Направи си сам -турбо
Модератор: bum_bum
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Направи си сам -турбо
Готови турбо комплекти - предимства
Да търсиш турбо комплект е един много добър начин да добавиш от 15-100% мощност към твоя двигател. Едно от предимствата е че този комплект вече е тестван и изпробван.
Друго предимство е че можеш да си сигурен че всички нужни части са си вътре , за да ги инсталираш на колата си. Обикновенно всичко съвпада много добре, правейка цялата целият процес много по-лесен.
Готови турбо комплекти - лимит
Турбо комплектите докато са лесни за инсталация имат и доста лимити. Обикновенно както повечето модификации на двигателя, публикуваните цифри на увеличение на мощността са завишени. Друг проблем е че всеки един турбо комплект е направен за точно определена апликация. Ако твоят двигател се различава дори съвсем малко от този , за когото е предназначен комплекта то турбото вече няма да има такъв ефект.
Собствени турбо комплекти
Колкото и странно да ви изглежда , да си направиш сам един такъв комплект не е час толкова трудно. Само ти трябва търпение и време, малко технически познания (ако си прочел внимателно статията ) и ще можеш сам да си сглобиш твой собствен "турбо комплект" на приемлива цена. Има три основни стъпки:
1. Избиране на двигател
2. Избиране на турбо
3. Сглобяване и монтиране на всички компоненти на комплекта
1. Избиране на двигател
Двигателите, които трябва да се избягват са тези, които работят на висока компресия и тези които са много малки (става дума за размер , не обем). Но дори и тези, които работят на висока компресия могат да бъдат съчетани с турбо, стига да може да издържи и горивото да е с достатъчно висок октан. Също има и малки турбонагнетители, които ще се поберат в многон малки двигатели.
Двигател тип "Over-engineered". Това са двигатели, които са конструирани много добре. Такива много често се поддават на повдигане на конските сили. Ако можете да намерите такъв ще е супер защото с прибавянето на турбото ще можеш да изсмучиш всяка една конска сила.
Подновяване на двигател. Много хора слагат турбо на двигатели, които вече имат изминати около 200,000км. Само че здравината е много важна. Ако разполагаш с малък бюджет за да направиш тази модификация, винаги можеш да използваш двигател втора употреба и по-късно да го подновиш из основи , той ще ти свърши работа. Ако пък разполагаш с повече пари, добре е да подновиш още преди да си сложил турбото. Само че трябва да си сигурен че използваш части, които ще издържат на мощността, която ще изкараш от двигателя.
Избор на разпределителен вал. Често заводските разпределителни валове са много подходящи за двигатели с турбо. Ако ще модифицираш разпределителния вал също, е хубаво да имаш зъбци, които имат застъпване и клапи с голяма подемна сила. Това ще намали ефектът на "задно налягане" ( при голяма скорост налягане при изхода на ауспух системата ще е по-голямо от колкото при приемната среда), без да намаля количеството коефициент на полезна дейност на двигателя (volumetric efficiency). Турбонагнетителите са много ефективни в това да се справят с всякакви проблеми свързани с потока, които натурално аспирираният двигател може да има. Такъва проблеми, които ще трябва да бъдат решени чрез "агресивен" разпределителен вал.
2. Избиране на турбо
Има няколко производители на турбо нагнетители, включително Garrett, Holset, KKK (или 3К или Borg Warner), Mitsubishi и IHI и др. известни. Всеки от тези производители произвеждат различни вариации на турбонагнетители, от които е почти винаги възможно да избереш точно този който съвпада най-добре на двигателят ти и изискванията му.
И така първата стъпка е да се останови какви са изискванията и нуждите ти. Например, двигател който работи на 100° F време има по-малко въздух в потока от двигател, на който приблизителната времева температура му е -20° F. Също така въздухат е с по-малка плътност (тънък) на по-високи нива (надморска височина), така че хора, които карат колите си в планините ще имат различни изисквания от тези на по-ниска надморска височина. Други въпроси, на които са нужни отговори са свързани с какво ускорение да тръгва и каква да е охладителната система.
След като тези въпроси са отговорени, трябва да се изчисли количеството въздух, което ще влиза с потока в двигателя - някъде между максималното завъртане и максималните конски сили на двигателя. Тези величини се слагат на всяка компресорна карта , за да определи кой компресор съответства най-добре на дадения двигател. По-подробно прочетете в как да четем компресорни карти.
След като е съставен листът с подходящи турбонагнетители, трябва да се избере едно турбо. Това може да стане като се прецени добре качеството и цената. Новите версии на турбото ще се представят по-добре, ще работят на по-висок коефициент на успиваемост и ще издържът по-дълго. Но по-старите видове са по-евтини и има дълъг живот, като се спазват ограниченията а едновременно с това работят на високо ниво на успиваемост.
3. Събиране и монтиране на останалите част на комплекта
Дори и след като вече имате двигател и турбо все още има части, които трябва да бъдат събрани.
Охладители: Интерколери и Водна инжекция. Избирането на вид охладителна система също има значение за избирането на турбо. За да имаш ползва от охлаждането на нагнетения въздух от детонациите и др. при същото ниво на усилване. за да разбереш виж интерколера и водната инжекция.
Допълнителен вход на гориво. Ако си решил да спред модификацията до допълна мощност или овладяване и добрата консумация на наситеността на въздуха, ще можеш да изкараш с нормалния поток на гориво. Но в повечето случай има нужда от допълнително гориво. Турбонагнетителя просто увеличава количеството кислород в двигателя при процеса на горене. Но без добаване на гориво в сместта ефектът няма да бъде никакъв. В такъв случай допълнителни инжекции трябва да бъдат избрани.
Инжекционовите двигатели ще имат нужда от още инжекции контролирани от различен контролер. В такъв случай системи за допълнително вкарване на гориво ще бъдат нужни, освен тези които са си с двигателя. Има няколко компании, които произвеждат такива контролери.
Карбураторите могат да бъдат снабдени с допълнително монтирани инжектори близо до приемните тръби. Главната идея е да запазиш малките начални дюзи , но да сложиш втори по-големи.
Омасляване на турбото. Много е важно турбото да получава масло. Трябва да наблюдавате внимателно нивото на маслото, ако намалява бързо слагайте още или пък просто вземете "корито" с по-голям обем. В противен случай рискувате много бързо износване на турбото и двигателя.
Приемна проводна инсталация. Това очевидно зависи от фланците на турбото и компресора. В приемната част материалите няма значение какви ще са. Водната инжекция ще иска по-издръжлив материал. Алкохолът и алуминия няма да могат да се миксират - нито пък водата и стоманата. Силиконовите маркучи са доста популярни, но са и доста скъпи. Малко по-традиционен, но евтин и лесен начин са радиаторните маркучи.
Газопроводна инсталация. За газопроводната инсталация има много голямо значение материала, поради високите температури. Ако можете използвайте заводските стоманени тръби, защото те имат издръжливост на много висока температура и ще съвпаднат отлично с двигателя.Ako не можете тогава ще трябва да си намерите подходящи. Такива може да са тези от неръждаема стомана с тънък размер, специално направени за висока температура или от гладка стомана с тънък размер. Има различни виждания за това дали да ги облицоваш, да ги прибереш или просто да ги оставиш открити. Предимството на това да ги облицоваш е че отделяш топлината която се създава от другите компоненти под капака. Taka или иначе ще е най-добре да следиш температурата на изходните газове.
Сглоби всичко заедно. На този етап имаш всичко нужно за един турбо комплект. Сега остава само да ги сглобиш. Най-важните неща от които трябва да се пазиш е да няма прекалено малко или голямо състояние на горивото - по-специално прекалено малко!
Да търсиш турбо комплект е един много добър начин да добавиш от 15-100% мощност към твоя двигател. Едно от предимствата е че този комплект вече е тестван и изпробван.
Друго предимство е че можеш да си сигурен че всички нужни части са си вътре , за да ги инсталираш на колата си. Обикновенно всичко съвпада много добре, правейка цялата целият процес много по-лесен.
Готови турбо комплекти - лимит
Турбо комплектите докато са лесни за инсталация имат и доста лимити. Обикновенно както повечето модификации на двигателя, публикуваните цифри на увеличение на мощността са завишени. Друг проблем е че всеки един турбо комплект е направен за точно определена апликация. Ако твоят двигател се различава дори съвсем малко от този , за когото е предназначен комплекта то турбото вече няма да има такъв ефект.
Собствени турбо комплекти
Колкото и странно да ви изглежда , да си направиш сам един такъв комплект не е час толкова трудно. Само ти трябва търпение и време, малко технически познания (ако си прочел внимателно статията ) и ще можеш сам да си сглобиш твой собствен "турбо комплект" на приемлива цена. Има три основни стъпки:
1. Избиране на двигател
2. Избиране на турбо
3. Сглобяване и монтиране на всички компоненти на комплекта
1. Избиране на двигател
Двигателите, които трябва да се избягват са тези, които работят на висока компресия и тези които са много малки (става дума за размер , не обем). Но дори и тези, които работят на висока компресия могат да бъдат съчетани с турбо, стига да може да издържи и горивото да е с достатъчно висок октан. Също има и малки турбонагнетители, които ще се поберат в многон малки двигатели.
Двигател тип "Over-engineered". Това са двигатели, които са конструирани много добре. Такива много често се поддават на повдигане на конските сили. Ако можете да намерите такъв ще е супер защото с прибавянето на турбото ще можеш да изсмучиш всяка една конска сила.
Подновяване на двигател. Много хора слагат турбо на двигатели, които вече имат изминати около 200,000км. Само че здравината е много важна. Ако разполагаш с малък бюджет за да направиш тази модификация, винаги можеш да използваш двигател втора употреба и по-късно да го подновиш из основи , той ще ти свърши работа. Ако пък разполагаш с повече пари, добре е да подновиш още преди да си сложил турбото. Само че трябва да си сигурен че използваш части, които ще издържат на мощността, която ще изкараш от двигателя.
Избор на разпределителен вал. Често заводските разпределителни валове са много подходящи за двигатели с турбо. Ако ще модифицираш разпределителния вал също, е хубаво да имаш зъбци, които имат застъпване и клапи с голяма подемна сила. Това ще намали ефектът на "задно налягане" ( при голяма скорост налягане при изхода на ауспух системата ще е по-голямо от колкото при приемната среда), без да намаля количеството коефициент на полезна дейност на двигателя (volumetric efficiency). Турбонагнетителите са много ефективни в това да се справят с всякакви проблеми свързани с потока, които натурално аспирираният двигател може да има. Такъва проблеми, които ще трябва да бъдат решени чрез "агресивен" разпределителен вал.
2. Избиране на турбо
Има няколко производители на турбо нагнетители, включително Garrett, Holset, KKK (или 3К или Borg Warner), Mitsubishi и IHI и др. известни. Всеки от тези производители произвеждат различни вариации на турбонагнетители, от които е почти винаги възможно да избереш точно този който съвпада най-добре на двигателят ти и изискванията му.
И така първата стъпка е да се останови какви са изискванията и нуждите ти. Например, двигател който работи на 100° F време има по-малко въздух в потока от двигател, на който приблизителната времева температура му е -20° F. Също така въздухат е с по-малка плътност (тънък) на по-високи нива (надморска височина), така че хора, които карат колите си в планините ще имат различни изисквания от тези на по-ниска надморска височина. Други въпроси, на които са нужни отговори са свързани с какво ускорение да тръгва и каква да е охладителната система.
След като тези въпроси са отговорени, трябва да се изчисли количеството въздух, което ще влиза с потока в двигателя - някъде между максималното завъртане и максималните конски сили на двигателя. Тези величини се слагат на всяка компресорна карта , за да определи кой компресор съответства най-добре на дадения двигател. По-подробно прочетете в как да четем компресорни карти.
След като е съставен листът с подходящи турбонагнетители, трябва да се избере едно турбо. Това може да стане като се прецени добре качеството и цената. Новите версии на турбото ще се представят по-добре, ще работят на по-висок коефициент на успиваемост и ще издържът по-дълго. Но по-старите видове са по-евтини и има дълъг живот, като се спазват ограниченията а едновременно с това работят на високо ниво на успиваемост.
3. Събиране и монтиране на останалите част на комплекта
Дори и след като вече имате двигател и турбо все още има части, които трябва да бъдат събрани.
Охладители: Интерколери и Водна инжекция. Избирането на вид охладителна система също има значение за избирането на турбо. За да имаш ползва от охлаждането на нагнетения въздух от детонациите и др. при същото ниво на усилване. за да разбереш виж интерколера и водната инжекция.
Допълнителен вход на гориво. Ако си решил да спред модификацията до допълна мощност или овладяване и добрата консумация на наситеността на въздуха, ще можеш да изкараш с нормалния поток на гориво. Но в повечето случай има нужда от допълнително гориво. Турбонагнетителя просто увеличава количеството кислород в двигателя при процеса на горене. Но без добаване на гориво в сместта ефектът няма да бъде никакъв. В такъв случай допълнителни инжекции трябва да бъдат избрани.
Инжекционовите двигатели ще имат нужда от още инжекции контролирани от различен контролер. В такъв случай системи за допълнително вкарване на гориво ще бъдат нужни, освен тези които са си с двигателя. Има няколко компании, които произвеждат такива контролери.
Карбураторите могат да бъдат снабдени с допълнително монтирани инжектори близо до приемните тръби. Главната идея е да запазиш малките начални дюзи , но да сложиш втори по-големи.
Омасляване на турбото. Много е важно турбото да получава масло. Трябва да наблюдавате внимателно нивото на маслото, ако намалява бързо слагайте още или пък просто вземете "корито" с по-голям обем. В противен случай рискувате много бързо износване на турбото и двигателя.
Приемна проводна инсталация. Това очевидно зависи от фланците на турбото и компресора. В приемната част материалите няма значение какви ще са. Водната инжекция ще иска по-издръжлив материал. Алкохолът и алуминия няма да могат да се миксират - нито пък водата и стоманата. Силиконовите маркучи са доста популярни, но са и доста скъпи. Малко по-традиционен, но евтин и лесен начин са радиаторните маркучи.
Газопроводна инсталация. За газопроводната инсталация има много голямо значение материала, поради високите температури. Ако можете използвайте заводските стоманени тръби, защото те имат издръжливост на много висока температура и ще съвпаднат отлично с двигателя.Ako не можете тогава ще трябва да си намерите подходящи. Такива може да са тези от неръждаема стомана с тънък размер, специално направени за висока температура или от гладка стомана с тънък размер. Има различни виждания за това дали да ги облицоваш, да ги прибереш или просто да ги оставиш открити. Предимството на това да ги облицоваш е че отделяш топлината която се създава от другите компоненти под капака. Taka или иначе ще е най-добре да следиш температурата на изходните газове.
Сглоби всичко заедно. На този етап имаш всичко нужно за един турбо комплект. Сега остава само да ги сглобиш. Най-важните неща от които трябва да се пазиш е да няма прекалено малко или голямо състояние на горивото - по-специално прекалено малко!

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
и аз искам да си сложа, обаче немога да дам всичките пари на куп, със сток буталата искам да я направя и да бачка до 1 бар. Но не знам какво турбо, електроника и такива работи. Ако някой е правил малък проект за Ис до 1 бар нека да сподели точните части за тази конверсия 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ditko1 написа:и аз искам да си сложа, обаче немога да дам всичките пари на куп, със сток буталата искам да я направя и да бачка до 1 бар. Но не знам какво турбо, електроника и такива работи. Ако някой е правил малък проект за Ис до 1 бар нека да сподели точните части за тази конверсия
Турбо т3/т4 около 700лв ,интеркулер 300лв тръби марку4и скоби 250лв ,допълнителни инжектори с рейка 150 лв, Електроника смт6+мап сензор 600лв , колена тръби и фланци за изпускателния колектор + работа около 500лв ,2бр резонаторни гърнета на фи 60мм + тръби на фи 60мм около 250лв.Компект съединител и маховик на 220мм + стартер от Е30 около 300лв. Монтаж на механи4ната част от 500 до 3000лв( зависи къде и кой го прави) , монтаж и настройка на електрониката от 200 до 1000лв(зависи къде и кой го прави). и Някои дребни марку4ета кабел4ета тройничета и тн. 200-300лв уред4е за налягане на турбото по желание 60-70лв уред4е за бедна богата смес 60-70лв непрецизно и 450лв прецизно със сонда и контролер
Горе долу това е цялата история за една ис-ка да стане около 260-270 коня на 0,7 бара и една 316-ка да стане около 230-коня на същото налягане разбира се има 10-ки други вариянти просто ви поднасям един от работещите и тествани от мен.
Последна промяна ludiagsm на 24 Юли 2008, 3:52, променена общо 1 път
а какво ще кажете за това?не съм наясно наистина ли е плъг енд плей тоя кит както го описват,или са нужни още неща освен електроника(която незнам от къде да си взема).мисля да пробвам сам да го зглобя и ще ви моля за съвети от хора които са патили.марката е JDM
ето и характеристиките
JDM'S T3/T4 Turbocharger with 3" Filter!!
Turbine Turbocharger
Oil cooled only
6 blade propeler
Compressor Specs :
3" Compressor Inlet
3.000" or 76.2mm inducer
1.990"" or 50.55mm Major
Compressor .50 A.R.
Compressor 57 Trim
M24 / T4 Compressor Housing
Turbine Specs :
T3 Type Turbine
11 Blade Type
2.25" Exducer
Turbine .64 A.R.
Turbine 76 Trim
2.567 " or 65.2mm Major
2.207 " or 56.06mm Minor
Exhaust Outlet Flange with 5 bolt design
Can modified to use external or internal wastegate.
JDM'S T3/T4 Turbo Oil Feed Line !!
Made Out of High Quality Aluminum
Improves Engine Oil Cooling for all Engine types
Length : 36"
1/8" Adapter NPT Male Fitting for the Block
Comes with all accessories needed.
JDM'S T3/T4 Turbo Oil Return Line !!
Made Out of High Quality Aluminum
Oil Return Line made for turbo
Helps circulate oil from the turbo to the oil pan
All components are included for fitment
Fits on all turbos
Only works on metal oil pans only!
JDM'S Manual Turbo Boost Controller !!
In order avoid replacing wastegate springs, which only give a fixed increase, which is not adjustable, a boost controller will be the most cost effective solution
Allows adjustable boost psi settings, light weight design to be mount under the hood. Hardware is included
Universal fitment and great for all Turbo applications
Easy to adjust from 1-30PSI
Professional Installation required
Type SSQV Blow Off Valve with Adapter Pipe!!
Direct Bolt-On For All Turbo Application With Flange
Universal Fitting Kit
This Blow Off Valves Are Easily Adjustable To Prevent Both Premature Boost Leakage And Compressor Surge
Both Premature Boost Leakage And Compressor Surge.
It Can Hold Up To 1200HP Or 25 PSI Of Boost Pressure
Professional Install Suggested
Comes with 2.5" Adapter pipe made for SSQV bovs
JDM'S 2" Turbo Boost Gauge & Air/Fuel Gauge
52mm diameter = 2inch universal fitments
Luxury Chrome trims framing
Dark Tinted face for stealth JDM looks.
LED lightings allow great visibility during day and night
12v gauge, light weight abs plastic finish
Features White numbering and Red needles
JDM'S Universal Starter Turbo Piping Kit
Intercooler Piping are CNC Machine Mandrel Bent (Jp Design)
Made From High Quality 6061 Aluminum Material with chrome finish
Extra Thick Piping and Increased Air Flow
Light weight design. Made from Aluminum.(Increase 10-20 HP).
PSi Drop under 0.2. Other Intercooler usually drop 10Psi Some are More
Comes with Turbo Pipes, T Bolt clamps and Couplers
JDM'S 31"x11.5"x3" Turbo Intercooler
Tube & Fin Design
Light weight designed. Made of Aluminum.(Increase 10-20 HP).
All TIG Welded 6061 Aluminum
PSi Drop under 0.2. Other Intercooler usually drop 10Psi Some are More
Max PSi is 30 Up to 400HP
Core Size: 28"x11.5"x3"
JDM'S T3/T4 Turbo Downpipe Flange
Made out of High quality of Aluminium Material
Made from 100% SUS T-304 Stainless Steel
Used to fit with any pipe to make a custom downpipe to fit your car.
JDM'S 38mm Turbo Wastegate with Flex Pipe
All Stainless Steel hardware
Mating weld flanges are 304L.
17-7 PH Stainless Steel actuator spring gives consistent pressure at high temperature, resist "relaxing" at temperature to 900F (483C).
High temperature silicone reinforced actuator diaphragm.
High temp alloy is used for valve and 347SS valve housing will offer longer product life compared to competing designs.
External wastegates are commonly used for regulating boost levels more precisely than internal wastegates in high power applications, where high boost levels can be achieved.
Comes with a spring around 7psi
ето и характеристиките

JDM'S T3/T4 Turbocharger with 3" Filter!!
Turbine Turbocharger
Oil cooled only
6 blade propeler
Compressor Specs :
3" Compressor Inlet
3.000" or 76.2mm inducer
1.990"" or 50.55mm Major
Compressor .50 A.R.
Compressor 57 Trim
M24 / T4 Compressor Housing
Turbine Specs :
T3 Type Turbine
11 Blade Type
2.25" Exducer
Turbine .64 A.R.
Turbine 76 Trim
2.567 " or 65.2mm Major
2.207 " or 56.06mm Minor
Exhaust Outlet Flange with 5 bolt design
Can modified to use external or internal wastegate.
JDM'S T3/T4 Turbo Oil Feed Line !!
Made Out of High Quality Aluminum
Improves Engine Oil Cooling for all Engine types
Length : 36"
1/8" Adapter NPT Male Fitting for the Block
Comes with all accessories needed.
JDM'S T3/T4 Turbo Oil Return Line !!
Made Out of High Quality Aluminum
Oil Return Line made for turbo
Helps circulate oil from the turbo to the oil pan
All components are included for fitment
Fits on all turbos
Only works on metal oil pans only!
JDM'S Manual Turbo Boost Controller !!
In order avoid replacing wastegate springs, which only give a fixed increase, which is not adjustable, a boost controller will be the most cost effective solution
Allows adjustable boost psi settings, light weight design to be mount under the hood. Hardware is included
Universal fitment and great for all Turbo applications
Easy to adjust from 1-30PSI
Professional Installation required
Type SSQV Blow Off Valve with Adapter Pipe!!
Direct Bolt-On For All Turbo Application With Flange
Universal Fitting Kit
This Blow Off Valves Are Easily Adjustable To Prevent Both Premature Boost Leakage And Compressor Surge
Both Premature Boost Leakage And Compressor Surge.
It Can Hold Up To 1200HP Or 25 PSI Of Boost Pressure
Professional Install Suggested
Comes with 2.5" Adapter pipe made for SSQV bovs
JDM'S 2" Turbo Boost Gauge & Air/Fuel Gauge
52mm diameter = 2inch universal fitments
Luxury Chrome trims framing
Dark Tinted face for stealth JDM looks.
LED lightings allow great visibility during day and night
12v gauge, light weight abs plastic finish
Features White numbering and Red needles
JDM'S Universal Starter Turbo Piping Kit
Intercooler Piping are CNC Machine Mandrel Bent (Jp Design)
Made From High Quality 6061 Aluminum Material with chrome finish
Extra Thick Piping and Increased Air Flow
Light weight design. Made from Aluminum.(Increase 10-20 HP).
PSi Drop under 0.2. Other Intercooler usually drop 10Psi Some are More
Comes with Turbo Pipes, T Bolt clamps and Couplers
JDM'S 31"x11.5"x3" Turbo Intercooler
Tube & Fin Design
Light weight designed. Made of Aluminum.(Increase 10-20 HP).
All TIG Welded 6061 Aluminum
PSi Drop under 0.2. Other Intercooler usually drop 10Psi Some are More
Max PSi is 30 Up to 400HP
Core Size: 28"x11.5"x3"
JDM'S T3/T4 Turbo Downpipe Flange
Made out of High quality of Aluminium Material
Made from 100% SUS T-304 Stainless Steel
Used to fit with any pipe to make a custom downpipe to fit your car.
JDM'S 38mm Turbo Wastegate with Flex Pipe
All Stainless Steel hardware
Mating weld flanges are 304L.
17-7 PH Stainless Steel actuator spring gives consistent pressure at high temperature, resist "relaxing" at temperature to 900F (483C).
High temperature silicone reinforced actuator diaphragm.
High temp alloy is used for valve and 347SS valve housing will offer longer product life compared to competing designs.
External wastegates are commonly used for regulating boost levels more precisely than internal wastegates in high power applications, where high boost levels can be achieved.
Comes with a spring around 7psi
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
slatanic написа:Ти не го видя и аз не го видях,значи май го няма!![]()
Иначе я им кажи за 2.5 маторя луд!
Казвам: Пак от ли4ен опит с мойто турно 325 купе ,малко по-скъпо излиза турбинирането в сравнение с това на ис-ката щот има 2 цилиндъра пове4е но след това е голямо удоволствие дори и при нормално каране.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KIM написа:упс,изпускателния колектор отделно ще го взема,но да приемем че и той е там
няма го по простата причина че в америка 4цилиндровите са кът,но колектора трябва отдеелно да го търся
има готов колектор но е за висящ монтаж, демек турбото е надолу при 4-ти цилиндър , мен ли4но тоя вариянт не ме кефи защото тубината идва много ниско и има проблеми с отти4ането на маслото от турбото в картера , най-добре е турбинката да си е горе зад десния фар на мястото на казан4ето за 4иста4ки.
Има една фирма със сигурност прави турбоизпускатели за ис-ка но цената и бе6е нещо от сорта на 1000+ долара , та по-изгодно е колектора да си се направи в бг.
пп:интеркулери ,тръби , силиконови марку4и и колена има в бг ето тук: www.topspeed.bg ако си харесате нещо мога да ви уредя поне 15% надолу за хора от форума.
Последна промяна ludiagsm на 10 Юли 2008, 14:57, променена общо 1 път
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
бензинова помпа ... инжектори ... съединител ... електроника към кита ... малко изненадки около сглобяването на кита + колектор ... бе взимаш кита и заделящ още около 2-3000лв.
Луд 250лв е доста оптимистична цена за генерация + 2 резонаторни ... то само резонаторните в М-комплект са по 60лв горе долу ... демек 120лв само за тях... В М-комплект търсят около 250лв само за тръба до отзад ... като трябва и фланец да се направи за турбото ... мека връзка ... па резонатори ... при мен нещата за А4ката излезнаха 600лв ... като имах 2 резонатора и едно крайно гърне от Лъчо.
Луд 250лв е доста оптимистична цена за генерация + 2 резонаторни ... то само резонаторните в М-комплект са по 60лв горе долу ... демек 120лв само за тях... В М-комплект търсят около 250лв само за тръба до отзад ... като трябва и фланец да се направи за турбото ... мека връзка ... па резонатори ... при мен нещата за А4ката излезнаха 600лв ... като имах 2 резонатора и едно крайно гърне от Лъчо.
без реклами в подписа...

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
MaXo написа:бензинова помпа ... инжектори ... съединител ... електроника към кита ... малко изненадки около сглобяването на кита + колектор ... бе взимаш кита и заделящ още около 2-3000лв.
Луд 250лв е доста оптимистична цена за генерация + 2 резонаторни ... то само резонаторните в М-комплект са по 60лв горе долу ... демек 120лв само за тях... В М-комплект търсят около 250лв само за тръба до отзад ... като трябва и фланец да се направи за турбото ... мека връзка ... па резонатори ... при мен нещата за А4ката излезнаха 600лв ... като имах 2 резонатора и едно крайно гърне от Лъчо.
на мен толкова ми взеха два резонатора малко тръби на фи 60мм и това беше
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
А, М44 дали ще издържи на тази трансплантация или ще трябва да се слагат биели и бутала от м42 ?
И аз се интересувам за това!

Иначе принципно мен ми трябва нещо от рода на 0,5 бара и си правих планове със стоковата карантия,но има време

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани