Lumma CLR X530 дизел (X5)
Модератор: bum_bum
3 мнения
• Страница 1 от 1
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
Lumma CLR X530 дизел (X5)
Това моделно означение напомня за Mercedes Benz, но всъщност става дума за конкуренцията, в лицето на BMW X5.
Моделът X5 не е чужд на компанията, специализирана в доработките – Lumma. Миналта година, те оптимизираха бензинова модификация на вседехода до 530 конски сили. Сега е ред и на двете 3,0-литрови, дизелови версии на X5.
3.0d e получило подобрение до 275 конски сили и 600 нютон метра въртящ момент, а 3.0sd, което е по-мощната, би-турбо версия на двигателя, има почти 50 коня повече от стандартната версия - 330, както и 660 нютон метра. От тунинг комапнията не са се спряли тук – аеродинамиката е чувствително променена. Сега вседеходът изглежда по-широк и агресивен. Това е постигнато благодарение на новата предна броня, както и дифузиорът вграден в задната броня, широките арки на калниците и големите прагове. Ако това не ви се струва достатъчно, от комапнията имат какво още да ви предложат – голям спойлер на петата врата и олекотен преден капак, направен от карбон и кавлар. Изгледът се допълва от дребни детайли като бленди за фаровете и стоповете, нов дизайн на огледалата и множество визуaлни допълнения за интериора.
Lumma CLR X530 има 22-инчови джанти, които можете да поръчате в три различни рзновидности. Окачването също е специално. То е разработка на фирмата H&R и прави X5 с 40мм по-нисък.
.jpg)
Моделът X5 не е чужд на компанията, специализирана в доработките – Lumma. Миналта година, те оптимизираха бензинова модификация на вседехода до 530 конски сили. Сега е ред и на двете 3,0-литрови, дизелови версии на X5.
3.0d e получило подобрение до 275 конски сили и 600 нютон метра въртящ момент, а 3.0sd, което е по-мощната, би-турбо версия на двигателя, има почти 50 коня повече от стандартната версия - 330, както и 660 нютон метра. От тунинг комапнията не са се спряли тук – аеродинамиката е чувствително променена. Сега вседеходът изглежда по-широк и агресивен. Това е постигнато благодарение на новата предна броня, както и дифузиорът вграден в задната броня, широките арки на калниците и големите прагове. Ако това не ви се струва достатъчно, от комапнията имат какво още да ви предложат – голям спойлер на петата врата и олекотен преден капак, направен от карбон и кавлар. Изгледът се допълва от дребни детайли като бленди за фаровете и стоповете, нов дизайн на огледалата и множество визуaлни допълнения за интериора.
Lumma CLR X530 има 22-инчови джанти, които можете да поръчате в три различни рзновидности. Окачването също е специално. То е разработка на фирмата H&R и прави X5 с 40мм по-нисък.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
///M


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани