Q: 316i E46 chip tuning

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Q: 316i E46 chip tuning

Мнение от KickingKing » 15 Сеп 2004, 15:35

Lok-Na-Rok!

Е имам въпрос. Интересувам се от чип тунинг за BMW 316i E46. Някой има ли представа къде в интернет мога да видя цените и "подобренията" за чиповете за този модел?

Благодаря предварително
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 15 Сеп 2004, 16:11

10ина кончета макс, ама тва май само на хартия. 316ките са като цяло много неблагодарна работа за тунинговане. Ако е Е46 316 1.8 / 16 клапаново, може и да е по-добре, но най-добре му се радвай както е и не го пипай. Ако искаш повече да върви, мисли как да го смениш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 14 Дек 2005, 0:44

Lok-Tar!

Абе сори, че вадя супер супер стара тема ама сега я видях и се сетих нещо. 316 има същият двигател като 318 като кубатура, но е по-маломощен и с по-ниски емисии на.. гадостите там дето замърсяват. Може би има и някви части ама това вече не знам.
След като е така не може ли да се надуе като 318 с чип???
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Дек 2005, 1:24

ако имаш pроблем с вървежа мисли за турбиниране или нитро

може да станеш до 200коня на мотора без грижи
Последна промяна ludiagsm на 14 Дек 2005, 11:46, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 14 Дек 2005, 10:01

KickingKing написа:Lok-Tar!

Абе сори, че вадя супер супер стара тема ама сега я видях и се сетих нещо. 316 има същият двигател като 318 като кубатура, но е по-маломощен и с по-ниски емисии на.. гадостите там дето замърсяват. Може би има и някви части ама това вече не знам.
След като е така не може ли да се надуе като 318 с чип???


4ове4е купил си си хубава и нова коли4ка макар и с не наи слън4евиа мотор послушаи колегите караи си с здраве радваи и се по нататък ако изкаш я продаи и тогаваси земи спо голям мотор и тогаз мисли за 4ипове и тем подобни
ИзображениеИзображение
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 14 Дек 2005, 11:50

ludiagsm написа:ако имаш pроблем с вървежа мисли за турбиниране или нитро

може да станеш до 200коня на мотора без грижи


ти и сенокосачки почна да турбинираш :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Дек 2005, 11:51

неговия мотор е М43 за който има представа това е подобрената версия на М40 т.е. проблема с разпределиотелния вал на м40 е оставен в минлото вместо ремък има ангренажна верига има бутала с вдлъбнати чела има маслени пръскалки които пръскат отдолу върху буталата

тоя мотор си е сериозен турбокандидат а дори и м40 да беше пак стаа само дето трябва на всеки 100к километра да сменя вал и кобили4ки а ремък на всеки 40 000к та това е от мен
Последна промяна ludiagsm на 14 Дек 2005, 16:17, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 14 Дек 2005, 15:43

Lok-Tar!

Баткооо гледай сега. Колага е на брат ми. А лошото е, че там където живее се плащат ДАНЪЦИ за всякви видове тунинги. Което е меко казано кофти...
Дори за чип се плаща, но пък ако си пазиш стария май можеш без проблеми да минаваш през... който и да ги проверява тия неща :))
Не разбирам от BMW двигателите ама изобщооооооооо...
За това по-добре да питам глупави въпроси, отколкото да правя глупави грешки.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Дек 2005, 16:15

зависи от какво се определят данъците можеби когато минаваш на преглед мерят изгорели газове или коне или и двете или просто от факта 4е имаш турбина или 4ип

ако мерят газове и конски сили ще те хванат само по конете зщото с апове4е ,но пове4ето елктроники имат по две карти (два мапа) и едната можеда е настроена за стандарнтите коне а другата за макс мощност превклю4ването става с натискане на бутон

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 14 Дек 2005, 17:02

аз хамстера във 316 не бих го пипал.. ще харчиш пари за много малки подобрения... не си струват нервите и риска. мое си мнение.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 14 Дек 2005, 17:12

Истина е проста че съжаление това си доста мъртво роден мотор :roll: :roll:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook