M52B20 държи ли на 0.6-0.7 без промени по него?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Окт 2008, 8:35

Пробвай, ще се разбере :mhihi:
Един Хамериканец вика, че е карал същия европейски мотор цифра време на 0.8 със сток карантии, само с гарнитура и нямал никва грижа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Окт 2008, 9:26

Ми нали това казвам, надул го е с компресор без да сменя червата :mhihi: Само метална гарнитура е подложил. Карал си е на 0.8 и казва, че не е имал проблеми. Ама ти ако мислиш на единствената си кола да правиш извращения нема да стане. Земи си още 1 :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Мнение от BMWMHartge » 07 Окт 2008, 9:52

на 0.5 мисля че няма да има пробле, и пак ще има ефект ;)
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 07 Окт 2008, 21:45

Пробвай,пробвай после само да не търсиме американеца да го питаме,аджеба как го е постигнал това със сток карантия.М52 до колкото знам е по-"олекотен"(алуминий на всякаде почти).Тамън ще име по-лесно на биелите да се покажат да видят кой им e причинил това... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 07 Окт 2008, 22:05

BMWMHartge написа:на 0.5 мисля че няма да има пробле, и пак ще има ефект ;)
Е то като ще е 0.5 по добре да е 0.4 и да е най спокоен :mhihi: :mhihi: И пак ще е добре :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 09 Окт 2008, 16:01

е не е ли по лесно да продадеш твоя двигател и да си намериш един от 528 ще спестиш главоболия,хамалогия и тнт. а резултата ще е почти същ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.08.2008

Мнение от opex » 09 Окт 2008, 17:14

аз до колкото знам BMW-тата в хамерика са с различен двигател, поради разликата в горивото. Бензина при тях бил някаф с разни примеси дето прецакват стандартния еУропейски BMW двигател. :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 10 Окт 2008, 14:14

Ама Е28 :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 11 Окт 2008, 14:42

Mario Pankov написа: Сега въпроса ми става друг - блоковете от М50 мотор различни ли са от тези за М52 и от какъв материал са?


m52-al
m50-чогунннн
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Мнение от u`F`o » 11 Окт 2008, 18:43

Според мен (не че разбирам, просто изказвам мнение) , за тоя малък бууст, ще дадеш доста пари (в конкретни цифри не мога да говоря), и ще извадиш примерно най- много 40 коня отгоре... Според мен, ако изобщо започваш нещо такова, събери данни, направи сметките- избери си турбина, кулър, инжектори , ама бързата работа е срам за майстора. Не става от днеска за утре ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 11 Окт 2008, 19:15

kiko написа:е не е ли по лесно да продадеш твоя двигател и да си намериш един от 528 ще спестиш главоболия,хамалогия и тнт. а резултата ще е почти същ



изобщо няма да е същия резултата,на турбо мотора въртящия момент ще идва много по рано и много по бързо.турбо конете са си турбо коне :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 15 Окт 2008, 16:11

http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=175&id=
интересен кит за М52ту/М54 които не вярвам да са с по различни карантии от М52. Тука варианта чугунен блок и незнам си какви бутала го няма просто защото Б20 нее стъпвал в щатско никога ;) .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 15 Окт 2008, 16:17

както се вижда от линка мотора не се пипа, нови инжектори нова електроника всмукател и дросел и нещата са на 6. та май легендата за кекавия М52Б20 ще си стои докато някои не му бодне едно турбо ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 15 Окт 2008, 20:19

BMW_dreamer написа: та май легендата за кекавия М52Б20 ще си стои докато някои не му бодне едно турбо ;)


м да както беше и при М40Б16 ама бате Иво (Ludiagsm) му плесна турбо и се указа,че бая си държи карантията (до 1.4бара) та може и 20-ските да се укажат корави копелета :)

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 15 Окт 2008, 21:09

Само дето за М40 плюехме по главата му и газоразпределителния механизъм, за долните карантии никой не е писал лошо, докато на М52 главата си е ОК, но карантиите надолу не се знае!
BMW only!

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook