по пъргав м50б20-КАК?
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
по пъргав м50б20-КАК?
разполагам с 1000лв. и искам да ги вложа в ДВГ-то за да стане по пъргав, даите съвети какво точно да направя по него, става дума за E36



- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
има една тема на лудия наскоро за лек перфоманс на матора питаи го дали ще се вместиш с хилядарка,другия варянт е чип-генерация-шпорт филтърче
една нитро системка щи легне
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NITROUS- ... otohosting
мога да я доставя

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NITROUS- ... otohosting
мога да я доставя

Всеки двигател от етапа на проектирането през изработката на протип, тестване до изработката серийния модел е съобръзен с много критерии (често взаимно изключващи се) и с цената на разумни компромиси.
Например:
- класа типа и теглото на автомобила за който е предвиден
- максимална скорост, мощност и обороти (съответно краткотрайни претоварвания, които може да издържи)
- качество на горивото, климатични условия където е предвидено работи, разход и т.н.
Сигурно има още куп неща за които в момента не се сещам или въобще не знам ...
Всяка интервенция по двигателя го изкарва от нормалния (оптималния) режим на работа за който е проектиран и води до увеличено износване на детайлите, увеличен разходна гориво, а в някои случаи и до опасност от разрушаване
Ако изключим някои кадърно изпълнени в съответствие с техническите изисквания на определения мотор спорти филтри, изпускателни системи (които са приемливи и в границите на допустимото) всичко останало, като "чипосването" например може сериозно да промени работните параметри на мотора и да го вкара в режими на работа който той не може да издържи (или ако може то е за кратко).
Мое лично мнение е, че в по-голяма част от случаите и то с цената на сериозни разходи и труд, вместо ефект се постига дефект
Държа да уточня, че това е лично мнение и не ангажирам никого с него
Често пъти емоциите надделяват, което в края на крайщата не е необяснимо
Например:
- класа типа и теглото на автомобила за който е предвиден
- максимална скорост, мощност и обороти (съответно краткотрайни претоварвания, които може да издържи)
- качество на горивото, климатични условия където е предвидено работи, разход и т.н.
Сигурно има още куп неща за които в момента не се сещам или въобще не знам ...
Всяка интервенция по двигателя го изкарва от нормалния (оптималния) режим на работа за който е проектиран и води до увеличено износване на детайлите, увеличен разходна гориво, а в някои случаи и до опасност от разрушаване
Ако изключим някои кадърно изпълнени в съответствие с техническите изисквания на определения мотор спорти филтри, изпускателни системи (които са приемливи и в границите на допустимото) всичко останало, като "чипосването" например може сериозно да промени работните параметри на мотора и да го вкара в режими на работа който той не може да издържи (или ако може то е за кратко).
Мое лично мнение е, че в по-голяма част от случаите и то с цената на сериозни разходи и труд, вместо ефект се постига дефект

Държа да уточня, че това е лично мнение и не ангажирам никого с него
Често пъти емоциите надделяват, което в края на крайщата не е необяснимо

- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
skibadee написа:друго предложение освен това![]()
Виж в под-форум tuning темата на лудия "за колегите с 320-ки"
Зависи какво искаш, единия вариант е чипче към 160 пари, филтърче ма истинско и то толкоз пари, ама такова панелно, че инак треа му праиш преграда да не муче топъл въздух, и едни изпускателчета, към 500лв са. Втория вариант е над 1000лв ама е по-добър, освен тия неща де ги писах, буйаш и едни валчета и те ти пъргавелка, може и леко маховиче да туриш, и ще стане вървежна 20ка 

sonny написа:Зависи какво искаш, единия вариант е чипче към 160 пари, филтърче ма истинско и то толкоз пари, ама такова панелно, че инак треа му праиш преграда да не муче топъл въздух, и едни изпускателчета, към 500лв са. Втория вариант е над 1000лв ама е по-добър, освен тия неща де ги писах, буйаш и едни валчета и те ти пъргавелка, може и леко маховиче да туриш, и ще стане вървежна 20ка
Доста добро предложение направо няма отказване




- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
sonny написа:Зависи какво искаш, единия вариант е чипче към 160 пари, филтърче ма истинско и то толкоз пари, ама такова панелно, че инак треа му праиш преграда да не муче топъл въздух, и едни изпускателчета, към 500лв са. Втория вариант е над 1000лв ама е по-добър, освен тия неща де ги писах, буйаш и едни валчета и те ти пъргавелка, може и леко маховиче да туриш, и ще стане вървежна 20ка
сони ,тия валчета имаш ли напредстава от къде,и колко пара
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
аве 1000 лв. не са много за тунинг на двигателя... даже са доста малко...
а тия с двигателите стига ги давахте тия акъли бе хора... абе сменяйте си ваще много почнахте да разбирате всички...
а тия с двигателите стига ги давахте тия акъли бе хора... абе сменяйте си ваще много почнахте да разбирате всички...
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани