Предимства и недостатъци на завареният диференциал

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 3.02.2007
Местоположение: Асеновград

Предимства и недостатъци на завареният диференциал

Мнение от Mortician » 08 Сеп 2008, 19:38

Както всички знаем на 13 и 14 в плевен ще се проведе съборът " дрифт деи 3" тъй като не успях да си намеря щпер се чудя дали да си взема стандартен диф. и да го заваря. кажете си мнението защото съм от пловдив и пътя до плевен не е малко... а ме е страх да не се учистя някаде по пътя.. не че ще е грозно де но предпочитам да дрифтирам на пистата в плевен не по биклемето (не че там ще е лосхо те до както и да е) благодаря предварително
BMW са коли, всички останали са средства за предвижване от точка А до точка В

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 08 Сеп 2008, 20:13

Отдавна не бях чел такава тъпотия... :mhihi: :wave: :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 08 Сеп 2008, 21:33

"бате по-добре недеййййй"
завиването със заватен диф се различава доста ... а па ти искаш без да си карал така да ходиш от плд до плевен ...
та моя савет е недей ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 08 Сеп 2008, 22:03

я разкажете тогава как е със заварен,чувам че опасно било
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 08 Сеп 2008, 22:20

Както вика един колега стъпваш на плюнка с едната гума и правиш обратен завой! :mhihi:
Тия работи със заваряването можеш ги направи,ако закарате колата с рапатрак.Иначе ако не си карал таквози животно по убаво недей.
Мое мнение де! :mhihi:
Па нека кажат инакомислещите и повечкознаещите! :shock:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 08 Сеп 2008, 22:44

ми да зем го заваря аз за тва живея :mhihi:
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 08 Сеп 2008, 22:53

мноо гадно бута предницата ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 08 Сеп 2008, 23:15

Прай сметка с атв-то дето междуосието му е няма и метър няма завиване без да си на дрифт .. та с колата нали се сещаш задните гуми искат да вървят само направо, а не да изминават различен път както би трябвало да се случи при завой и предницата си продължава със завити гуми ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 09 Сеп 2008, 0:53

някой правил ли го е?не научквайте а да кажат само такива дет са пробвали ;) аз заварих предния на жипката ама там е друго :mhihi:

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 09 Сеп 2008, 1:00

Аз карам само със заварен диф,обаче съм си давал колата да я карат мои приятели с БМВ-та и са като малки деца :mhihi: завъртат се постоянно на завоите!-Тва става дума за Е30-та 325и,а М3-та не съм я давал щото няма да ожидее :mhihi: Като я вкараш в завоя и ако подадеш газ или сложиш рязко малка и все едно дърпаш ръчна! Когато тръгнеш да дрифтиш и подаваш за да тръгне с оригиналния шпер тръгва и ако пуснеш газта си зацепва и се оправя,а със заварения като тръгне няма оправяне-пускаш,не пускаш все едно!Аз обаче си карам само така! М3-та ми 3.2 и е със заден мост от нормална Е36 и диф от 316-заварен!Ама аз си я усещам и си я карам! ;) Така че моя съвет е да си намериш оригинален шпер! :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 3.02.2007
Местоположение: Асеновград

Мнение от Mortician » 09 Сеп 2008, 12:48

Мерси за мнеията момчета. "спасихте ми живота" Имаше неща които не ми бяха ясни относно заварения диф. така че благодаря че ми ги разяснихте.... налага се да карам без шпер в плевен... крива работа ма ще го преживея.. предпочитам да стигна до там :P :P но поне щеше да е красива смърт :twisted: а все пак на някой да му се намира излишен шпер за е36 ? :help:
BMW са коли, всички останали са средства за предвижване от точка А до точка В

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 9.07.2006

Мнение от mangini » 09 Сеп 2008, 13:13

Въобще възможно ли е да се кара примерно 50-100км по нормален път в трафик със заварен диф??

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 09 Сеп 2008, 13:24

а бе завари го и ще му свикнеш след 50тина км ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 3.02.2007
Местоположение: Асеновград

Мнение от Mortician » 09 Сеп 2008, 13:58

или ще свикна или ще се учистя
BMW са коли, всички останали са средства за предвижване от точка А до точка В

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 09 Сеп 2008, 14:05

еми ти няма да я караш толкова в ряз,но все пак има и шперове за по 500 земи си
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook