318is Турбо или 325\328
Модератор: bum_bum
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
кеф цена няма много пъти съм го писал а кат не си наясно 318-ките не казвай кво може и кво неможе, 4е ще земе некой да ти повярва от нисани не разбирам и не ме интересуват ,много са ми грозни особено твоя от подписа тиMaXo написа:Я напиши колко неща трябва да подмениш за 700 коня ... олекотяването ясно. Не съм запознат с 318ките ... за Ниссана знам, че за да стане 1.8 мотора 700 коня и да държат всички железа от коляновия вал до колелетата .... по-евтино излиза да си купиш 1000 коня Скайлайн.

- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Е добре сподели колко неща трябва да смениш за да имаш 700 коня без да се чупиш. И колко трябва да смени, някой който започва от сток 318ис. А иначе, ако спрем една Е36ца и 200сх на улицата ... повечето хора ще се загледат по 200сх-а ... сигурен съм! Може да направим тоя експеримент ... паркираме някъде и хващаме случайни хора от улицата...
Само една боя да му метна преди това, че много жени паркират около колата...
Но това си е въпрос на вкус ... ти мислиш така ... аз иначе.
Иначе кефа цена няма ... но понякога на същата цена може човек да си направи по-голям кеф ... демек аз не разбирам защо трябва да хвърли човек толкова пари за 600-700 коня 318ка ... като сигурно за по-малко ще си направи 1000+ коня М3ка Или примерно Дилян-Даркоси скоро ще сглоби Супра 1000+ коня и отделно 200-300 коня нитрошот ...и мисли да я продава за некви смешни пари ... не знам ебава ли се, но спомена нещо около 30 или 35000лв по спомен.



Иначе кефа цена няма ... но понякога на същата цена може човек да си направи по-голям кеф ... демек аз не разбирам защо трябва да хвърли човек толкова пари за 600-700 коня 318ка ... като сигурно за по-малко ще си направи 1000+ коня М3ка Или примерно Дилян-Даркоси скоро ще сглоби Супра 1000+ коня и отделно 200-300 коня нитрошот ...и мисли да я продава за некви смешни пари ... не знам ебава ли се, но спомена нещо около 30 или 35000лв по спомен.
без реклами в подписа...

- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Ехе, тази тема от къде почна до къде отиде
, нека да не спорим за глупости , защото кола 1.8 700 коня е нищо повече от глупост , е поне това е моето мнение . Работата ми е интересна и ми се отварят много интересни възможности , карал съм ферари модена , поршета ,м6 и други доста интересни коли , карал съм и бмв турбо . Ок бавареца е 6 точки , аудитата ( нисани , ланчии, опели и каквото дойде ) също се представят добре и са по 350-400 коня . АМА . Ама идва голямото, че едно ферари или порше което е направено да е 450 коня е просто нещо различно , то се управлява , то спира и се държи като друга кола , само ускорението е спорно . Ако там където планирате да си карате колите са прави по 400м. , супер , в другия случай фантазиите са излишни , за да се направи колата наравно с по - големите си братя капиталовложенията са грандиозни и малко хора си ги позволяват . Това е моето мнение ако някой си мисли, че ауди, нисан или запорожец турбо 450 ++++++ коня ще може да се опре на кола която е сметната за тази мощност , нека каже винаги съм готов за нови идеи ...
.


Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996




http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
kapitanat написа:Това е моето мнение ако някой си мисли, че ауди, нисан или запорожец турбо 450 ++++++ коня ще може да се опре на кола която е сметната за тази мощност , нека каже винаги съм готов за нови идеи ....
Ти ме уби... Ауди и Нисан ги сложи при Запорожец хехе ... еми до някъде си прав ... ама все пак с пари може да се направи почти всяка кола да завива добре. В Япония има доста направени Нисани доста по-бързи от сток Ферари на писта ... а Аудита ... еми има едно РС6 дето се подвизава в нашия рали шампионат ... гаранция ще нашляпа много сток Ферарита на писта. При БМВтата пак са така нещата .... за Запорожците не съм сигурен, ама с много пари може и там да се получава...

Та да се върнем към темата ... за тези, които искат да дрифтят ... по-добрия избор може би е 328ца ... тези, които искат да оставят следи на всяка предавка ... да им треперят краката от адреналин... и да ги е страх от колата им ... 318ис турбо с големо турбо и много бууст.

без реклами в подписа...

!!
Може би 328цата е по-добрия избор или пък не
Един мой приятел иска да си сменя мотора на 328цата ми не му стигал powera да дрифти
Със сигурност от 1.8 ако сложи 2.8 ще е бати powera ,ма за няколко месеца и пак ще ти доиде слаба.
Там идва момента за още по голям мотор или принодително пълнене
И в двата случея няма да сбъркаш.
Та моя съвет е вземи си по голям мотор (база) пак тогава ако не ти стига погледни 1 реда нагоре

Един мой приятел иска да си сменя мотора на 328цата ми не му стигал powera да дрифти

Там идва момента за още по голям мотор или принодително пълнене

Та моя съвет е вземи си по голям мотор (база) пак тогава ако не ти стига погледни 1 реда нагоре

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
намерих го този кит който бях гледал
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/ko_performance/1pt8_9_liter_bmw_z3_318_supercharger_kit/ko_performance_e36_e37_1pt8L_1pt9L_bmw_318_bmw_z3_supercharger_kit.htm
горе долу е колко акциза на 328цата, сега вече ти си смяташ дали си струва смяната на колите
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/ko_performance/1pt8_9_liter_bmw_z3_318_supercharger_kit/ko_performance_e36_e37_1pt8L_1pt9L_bmw_318_bmw_z3_supercharger_kit.htm
горе долу е колко акциза на 328цата, сега вече ти си смяташ дали си струва смяната на колите




- Vitorio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
ludiagsm написа:кеф цена няма много пъти съм го писал а кат не си наясно 318-ките не казвай кво може и кво неможе, 4е ще земе некой да ти повярва от нисани не разбирам и не ме интересуват ,много са ми грозни особено твоя от подписа тиMaXo написа:Я напиши колко неща трябва да подмениш за 700 коня ... олекотяването ясно. Не съм запознат с 318ките ... за Ниссана знам, че за да стане 1.8 мотора 700 коня и да държат всички железа от коляновия вал до колелетата .... по-евтино излиза да си купиш 1000 коня Скайлайн.
Добре му го каза колега:-)))))))
- iasen_h
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 15.07.2008
- Кара: e39 530D
- Мечтае да кара: M6 , X6
- Детайли за колата: 530D - чип - 240hp
ами според батка си вземи 25 или 28 до колкото съм чувал от приятели турбото не се ли направи добре после много грижи ще ти създава но иначе пък си е адски кеф с него но просто трябва да си сигорен с това турбо ...
325
325

BMW FOREVER
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
токущо се прибирам возих се с купето музи4ка малко газ по улиците
голям кеф ей 2,5 6естак си е 2,5 6естак тръгва с голям въртящ момент и на 3500 като духне турбинката тръгва още един път 4ак не ми се прибираше





- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
за кво ли се прибираш аслъ,давай 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Някакво развитие към 318ис турбо?!
Давайте да довършим започналото че и в мен нещо ми влезе мухата......
Давайте да довършим започналото че и в мен нещо ми влезе мухата......

- sotir4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Re: 318is Турбо или 325\328
Изчетох темата с голям интерес,защото наскоро имах същата дилема за решаване...318ис+турбо е интересно да се занимава човек,ако си няма работа или пък просто иска да си похарчи парите.Резултати и примери има прекалено много...
Но защо по-дяволите,вместо да се занимавате с щуротии не си закупите хеМ 5-чка Е34 и да се радвате на живота?!?!Парите и разхода са същите.Пък ако не стига пауъра
поне базата за развитие е на друго ниво,пък ако стане нещо с доработката ще е един път.
А по въпроса с Алди-тата -защо не кажат хората които имат такива коли(двигатели 1,8Т) ,каква НЕВЕРОЯТНА СМРАД е тоя мотор,а?Маслената помпа не е направена като хората и се сменява на 10-15 хил.км пробег.И ако не е сменена навреме(което е почти сигурно)става много качествен таратор
А това,че е с каиш,няма да го коментирам.Демпфер,съединител...Предното предаване-също,всички знаем алуминиевото окачване на А4 колко издържа във БГ!Извода е ясен.
Предната ми кола беше Е-класа фейс лифт 200 компресор с доработка-малка шайба,чип,дюзи и т.н.Много здрав автомобил!Но разход под 10 не съм виждал,градско 15-20!!!Наскоро се бях запалил и почти бях купил един Е430 с М113,но като го покарах малко се отказах и отчаях тотално-много добро окачване(авангард) и разход 8 мили за галон
Автомат...
Иначе М42,лично за мен е култов мотор!Става за Е30,то и на него се слага но заслужава ли си усилията и средствата?Да не забравяме въпроса с надежността.Едно М52ТУ 2.5 или 2,8 отверено да диша и да изкарва ще е много по-добър вариант за Е30.
Но защо по-дяволите,вместо да се занимавате с щуротии не си закупите хеМ 5-чка Е34 и да се радвате на живота?!?!Парите и разхода са същите.Пък ако не стига пауъра


А по въпроса с Алди-тата -защо не кажат хората които имат такива коли(двигатели 1,8Т) ,каква НЕВЕРОЯТНА СМРАД е тоя мотор,а?Маслената помпа не е направена като хората и се сменява на 10-15 хил.км пробег.И ако не е сменена навреме(което е почти сигурно)става много качествен таратор

Предната ми кола беше Е-класа фейс лифт 200 компресор с доработка-малка шайба,чип,дюзи и т.н.Много здрав автомобил!Но разход под 10 не съм виждал,градско 15-20!!!Наскоро се бях запалил и почти бях купил един Е430 с М113,но като го покарах малко се отказах и отчаях тотално-много добро окачване(авангард) и разход 8 мили за галон

Иначе М42,лично за мен е култов мотор!Става за Е30,то и на него се слага но заслужава ли си усилията и средствата?Да не забравяме въпроса с надежността.Едно М52ТУ 2.5 или 2,8 отверено да диша и да изкарва ще е много по-добър вариант за Е30.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: 318is Турбо или 325\328
Всички едно време искаха да си турбинират ис-ките ,но това време отодавна отмина .Както каза лудия 6 така се усеща много по-приятно както в ниските така и във високите

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани