E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум За формата говорих с видни немски тунери по едни немски форуми и колкото по голям е обема толкова по добре. Все пак аз ще се разпростра според пространството в коша като искам да си сложа после дебитомера и филтъра на същите си места като преди. Що се отнася до формата днес гледах оригиналния пластмасов колектор и не виждам никаква сложна форма отвътре. просто един въздухонаборник от който излизат рънарите. Тази седмица чакам да ми направят фланеца за към главата и да почна да сглобявам и другата седмица вече да съм излязъл от бокса. Живот и здраве разбира се ще докуметнирам всичко.oxam написа:00Cool написа:ти дам един жокер
Що не се свържеШ с пи4овете от благоевград с БМВ с мотор от е46 м3 там мисля целия еарбокс бе6е от карбон
4ай да не съм голословен
Успех....
мдам с малката разлика че карбонов еърбокс отива на 2к евро...
опитай се да вземеш размерите от някой който има такъв в бг - сметнати са с идеята за максимално пълнене (даже има различни дължини на тромпетите които са вътре в кутията в зависимост от това на кои обороти ти трябва мощност - т.е. еърбокс за планинско, писта и т.н.) за да не се окаже че след интервенцията и свободните съчинения колата върви по-малко
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
oxam написа:00Cool написа:ти дам един жокер
Що не се свържеШ с пи4овете от благоевград с БМВ с мотор от е46 м3 там мисля целия еарбокс бе6е от карбон
4ай да не съм голословен
Успех....
мдам с малката разлика че карбонов еърбокс отива на 2к евро...
опитай се да вземеш размерите от някой който има такъв в бг - сметнати са с идеята за максимално пълнене (даже има различни дължини на тромпетите които са вътре в кутията в зависимост от това на кои обороти ти трябва мощност - т.е. еърбокс за планинско, писта и т.н.) за да не се окаже че след интервенцията и свободните съчинения колата върви по-малко
охам мисля 4е целия беШе от карбон
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Не си трая братле ами до днес търсих пърче алуминиева шина дълга 57см широка 6см и дебела 3см. Трябва да е не по малко от 3 см. На съмите дросели там където са отворите за дюзите е по издадено и опира в цилиндровата глава. Добре че нагоре главата става по тясна и като изнеса дроселите с 3см нагоре няма да опират. Днес се принудих да взема плътно пърче алуминий за има няма 100кинта и от него на фрезата да ми направят фланеца. Утре или вдруги ден най вероятно ще разбера колко е и глобата за изработката На финала като ударя калема ще ви кажа колко излизаrado_rf написа:Свалянко, какво става с проекта? Следя го с голям интерес, ама нещо си траеш
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: re
slavianko написа:Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум
Ако мислиш да има и налягане след време ,не мисля че 1мм. ламарина ще издържи ще се надуе като балон и ще се нацепи
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Ооо вярвам ти че така ще стане.Усетих се и точно по тази причина съм взел 1.5мм ламарина и отвърте ще сложа разпорки като на едни мои немски приятели по чийто макет ще правя моя само дето тяхният беше алуминиев дори и надут на бар и половина. Мисля на другият ми комп в офиса имам снимки и довечера ще ги кача тукREMUS написа:slavianko написа:Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум
Ако мислиш да има и налягане след време ,не мисля че 1мм. ламарина ще издържи ще се надуе като балон и ще се нацепи
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: re
slavianko написа:Ооо вярвам ти че така ще стане.Усетих се и точно по тази причина съм взел 1.5мм ламарина и отвърте ще сложа разпорки като на едни мои немски приятели по чийто макет ще правя моя само дето тяхният беше алуминиев дори и надут на бар и половина. Мисля на другият ми комп в офиса имам снимки и довечера ще ги кача тукREMUS написа:slavianko написа:Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум
Ако мислиш да има и налягане след време ,не мисля че 1мм. ламарина ще издържи ще се надуе като балон и ще се нацепи
1 бар бууст е натиск от 1кг на всеки квадратен сантиметър - тоя ербъкс така кат го гледам е с вътрешна площ около 1 квадратен метър което е 10 000 квадратни сантиметра ... сами си правете сметка нататъка
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Да взема тогава да го направя от 10мм хром никел ??? Споко колега и без това за сега съм далееееч от каквото и да било налягане.Oyama написа:slavianko написа:Ооо вярвам ти че така ще стане.Усетих се и точно по тази причина съм взел 1.5мм ламарина и отвърте ще сложа разпорки като на едни мои немски приятели по чийто макет ще правя моя само дето тяхният беше алуминиев дори и надут на бар и половина. Мисля на другият ми комп в офиса имам снимки и довечера ще ги кача тукREMUS написа:slavianko написа:Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум
Ако мислиш да има и налягане след време ,не мисля че 1мм. ламарина ще издържи ще се надуе като балон и ще се нацепи
1 бар бууст е натиск от 1кг на всеки квадратен сантиметър - тоя ербъкс така кат го гледам е с вътрешна площ около 1 квадратен метър което е 10 000 квадратни сантиметра ... сами си правете сметка нататъка
През уикенда ще имам свободно време за работа и дано успея да го направя и него
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Сега виждам темата, и мага да кажа само че много ме радват такива проекти успех и ако може дай линк към проекта на немския колега за да видим ко друго още е правил за да надуе толкова
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Днес най накрая ми направиха фланеца. Утре ще започвам пак да действам по колата че една седмица ме спънаха тези стругари. Общо глобата ми за материяла и изработката му на фрезата ми излезе 110лвbmw325ci написа:Сега виждам темата, и мага да кажа само че много ме радват такива проекти успех и ако може дай линк към проекта на немския колега за да видим ко друго още е правил за да надуе толкова
Ето малко снимки и на фланеца. Ако някой реши да прави подобна интервенция нека ми пише ще му кажа точните размери да не се мъчи да го прави 2 пъти като мен
http://picbg.net/img.php?file=38a1505768be9649.JPG
http://picbg.net/img.php?file=ce219ff29b2183f9.JPG
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Браво колега, сега ми е интересно какъв ще е резултата от интервенцията. Щеше да е много добре ако можеше да качиш на дино преди и след, за да видим някакви реални цифри и да знаем дали си заслужава усилията. Честно казано, чудя се дали в атмосферен вариант не е най-евтино и оправдано да се присади направо двигател от М-ка (говоря за случаите, когато нямаш документи и за 25-цата и за М-ката). Ако обаче има сериозно подобрение(30-40 коня) след интервенцията и си под 2000 лв назад може и да си заслужава
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Гледах в сайта на Dbilas и там имаше графики на дино преди и след такава конверсия и дават някъде към 19/25 конски сили. По мои сметки до сега ми е стъпало към 1200лв и ще дам още около 100-тина.koyota написа:Браво колега, сега ми е интересно какъв ще е резултата от интервенцията. Щеше да е много добре ако можеше да качиш на дино преди и след, за да видим някакви реални цифри и да знаем дали си заслужава усилията. Честно казано, чудя се дали в атмосферен вариант не е най-евтино и оправдано да се присади направо двигател от М-ка (говоря за случаите, когато нямаш документи и за 25-цата и за М-ката). Ако обаче има сериозно подобрение(30-40 коня) след интервенцията и си под 2000 лв назад може и да си заслужава
Днес успях да сложа фланеца към главата и да монтирам и дроселите. Утре пак съм в гаража и ще направя снимки.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: re
slavianko написа:Гледах в сайта на Dbilas и там имаше графики на дино преди и след такава конверсия и дават някъде към 19/25 конски сили. По мои сметки до сега ми е стъпало към 1200лв и ще дам още около 100-тина.
Днес успях да сложа фланеца към главата и да монтирам и дроселите. Утре пак съм в гаража и ще направя снимки.
Имаш предвид само дроселите и еърбокса или включваш и изпускателните колектори. Между другото тях пробва ли ги, пасват ли точно на М50-ката
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани