Как да вдигна малко коне на 316 ??
Модератор: bum_bum
72 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
колега щом искаш само 10-20 коня според мен ти трябва чип тунинг. ето ти и един сайт - http://tuning.bg/ - в който на скоро гледах обява за монтаж на такива чипове в софия. има си и направена търсачка която според модела и двигателя ти смята с колко ще ти повиши мощността и с колко ще ти падне разхода на гориво. мощността се качва с 12% (става 115 коня), а разхода на бензин ти се намалява с 300 милилитра (от 7.9 става на 7.6 литра на 100 километра смесено). естествено това удоволствие ще ти струва почти 800 лева (мисля че точната сума беше 778 или подобна цифра
)


- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Колега що не вземеш да почетеш първо и тогава да пускаш тези теми след като недоволстваш??? И като си написал че искаш малко коне само 10-20 ти знаеш ли изобщо какво значат 20 ИСТИНСКИ атмосверни конски сили??? Изобщо не са малкоOgi написа:я сега се върнете в началото на темата прочетете хубаво колко коня искам да вдигна.. също така прочетете и заглавието на темата и пак пишете....
ако пак не виждате точно кво съм написал ще ви го кажа като за по бавнички![]()
"Как да вдигна МАЛКО коне на 316-ка" дефакто с това съм искал да кажа МАЛКО коне! нещо от сорта на 1О-2О коня... а не 5О-1ОО
щом съм казал че искам 1О-2О коня отгоре значи толкова ми трябват и толкова искам да вдигна... ясно ми е че сте големи разбирачи всичките и че карате големите бегачки и всички с двигатели под 3ООО кубика са ви смешни... ама така е... има и такива като мен...
МОЛЯ ПО ТЕМАТА ДА ПИШАТ САМО КОМПЕТЕНТНИ И ИСКАЩИ ДА ПОМОГНАТ КОЛЕГИ... ВСИЧКИ ДРУГИ НЕГАТИВНО НАСТРОЕНИ ПОРАДИ ЛИПСТАТА НА НЯКОИ НУЖДИ КОЛЕГИ ДА СИ ТРАЯТ И ДА ПРИКЛЮЧАТ С ПОДОБНИ ТЪПИ ПОСТОВЕ


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
taba4ko написа:колега щом искаш само 10-20 коня според мен ти трябва чип тунинг. ето ти и един сайт - http://tuning.bg/ - в който на скоро гледах обява за монтаж на такива чипове в софия. има си и направена търсачка която според модела и двигателя ти смята с колко ще ти повиши мощността и с колко ще ти падне разхода на гориво. мощността се качва с 12% (става 115 коня), а разхода на бензин ти се намалява с 300 милилитра (от 7.9 става на 7.6 литра на 100 километра смесено). естествено това удоволствие ще ти струва почти 800 лева (мисля че точната сума беше 778 или подобна цифра)
Недей така бе бате 800лв за чип. А за 20ина атмосферни коня - шрик си трябва

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
вместо да дигаш конете,вземи я олекоти малко.преди състезанието исхвърли всичко ненужно,седалки стелки резервни гуми крикове и темподобни боклуци,сложи и по малки и по леки гуми.с това което ти казвам ще спечелиш поне 4,5 секунди.чипа,спортния филтър и спортното гърне много помагат също макар че на 1,6 мотор вдигат само 7,8 коня но най важното вдигат въртящият момент който всички забравят,всеки казва сложи голям мотор но забравят че големия мотор е и по тежък и по труден за каране особенно при резките завои,сложи и къс диф с повишено триен(шпер)така в завоя ще имаш две въртящи колела и няма да губиш от оборотите на мотора от приплъзване на едно от колелата.има много неща още които могат да се направят но колкото повече скачат конете става по скъпичко 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Nightmare написа::ahah: кви състезания с 16-ка ве брат?Кви олекотявания![]()
кво значение има ква е,аз карам 316 е30 с м40 мотор и на италианско преследване давам учудващо добри времена въпреки че карам на дрифт с шосеини гуми.на правите нямам сила но си компенсирам в завоите.да ти кажа един форд кабрио с мотор 1,4 на гас направо ни преби с време и с майсторлък.в някой случаи и 500 коня да караш като не владееш колата е все тая,на пистата митсубиши ево 7 с над 500 коня даде време с 3 секунди по добро от бмв със 150 коня.така че щом човека е решил и с 900 кубика да кара щом е фен и го кефи знач аз го подкрепям.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Ogi написа:Sea Eagle написа::wave: Спорен е въпросът колко точно ще се повиши мощноста и дали ще си доволен. От прочетеното до тук си мисля, че дори и да направиш тези промени по колата, макар и по късно ще опреш до по-мощна машина примерно 320. Моето лично мнение е по-добре помисли да замениш 316-ката с 320-ка, задели средства и го направи, щом искаш повече мощност. Освен това се съмнявам с тези промени да достигнеш повишение 20-30к.с![]()
Изборът си е твой...
виж сега... аз ако съм искал да си взема мощен автомобил щях да го направя... тази кола харесвам, нея искам да карам и изобщо нямам планове да я сменям, просто участвам в италянския шампоинат в Калояново... на последния кръг забелязах че ако бях само със 5 секунди по бърз щях да постигна доста повече... та и от там ми идва желанието... трябват ми 5 секунди.... като взема друга кола вече няма да съм в клас до 1.6
за това пита точно

72 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани