325TDS performance :D
Модератор: bum_bum
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
325TDS performance :D
От известно време ми влезе в една муха в главата.Да бутнем малко маторя на TDS-a.Та идеята е следната.По голямо турбо с друг кулер с едни ковани бутала и биели и чип.Дайте некое мнение за това начинание че съм се зарибил. 

- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
Това което си замислил е голяма играчка
в Габрово има един хакер на 325тдс-овете,викат му копчето а познай защо? 


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Помисли по-добре, защото и аз го мислех, но стигам до извода, че е не е точно така, както си го представяш. По начало TDS-а е с ковани карантии, това не му е проблем. Ако сложиш по-голяма турбина и по-голям кулер ще имаш страшен турбо лаг - тоест мотора ще е мъртвец в ниските обороти още повече, отколкото е сега. Оригиналната турбина ако е в добро състояние си надува достатъчно, а може и да се натегне байпаса и да разтоварва по-късно - тоест да надува още повече. Обаче не е само бууст-а важен, трябва и нафта да се пръска повече, защото иначе сместа ще обеднее! Тя електрониката поема известни отклонения и си преизчислява сместа, но всичко си има граници и в един момент не се знае дали нафтовата помпа ще може да се нагласи така, че да захрани създалото се високо налягане. По принцип може да ти се бутне плочката на нафтовата помпа от човек, който наистина ги разбира (има такива във форума, ще се свържеш с тях) да пуска повече гориво и да се снабдиш с един уред, който да отчита налягането на турбото от един вакум, пък после да натягаш байпаса и да гледаш какво се случва.
Това е от гледна точка само и единствено на вървежа, но аз не бих си го причинил на моята кола, защото идва въпроса кога ще се счупи двигателя! Твърде вероятно е да го прегрееш, от там да съсипеш главата, а дори да удържи повече време, турбината ще и стане тежко като почне да надува повече, ГНП-то и на него. Все пак не караш чисто нова кола.
Това е от гледна точка само и единствено на вървежа, но аз не бих си го причинил на моята кола, защото идва въпроса кога ще се счупи двигателя! Твърде вероятно е да го прегрееш, от там да съсипеш главата, а дори да удържи повече време, турбината ще и стане тежко като почне да надува повече, ГНП-то и на него. Все пак не караш чисто нова кола.
BMW only!
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
Благодаря на колегата amd за компетентния съвета.Отказах се много бързо от това начинание
.Сега дойде ред на следващата идейка.Продавам TDS-a купувам една 330D и го чипвам и резултата е същия пак 200к.с но ще се кара по нова кола. 


- civic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 7.08.2004
- Местоположение: София-Русе
- Пол: Мъж
bir40o0 написа:Благодаря на колегата amd за компетентния съвета.Отказах се много бързо от това начинание.Сега дойде ред на следващата идейка.Продавам TDS-a купувам една 330D и го чипвам и резултата е същия пак 200к.с но ще се кара по нова кола.
то тоя вариант сигурно сме много дето сме го измислили

ама той много труден.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ами то и аз вариянта го имам - днес ме изпревари едно Е92 335D, звучеше и вървеше зверски, ама дека кинти
Та вози се, аз от комби петица съм доволен как върви, пък Е36-ца ТДС предполагам, че би трябвало да те заводолява като вървеж
Прочети темата за ТДС-ите в раздел Е34, може да намериш безопасен начин да оптимизираш работата на двигателя си.

Та вози се, аз от комби петица съм доволен как върви, пък Е36-ца ТДС предполагам, че би трябвало да те заводолява като вървеж

BMW only!
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
amd написа:Ами то и аз вариянта го имам - днес ме изпревари едно Е92 335D, звучеше и вървеше зверски, ама дека кинти![]()
Та вози се, аз от комби петица съм доволен как върви, пък Е36-ца ТДС предполагам, че би трябвало да те заводолява като вървежПрочети темата за ТДС-ите в раздел Е34, може да намериш безопасен начин да оптимизираш работата на двигателя си.
Че върви доста върви но вече искам нещо по мощно.На гонките кола до 150к.с че дори някога и по мощи не могат да бият TDS-a.Сега се колебая между 330D и 2.5TDI Ауди A4 от тия от 2002г с coman real мотора 163к.с и чип

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Бавареца ве, стига с тия Ауди-та
Не, че са лоши, ама все пак да си дойдем на думата за задното предаване! Пък и 330-ката е страшен самолет. Ако е за возене, дори Пасата 4-ка е по-готин вариянт от тия А4-ки.

BMW only!
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
amd написа:Бавареца ве, стига с тия Ауди-таНе, че са лоши, ама все пак да си дойдем на думата за задното предаване! Пък и 330-ката е страшен самолет. Ако е за возене, дори Пасата 4-ка е по-готин вариянт от тия А4-ки.
Обаче Аудито ще ми е минимум 5500лв по евтоно.Ако премахнат акциза ще е идеално.
[/quote]Че върви доста върви но вече искам нещо по мощно.На гонките кола до 150к.с че дори някога и по мощи не могат да бият TDS-a.Сега се колебая между 330D и 2.5TDI Ауди A4 от тия от 2002г с coman real мотора 163к.с и чип
Ако сложиш по-голяма турбина и по-голям кулер ще имаш страшен турбо лаг - тоест мотора ще е мъртвец в ниските обороти още повече, отколкото е сега.
Посмях се бая!Тука освен конете, играят и килограмите и доста по слаби коли от ТДС-а ще го отпорят като стара волга мантинела!Мене ЦРХ 133 коня, ми прави 3 коли при старт от 90, а коне имам за цяла конюшна!
Страшно много зависи от това кой ти е мапвал колата![]()
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Абе мани ги тия хонди и винтилки разни - ти взимаш БМВ да се возиш и да си прайш кефа, ако искаш да се състезаваш с тях си вземи някой скрапер, Е30-ка за 500 лева и почни да стягаш яката работа - купе, двигател, окачване. Пък за всеки ден някой луксозен кораб с прилична динамика
Иначе 330Д няма как да е евтино, но съм сигурен, че 320Д може да се намери по-евтино от АУДИ-то, все пак то е съпоставимо с него.

BMW only!
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
Колега 320D е адски спънато незнам защо така но съм се пускал с такова(150к.с) и го бия с TDS-a с едан дължина а аз искам да върви повече от TDS-a иначе за какво да го сменямamd написа:Абе мани ги тия хонди и винтилки разни - ти взимаш БМВ да се возиш и да си прайш кефа, ако искаш да се състезаваш с тях си вземи някой скрапер, Е30-ка за 500 лева и почни да стягаш яката работа - купе, двигател, окачване. Пък за всеки ден някой луксозен кораб с прилична динамикаИначе 330Д няма как да е евтино, но съм сигурен, че 320Д може да се намери по-евтино от АУДИ-то, все пак то е съпоставимо с него.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
иба тоя тдс
този с е46- цата знаеше ли, че се гоните щото при нормални обстоятелства вярвай ми, че ще те отвее страшно даже

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани