Wideband AFR Kit
Модератор: bum_bum
15 мнения
• Страница 1 от 1
Wideband AFR Kit
Здрасти,
Интересува ме има ли това чудо почва у нас, някой ползвал ли е, въобще всичко каквото знаете от практическа и теоретична гледна точка.
И малко по-конкретно, можете ли да ми препоръчате някой определен кит - да кажен нещо от сорта на:
http://www.daytona-twintec.com/WEGO2.html
http://www.bnecustoms.com/innovate_motorsports_wide_band.htm
Мисля, че може да се намери нещо прилично за няколко стотин зелени, на да предупредя, че съм ЛАИК, затова моля обяснявайте като на идиот
Мерси
Интересува ме има ли това чудо почва у нас, някой ползвал ли е, въобще всичко каквото знаете от практическа и теоретична гледна точка.
И малко по-конкретно, можете ли да ми препоръчате някой определен кит - да кажен нещо от сорта на:
http://www.daytona-twintec.com/WEGO2.html
http://www.bnecustoms.com/innovate_motorsports_wide_band.htm
Мисля, че може да се намери нещо прилично за няколко стотин зелени, на да предупредя, че съм ЛАИК, затова моля обяснявайте като на идиот

Мерси
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Това нещо има почва у нас, ама ако преди това си правил доста други неща по колата и с него да можеш да ги настроиш по-добре. Така, че дай повече инфо за това - какво си правил по колата си досега. Ако ша го слагаш на колелото
и само ша си гледаш съотношението на сместа - идеята е никаква. Пък и няколко стотин $$$ за него дори и да включва WB сондата нещо ми се струват множко - за BG де. 


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
мноо хубави глезотийки
дали някой в бг прави такива или пък дали някои ги намира на по достъпни цени

Re
Ами факта, че нямам кола дава отговор на въпроса какво съм правил по нея. Просто имам възможност в момента да си поръчам такава глезотийка и мисля да се възползвам, но не съм съвсем сигурен какво точно да избера.
Освен, че мога да следя сместа, при повечето китове мога да следя оборотите и съответно да правя "data logiing"(в момента ми избяга българската дума), да кажем има още един свободен аналогов вход, през който мога да следя положението на дроселовата клапа или подналягането във всмукателния колектор(ако правилно съм разбрал), при някои има и knock сензор и т.н.
Наистина на тоя етап не ми трябва такова нещо, но мисля да инвестирам в бъдещето, затова моля знаещите и можещите да помагат
Освен, че мога да следя сместа, при повечето китове мога да следя оборотите и съответно да правя "data logiing"(в момента ми избяга българската дума), да кажем има още един свободен аналогов вход, през който мога да следя положението на дроселовата клапа или подналягането във всмукателния колектор(ако правилно съм разбрал), при някои има и knock сензор и т.н.
Наистина на тоя етап не ми трябва такова нещо, но мисля да инвестирам в бъдещето, затова моля знаещите и можещите да помагат

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Re
axl написа:Ами факта, че нямам кола дава отговор на въпроса какво съм правил по нея. Просто имам възможност в момента да си поръчам такава глезотийка и мисля да се възползвам, но не съм съвсем сигурен какво точно да избера.
Освен, че мога да следя сместа, при повечето китове мога да следя оборотите и съответно да правя "data logiing"(в момента ми избяга българската дума), да кажем има още един свободен аналогов вход, през който мога да следя положението на дроселовата клапа или подналягането във всмукателния колектор(ако правилно съм разбрал), при някои има и knock сензор и т.н.
Наистина на тоя етап не ми трябва такова нещо, но мисля да инвестирам в бъдещето, затова моля знаещите и можещите да помагат
ако имаш възможност вземи кита който има и cnock sensor като 4уе детонациика казва на афтърмаркет ецу-то и то подава повечко гориво , а ако е от по специялните мести и времето за подаване на искрата
помага много особено ако ще се надува мотора
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
лудия е прав за това което казва, но ако няма да надуваш мотора, май няма идея от тая джаджа. Освен ако не ти е интересно просто ей така да се бъзикаш от спортна злоба
.

wide band afr systems са просто много отзивчиви ламдби сонди. използват се да следят изкъсо аф съотношението и да отреагирват бързо.
и понеже аз не съм доктор ма не мисля че ние имаме таквоз нещо по тялото си (и понеже ти нямаш кола)- не мисля че ти трябва. освен ако не искаш да го изтъргуваш
и понеже аз не съм доктор ма не мисля че ние имаме таквоз нещо по тялото си (и понеже ти нямаш кола)- не мисля че ти трябва. освен ако не искаш да го изтъргуваш

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Аз лично ще вземам Зеитроникс
Много го хвалят а и е на добри пари
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm
Много го хвалят а и е на добри пари
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Ех, вие убихте всичко детско в мен, никакъв ентусиазъм не долових
Не вярвам пък всички в тоя форум да са се родили притежавайки коли, все някой е бил в мойто положение и примерно 64-та година големия сняг го е газил пешком
Сега сериозно - просто в момента не съм в бг и няма проблеми с доставки, поръчки и т.н., дежурните неща, които ни спъват в родната страна, а си мисля, че джаджата определон е полезна и дори на мен още да не може да ми влезе в употреба, предвид липста на МПС, все на някой от нас(визирам вас де
) ще му потрябва и така аз ще натрупам опит на чужд гръб
И така приканвам отново - съветвайте ме, за да не се прекарам
Камикадзе, тоя zeitronix е учудващо ефтин, а поне на хартия е съвсем конкурентен ... имаш ли повече инфо за него?
Мерси


Сега сериозно - просто в момента не съм в бг и няма проблеми с доставки, поръчки и т.н., дежурните неща, които ни спъват в родната страна, а си мисля, че джаджата определон е полезна и дори на мен още да не може да ми влезе в употреба, предвид липста на МПС, все на някой от нас(визирам вас де




И така приканвам отново - съветвайте ме, за да не се прекарам

Камикадзе, тоя zeitronix е учудващо ефтин, а поне на хартия е съвсем конкурентен ... имаш ли повече инфо за него?
Мерси

http://bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=245824
http://bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=244835
http://bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=242972
http://bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=244835
http://bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=242972
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
KAMIKADZE написа:Аз лично ще вземам Зеитроникс
Много го хвалят а и е на добри пари
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm
мда зеитроникса е много добър за цената си.....
скоро има6е групова поръ4ка от един форум за 28 пар4ета на о6те по ниска цена.... та пи4овете го сравниха с професионалния такъв на АУТРОНИК който е 5 пъти по скъп... и разлика в показанията по4ти няма или е толкова малка 4е може да се игнорира...
айде зимай казваи как е хавата

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
KAMIKADZE написа:Другия месец - имам доста неща да взема така че мисля всичко наведнъж да поръчам
Мже ли това нещо да се ползва перманентно? Демек искубвам си мойта Ламбда и си пера само с тва. ЕЦУ-то може ли да чете от тва?
не става... ама знам 4е то4но при някои сивици бяха с 6ироколентова ламбда... и някои двг на WV съ6то... ина4е живота на такава ламбда е по кратък поради високите изисквания за акуратност 

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани