Тунинг на E30 M20B20
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тунинг на E30 M20B20
Здравейте ,
Аз съм нов на този форум а и нов във сфета на БМВ . Сега сам собственик на едно Бмв E30 от '90 година . И мисля да му направя тунинг защото стоковите 129 коня не ме жадуволяват . Аз преди тази кола имах един Нисан 200Сх но поради причината че аз живея в белгия и тук таксите са много високи трябваше да го продам още преди да мога да го запиша ( защото след тунинг за 15 хиляди евро и още 10 - 12 хиляди дето трябваше да се вложат ми изглеждаше много скъпо да платя още 10 за да мога да запиша колата на мое име ) но какво да се прави . Аз винаги сам бил фен на старите БМВ ( E30 , E38 , ... ) .
Така за към вас имам следните въпроси :
Този мотор здрав ли е ? ( прочетох на този форум че е , но всепак искам и на други мнението )
Какво турбо ? GT30 , GT35 , GT40 , Т4/Т3 ? ( или някаквo другo турбо , е винаги добре дошлo )
Някакви други модефикации ?
Като отговаряте на тези мои въпроси имайте на предвид че аз се стремя за едни ( първоначално ) 350 коня , а после да се дигнат до към 500 ( но това зависи от финасиите с които разполагам ) . Колата ще се използва за улични гонки !!!
ще съм ви много благодарен за вашите реакции .
( пс: аз ще сложа като линкове какво мисля да взема за колата и се надявам вие да допълвате )
Аз съм нов на този форум а и нов във сфета на БМВ . Сега сам собственик на едно Бмв E30 от '90 година . И мисля да му направя тунинг защото стоковите 129 коня не ме жадуволяват . Аз преди тази кола имах един Нисан 200Сх но поради причината че аз живея в белгия и тук таксите са много високи трябваше да го продам още преди да мога да го запиша ( защото след тунинг за 15 хиляди евро и още 10 - 12 хиляди дето трябваше да се вложат ми изглеждаше много скъпо да платя още 10 за да мога да запиша колата на мое име ) но какво да се прави . Аз винаги сам бил фен на старите БМВ ( E30 , E38 , ... ) .
Така за към вас имам следните въпроси :
Този мотор здрав ли е ? ( прочетох на този форум че е , но всепак искам и на други мнението )
Какво турбо ? GT30 , GT35 , GT40 , Т4/Т3 ? ( или някаквo другo турбо , е винаги добре дошлo )
Някакви други модефикации ?
Като отговаряте на тези мои въпроси имайте на предвид че аз се стремя за едни ( първоначално ) 350 коня , а после да се дигнат до към 500 ( но това зависи от финасиите с които разполагам ) . Колата ще се използва за улични гонки !!!
ще съм ви много благодарен за вашите реакции .
( пс: аз ще сложа като линкове какво мисля да взема за колата и се надявам вие да допълвате )
TUZara` написа:Това ще е поредния виртуален тунинг и торбиниране .... Не се ли научихте,че никой не впечатлявате кат се хвърляте на турбота
Добре колега , какво бихте предложили ? И какво ви трябва да ви разобеда че това не е виртуален тунинг ? Ако искате мога да ви пратя снимки на последния проек ( 200SX'са ) ?
Но всепак благодаря за отговора





Това е за хората които мислят че товае един виртуален тунинг проект ( това е на 200SХ'са които трябваше да продам

Последна промяна djidjo на 02 Ное 2008, 22:18, променена общо 2 пъти
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
има има но е сърдит на модераторите и не пише ЛУДИЯГСМ има няколко теми по на долу за 316 турбо 325към328 турбо и други такиваМитко Ганчев написа:според мен пича има сериозни намерения и средства, ама няма кой да даде акъл!

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Meн ми се струва, че двулитроя двигател ще му бъде твърде слаб, дори и турбиниран - ако гониш 350-500 конски сили е необходим агрегат с по-голяма кубатура, 2.5 поне. Тук идва въпроса дали М20Б25/27, М50Б25 или нещо още по-голямо от рода на М30Б35, което обаче ще бъде сложничко с неговите размери, но не е невъзможно, има и такива.
BMW only!
amd написа:Meн ми се струва, че двулитроя двигател ще му бъде твърде слаб, дори и турбиниран - ако гониш 350-500 конски сили е необходим агрегат с по-голяма кубатура, 2.5 поне. Тук идва въпроса дали М20Б25/27, М50Б25 или нещо още по-голямо от рода на М30Б35, което обаче ще бъде сложничко с неговите размери, но не е невъзможно, има и такива.
ето от такива хора имам нужда , може ли да попитам дали и S14 от 320ис ще свърши работата ? или трябва да е нещо като S14 от М3 ( или М3 ЕВО които е още поголям ) и дали тоя мотор ще се побере в количката ми ?

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
djidjo написа: ..дали и S14 от 320ис ще свърши работата ? или
трябва да е нещо като S14 от М3 ...
Каква е разликата между двата ?


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Tия мотори са много, много скъпи! Питай в този форум Росен Коларов ако искаш, то се бе захванал с тежката задача да турбинира сериозно Е30 М3 Evo 3 (2.5L), на една сбирка се говореха такива умопомрачителни цифри, че ми беше трудно да повярвам! Иначе ако се направи качетствено ще бъде звяр, но доста по-лесно ще е с някой 6-так. Ти си в чужбина и предполагам се оправяш с английския език, не е зле да разгледаш чуждите форуми (e30tech.com, bimmerforums, dtmpower, maxbimmer,.. за тези се сетих в момента), където има информация за по-сериозни проекти с всякакви двигатели. Всички могат да влязат в Е30-ковото купе, въпроса е кое е най-рентабилно, по-практично и по-голям ефект ще има. Мисълта ми е, по чужбина се правят много истински проекти с големи суми, с истински части и има запознати в дълбочина фенове, със сигурност. И тук има такива, но са малцина, малко са и самите проекти.
Тъпо е да кажа ей тоя мотор вземи, защото въобще не съм наясно кой ще е най-подходящия избор, само ги подметнах по-нагоре като вариянт най-големите от М20 и М50, защото съм виждал по клипове и форуми как вадят бая мощност от тях. Иначе доста ефект ще има и с някой 6 цилиндров ///М двигател (S38, S50, S52/54), но пак ще бъде доста скъпо; хубавото е, че почваш от около 300кс, което е по-лесно, отколкото ако почваш от около 200
Но да почнеш от 129кс (или колкото са останали от тях) и да търсиш ефективни 350-500кс просто си е брутално както и да го погледнеш, трябва ти турбина от камион, която да развърти чак на 7000 оборота някъде
Виж за 200-250кс ще ти свърши работа 2-литровия.
Тъпо е да кажа ей тоя мотор вземи, защото въобще не съм наясно кой ще е най-подходящия избор, само ги подметнах по-нагоре като вариянт най-големите от М20 и М50, защото съм виждал по клипове и форуми как вадят бая мощност от тях. Иначе доста ефект ще има и с някой 6 цилиндров ///М двигател (S38, S50, S52/54), но пак ще бъде доста скъпо; хубавото е, че почваш от около 300кс, което е по-лесно, отколкото ако почваш от около 200

Но да почнеш от 129кс (или колкото са останали от тях) и да търсиш ефективни 350-500кс просто си е брутално както и да го погледнеш, трябва ти турбина от камион, която да развърти чак на 7000 оборота някъде

BMW only!
Cлед като вече разглеждах нета ( с помоща на колегите от форума за добрите ситове , за което сам доста благодарен ) . Mи стана следното ясно , че с M20B20 няма да стигна там където искам да стигна . Значи ще е нещо от реда на M20B25 или S14 от М3 ( сега аз разбирам от последния отговор на голегата "аmd" че ще е скъпо с този мотор , можеш ли да ми дадеш някакви параметри ? Например 10.000 , 20.000 , .... ? ) Сега друг въпрос , как мислите идеята да ходя да търся мотор в авто морги или имата ли някъде в нета където продават двигатели на бмв ?
Някой да има някаква идея за сетуп ? ( като става въпрос за около 300 кончета )
Можеби тъп въпрос , ама възможно ли е от такъв двигател да стане twin турбо ? ( както е при RB26DETT на всеки 3 целиндара турбо , въпреки че се съмнявам че вътрешностите на мотора ще издържат )
Някой да има някаква идея за сетуп ? ( като става въпрос за около 300 кончета )
Можеби тъп въпрос , ама възможно ли е от такъв двигател да стане twin турбо ? ( както е при RB26DETT на всеки 3 целиндара турбо , въпреки че се съмнявам че вътрешностите на мотора ще издържат )
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Всичко зависи от това с колко срдства разполагаш.
Според зависи,един от най удачните варианти е М50Б25 без ванос.
Здравичък е и доста хора казват ,че издържа без проблем надув от 1.0бар.
Можеш да попредгледаш какво ще ти е необходимо за да го ръгнеш в Е30ката ,а за турбо кита отделно.
Но като заначало може да го надуеш без да го отваряш за разреждане.
След време ,като ти омалее,го разкостваш и ребилдваш с нови железа и тн. и постигаш с лекота 400-500кс.
Според зависи,един от най удачните варианти е М50Б25 без ванос.
Здравичък е и доста хора казват ,че издържа без проблем надув от 1.0бар.
Можеш да попредгледаш какво ще ти е необходимо за да го ръгнеш в Е30ката ,а за турбо кита отделно.
Но като заначало може да го надуеш без да го отваряш за разреждане.
След време ,като ти омалее,го разкостваш и ребилдваш с нови железа и тн. и постигаш с лекота 400-500кс.

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ако го смятаме 2500-3000 за някоя хубавелка Е30 325, после още 10 000 за ъпгрейди и би трябвало да излетиш, ама и моите са едни разсъждания-мечти, въобще не съм наясно за какво става дума
Но явно си решил да правиш изрод 


BMW only!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани