Въпрос за червени пружини

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 21.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw E36 320 coupe
Мечтае да кара: Mustang '67

Въпрос за червени пружини

Мнение от Буум » 14 Окт 2008, 13:16

Колеги,имам едно питане.колата ми е с Вайтек пружини(червени),обаче ми изпаднаха още по ниски червени пружини H&R от 4-цилиндрово,но незнам дали има разлика м/у пружини за 4-ри и за 6-цилиндъра,ако има каква е.
С бензин в кръвта!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 14 Окт 2008, 13:25

Почти няма разлика - тия за 4-ри цилиндровите са с една идея по меки

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 21.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw E36 320 coupe
Мечтае да кара: Mustang '67

Мнение от Буум » 14 Окт 2008, 20:57

значи,няма проблем да си сложа от 4-ри цилиндрово
С бензин в кръвта!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 17 Окт 2008, 10:45

слагай смело и аз си мислех че ще трябва да сменя и окачването като смених мотора с 6-цилиндров,но като покарах малко и видях че няма смисъл колата не е слязла надолу(макс половин сантиметър)
и аз съм с червени пружини за 4-цилиндрово на шестака,тъй че споко няма да имаш грижи ;)

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 17 Окт 2008, 11:11

Няма да имаш проблем! Сменяй ги! ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 17 Окт 2008, 16:48

разликата не е толкова малка, поне на хартия - около 60кг в максималното натоварване на мост за едни хартге които си бях купил за 325цата (имах книжката със спецификации за 4цил и 6цил) .....тоест ще е по-мека така че ти си знаеш (сега може да се окаже че пружините за 4цил на една фирма са много по-твърди като модел от тези за 6цил на друга и нещата да се изравнят...) моят съвет е взимаш номерата и на двете и си проверяваш при фирмите колко са меки...иначе малко хвърляме боб....
Изображение Изображение Изображение Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook