E36 316 M40 turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 21.04.2005
Местоположение: 02

Мнение от Vendetta » 30 Дек 2007, 22:49

луд кажи разхода къв е на нормал каране и ръганйе и какви пари се връзва що-годе 16ката турбо... за 0,7 налягане
Изображение

МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Дек 2007, 22:50

ludiagsm написа:
Zaho написа:
ludiagsm написа:
Vendetta написа:на 0,7 си е екстра за евридейка ве батко, стига па ти... добре, че не отиде на 2 бара да пробаш :)


ем надявах се че ще издеяни до 1,5 ама биелките не беха на същото мнение все пак това си бяха сток железа исках да знам до колко носят ,сега ве4е е ясно 1,4 бара и дум :mhihi:


А дали има варянт да се заменят някои от сток железата с по здрави някакви ако има такива за М43Б16 :roll:


има вси4ко ама 316-ка на 1,5 не е ба6 евридейка все пак дори да са ковани железата на матора и да издеяни ще се обади диф кутия оригиналния съединител със сигурност няма да понесе силата и тн.

на 0,6- 0,7 вси4ко фабри4но и си перкаш без грижи и наказваш пове4ето силни атмосферни и малките турбо коли



Ми то и без тва трябва да сменям съеденителя че е заминал а за дифа мисля нещо шпер да слагам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 22:52

Vendetta написа:луд кажи разхода къв е на нормал каране и ръганйе и какви пари се връзва що-годе 16ката турбо... за 0,7 налягане


е 4ети по темата де писах там с 50 лв 95 200км на 0,7 беше май тогава

към 3500 пари


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Дек 2007, 22:54

sachs написа:
Zaho написа:
А дали има варянт да се заменят някои от сток железата с по здрави някакви ако има такива за М43Б16 :roll:

што мислиш че на м43 са по яки железата


Друго имах предвид ;) Дали има железа които да станат за тоя двигател.

А впрочем аз не мисля да гоня 1.5 по скоро 1 ;) а и все пак ще ми е по леко като знам че е подсилена карантията на двигателчето, че то кои знае отвътре какво е като го отворя ;)

Стига да не е прекалено скъпо или трудно ?

Впрочем тези ковани железа някакви спецялни ли се поръчват или се слагат такива от други двигатели които пасват и на този само дето са ковани или с по здрава структора ?
:roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 22:56

Zaho написа:
ludiagsm написа:
Zaho написа:
ludiagsm написа:
Vendetta написа:на 0,7 си е екстра за евридейка ве батко, стига па ти... добре, че не отиде на 2 бара да пробаш :)


ем надявах се че ще издеяни до 1,5 ама биелките не беха на същото мнение все пак това си бяха сток железа исках да знам до колко носят ,сега ве4е е ясно 1,4 бара и дум :mhihi:


А дали има варянт да се заменят някои от сток железата с по здрави някакви ако има такива за М43Б16 :roll:


има вси4ко ама 316-ка на 1,5 не е ба6 евридейка все пак дори да са ковани железата на матора и да издеяни ще се обади диф кутия оригиналния съединител със сигурност няма да понесе силата и тн.

на 0,6- 0,7 вси4ко фабри4но и си перкаш без грижи и наказваш пове4ето силни атмосферни и малките турбо коли



Ми то и без тва трябва да сменям съеденителя че е заминал а за дифа мисля нещо шпер да слагам


мойта 316-ка е със усилен притискател и феродов диск на240мм а фабри4ния дори и 4исто нов е на 215мм и не деяни на усилието което му действа когато е надута над 1 бар, за дифа ако се смени с голямото прасе от е36 325 няма грижи


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Дек 2007, 23:01

Моят боксува нещо от последния път когато бях на божура и заваля град аз като пристигнах и вече нямаше никои и малко поизтезавах колата от тогава съеденителя ми даде фира и така или иначе ще трябва и него да сменям твоя подсилен на какви пари е и пак ли е от и-беи или от бг ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 23:09

Zaho написа:Моят боксува нещо от последния път когато бях на божура и заваля град аз като пристигнах и вече нямаше никои и малко поизтезавах колата от тогава съеденителя ми даде фира и така или иначе ще трябва и него да сменям твоя подсилен на какви пари е и пак ли е от и-беи или от бг ?


от и бей е дебеш ама при теб може да се измисли маховик и комплект съединител от Е36 320-325 на 228 мм,ако изпадне от некоя е36-ца която е била без клима още по-добе щото маховика е по лек


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Дек 2007, 23:12

А каква му е цената на твоят без доставката (може да навия баща ми като си идва от USA ако е от там комплекта де , да вземе един)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 23:16

Zaho написа:А каква му е цената на твоят без доставката (може да навия баща ми като си идва от USA ако е от там комплекта де , да вземе един)

май има коледно намаление
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SACHS-CL ... dZViewItem


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Дек 2007, 23:21

маи ще се спра на другия вариянт поне за момента, както направих и с окачването и с спирачките ;)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Дек 2007, 23:24

много ме е яд, че се видяхме за толко малко време оня ден на мола за толко неща исках да поговорим Ама нещо кво стана нереазбрах и с тея задръствания пък и бяхме оставили жените и беше опасно :mhihi: пък и с мен 10 маимуни

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 30 Дек 2007, 23:24

ludiagsm написа:
Zaho написа:Моят боксува нещо от последния път когато бях на божура и заваля град аз като пристигнах и вече нямаше никои и малко поизтезавах колата от тогава съеденителя ми даде фира и така или иначе ще трябва и него да сменям твоя подсилен на какви пари е и пак ли е от и-беи или от бг ?


от и бей е дебеш ама при теб може да се измисли маховик и комплект съединител от Е36 320-325 на 228 мм,ако изпадне от некоя е36-ца която е била без клима още по-добе щото маховика е по лек

бате най лекия на 228мм е от м20б20 л-джетроник тежи 6,200(на мотроника е 8,500) аз такъв метнах на ис-а,а тоя дето го свалих от него беше демферен 13 кила дееба и туча.ма си сложих е36-вия феродов без демфери и стана екстра.ма в тоя случай треа да се смени и стартера ето малко снимчици

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 23:24

Zaho написа:маи ще се спра на другия вариянт поне за момента, както направих и с окачването и с спирачките ;)


ти отзад с барабани ли си


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Дек 2007, 23:29

ludiagsm написа:
Zaho написа:маи ще се спра на другия вариянт поне за момента, както направих и с окачването и с спирачките ;)


ти отзад с барабани ли си


Не :) смених цялото задно окачване от 325-ца и предното от 320ка че те пък предните дискове не бяха и вентилирани.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 23:32

Zaho написа:
ludiagsm написа:
Zaho написа:маи ще се спра на другия вариянт поне за момента, както направих и с окачването и с спирачките ;)


ти отзад с барабани ли си


Не :) смених цялото задно окачване от 325-ца и предното от 320ка че те пък предните дискове не бяха и вентилирани.


аха супер зна4и вървиш по правилния път :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook