600 к.с. от BMW във Veritas RS III
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
600 к.с. от BMW във Veritas RS III
Vermot AG решиха да възродят легендата Veritas 60 години след създаването й.
Много от автомобилните производители напоследък черпят вдъхновение от класическите си модели. Vermot AG решиха да възродят своята легенда Veritas 60 години след създаването й. Спортният автомобил печели първото си състезание непосредствено след Втората световна война през 1949 година. За времето си това е най-успешният немски състезателен автомобил, като само за няколко години печели 13 пъти Германския шампионат и 29 първи места по други състезания.
Модерната интерпретация се казва Veritas RS III, тежи само 1080 кг и си е чиста състезателна кола без никакви електронни системи - няма ABS, тракшън контрол и дори няма електронно управление на спирачното усилие. Но за сметка на това може да бъде оборудван с две конфигурации на задвижване - 5,0-литров V10 двигател, генериращ масивните 600 к.с., и секвенциална скоростна кутия, които гарантират ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди и максимална скорост от 347 км/ч или 5,0-литров V8 двигател с 480 к.с. с ръчна скоростна кутия, 0-100 км/ч за 3,5 секунди и 329 км/ч максимална скорост.
Източник: Speed Press
П.С. Някаква представа имате ли какъв е този двигател V10 с 600коня???
Вариант А: тоя дето е писал статията е неграмотен и просто е сгрешил.
Вариант В: това е бъдещия двигател на М5 или може би (ЦСЛ) ???
Вариант С: Това е стандартния двигател от Е60 М5 с турбо или подобрения
как мислите?
Много от автомобилните производители напоследък черпят вдъхновение от класическите си модели. Vermot AG решиха да възродят своята легенда Veritas 60 години след създаването й. Спортният автомобил печели първото си състезание непосредствено след Втората световна война през 1949 година. За времето си това е най-успешният немски състезателен автомобил, като само за няколко години печели 13 пъти Германския шампионат и 29 първи места по други състезания.
Модерната интерпретация се казва Veritas RS III, тежи само 1080 кг и си е чиста състезателна кола без никакви електронни системи - няма ABS, тракшън контрол и дори няма електронно управление на спирачното усилие. Но за сметка на това може да бъде оборудван с две конфигурации на задвижване - 5,0-литров V10 двигател, генериращ масивните 600 к.с., и секвенциална скоростна кутия, които гарантират ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди и максимална скорост от 347 км/ч или 5,0-литров V8 двигател с 480 к.с. с ръчна скоростна кутия, 0-100 км/ч за 3,5 секунди и 329 км/ч максимална скорост.
Източник: Speed Press
П.С. Някаква представа имате ли какъв е този двигател V10 с 600коня???

Вариант А: тоя дето е писал статията е неграмотен и просто е сгрешил.
Вариант В: това е бъдещия двигател на М5 или може би (ЦСЛ) ???
Вариант С: Това е стандартния двигател от Е60 М5 с турбо или подобрения
как мислите?

- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
мисля ,че е вариант Ц щото той сток си е 500+ с малко подобрения ще стане 600.. даже без турбо
(предполагам- не ме тровете
)


- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
За щастие спийд прес не е единствения източник на информация в интернет. Тук има информация на английски плюс филмче от Нюрбургринг и малко снимки.
Накратко - мотора е от М5.
Накратко - мотора е от М5.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
на път за ринга с WeiSTD имахме малко работа в едно селце и съвсем случайно се оказа се човекът работи в халето където ги сглобяват и видяхме едно на живо
искам гоооооо, голям дзвяр





7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани