318is Турбо или 325\328

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Юли 2008, 0:17

MaXo написа:Я напиши колко неща трябва да подмениш за 700 коня ... олекотяването ясно. Не съм запознат с 318ките ... за Ниссана знам, че за да стане 1.8 мотора 700 коня и да държат всички железа от коляновия вал до колелетата .... по-евтино излиза да си купиш 1000 коня Скайлайн. :mhihi:
кеф цена няма много пъти съм го писал а кат не си наясно 318-ките не казвай кво може и кво неможе, 4е ще земе некой да ти повярва от нисани не разбирам и не ме интересуват ,много са ми грозни особено твоя от подписа ти :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 30 Юли 2008, 0:43

Е добре сподели колко неща трябва да смениш за да имаш 700 коня без да се чупиш. И колко трябва да смени, някой който започва от сток 318ис. А иначе, ако спрем една Е36ца и 200сх на улицата ... повечето хора ще се загледат по 200сх-а ... сигурен съм! Може да направим тоя експеримент ... паркираме някъде и хващаме случайни хора от улицата... :D Само една боя да му метна преди това, че много жени паркират около колата... :mhihi: Но това си е въпрос на вкус ... ти мислиш така ... аз иначе. ;)

Иначе кефа цена няма ... но понякога на същата цена може човек да си направи по-голям кеф ... демек аз не разбирам защо трябва да хвърли човек толкова пари за 600-700 коня 318ка ... като сигурно за по-малко ще си направи 1000+ коня М3ка Или примерно Дилян-Даркоси скоро ще сглоби Супра 1000+ коня и отделно 200-300 коня нитрошот ...и мисли да я продава за некви смешни пари ... не знам ебава ли се, но спомена нещо около 30 или 35000лв по спомен.
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 30 Юли 2008, 1:38

Ехе, тази тема от къде почна до къде отиде :) , нека да не спорим за глупости , защото кола 1.8 700 коня е нищо повече от глупост , е поне това е моето мнение . Работата ми е интересна и ми се отварят много интересни възможности , карал съм ферари модена , поршета ,м6 и други доста интересни коли , карал съм и бмв турбо . Ок бавареца е 6 точки , аудитата ( нисани , ланчии, опели и каквото дойде ) също се представят добре и са по 350-400 коня . АМА . Ама идва голямото, че едно ферари или порше което е направено да е 450 коня е просто нещо различно , то се управлява , то спира и се държи като друга кола , само ускорението е спорно . Ако там където планирате да си карате колите са прави по 400м. , супер , в другия случай фантазиите са излишни , за да се направи колата наравно с по - големите си братя капиталовложенията са грандиозни и малко хора си ги позволяват . Това е моето мнение ако някой си мисли, че ауди, нисан или запорожец турбо 450 ++++++ коня ще може да се опре на кола която е сметната за тази мощност , нека каже винаги съм готов за нови идеи ... ;) .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 30 Юли 2008, 5:47

:yes: :yes: ludiagsm :yes: :yes:
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 30 Юли 2008, 8:36

kapitanat написа:Това е моето мнение ако някой си мисли, че ауди, нисан или запорожец турбо 450 ++++++ коня ще може да се опре на кола която е сметната за тази мощност , нека каже винаги съм готов за нови идеи ... ;) .


Ти ме уби... Ауди и Нисан ги сложи при Запорожец хехе ... еми до някъде си прав ... ама все пак с пари може да се направи почти всяка кола да завива добре. В Япония има доста направени Нисани доста по-бързи от сток Ферари на писта ... а Аудита ... еми има едно РС6 дето се подвизава в нашия рали шампионат ... гаранция ще нашляпа много сток Ферарита на писта. При БМВтата пак са така нещата .... за Запорожците не съм сигурен, ама с много пари може и там да се получава... :mhihi: Проблема при малката кубатура и големите коне е лага .... и силния удар като дойде бууста ... от там става малко трудно управляема колата.
Та да се върнем към темата ... за тези, които искат да дрифтят ... по-добрия избор може би е 328ца ... тези, които искат да оставят следи на всяка предавка ... да им треперят краката от адреналин... и да ги е страх от колата им ... 318ис турбо с големо турбо и много бууст. :D
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

!!

Мнение от MICH__ » 30 Юли 2008, 9:12

Може би 328цата е по-добрия избор или пък не :confused:
Един мой приятел иска да си сменя мотора на 328цата ми не му стигал powera да дрифти :mhihi: Със сигурност от 1.8 ако сложи 2.8 ще е бати powera ,ма за няколко месеца и пак ще ти доиде слаба.
Там идва момента за още по голям мотор или принодително пълнене :twisted: И в двата случея няма да сбъркаш.
Та моя съвет е вземи си по голям мотор (база) пак тогава ако не ти стига погледни 1 реда нагоре :D
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.03.2007
Местоположение: varna

Мнение от MAiK » 30 Юли 2008, 12:25

аз сам за 328 ;)
BMW FOREVER!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 30 Юли 2008, 16:49

намерих го този кит който бях гледал
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/ko_performance/1pt8_9_liter_bmw_z3_318_supercharger_kit/ko_performance_e36_e37_1pt8L_1pt9L_bmw_318_bmw_z3_supercharger_kit.htm

горе долу е колко акциза на 328цата, сега вече ти си смяташ дали си струва смяната на колите
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж

Мнение от Vitorio » 30 Юли 2008, 17:01

ludiagsm написа:
MaXo написа:Я напиши колко неща трябва да подмениш за 700 коня ... олекотяването ясно. Не съм запознат с 318ките ... за Ниссана знам, че за да стане 1.8 мотора 700 коня и да държат всички железа от коляновия вал до колелетата .... по-евтино излиза да си купиш 1000 коня Скайлайн. :mhihi:
кеф цена няма много пъти съм го писал а кат не си наясно 318-ките не казвай кво може и кво неможе, 4е ще земе некой да ти повярва от нисани не разбирам и не ме интересуват ,много са ми грозни особено твоя от подписа ти :mhihi:

Добре му го каза колега:-)))))))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 15.07.2008
Кара: e39 530D
Мечтае да кара: M6 , X6
Детайли за колата: 530D - чип - 240hp

Мнение от iasen_h » 30 Юли 2008, 18:09

ами според батка си вземи 25 или 28 до колкото съм чувал от приятели турбото не се ли направи добре после много грижи ще ти създава но иначе пък си е адски кеф с него но просто трябва да си сигорен с това турбо ...

325 ;)
BMW FOREVER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 31 Юли 2008, 1:22

токущо се прибирам возих се с купето музи4ка малко газ по улиците :) голям кеф ей 2,5 6естак си е 2,5 6естак тръгва с голям въртящ момент и на 3500 като духне турбинката тръгва още един път 4ак не ми се прибираше :driving: :lol: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 31 Юли 2008, 6:15

за кво ли се прибираш аслъ,давай :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 09 Апр 2009, 16:45

Някакво развитие към 318ис турбо?!
Давайте да довършим започналото че и в мен нещо ми влезе мухата...... :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i sport
Детайли за колата: M52B28TU sport edition

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от sotir4o » 25 Апр 2010, 3:38

Изчетох темата с голям интерес,защото наскоро имах същата дилема за решаване...318ис+турбо е интересно да се занимава човек,ако си няма работа или пък просто иска да си похарчи парите.Резултати и примери има прекалено много...
Но защо по-дяволите,вместо да се занимавате с щуротии не си закупите хеМ 5-чка Е34 и да се радвате на живота?!?!Парите и разхода са същите.Пък ако не стига пауъра :shock: поне базата за развитие е на друго ниво,пък ако стане нещо с доработката ще е един път. :yes:
А по въпроса с Алди-тата -защо не кажат хората които имат такива коли(двигатели 1,8Т) ,каква НЕВЕРОЯТНА СМРАД е тоя мотор,а?Маслената помпа не е направена като хората и се сменява на 10-15 хил.км пробег.И ако не е сменена навреме(което е почти сигурно)става много качествен таратор :lol: А това,че е с каиш,няма да го коментирам.Демпфер,съединител...Предното предаване-също,всички знаем алуминиевото окачване на А4 колко издържа във БГ!Извода е ясен.
Предната ми кола беше Е-класа фейс лифт 200 компресор с доработка-малка шайба,чип,дюзи и т.н.Много здрав автомобил!Но разход под 10 не съм виждал,градско 15-20!!!Наскоро се бях запалил и почти бях купил един Е430 с М113,но като го покарах малко се отказах и отчаях тотално-много добро окачване(авангард) и разход 8 мили за галон :mhihi: Автомат...
Иначе М42,лично за мен е култов мотор!Става за Е30,то и на него се слага но заслужава ли си усилията и средствата?Да не забравяме въпроса с надежността.Едно М52ТУ 2.5 или 2,8 отверено да диша и да изкарва ще е много по-добър вариант за Е30.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от Smoocki » 25 Апр 2010, 8:51

Всички едно време искаха да си турбинират ис-ките ,но това време отодавна отмина .Както каза лудия 6 така се усеща много по-приятно както в ниските така и във високите
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook