисиорите , защото не искам да правя возията по-твърда!
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Това че като смениш пружините ти заминават амортисьорите са митове и легенди.Вече 3 години карам 40/30 и амортисьорите са си добре.И да не забравяме че все пак говорим за един нов автомобил а не за някоя от нашите баби.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
по-късите пружини дори всичко останало да им е еднакво автоматично са по-твърди което означава, че не трябва да се притесняваш от това колата да ти задира по дупките освен ако не е на места, където преди си минавал едвам едвам заради номиналната разлика от 30мм (която не е толкова малка). ако пружините не са драстично по-твърди (както си го описал не са) няма нужда да сменяш амортисьорите.
още по-добре за твойта кола (до колкото разбирам търсения ефект) са прогресивни пружини, които ще смъкнат колата малко надолу за по-добра визия и стабилност, но самите пружини са с променлива твърдост, т.е. в началото са толкова меки колкото стандартните и за това при неравности по пътя возят комфортно, но след това стават прогресивно по-твърди така че колата няма да задира, няма да се накланя много в завоите и ще е по-стабилна при агресивно каране. т.е. доста добър компромис за всекидневна кола
успех
още по-добре за твойта кола (до колкото разбирам търсения ефект) са прогресивни пружини, които ще смъкнат колата малко надолу за по-добра визия и стабилност, но самите пружини са с променлива твърдост, т.е. в началото са толкова меки колкото стандартните и за това при неравности по пътя возят комфортно, но след това стават прогресивно по-твърди така че колата няма да задира, няма да се накланя много в завоите и ще е по-стабилна при агресивно каране. т.е. доста добър компромис за всекидневна кола
успех

- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
Единственият ефект , който търся е колата да стои по-ниска, защото сега имам 5 пръста разстояние от гумата до калника отзад, отпред е малко по-малко, но ме дразни.
Все пак мерси за съветите!
Все пак мерси за съветите!

Искам и аз да попитам.
Моята кола изглежда така.
http://picbg.net/img.php?file=82d5b4b4d02d9d41.JPG
Въпроса ми е калко мм. пружини трябва да си взема за да стане с ето такава стойка.
http://picbg.net/img.php?file=0f8fb18d1e593c97.jpg
Моята кола изглежда така.
http://picbg.net/img.php?file=82d5b4b4d02d9d41.JPG
Въпроса ми е калко мм. пружини трябва да си взема за да стане с ето такава стойка.
http://picbg.net/img.php?file=0f8fb18d1e593c97.jpg
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
колега, аз като я гледам твоята не и трябва много, максимум 20мм отпред и 30мм отзад, може и по-малко.
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
ahm
Аз мисля, че втората кола изглежда различно не заради пружините 

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- veseko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
от опит и практика върху ремонт и експлоатация на амортисьори знам че при смяната само на пружини от нормални със спортни возията се променя до толкова че си мислите че вече карате спортен автомобил
За по добра ефективност и стоика на автомобилът ви на патя и в завоите, трябва да се заменят нормалните амортисьори със спортни както и пружините, и обезателно да се сложе роубар на амортисьоирите както отпред така и отзад за да няма после избити ботуши и усукани купета
, така автомобилът придобива нахъсана спортна стоика, возията вече я забравяте и имате каручка
, затова повечето заменят само пружините така губят от возията си с 50% и можеби колата става по стабилна с около 20% но ако все пак амортисьорите не са вече амортизирани.
всеки си има мнение и всеки разбира нещата си по свои идеален за него си начин 

За по добра ефективност и стоика на автомобилът ви на патя и в завоите, трябва да се заменят нормалните амортисьори със спортни както и пружините, и обезателно да се сложе роубар на амортисьоирите както отпред така и отзад за да няма после избити ботуши и усукани купета




- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
много правилно казано , общо взето само пружини - губиш удобството да се возиш за сметка на стойката нищо повече
BMW 318is
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
pavlito написа:мерси за съвета, колега ама не искам да сменям амортисиорите , защото не искам да правя возията по-твърда!
Значи само от пружини пак може да си одръвчиш колата така че да ти паднат пломбите от личен опит ти го казвам!Пружините освен милиметрите колко смъкват имат и един показател твърбост който е мн.важен в твоя случай,мойте са чисто нови и имам ТUV сертификат в който пише твърдоста им мисля че беше нещо от сорта на кг. на мм квадратен(не съм сигурен не е в мен сертификата точно сега),някои фирми ги разделят на светов,жълти,сини,червени ,зелени като различния цвят е различна твърдост



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
А относно амортесьори аз съм съсипвал заради пружини ама не на БМВ!Колата беше толкова ниска и твърда че оригиналния амортесьор нямаше грам ход на долу,а беше маслен и не беше двойно действаш,просто той не играеше никаква роля освен че беше постояно под напрежение,не остискаха много,ама в твоя случай няма да стане така,тва при мене беше друга история мани мани....
А за колегата който питаше какви пружини ето мойта кола със 60/40мм
познай коя е
вярно че другото е доста високо но виж моя багажник е на нивото на дръжките на вратите на Голфа
А и при мен има и друг момент с много малки гуми съм 16ки на 215/40


А за колегата който питаше какви пружини ето мойта кола със 60/40мм

познай коя е

А и при мен има и друг момент с много малки гуми съм 16ки на 215/40





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани