По къс диф.
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
По къс диф.
Колеги какъв е вариянта да сменя дифа с по къс. Колата ми е Е34 М50 В25 обаче преди беше с автоматична кутия но я смених с ръчна но дифа си остана. Знам че дифа на автоматите е по дълъг а на мен това не ми харесва. Какво да направя по въпроса дайте съвет.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: По къс диф.
смени дифа с такъв от 520-ка м50 а ако намериш такъв от 520-ка с м20 още по-добре направо няма да си познаеш колата ще ускорява много по-добре , пусни си тема в купува питай явор сони део даже може да намажеш некой щперецslavianko написа:Колеги какъв е вариянта да сменя дифа с по къс. Колата ми е Е34 М50 В25 обаче преди беше с автоматична кутия но я смених с ръчна но дифа си остана. Знам че дифа на автоматите е по дълъг а на мен това не ми харесва. Какво да направя по въпроса дайте съвет.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
само дет на 2.0 и 2.5 са различни прасетата
трее се сменя само карантийката 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: По къс диф.
Тя моята и сега е със шперец а и аз ако ще сменям задължително ще е пак със нещо шперовано иначе не го бутам. И аз съм си мислил за дифче от М20 В20 ама май няма да стане.ludiagsm написа:смени дифа с такъв от 520-ка м50 а ако намериш такъв от 520-ка с м20 още по-добре направо няма да си познаеш колата ще ускорява много по-добре , пусни си тема в купува питай явор сони део даже може да намажеш некой щперецslavianko написа:Колеги какъв е вариянта да сменя дифа с по къс. Колата ми е Е34 М50 В25 обаче преди беше с автоматична кутия но я смених с ръчна но дифа си остана. Знам че дифа на автоматите е по дълъг а на мен това не ми харесва. Какво да направя по въпроса дайте съвет.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Яворе светни ме как става трансплантацията само на карантиите и от кво да търся ??? Знам че ти си в час ама кажи как да те накарам да проговоришЮзър написа:само дет на 2.0 и 2.5 са различни прасетататрее се сменя само карантийката


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Е чак толкова ли е тежко положениетоludiagsm написа:amd написа:Пребии го с пачки![]()

Никой ли няма да ме осветли по въпроса ??? Ще взема да спра да пиша тук че последно време май само си губя времето


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
И аз го обмислях този варянт, мойто число е 3.15 а двайсковия диф е с 3.45 ама разбрах че нещо 25-ците много ги трошели тия дифове, не знам дали и при Е34-ките е така, но аз гледах някъде на 325-ца некво число 3.25, но не знам от каква кола идва, та можеби 20-ков диф да не е най-добрият вариант, а за каква карантия се сменя и аз не знам точно ама ако разбираш английски ето тук има някакво инфо
http://www.google.com/custom?hl=en&clie ... mpower.net
http://www.dtmpower.net/forum/e36-3-ser ... 318-a.html
пиши из нета changing diff ratios и би трябвало все някъде да има някакво инфо
успех
и да се похвалиш ако направиш нещо
http://www.google.com/custom?hl=en&clie ... mpower.net
http://www.dtmpower.net/forum/e36-3-ser ... 318-a.html
пиши из нета changing diff ratios и би трябвало все някъде да има някакво инфо
успех

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Да колега непременно ще пиша ако нещо направя. аз твърдо съм решил да го сменям тоя че много ме дразни вече но просто събирам малко информация но явно мястото където мога да я намеря вече не е тук за съжаление. А беше добър форумbmw325ci написа:И аз го обмислях този варянт, мойто число е 3.15 а двайсковия диф е с 3.45 ама разбрах че нещо 25-ците много ги трошели тия дифове, не знам дали и при Е34-ките е така, но аз гледах някъде на 325-ца некво число 3.25, но не знам от каква кола идва, та можеби 20-ков диф да не е най-добрият вариант, а за каква карантия се сменя и аз не знам точно ама ако разбираш английски ето тук има някакво инфо
http://www.google.com/custom?hl=en&clie ... mpower.net
http://www.dtmpower.net/forum/e36-3-ser ... 318-a.html
пиши из нета changing diff ratios и би трябвало все някъде да има някакво инфо
успехи да се похвалиш ако направиш нещо


Иначе колега нищо не разбирам от английски. Но пък с немският съм на ти та се ровя сега из едни германски форуми с едни познати. Там хората не са стиснати като тук и не им свиди да напишат два реда та все някак ще се оправя. Но наистина май това ще ми е от последните теми тук. Аз преди време се бях заканил да не влизам но както е тръгнало напоследък нищо чудно да го направя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Предполагам не е трудно колега щом казваш. Но като не съм го правил преди и искам да съм сигурен точно как става. То и за мен не е трудно да бутна 200 от лежанка но за хора които не са го правили ще е непослилно. Това имам в предвид. Просто искам малко информация какъв диф да си взема и дали ще паснат карантиите вътре нищо повече.KIM написа:еми колега толкова ли е трудно да си купиш диф само че с по къс ,ако не е за твоята кола,хващаш се един ден разглабяш и двата дифа и им разменяш вътрешноста?предполагам че нямада ти отнеме повече от час
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
по-добре дай някъде някой лев да ти го направят,че да не почне да вие 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Яворе със сигурност ще дам някой лев да ми го направят. Дори не съм си и мислил аз да го правя. Просто исках информация от какъв модел да търся карантиите. Та да не стане да купя нещо и като го закарам на майстора и да се окаже че не пасва и после да си го връ в з.....аЮзър написа:по-добре дай някъде някой лев да ти го направят,че да не почне да вие


Та някой знае ли дали този от М20 В20 ще стане за мен и дали ще държи на напъна???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани