Предимства и недостатъци на завареният диференциал
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Предимства и недостатъци на завареният диференциал
Както всички знаем на 13 и 14 в плевен ще се проведе съборът " дрифт деи 3" тъй като не успях да си намеря щпер се чудя дали да си взема стандартен диф. и да го заваря. кажете си мнението защото съм от пловдив и пътя до плевен не е малко... а ме е страх да не се учистя някаде по пътя.. не че ще е грозно де но предпочитам да дрифтирам на пистата в плевен не по биклемето (не че там ще е лосхо те до както и да е) благодаря предварително
BMW са коли, всички останали са средства за предвижване от точка А до точка В
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Отдавна не бях чел такава тъпотия...




- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
"бате по-добре недеййййй"
завиването със заватен диф се различава доста ... а па ти искаш без да си карал така да ходиш от плд до плевен ...
та моя савет е недей ...
завиването със заватен диф се различава доста ... а па ти искаш без да си карал така да ходиш от плд до плевен ...
та моя савет е недей ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Прай сметка с атв-то дето междуосието му е няма и метър няма завиване без да си на дрифт .. та с колата нали се сещаш задните гуми искат да вървят само направо, а не да изминават различен път както би трябвало да се случи при завой и предницата си продължава със завити гуми ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
някой правил ли го е?не научквайте а да кажат само такива дет са пробвали
аз заварих предния на жипката ама там е друго 


- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
Аз карам само със заварен диф,обаче съм си давал колата да я карат мои приятели с БМВ-та и са като малки деца
завъртат се постоянно на завоите!-Тва става дума за Е30-та 325и,а М3-та не съм я давал щото няма да ожидее
Като я вкараш в завоя и ако подадеш газ или сложиш рязко малка и все едно дърпаш ръчна! Когато тръгнеш да дрифтиш и подаваш за да тръгне с оригиналния шпер тръгва и ако пуснеш газта си зацепва и се оправя,а със заварения като тръгне няма оправяне-пускаш,не пускаш все едно!Аз обаче си карам само така! М3-та ми 3.2 и е със заден мост от нормална Е36 и диф от 316-заварен!Ама аз си я усещам и си я карам!
Така че моя съвет е да си намериш оригинален шпер! 





Мерси за мнеията момчета. "спасихте ми живота" Имаше неща които не ми бяха ясни относно заварения диф. така че благодаря че ми ги разяснихте.... налага се да карам без шпер в плевен... крива работа ма ще го преживея.. предпочитам да стигна до там
но поне щеше да е красива смърт
а все пак на някой да му се намира излишен шпер за е36 ? 




BMW са коли, всички останали са средства за предвижване от точка А до точка В
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани