E36 316 M40 turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 28 Дек 2007, 9:38

таааа, какво викаха, нямало смисъл да се прави малък мотор ааа ... :D :D :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 28 Дек 2007, 10:12

Joreto написа:таааа, какво викаха, нямало смисъл да се прави малък мотор ааа ... :D :D :D


:yes: :yes: :yes: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 29 Дек 2007, 1:03

ludiagsm написа:да може да монтираме клапата за превключване на гърнета от ис-ката

Ква е тая клапа? Искам и аз такава :help: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 29 Дек 2007, 3:46

Oyama написа:
ludiagsm написа:да може да монтираме клапата за превключване на гърнета от ис-ката

Ква е тая клапа? Искам и аз такава :help: .
.


виж в темата на лудия за уеската има я в тоя подфорум
тя е доста страници....... някаде из средата беше я снимал.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 29 Дек 2007, 11:17

Oyama написа:
ludiagsm написа:да може да монтираме клапата за превключване на гърнета от ис-ката

Ква е тая клапа? Искам и аз такава :help: .

В темата за ИС-а лудия беше писал за нея когато беше изкарал една тръба от изпускателния колектор през предния десен калник. Идеята на тази клапа е когато си кара нормално в града изгорелите газове да минават през заводската генерация под колата и през крайното гърне за да не е много шумна колата, а когато се кара "на ужас" :mhihi: клапата затваря пътя към генерацията и отваря пътя към тръбата през калника и газовете излизат директно през нея като има и повече сила и от време на време гърми доста атрактивно ;)
THE ONE & ONLY E30

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Мнение от dobo-is » 29 Дек 2007, 17:23

Oyama написа:
ludiagsm написа:да може да монтираме клапата за превключване на гърнета от ис-ката

Ква е тая клапа? Искам и аз такава :help: .

скивай тва http://www.badlanzhpe.com/
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

Мнение от ivko » 29 Дек 2007, 17:28

THE DUNK MACHINE написа:
Oyama написа:
ludiagsm написа:да може да монтираме клапата за превключване на гърнета от ис-ката

Ква е тая клапа? Искам и аз такава :help: .

В темата за ИС-а лудия беше писал за нея когато беше изкарал една тръба от изпускателния колектор през предния десен калник. Идеята на тази клапа е когато си кара нормално в града изгорелите газове да минават през заводската генерация под колата и през крайното гърне за да не е много шумна колата, а когато се кара "на ужас" :mhihi: клапата затваря пътя към генерацията и отваря пътя към тръбата през калника и газовете излизат директно през нея като има и повече сила и от време на време гърми доста атрактивно ;)


Само да поясня , че клапата или пуска през заглу6ителите или през двете-заглушители + допулнителна тръба(отпушен път) , освен ако не е с 2-клапи... :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 20:49

предновогодишно в4ера навъртях 500км на 1 бар и си викам отиваме нагоре газ газ 1,4 бара мноуго хубаво тръгна газ газ газ 20 тина км и ДУМММ викам си я деба с4упи се :) ебах време си беше
биелата на 3-ти цилиндър като солетка и маторя си работи на празен ход на останалите 3 цилиндъра ебахти и случая :)

та това е с м40-ките сега мисля да го събера и да си перка на 0,7 доживот надявам се темата да ви е била полезна :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 21.04.2005
Местоположение: 02

Мнение от Vendetta » 30 Дек 2007, 21:53

на 0,7 си е екстра за евридейка ве батко, стига па ти... добре, че не отиде на 2 бара да пробаш :)
Изображение

МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 30 Дек 2007, 22:14

Тегли сега чертата и казвай колко, кога и къде :D
In Ban We Trust!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 22:17

Vendetta написа:на 0,7 си е екстра за евридейка ве батко, стига па ти... добре, че не отиде на 2 бара да пробаш :)


ем надявах се че ще издеяни до 1,5 ама биелките не беха на същото мнение все пак това си бяха сток железа исках да знам до колко носят ,сега ве4е е ясно 1,4 бара и дум :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

re

Мнение от ivko » 30 Дек 2007, 22:27

ludiagsm написа:
Vendetta написа:на 0,7 си е екстра за евридейка ве батко, стига па ти... добре, че не отиде на 2 бара да пробаш :)


ем надявах се че ще издеяни до 1,5 ама биелките не беха на същото мнение все пак това си бяха сток железа исках да знам до колко носят ,сега ве4е е ясно 1,4 бара и дум :mhihi:


Хуууто е , че на 1.8 биелите са разли4ни от 1.6... :lol:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Дек 2007, 22:32

ludiagsm написа:
Vendetta написа:на 0,7 си е екстра за евридейка ве батко, стига па ти... добре, че не отиде на 2 бара да пробаш :)


ем надявах се че ще издеяни до 1,5 ама биелките не беха на същото мнение все пак това си бяха сток железа исках да знам до колко носят ,сега ве4е е ясно 1,4 бара и дум :mhihi:


А дали има варянт да се заменят някои от сток железата с по здрави някакви ако има такива за М43Б16 :roll:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 30 Дек 2007, 22:39

Zaho написа:
ludiagsm написа:
Vendetta написа:на 0,7 си е екстра за евридейка ве батко, стига па ти... добре, че не отиде на 2 бара да пробаш :)


ем надявах се че ще издеяни до 1,5 ама биелките не беха на същото мнение все пак това си бяха сток железа исках да знам до колко носят ,сега ве4е е ясно 1,4 бара и дум :mhihi:


А дали има варянт да се заменят някои от сток железата с по здрави някакви ако има такива за М43Б16 :roll:

што мислиш че на м43 са по яки железата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Дек 2007, 22:42

Zaho написа:
ludiagsm написа:
Vendetta написа:на 0,7 си е екстра за евридейка ве батко, стига па ти... добре, че не отиде на 2 бара да пробаш :)


ем надявах се че ще издеяни до 1,5 ама биелките не беха на същото мнение все пак това си бяха сток железа исках да знам до колко носят ,сега ве4е е ясно 1,4 бара и дум :mhihi:


А дали има варянт да се заменят някои от сток железата с по здрави някакви ако има такива за М43Б16 :roll:


има вси4ко ама 316-ка на 1,5 не е ба6 евридейка все пак дори да са ковани железата на матора и да издеяни ще се обади диф кутия оригиналния съединител със сигурност няма да понесе силата и тн.

на 0,6- 0,7 вси4ко фабри4но и си перкаш без грижи и наказваш пове4ето силни атмосферни и малките турбо коли

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook