Тунинг на E30 M20B20

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Кое турбо ?

GТ30
7
27%
GT35
6
23%
GT40
13
50%
 
Общо гласове : 26
Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Тунинг на E30 M20B20

Мнение от djidjo » 02 Ное 2008, 21:01

Здравейте ,
Аз съм нов на този форум а и нов във сфета на БМВ . Сега сам собственик на едно Бмв E30 от '90 година . И мисля да му направя тунинг защото стоковите 129 коня не ме жадуволяват . Аз преди тази кола имах един Нисан 200Сх но поради причината че аз живея в белгия и тук таксите са много високи трябваше да го продам още преди да мога да го запиша ( защото след тунинг за 15 хиляди евро и още 10 - 12 хиляди дето трябваше да се вложат ми изглеждаше много скъпо да платя още 10 за да мога да запиша колата на мое име ) но какво да се прави . Аз винаги сам бил фен на старите БМВ ( E30 , E38 , ... ) .
Така за към вас имам следните въпроси :
Този мотор здрав ли е ? ( прочетох на този форум че е , но всепак искам и на други мнението )
Какво турбо ? GT30 , GT35 , GT40 , Т4/Т3 ? ( или някаквo другo турбо , е винаги добре дошлo )
Някакви други модефикации ?
Като отговаряте на тези мои въпроси имайте на предвид че аз се стремя за едни ( първоначално ) 350 коня , а после да се дигнат до към 500 ( но това зависи от финасиите с които разполагам ) . Колата ще се използва за улични гонки !!!

ще съм ви много благодарен за вашите реакции .

( пс: аз ще сложа като линкове какво мисля да взема за колата и се надявам вие да допълвате )


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 02 Ное 2008, 21:08

Това ще е поредния виртуален тунинг и торбиниране .... Не се ли научихте,че никой не впечатлявате кат се хвърляте на турбота :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от djidjo » 02 Ное 2008, 21:17

TUZara` написа:Това ще е поредния виртуален тунинг и торбиниране .... Не се ли научихте,че никой не впечатлявате кат се хвърляте на турбота :mhihi:

Добре колега , какво бихте предложили ? И какво ви трябва да ви разобеда че това не е виртуален тунинг ? Ако искате мога да ви пратя снимки на последния проек ( 200SX'са ) ?
Но всепак благодаря за отговора ;)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Това е за хората които мислят че товае един виртуален тунинг проект ( това е на 200SХ'са които трябваше да продам :( )
Последна промяна djidjo на 02 Ное 2008, 22:18, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 02 Ное 2008, 21:25

според мен пича има сериозни намерения и средства, ама няма кой да даде акъл!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 02 Ное 2008, 21:31

Митко Ганчев написа:според мен пича има сериозни намерения и средства, ама няма кой да даде акъл!
има има но е сърдит на модераторите и не пише ЛУДИЯГСМ има няколко теми по на долу за 316 турбо 325към328 турбо и други такива ;)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Ное 2008, 21:56

Meн ми се струва, че двулитроя двигател ще му бъде твърде слаб, дори и турбиниран - ако гониш 350-500 конски сили е необходим агрегат с по-голяма кубатура, 2.5 поне. Тук идва въпроса дали М20Б25/27, М50Б25 или нещо още по-голямо от рода на М30Б35, което обаче ще бъде сложничко с неговите размери, но не е невъзможно, има и такива.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Мнение от Valentin_Peev » 02 Ное 2008, 21:59

Май Юзъра треа да каже :mhihi: До колкото си спомням, по едно време сивото комби беше с М20Б20 с турбо :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от djidjo » 02 Ное 2008, 22:02

amd написа:Meн ми се струва, че двулитроя двигател ще му бъде твърде слаб, дори и турбиниран - ако гониш 350-500 конски сили е необходим агрегат с по-голяма кубатура, 2.5 поне. Тук идва въпроса дали М20Б25/27, М50Б25 или нещо още по-голямо от рода на М30Б35, което обаче ще бъде сложничко с неговите размери, но не е невъзможно, има и такива.

ето от такива хора имам нужда , може ли да попитам дали и S14 от 320ис ще свърши работата ? или трябва да е нещо като S14 от М3 ( или М3 ЕВО които е още поголям ) и дали тоя мотор ще се побере в количката ми ? :)

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 03 Ное 2008, 1:10

djidjo написа: ..дали и S14 от 320ис ще свърши работата ? или
трябва да е нещо като S14 от М3 ...


Каква е разликата между двата ? :roll:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от djidjo » 03 Ное 2008, 1:12

bigmurzi написа:
djidjo написа: ..дали и S14 от 320ис ще свърши работата ? или
трябва да е нещо като S14 от М3 ...


Каква е разликата между двата ? :roll:


M3 S14 = 2.3 L
M3 S14 Evo = 2.5 L
320si S14 = 2.0 L

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 03 Ное 2008, 13:32

Tия мотори са много, много скъпи! Питай в този форум Росен Коларов ако искаш, то се бе захванал с тежката задача да турбинира сериозно Е30 М3 Evo 3 (2.5L), на една сбирка се говореха такива умопомрачителни цифри, че ми беше трудно да повярвам! Иначе ако се направи качетствено ще бъде звяр, но доста по-лесно ще е с някой 6-так. Ти си в чужбина и предполагам се оправяш с английския език, не е зле да разгледаш чуждите форуми (e30tech.com, bimmerforums, dtmpower, maxbimmer,.. за тези се сетих в момента), където има информация за по-сериозни проекти с всякакви двигатели. Всички могат да влязат в Е30-ковото купе, въпроса е кое е най-рентабилно, по-практично и по-голям ефект ще има. Мисълта ми е, по чужбина се правят много истински проекти с големи суми, с истински части и има запознати в дълбочина фенове, със сигурност. И тук има такива, но са малцина, малко са и самите проекти.
Тъпо е да кажа ей тоя мотор вземи, защото въобще не съм наясно кой ще е най-подходящия избор, само ги подметнах по-нагоре като вариянт най-големите от М20 и М50, защото съм виждал по клипове и форуми как вадят бая мощност от тях. Иначе доста ефект ще има и с някой 6 цилиндров ///М двигател (S38, S50, S52/54), но пак ще бъде доста скъпо; хубавото е, че почваш от около 300кс, което е по-лесно, отколкото ако почваш от около 200 :mhihi:
Но да почнеш от 129кс (или колкото са останали от тях) и да търсиш ефективни 350-500кс просто си е брутално както и да го погледнеш, трябва ти турбина от камион, която да развърти чак на 7000 оборота някъде :mhihi: Виж за 200-250кс ще ти свърши работа 2-литровия.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от djidjo » 03 Ное 2008, 22:06

Cлед като вече разглеждах нета ( с помоща на колегите от форума за добрите ситове , за което сам доста благодарен ) . Mи стана следното ясно , че с M20B20 няма да стигна там където искам да стигна . Значи ще е нещо от реда на M20B25 или S14 от М3 ( сега аз разбирам от последния отговор на голегата "аmd" че ще е скъпо с този мотор , можеш ли да ми дадеш някакви параметри ? Например 10.000 , 20.000 , .... ? ) Сега друг въпрос , как мислите идеята да ходя да търся мотор в авто морги или имата ли някъде в нета където продават двигатели на бмв ?
Някой да има някаква идея за сетуп ? ( като става въпрос за около 300 кончета )
Можеби тъп въпрос , ама възможно ли е от такъв двигател да стане twin турбо ? ( както е при RB26DETT на всеки 3 целиндара турбо , въпреки че се съмнявам че вътрешностите на мотора ще издържат )

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Ное 2008, 22:11

Всичко зависи от това с колко срдства разполагаш.
Според зависи,един от най удачните варианти е М50Б25 без ванос.
Здравичък е и доста хора казват ,че издържа без проблем надув от 1.0бар.
Можеш да попредгледаш какво ще ти е необходимо за да го ръгнеш в Е30ката ,а за турбо кита отделно.
Но като заначало може да го надуеш без да го отваряш за разреждане.
След време ,като ти омалее,го разкостваш и ребилдваш с нови железа и тн. и постигаш с лекота 400-500кс.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от djidjo » 03 Ное 2008, 22:33

Еми сега дирекетно имам около 10.000 евро на разположение ( но може да се поработи по въпроса :д ) .

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 03 Ное 2008, 23:38

Ако го смятаме 2500-3000 за някоя хубавелка Е30 325, после още 10 000 за ъпгрейди и би трябвало да излетиш, ама и моите са едни разсъждания-мечти, въобще не съм наясно за какво става дума :mhihi: Но явно си решил да правиш изрод :help:
BMW only!

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook