M52B20 държи ли на 0.6-0.7 без промени по него?
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Пробвай, ще се разбере
Един Хамериканец вика, че е карал същия европейски мотор цифра време на 0.8 със сток карантии, само с гарнитура и нямал никва грижа.

Един Хамериканец вика, че е карал същия европейски мотор цифра време на 0.8 със сток карантии, само с гарнитура и нямал никва грижа.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ми нали това казвам, надул го е с компресор без да сменя червата
Само метална гарнитура е подложил. Карал си е на 0.8 и казва, че не е имал проблеми. Ама ти ако мислиш на единствената си кола да правиш извращения нема да стане. Земи си още 1 


- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Е то като ще е 0.5 по добре да е 0.4 и да е най спокоенBMWMHartge написа:на 0.5 мисля че няма да има пробле, и пак ще има ефект




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
е не е ли по лесно да продадеш твоя двигател и да си намериш един от 528 ще спестиш главоболия,хамалогия и тнт. а резултата ще е почти същ
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Ама Е28 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- rango
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: ASENOVGRAD
- Пол: Мъж
- Кара: на магия
Mario Pankov написа: Сега въпроса ми става друг - блоковете от М50 мотор различни ли са от тези за М52 и от какъв материал са?
m52-al
m50-чогунннн




НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Според мен (не че разбирам, просто изказвам мнение) , за тоя малък бууст, ще дадеш доста пари (в конкретни цифри не мога да говоря), и ще извадиш примерно най- много 40 коня отгоре... Според мен, ако изобщо започваш нещо такова, събери данни, направи сметките- избери си турбина, кулър, инжектори , ама бързата работа е срам за майстора. Не става от днеска за утре 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
kiko написа:е не е ли по лесно да продадеш твоя двигател и да си намериш един от 528 ще спестиш главоболия,хамалогия и тнт. а резултата ще е почти същ
изобщо няма да е същия резултата,на турбо мотора въртящия момент ще идва много по рано и много по бързо.турбо конете са си турбо коне

- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=175&id=
интересен кит за М52ту/М54 които не вярвам да са с по различни карантии от М52. Тука варианта чугунен блок и незнам си какви бутала го няма просто защото Б20 нее стъпвал в щатско никога
.
интересен кит за М52ту/М54 които не вярвам да са с по различни карантии от М52. Тука варианта чугунен блок и незнам си какви бутала го няма просто защото Б20 нее стъпвал в щатско никога

- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
както се вижда от линка мотора не се пипа, нови инжектори нова електроника всмукател и дросел и нещата са на 6. та май легендата за кекавия М52Б20 ще си стои докато някои не му бодне едно турбо 

- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
BMW_dreamer написа: та май легендата за кекавия М52Б20 ще си стои докато някои не му бодне едно турбо
м да както беше и при М40Б16 ама бате Иво (Ludiagsm) му плесна турбо и се указа,че бая си държи карантията (до 1.4бара) та може и 20-ските да се укажат корави копелета

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Само дето за М40 плюехме по главата му и газоразпределителния механизъм, за долните карантии никой не е писал лошо, докато на М52 главата си е ОК, но карантиите надолу не се знае!
BMW only!
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани