Тунинг по български

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 30 Мар 2009, 23:28

sachs написа:
sonny написа:Опааа, слагаме стария мотор, само една бърза ревизия на вериги, обтегачи, повдигачи, едно чипче ще гледаме да и уредим, да живне в ниските и да се вози да си върши работа. Пък на зима да е живот и здраве като я зазимим, щото Иво се убеди, че за зимата си треа кола тип Астра, Саксо или 106, та тогава ще ги мислим конете, кубиците, тунинга и мунинга. Така, че да се надяваме, че другата седмица, колата ще се кара, е вярно с издъхнало М52Б20, ама все пак ще се движи :D
:mhihi: :mhihi: и кой от двата "стари" мотора ше качвате?решихте ли :?: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Оня отива на ревизия, ще се слага зимата, иам една идея и мислиме да я пробваме, така, че стария си мотор ще е, поне до зимата ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 05 Ное 2010, 15:30

Ревизията установи липса на има-няма 200 коня. :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Тунинг по български

Мнение от Biogame » 06 Ное 2010, 13:46

Сега пък какво се случи?
Къде избягаха конете,пак ли някой пишман майстор я прави?
:driving: :dunno: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Тунинг по български

Мнение от BULL3T » 06 Ное 2010, 23:00

bum_bum написа:Ревизията установи липса на има-няма 200 коня. :mhihi:
Изображение


Стига бе човек тва са ебаси глупостите!! Изчетох всичко което си написал,това е просто ебаси безхаберието!!!

Какъв е проблема сега?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Тунинг по български

Мнение от slavianko » 07 Ное 2010, 5:43

bum_bum написа:Ревизията установи липса на има-няма 200 коня. :mhihi:
:confused: :roll: Я се "похвали"
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 07 Ное 2010, 20:17

Еми кво.. сложихме мотора със Сименс електрониката, но имаше някакви проблеми. Тресеше и разхода беше много висок. Решихме направо да минем на Бош. От там тръгна ходенето по мъките. Колата върви много след като е свалян акумулатора, минава едни 100км и край. Разхода е 20/100 градско горе-долу, стигах и до 35/100 с 90км средна скорост :shock: Вървежа от под 6 сек до 100 отиваше на над 10.. И така 2 години. Имаше много кофти предърпване на 2000 оборота и дефакто колата не можеше да се кара в тия обороти. Имаше и един много кофти шум от колектора в малко по-високи обороти. В крайна сметка се направи ремонт на главата заради тоя шум- нови клапани, водачи и т.н. След това направо отидох при друг майстор и се оказа, че проблема с разхода и тресенето идват от зле зацепени валове, а разхода от авариен режим в който колата влиза поради зле наредена инсталация. Кабела на бобините беше прекалено тънък и липсваше сигнал за километрите с които се движи колата. Разни други кабели бяха намотани и насрани. В следствие влиза в авариен режим и няма никой. :dunno: В това състояние обаче я покарах само няколко седмици, щото се оказа, че след ремонта на главата почна да прегрява. Сменил бях термостат, който беше на една година и радиатор също на толкова и за известно време беше с много твърди маркучи, но не прегряваше. После почна все по-често и по-често да загрява, докато се стигна на всяко палене да го прави и се оказа, че след ремонта на главата има газове в охладителната течност :dummy: Изпуснали болтове, крива глава, блок и т.н.Най-накрая не можах да я закарам, дори да я прибера, та трябваше с ласото да я прибираме сума километри. Та така завършва историята с едни над 40 бона наляти в едно е36 :dunno: Аман от бездарници и гъзоръки "майстори".
Изображение


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Тунинг по български

Мнение от xpl0d » 07 Ное 2010, 20:36

bum_bum написа:Еми кво.. сложихме мотора със Сименс електрониката, но имаше някакви проблеми. Тресеше и разхода беше много висок. Решихме направо да минем на Бош. От там тръгна ходенето по мъките. Колата върви много след като е свалян акумулатора, минава едни 100км и край. Разхода е 20/100 градско горе-долу, стигах и до 35/100 с 90км средна скорост :shock: Вървежа от под 6 сек до 100 отиваше на над 10.. И така 2 години. Имаше много кофти предърпване на 2000 оборота и дефакто колата не можеше да се кара в тия обороти. Имаше и един много кофти шум от колектора в малко по-високи обороти. В крайна сметка се направи ремонт на главата заради тоя шум- нови клапани, водачи и т.н. След това направо отидох при друг майстор и се оказа, че проблема с разхода и тресенето идват от зле зацепени валове, а разхода от авариен режим в който колата влиза поради зле наредена инсталация. Кабела на бобините беше прекалено тънък и липсваше сигнал за километрите с които се движи колата. Разни други кабели бяха намотани и насрани. В следствие влиза в авариен режим и няма никой. :dunno: В това състояние обаче я покарах само няколко седмици, щото се оказа, че след ремонта на главата почна да прегрява. Сменил бях термостат, който беше на една година и радиатор също на толкова и за известно време беше с много твърди маркучи, но не прегряваше. После почна все по-често и по-често да загрява, докато се стигна на всяко палене да го прави и се оказа, че след ремонта на главата има газове в охладителната течност :dummy: Изпуснали болтове, крива глава, блок и т.н.Най-накрая не можах да я закарам, дори да я прибера, та трябваше с ласото да я прибираме сума километри. Та така завършва историята с едни над 40 бона наляти в едно е36 :dunno: Аман от бездарници и гъзоръки "майстори".


:shock: От една страна евала за ентусиазма, че не си спрял, от друга баси каръшкия късмет, дето си извадил с пишман майсторите. Все си мислех, че софиянци се знаете повечето и си правите един на друг колите, един за едно друг за друго нали...ма явно съм в грешка нещо...
Сега кво ще става с колата, на моргата ли баш?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 07 Ное 2010, 20:39

Ми и аз не знам вече. Така няма да я продам друг да я кара. На няколко пъти се заканвах да я разчастя. Сега мисля да поседи зимата и напролет евентуално да я правя ама не знам. Цялата е за боя, мотора едва ли става нещо след толкова загрявания .. ще поседи да помисля пък ще видя.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Тунинг по български

Мнение от BULL3T » 07 Ное 2010, 21:25

bum_bum написа:Ми и аз не знам вече. Така няма да я продам друг да я кара. На няколко пъти се заканвах да я разчастя. Сега мисля да поседи зимата и напролет евентуално да я правя ама не знам. Цялата е за боя, мотора едва ли става нещо след толкова загрявания .. ще поседи да помисля пък ще видя.


Ама какви интервенции си правил след оня от люлин?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 07 Ное 2010, 21:30

Ми мотора 2,8 с инсталация бош, валовете в него, изпускателя, всмукател от м50 и т.н. Съединителя Закс спорт за некви 5-6к км също е тотал щета. :shock: Цялата работа си еба майката от "ремонта" на главата, който освен, че се оказа излишен, щото шума не изчезна потроши мотора, щото след първото изкарване още загря и последва една смяна на термостати и радиатори и безкрайни обезвъздушавания, докато се усетя да ида да проверя за газове в антифриза. Сега даже толкова ми писна, щото тва лято само смених 4 пъти цялата система с антифриз и все Хепу червен и съм я оставил с вода да става квото ще.
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Тунинг по български

Мнение от 00Cool » 08 Ное 2010, 0:37

не6то се обърках нали каза 4е преди като сте я правили със сони колата е тръгнала зверски а сега 4е ни6то не става ...или не6то форума е объркал датите на последните постове :confused:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Тунинг по български

Мнение от ръб » 08 Ное 2010, 1:00

туй е човек със страхотно здрави нерви...много кофти завършек :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 08 Ное 2010, 8:06

Вървеше зверски първите 100-тина км, от там нататък аварийния режим и 20/100.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Тунинг по български

Мнение от Rainbow » 08 Ное 2010, 23:24

Супер тъпо е станало :confused: Както казаха и преди мен виж ако можете нещо да му направите на тоя да плати нещо все пак ... В България с нашите заплати и за 500 лв. да те метнат си заслужава да си търсиш правата, а за повече да не говоря. bum_bum не го познавам лично, но преди 1-2 седмици ми трябваше ламбда сонда и го бях видял, че има една излишна от друга тема и ми помогна + "Не е проблем и да ти дам да я пробваш", което за България си е :shock: и ми направи супер добро впечатление. И предполагам тоя тип се е възползвал точно от това, че си добряк, а тук гледат такива да ги мачкат и лъжат по всякакъв начин :ranting: ...
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 09 Ное 2010, 15:36

Преди близо година имах кола с читав мотор 2.8 готов за слагане до нея. Сега имам кола цялата в щети от "работа" по нея-одрани калници, одран карбоновия капак вледствие счупен по време на работа преден прозорец.. е такива работи, боя на тавана все едно нанесена с четка (щото го правихме бързо, но въпреки това с начислени 200лв за услугата като сам си търках боята. Майстора за тия пари само боя нанася явно :mhihi: ),лющеща се задна броня (щото съм си я бил търкал сам ама майстора бояджия като не е била ОК, що не ми е казал не знам.. пак начислени 40лв само за труд-пръскане с боя. От мен материали и търкане, от майстора пръскане срещу 40лв) счупен 2.8, счупен чисто нов съединител закс спорт, 10 000 (десет хиляди, пиша словом някой да не си помисли, че съм се объркал с цифрите) сметка за труд от майстор Сони. За които се опитва да ми изкара от 9 кладенеца вода кои за какво са и какво кога ми бил дал, върнал и т.н., но фактите са такива. Няколко хиляди лв за части, проба-грешка и т.н., няколко хиляди километра минати под страхотно напрежение, нерви, постоянни повреди, висене по пътищата, огромен разход и т.н. За 2 поредни години 3 пъти общо отивам на море с нея и трите пъти ме оставя за по един ден на пътя. За сега имам читава ходова част, спирачки и генерация. Като знам обаче как излизаха едно след друго нещата като карам мъка ми е като си помисля за деня в който ще я изкарам какво ще излезе и там. Това, че на задно дясно ми изпадна скобата на апарата, която купих чисто нова един ден след като ми я сложи и от същия тоя апарат се чува някакъв шум като от приземяващ се самолет ми е някакъв бял кахър за сега. И за да не си помисли някой, че колата е събирана от скрапа, та от там и проблемите ще изброя само новите неща- клапани и водачи на главата, съответно "ремонт" от Сони в следствие на който и колата не може да измине повече от 500м в момента. Нов съединител Закс спорт и маховик Фиданза. Съединителя за няколко хиляди без особен тормоз също е тотал щета. Според Сони причината е, че бил менте. Няколко хора карат доста време със същите съединители от същия продавач в Щатите и техните не са ментета. Според мен нещо друго в системата се оказва менте. Нови са всички датчици по мотора, ламбда, свещи, лули на бобините, термостат, водна помпа, радиатор, маркучи, капачка, ремъци, ролки, вериги. Вероятно има още доста неща за които не се сещам.
Мислех, че майстор Любо от Люлин е най-лошото нещо, което можеше да ми се случи на мен и на колата, оказа се обаче, че майстор Сони от Лозенец е светлинни години пред него. Тъпото е, че толкова време седя там и псувам всички части "менте" които купувам по 2 и по три пъти и все се чупят и все проблеми без да се замисля за една много по-очевидна причина за всичките ми несполуки.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook