По къс диф.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

По къс диф.

Мнение от slavianko » 31 Юли 2008, 23:02

Колеги какъв е вариянта да сменя дифа с по къс. Колата ми е Е34 М50 В25 обаче преди беше с автоматична кутия но я смених с ръчна но дифа си остана. Знам че дифа на автоматите е по дълъг а на мен това не ми харесва. Какво да направя по въпроса дайте съвет.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: По къс диф.

Мнение от ludiagsm » 01 Авг 2008, 1:17

slavianko написа:Колеги какъв е вариянта да сменя дифа с по къс. Колата ми е Е34 М50 В25 обаче преди беше с автоматична кутия но я смених с ръчна но дифа си остана. Знам че дифа на автоматите е по дълъг а на мен това не ми харесва. Какво да направя по въпроса дайте съвет.
смени дифа с такъв от 520-ка м50 а ако намериш такъв от 520-ка с м20 още по-добре направо няма да си познаеш колата ще ускорява много по-добре , пусни си тема в купува питай явор сони део даже може да намажеш некой щперец :lol:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 01 Авг 2008, 8:53

само дет на 2.0 и 2.5 са различни прасетата :mhihi: трее се сменя само карантийката :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: По къс диф.

Мнение от slavianko » 01 Авг 2008, 22:07

ludiagsm написа:
slavianko написа:Колеги какъв е вариянта да сменя дифа с по къс. Колата ми е Е34 М50 В25 обаче преди беше с автоматична кутия но я смених с ръчна но дифа си остана. Знам че дифа на автоматите е по дълъг а на мен това не ми харесва. Какво да направя по въпроса дайте съвет.
смени дифа с такъв от 520-ка м50 а ако намериш такъв от 520-ка с м20 още по-добре направо няма да си познаеш колата ще ускорява много по-добре , пусни си тема в купува питай явор сони део даже може да намажеш некой щперец :lol:
Тя моята и сега е със шперец а и аз ако ще сменям задължително ще е пак със нещо шперовано иначе не го бутам. И аз съм си мислил за дифче от М20 В20 ама май няма да стане.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 01 Авг 2008, 22:10

Юзър написа:само дет на 2.0 и 2.5 са различни прасетата :mhihi: трее се сменя само карантийката :mhihi:
Яворе светни ме как става трансплантацията само на карантиите и от кво да търся ??? Знам че ти си в час ама кажи как да те накарам да проговориш :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Авг 2008, 22:13

Пребии го с пачки :mhihi:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Авг 2008, 23:23

amd написа:Пребии го с пачки
:mhihi: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 02 Авг 2008, 19:31

ludiagsm написа:
amd написа:Пребии го с пачки
:mhihi: :yes:
Е чак толкова ли е тежко положението :(
Никой ли няма да ме осветли по въпроса ??? Ще взема да спра да пиша тук че последно време май само си губя времето :( :(
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Мнение от bmw325ci » 02 Авг 2008, 22:20

И аз го обмислях този варянт, мойто число е 3.15 а двайсковия диф е с 3.45 ама разбрах че нещо 25-ците много ги трошели тия дифове, не знам дали и при Е34-ките е така, но аз гледах някъде на 325-ца некво число 3.25, но не знам от каква кола идва, та можеби 20-ков диф да не е най-добрият вариант, а за каква карантия се сменя и аз не знам точно ама ако разбираш английски ето тук има някакво инфо

http://www.google.com/custom?hl=en&clie ... mpower.net

http://www.dtmpower.net/forum/e36-3-ser ... 318-a.html

пиши из нета changing diff ratios и би трябвало все някъде да има някакво инфо

успех :yes: и да се похвалиш ако направиш нещо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.03.2007
Местоположение: varna

Мнение от MAiK » 02 Авг 2008, 22:22

бахти форума аи кажете на момчето веее :help:
BMW FOREVER!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 02 Авг 2008, 22:47

bmw325ci написа:И аз го обмислях този варянт, мойто число е 3.15 а двайсковия диф е с 3.45 ама разбрах че нещо 25-ците много ги трошели тия дифове, не знам дали и при Е34-ките е така, но аз гледах някъде на 325-ца некво число 3.25, но не знам от каква кола идва, та можеби 20-ков диф да не е най-добрият вариант, а за каква карантия се сменя и аз не знам точно ама ако разбираш английски ето тук има някакво инфо

http://www.google.com/custom?hl=en&clie ... mpower.net

http://www.dtmpower.net/forum/e36-3-ser ... 318-a.html

пиши из нета changing diff ratios и би трябвало все някъде да има някакво инфо

успех :yes: и да се похвалиш ако направиш нещо
Да колега непременно ще пиша ако нещо направя. аз твърдо съм решил да го сменям тоя че много ме дразни вече но просто събирам малко информация но явно мястото където мога да я намеря вече не е тук за съжаление. А беше добър форум :( :(
Иначе колега нищо не разбирам от английски. Но пък с немският съм на ти та се ровя сега из едни германски форуми с едни познати. Там хората не са стиснати като тук и не им свиди да напишат два реда та все някак ще се оправя. Но наистина май това ще ми е от последните теми тук. Аз преди време се бях заканил да не влизам но както е тръгнало напоследък нищо чудно да го направя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 02 Авг 2008, 23:14

еми колега толкова ли е трудно да си купиш диф само че с по къс ,ако не е за твоята кола,хващаш се един ден разглабяш и двата дифа и им разменяш вътрешноста? ;) предполагам че нямада ти отнеме повече от час
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 03 Авг 2008, 9:13

KIM написа:еми колега толкова ли е трудно да си купиш диф само че с по къс ,ако не е за твоята кола,хващаш се един ден разглабяш и двата дифа и им разменяш вътрешноста? ;) предполагам че нямада ти отнеме повече от час
Предполагам не е трудно колега щом казваш. Но като не съм го правил преди и искам да съм сигурен точно как става. То и за мен не е трудно да бутна 200 от лежанка но за хора които не са го правили ще е непослилно. Това имам в предвид. Просто искам малко информация какъв диф да си взема и дали ще паснат карантиите вътре нищо повече.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Авг 2008, 11:16

по-добре дай някъде някой лев да ти го направят,че да не почне да вие :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 04 Авг 2008, 21:51

Юзър написа:по-добре дай някъде някой лев да ти го направят,че да не почне да вие :mhihi:
Яворе със сигурност ще дам някой лев да ми го направят. Дори не съм си и мислил аз да го правя. Просто исках информация от какъв модел да търся карантиите. Та да не стане да купя нещо и като го закарам на майстора и да се окаже че не пасва и после да си го връ в з.....а :mhihi: :mhihi:
Та някой знае ли дали този от М20 В20 ще стане за мен и дали ще държи на напъна???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook