325TDS performance :D

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

325TDS performance :D

Мнение от bir40o0 » 26 Окт 2008, 19:30

От известно време ми влезе в една муха в главата.Да бутнем малко маторя на TDS-a.Та идеята е следната.По голямо турбо с друг кулер с едни ковани бутала и биели и чип.Дайте некое мнение за това начинание че съм се зарибил. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 26 Окт 2008, 20:48

Здравейте,
за съжеление ти може би ще си пръв в това начинание, дано успееш да направиш изброените неща и да споделиш каква е разликата. Ще следя темата с интерес.
Поздрави и успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1957
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: ВТ
Пол: Мъж
Кара: E30 Е38
Детайли за колата: Не бие много на очи

Мнение от Transportera » 26 Окт 2008, 21:10

Това което си замислил е голяма играчка :) в Габрово има един хакер на 325тдс-овете,викат му копчето а познай защо? :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 27 Окт 2008, 17:32

Е те не са ли ковани тия бутала по начало?Бах маааму на сток пик 1 бар!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Окт 2008, 19:13

Помисли по-добре, защото и аз го мислех, но стигам до извода, че е не е точно така, както си го представяш. По начало TDS-а е с ковани карантии, това не му е проблем. Ако сложиш по-голяма турбина и по-голям кулер ще имаш страшен турбо лаг - тоест мотора ще е мъртвец в ниските обороти още повече, отколкото е сега. Оригиналната турбина ако е в добро състояние си надува достатъчно, а може и да се натегне байпаса и да разтоварва по-късно - тоест да надува още повече. Обаче не е само бууст-а важен, трябва и нафта да се пръска повече, защото иначе сместа ще обеднее! Тя електрониката поема известни отклонения и си преизчислява сместа, но всичко си има граници и в един момент не се знае дали нафтовата помпа ще може да се нагласи така, че да захрани създалото се високо налягане. По принцип може да ти се бутне плочката на нафтовата помпа от човек, който наистина ги разбира (има такива във форума, ще се свържеш с тях) да пуска повече гориво и да се снабдиш с един уред, който да отчита налягането на турбото от един вакум, пък после да натягаш байпаса и да гледаш какво се случва.

Това е от гледна точка само и единствено на вървежа, но аз не бих си го причинил на моята кола, защото идва въпроса кога ще се счупи двигателя! Твърде вероятно е да го прегрееш, от там да съсипеш главата, а дори да удържи повече време, турбината ще и стане тежко като почне да надува повече, ГНП-то и на него. Все пак не караш чисто нова кола.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Мнение от bir40o0 » 27 Окт 2008, 19:21

Благодаря на колегата amd за компетентния съвета.Отказах се много бързо от това начинание :mhihi: .Сега дойде ред на следващата идейка.Продавам TDS-a купувам една 330D и го чипвам и резултата е същия пак 200к.с но ще се кара по нова кола. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 7.08.2004
Местоположение: София-Русе
Пол: Мъж

Мнение от civic » 27 Окт 2008, 20:36

bir40o0 написа:Благодаря на колегата amd за компетентния съвета.Отказах се много бързо от това начинание :mhihi: .Сега дойде ред на следващата идейка.Продавам TDS-a купувам една 330D и го чипвам и резултата е същия пак 200к.с но ще се кара по нова кола. :mhihi:


то тоя вариант сигурно сме много дето сме го измислили :mhihi:
ама той много труден.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 28 Окт 2008, 2:42

Ами то и аз вариянта го имам - днес ме изпревари едно Е92 335D, звучеше и вървеше зверски, ама дека кинти :mhihi:
Та вози се, аз от комби петица съм доволен как върви, пък Е36-ца ТДС предполагам, че би трябвало да те заводолява като вървеж :) Прочети темата за ТДС-ите в раздел Е34, може да намериш безопасен начин да оптимизираш работата на двигателя си.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Мнение от bir40o0 » 28 Окт 2008, 11:29

amd написа:Ами то и аз вариянта го имам - днес ме изпревари едно Е92 335D, звучеше и вървеше зверски, ама дека кинти :mhihi:
Та вози се, аз от комби петица съм доволен как върви, пък Е36-ца ТДС предполагам, че би трябвало да те заводолява като вървеж :) Прочети темата за ТДС-ите в раздел Е34, може да намериш безопасен начин да оптимизираш работата на двигателя си.

Че върви доста върви но вече искам нещо по мощно.На гонките кола до 150к.с че дори някога и по мощи не могат да бият TDS-a.Сега се колебая между 330D и 2.5TDI Ауди A4 от тия от 2002г с coman real мотора 163к.с и чип :mhihi:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 28 Окт 2008, 12:16

Бавареца ве, стига с тия Ауди-та ;) Не, че са лоши, ама все пак да си дойдем на думата за задното предаване! Пък и 330-ката е страшен самолет. Ако е за возене, дори Пасата 4-ка е по-готин вариянт от тия А4-ки.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Мнение от bir40o0 » 28 Окт 2008, 12:38

amd написа:Бавареца ве, стига с тия Ауди-та ;) Не, че са лоши, ама все пак да си дойдем на думата за задното предаване! Пък и 330-ката е страшен самолет. Ако е за возене, дори Пасата 4-ка е по-готин вариянт от тия А4-ки.

Обаче Аудито ще ми е минимум 5500лв по евтоно.Ако премахнат акциза ще е идеално.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Мнение от mityo105 » 29 Окт 2008, 23:10

[/quote]Че върви доста върви но вече искам нещо по мощно.На гонките кола до 150к.с че дори някога и по мощи не могат да бият TDS-a.Сега се колебая между 330D и 2.5TDI Ауди A4 от тия от 2002г с coman real мотора 163к.с и чип

Посмях се бая!Тука освен конете, играят и килограмите и доста по слаби коли от ТДС-а ще го отпорят като стара волга мантинела!Мене ЦРХ 133 коня, ми прави 3 коли при старт от 90 :shock: , а коне имам за цяла конюшна!

Ако сложиш по-голяма турбина и по-голям кулер ще имаш страшен турбо лаг - тоест мотора ще е мъртвец в ниските обороти още повече, отколкото е сега.

Страшно много зависи от това кой ти е мапвал колата :winky:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 30 Окт 2008, 3:29

Абе мани ги тия хонди и винтилки разни - ти взимаш БМВ да се возиш и да си прайш кефа, ако искаш да се състезаваш с тях си вземи някой скрапер, Е30-ка за 500 лева и почни да стягаш яката работа - купе, двигател, окачване. Пък за всеки ден някой луксозен кораб с прилична динамика 8) Иначе 330Д няма как да е евтино, но съм сигурен, че 320Д може да се намери по-евтино от АУДИ-то, все пак то е съпоставимо с него.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Мнение от bir40o0 » 30 Окт 2008, 20:54

amd написа:Абе мани ги тия хонди и винтилки разни - ти взимаш БМВ да се возиш и да си прайш кефа, ако искаш да се състезаваш с тях си вземи някой скрапер, Е30-ка за 500 лева и почни да стягаш яката работа - купе, двигател, окачване. Пък за всеки ден някой луксозен кораб с прилична динамика 8) Иначе 330Д няма как да е евтино, но съм сигурен, че 320Д може да се намери по-евтино от АУДИ-то, все пак то е съпоставимо с него.
Колега 320D е адски спънато незнам защо така но съм се пускал с такова(150к.с) и го бия с TDS-a с едан дължина а аз искам да върви повече от TDS-a иначе за какво да го сменям

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 30 Окт 2008, 21:07

иба тоя тдс :mhihi: този с е46- цата знаеше ли, че се гоните щото при нормални обстоятелства вярвай ми, че ще те отвее страшно даже
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook