1 ва та любов е вечна
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
1 ва та любов е вечна
За първи път в живота си се качих в бмв през 1994г. 325 Е30 и си обещах, че и моята първа кола ще е 325 ца. Преди 1 година и нещо си го купих,беше Е36 , но пак пазеше в себе си най - доброто от баварският дух и бях много доволен , за около 2 часа докато , не почнаха да ме дразнят малките неща - салона , тракване от тук - от там, кофти джантите и гуми , боята , генерацията , инериора , атмосферата , фаровете , съединителят ,цялото окачване , изгорелите лампички зад таблото , прахът под кората зад задната седалка абе общо взето всичко ( забравих да спомена, че лесно се дразня
) .
Така че веднага се заех , да стегна колата до състояние подобно на това , което е излязла от завода . Почна се с окачване всичко от пружини до най - малкото тампонче,цялата генерация, минахме през съединителят и се зайзкачвах по двигателя - сигменти , бубини , свещи , рекък , масло перка на вентилатор . Вероятно ще ви отегча доста ако спомена всяка част която съм сменил , но важното е че всичко беше направено с много любов и внимане и с всеки изминал ден ставах все по щастлив , че количката ми се доближава до така жадувното от мен перфектно техническо състояние . Чудото стана дойде деня в който колата ми не хлопаше , компресията беше перфектна , палеше идеално и нямах нито една грешка на компа. Тогава се изправих пред дилема , не ми харесваше салона, колата е с рекарото , но с гадна тапицерия отгоре, а от оргиналните кожени салони не видях нито един който да ме плени и да предава някаква индивидуалност на колата , така че реших да се свържа с мой добър приятел тапицер и да направим проект за красив кожен салон , който да е едновременно стилен , грабващ окото и да няма пернишки жилки в себе си , за резултата от оставям на вас да съдите по снимките , само ще спомена , че ни отне 2 седмици и 2 пъти повече кожа от нормалното заради , кусурчета дето не харесвах . В резултат - тавана и сенниците също са бяла кожа , конците са с доживотна гаранция и имам обещание от тапицера, че няма да направи друга кола с такъв салон . За мене колата се превърна в скъпа лщбовница , за която давах мило и драго всичко и и купувах редовно подаръчета да я направят по красива, за да може да мерадва повече - подлакътниче , голямо компче и чип ( тука е време да вметна една благодарност към много точният колега Лъчо ), ксенончета, нови фарчета с ангелски очички , нови емблеми , хромиран надпис 325и и всяка една малка , забележка беше отстраняване своевременно . Бъпреки всичко имаше нещо което ми липсва и това беше външна визия , не говоря за М брони и лаисни ( и тяхното време ще дойде ) , а за боя тука вече видях зора , 1 - во да намеря добър бояджия - 1 седмица лутане и намерих точния човек с добър екип и техника и любов към работата си и детайла . 2 - ро правилния цвят - трябваше да е нещо не натрапчиво, но стилно и оргинално - така че се спрях на бялата многоперлена боя на порше - през деня седи бледо жълто до бяло , ако е слънчево в зависимост от ъгъла е от охра до искрящо бяла , а вечер е чисто бяла , докато не мине под улична лампа и не се види небесно синка отенък . Цялата ми красавица беше разпарчетосана , сърцето и ( мотора ) изваден , всяко уплътнение и лаисничка махнати и след 20 дневна мъка тя зайскря с цялата си прелест . Забравих да спомена, че отделих много време за избиране на перфектните гуми и затова и се спях на Нитто , малко популярна марка в България , но носеща върху себе си много от японските тунинговани бегачки , а ако знам нещо за японците то това е че знаят как да праят добри гуми . След 2 седмици на мъчително чакане , те пристигнаха от Япония , сликови гуми с красива шарка и уникално поведение на пътя , но гумите бяха 17 ки и романса между тях и 15 ки те ми беше обречен на провал затова се взеха и 4 М ко ви джанти , който освен че приютяваха новите ми гуми , изпълняваха доста добре и длъжността огледало
. Дотук добре , вече се бях щастлив , вече всяка секунда в колата беше удоволстие , освен факта че усетих как капки пот се стичаха по врата ми от вълнение или по - скоро от липсата на климатик , аиде климатиче , още не съм намерил човек да ми го сложи , но това е едно от 1 ви те неща който ще направя като се прибера в България . Както и турбо проект който замислям от много време и за който имам доста инфо вече , но ми трябва специалист по софт а , ако някой който чете е в час нека пише на Л.С.
Бъдещите ми проекти са :
Е38
М-визия
Клима- 50% готова
Турбо
карантиика смяна едни биелки , маховиче и съединител ми се въртят в главата
Здрава музика ( Сложих и Пайнер мп3 и елипси ама още трябва )
Окачване
Спирачки
ДТМ табло
Луд шпер от М3 ли от какво ли и аз незнам , давайте идей ако имате .
А ето и снимчиците на количката:
В тази кола е вложено нещо което само бмв фен може да даде на колата си и това е любов .
, надявам се когато се прибера в България да имам какво още да допълня към темата .



Така че веднага се заех , да стегна колата до състояние подобно на това , което е излязла от завода . Почна се с окачване всичко от пружини до най - малкото тампонче,цялата генерация, минахме през съединителят и се зайзкачвах по двигателя - сигменти , бубини , свещи , рекък , масло перка на вентилатор . Вероятно ще ви отегча доста ако спомена всяка част която съм сменил , но важното е че всичко беше направено с много любов и внимане и с всеки изминал ден ставах все по щастлив , че количката ми се доближава до така жадувното от мен перфектно техническо състояние . Чудото стана дойде деня в който колата ми не хлопаше , компресията беше перфектна , палеше идеално и нямах нито една грешка на компа. Тогава се изправих пред дилема , не ми харесваше салона, колата е с рекарото , но с гадна тапицерия отгоре, а от оргиналните кожени салони не видях нито един който да ме плени и да предава някаква индивидуалност на колата , така че реших да се свържа с мой добър приятел тапицер и да направим проект за красив кожен салон , който да е едновременно стилен , грабващ окото и да няма пернишки жилки в себе си , за резултата от оставям на вас да съдите по снимките , само ще спомена , че ни отне 2 седмици и 2 пъти повече кожа от нормалното заради , кусурчета дето не харесвах . В резултат - тавана и сенниците също са бяла кожа , конците са с доживотна гаранция и имам обещание от тапицера, че няма да направи друга кола с такъв салон . За мене колата се превърна в скъпа лщбовница , за която давах мило и драго всичко и и купувах редовно подаръчета да я направят по красива, за да може да мерадва повече - подлакътниче , голямо компче и чип ( тука е време да вметна една благодарност към много точният колега Лъчо ), ксенончета, нови фарчета с ангелски очички , нови емблеми , хромиран надпис 325и и всяка една малка , забележка беше отстраняване своевременно . Бъпреки всичко имаше нещо което ми липсва и това беше външна визия , не говоря за М брони и лаисни ( и тяхното време ще дойде ) , а за боя тука вече видях зора , 1 - во да намеря добър бояджия - 1 седмица лутане и намерих точния човек с добър екип и техника и любов към работата си и детайла . 2 - ро правилния цвят - трябваше да е нещо не натрапчиво, но стилно и оргинално - така че се спрях на бялата многоперлена боя на порше - през деня седи бледо жълто до бяло , ако е слънчево в зависимост от ъгъла е от охра до искрящо бяла , а вечер е чисто бяла , докато не мине под улична лампа и не се види небесно синка отенък . Цялата ми красавица беше разпарчетосана , сърцето и ( мотора ) изваден , всяко уплътнение и лаисничка махнати и след 20 дневна мъка тя зайскря с цялата си прелест . Забравих да спомена, че отделих много време за избиране на перфектните гуми и затова и се спях на Нитто , малко популярна марка в България , но носеща върху себе си много от японските тунинговани бегачки , а ако знам нещо за японците то това е че знаят как да праят добри гуми . След 2 седмици на мъчително чакане , те пристигнаха от Япония , сликови гуми с красива шарка и уникално поведение на пътя , но гумите бяха 17 ки и романса между тях и 15 ки те ми беше обречен на провал затова се взеха и 4 М ко ви джанти , който освен че приютяваха новите ми гуми , изпълняваха доста добре и длъжността огледало


Бъдещите ми проекти са :
Е38



М-визия
Клима- 50% готова
Турбо
карантиика смяна едни биелки , маховиче и съединител ми се въртят в главата
Здрава музика ( Сложих и Пайнер мп3 и елипси ама още трябва )
Окачване
Спирачки
ДТМ табло
Луд шпер от М3 ли от какво ли и аз незнам , давайте идей ако имате .
А ето и снимчиците на количката:










В тази кола е вложено нещо което само бмв фен може да даде на колата си и това е любов .

Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Кожата е шита в България , Бургас при най - добрия тапицер който познавам , а човека ми е и приятел и и отдели специално внимание . Кожата след много мислене решихме с тапицера да е изкуствена , но не обикновенна а от Германия му я доесоха - супер здрава е , за тест той си хвърли огънчето от цигарата още горящо в/у кожата и после само с мокра кърпичка петното изчезна . Тази кожа обаче е доста скъпа, на цената на естествена кожа е и се чака бая за доставката , но и превъзхожа по много параграфи естествената. За мене като пушач с кожен таван е доста добре , само една мокра кърпичка и всичко изчезва , и колата не се набива с миризма на цигари .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
доближаваш ли се до цената на емчовица вече или още малко трябва 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Е още малко трябва за да стигне до м ка
, но все пак съм поел по правилния път
, на вчера си махах цилиндрови глави на двигателя и си мислих дали пък няма турбото тука да стане на бавареца :
, но като цяло идеята не се хареса на шеф механика ми
. пък и интеркулеря щеше да трябва да го поставям в багажника че няма място отпред хаха




Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
e па ако не ти требе тая табелка отзад (щото ти загрозява хубавата кола
)аз със охота бих я взел
колата ти изглежда супер,продължавай все така


колата ти изглежда супер,продължавай все така

- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
само за табелката ли ти е
или искаш и това което обозначава 



Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
kapitanat написа:само за табелката ли ти е![]()
или искаш и това което обозначава
тя неговата отговаря вече на табелката

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани