E34 палавник. Вече с ITB

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 14 Окт 2008, 20:32

oxam написа:
00Cool написа:ти дам един жокер :mhihi:
Що не се свържеШ с пи4овете от благоевград с БМВ с мотор от е46 м3 там мисля целия еарбокс бе6е от карбон :mhihi:
4ай да не съм голословен
Успех.... :D

мдам с малката разлика че карбонов еърбокс отива на 2к евро...
опитай се да вземеш размерите от някой който има такъв в бг - сметнати са с идеята за максимално пълнене (даже има различни дължини на тромпетите които са вътре в кутията в зависимост от това на кои обороти ти трябва мощност - т.е. еърбокс за планинско, писта и т.н.) за да не се окаже че след интервенцията и свободните съчинения колата върви по-малко ;)
Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум :mhihi: :mhihi: За формата говорих с видни немски тунери по едни немски форуми и колкото по голям е обема толкова по добре. Все пак аз ще се разпростра според пространството в коша като искам да си сложа после дебитомера и филтъра на същите си места като преди. Що се отнася до формата днес гледах оригиналния пластмасов колектор и не виждам никаква сложна форма отвътре. просто един въздухонаборник от който излизат рънарите. Тази седмица чакам да ми направят фланеца за към главата и да почна да сглобявам и другата седмица вече да съм излязъл от бокса. Живот и здраве разбира се ще докуметнирам всичко.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 14 Окт 2008, 21:00

oxam написа:
00Cool написа:ти дам един жокер :mhihi:
Що не се свържеШ с пи4овете от благоевград с БМВ с мотор от е46 м3 там мисля целия еарбокс бе6е от карбон :mhihi:
4ай да не съм голословен
Успех.... :D

мдам с малката разлика че карбонов еърбокс отива на 2к евро...
опитай се да вземеш размерите от някой който има такъв в бг - сметнати са с идеята за максимално пълнене (даже има различни дължини на тромпетите които са вътре в кутията в зависимост от това на кои обороти ти трябва мощност - т.е. еърбокс за планинско, писта и т.н.) за да не се окаже че след интервенцията и свободните съчинения колата върви по-малко ;)

охам мисля 4е целия беШе от карбон
Изображение
:confused:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 14 Окт 2008, 21:02

rado_rf написа:Свалянко, какво става с проекта? Следя го с голям интерес, ама нещо си траеш :(
Не си трая братле ами до днес търсих пърче алуминиева шина дълга 57см широка 6см и дебела 3см. Трябва да е не по малко от 3 см. На съмите дросели там където са отворите за дюзите е по издадено и опира в цилиндровата глава. Добре че нагоре главата става по тясна и като изнеса дроселите с 3см нагоре няма да опират. Днес се принудих да взема плътно пърче алуминий за има няма 100кинта и от него на фрезата да ми направят фланеца. Утре или вдруги ден най вероятно ще разбера колко е и глобата за изработката :mhihi: :mhihi: На финала като ударя калема ще ви кажа колко излиза :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: re

Мнение от REMUS » 15 Окт 2008, 8:22

slavianko написа:Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум :mhihi: :mhihi:

Ако мислиш да има и налягане след време ,не мисля че 1мм. ламарина ще издържи ;) ще се надуе като балон и ще се нацепи ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 15 Окт 2008, 15:18

REMUS написа:
slavianko написа:Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум :mhihi: :mhihi:

Ако мислиш да има и налягане след време ,не мисля че 1мм. ламарина ще издържи ;) ще се надуе като балон и ще се нацепи ;)
Ооо вярвам ти че така ще стане.Усетих се и точно по тази причина съм взел 1.5мм ламарина и отвърте ще сложа разпорки като на едни мои немски приятели по чийто макет ще правя моя само дето тяхният беше алуминиев дори и надут на бар и половина. Мисля на другият ми комп в офиса имам снимки и довечера ще ги кача тук
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Мнение от koyota » 16 Окт 2008, 20:44

Като направиш фланеца към главата за дроселите, направи и чертеж с точните размери, за да можем ние другите ентусиасти да черпим знание на готово :D Интересно ми е дали ще има голям ефект. Доколкото си спомням имаше намерение да слагаш вал от 28-ца, отказа ли се?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от sk. » 16 Окт 2008, 21:16

Успех, Колега! И аз ще следя с нетърпение :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Re: re

Мнение от Oyama » 17 Окт 2008, 1:18

slavianko написа:
REMUS написа:
slavianko написа:Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум :mhihi: :mhihi:

Ако мислиш да има и налягане след време ,не мисля че 1мм. ламарина ще издържи ;) ще се надуе като балон и ще се нацепи ;)
Ооо вярвам ти че така ще стане.Усетих се и точно по тази причина съм взел 1.5мм ламарина и отвърте ще сложа разпорки като на едни мои немски приятели по чийто макет ще правя моя само дето тяхният беше алуминиев дори и надут на бар и половина. Мисля на другият ми комп в офиса имам снимки и довечера ще ги кача тук


1 бар бууст е натиск от 1кг на всеки квадратен сантиметър - тоя ербъкс така кат го гледам е с вътрешна площ около 1 квадратен метър което е 10 000 квадратни сантиметра ... сами си правете сметка нататъка :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 17 Окт 2008, 2:46

да не искаш да кажеш че ше се издуе като от 10000 кг ? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 17 Окт 2008, 3:48

Oyama написа:
slavianko написа:
REMUS написа:
slavianko написа:Искам да си е метален по простата причина че по натам мисля да има налягъне в него не само вакум :mhihi: :mhihi:

Ако мислиш да има и налягане след време ,не мисля че 1мм. ламарина ще издържи ;) ще се надуе като балон и ще се нацепи ;)
Ооо вярвам ти че така ще стане.Усетих се и точно по тази причина съм взел 1.5мм ламарина и отвърте ще сложа разпорки като на едни мои немски приятели по чийто макет ще правя моя само дето тяхният беше алуминиев дори и надут на бар и половина. Мисля на другият ми комп в офиса имам снимки и довечера ще ги кача тук


1 бар бууст е натиск от 1кг на всеки квадратен сантиметър - тоя ербъкс така кат го гледам е с вътрешна площ около 1 квадратен метър което е 10 000 квадратни сантиметра ... сами си правете сметка нататъка :mhihi:
Да взема тогава да го направя от 10мм хром никел ??? Споко колега и без това за сега съм далееееч от каквото и да било налягане.
През уикенда ще имам свободно време за работа и дано успея да го направя и него
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Мнение от bmw325ci » 17 Окт 2008, 17:24

Сега виждам темата, и мага да кажа само че много ме радват такива проекти ;) успех и ако може дай линк към проекта на немския колега за да видим ко друго още е правил за да надуе толкова ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 20 Окт 2008, 21:45

bmw325ci написа:Сега виждам темата, и мага да кажа само че много ме радват такива проекти ;) успех и ако може дай линк към проекта на немския колега за да видим ко друго още е правил за да надуе толкова ;)
Днес най накрая ми направиха фланеца. Утре ще започвам пак да действам по колата че една седмица ме спънаха тези стругари. Общо глобата ми за материяла и изработката му на фрезата ми излезе 110лв
Ето малко снимки и на фланеца. Ако някой реши да прави подобна интервенция нека ми пише ще му кажа точните размери да не се мъчи да го прави 2 пъти като мен :mhihi: :mhihi:
http://picbg.net/img.php?file=38a1505768be9649.JPG
http://picbg.net/img.php?file=ce219ff29b2183f9.JPG
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Мнение от koyota » 21 Окт 2008, 8:01

Браво колега, сега ми е интересно какъв ще е резултата от интервенцията. Щеше да е много добре ако можеше да качиш на дино преди и след, за да видим някакви реални цифри и да знаем дали си заслужава усилията. Честно казано, чудя се дали в атмосферен вариант не е най-евтино и оправдано да се присади направо двигател от М-ка (говоря за случаите, когато нямаш документи и за 25-цата и за М-ката). Ако обаче има сериозно подобрение(30-40 коня) след интервенцията и си под 2000 лв назад може и да си заслужава :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 21 Окт 2008, 21:21

koyota написа:Браво колега, сега ми е интересно какъв ще е резултата от интервенцията. Щеше да е много добре ако можеше да качиш на дино преди и след, за да видим някакви реални цифри и да знаем дали си заслужава усилията. Честно казано, чудя се дали в атмосферен вариант не е най-евтино и оправдано да се присади направо двигател от М-ка (говоря за случаите, когато нямаш документи и за 25-цата и за М-ката). Ако обаче има сериозно подобрение(30-40 коня) след интервенцията и си под 2000 лв назад може и да си заслужава :D
Гледах в сайта на Dbilas и там имаше графики на дино преди и след такава конверсия и дават някъде към 19/25 конски сили. По мои сметки до сега ми е стъпало към 1200лв и ще дам още около 100-тина.
Днес успях да сложа фланеца към главата и да монтирам и дроселите. Утре пак съм в гаража и ще направя снимки.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Re: re

Мнение от koyota » 22 Окт 2008, 7:55

slavianko написа:Гледах в сайта на Dbilas и там имаше графики на дино преди и след такава конверсия и дават някъде към 19/25 конски сили. По мои сметки до сега ми е стъпало към 1200лв и ще дам още около 100-тина.
Днес успях да сложа фланеца към главата и да монтирам и дроселите. Утре пак съм в гаража и ще направя снимки.

Имаш предвид само дроселите и еърбокса или включваш и изпускателните колектори. Между другото тях пробва ли ги, пасват ли точно на М50-ката

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook