Афтърмаркет ЕКУ
Модератор: bum_bum
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
И кво стана сега?100043355.67 мнения.То хубаво,ама да преминаваме към по-конкретните неща.Ше купуваме ли пиджита или не?Споровете и догадките не помагат.Има конкретни неща,обаче повечето мнения са си просто така.И темата живо интересува всички,което е просто супер.Камикадзе получава червена черешка за дето се сети да я пусне.Мисля че не са необходими спорове.Конструктивната работа и диалога са за предпочитане.Някой ако има някакви познания е добре да ги споделя,но да имат конкретни измерения.Мисля че за 60-70 мнения трябва да има и такива неща.
Починете малко,съберете още инфо и да продължаваме.
Сигурен съм че тепърва започваме
.Тунингът си е супер мания,ама си трябват и знания.Щото кинтите си хвърчат,а кочината гние
Моите планове добиха следният вид: докопвам квот падне,пиджи-миджи,алоне-балоне,нема значение,независимо от парите,и почвам да се образовам на място.Няма друг начин.120% съм сигурен че ше хапна наденичката,обаче предпочитам така,отколкото да търся в продължение на 10 години правилният вариант.А и вие знаете,че първият път винаги боли,ама после почва да става хубаво.Поне така разправят де
.За нещата от живота
Починете малко,съберете още инфо и да продължаваме.



Моите планове добиха следният вид: докопвам квот падне,пиджи-миджи,алоне-балоне,нема значение,независимо от парите,и почвам да се образовам на място.Няма друг начин.120% съм сигурен че ше хапна наденичката,обаче предпочитам така,отколкото да търся в продължение на 10 години правилният вариант.А и вие знаете,че първият път винаги боли,ама после почва да става хубаво.Поне така разправят де

landicar - моля те изчакай още съвсем малко - давам ти гаранция че ще печелиш от чакането - само още 2 седмици примерно
Имам едно предчувствие и ако е вярно .................
И аз имам парите за 90% от нещата който ми трябват но за момент изчаквам да се доразвият нещата

Имам едно предчувствие и ако е вярно .................
И аз имам парите за 90% от нещата който ми трябват но за момент изчаквам да се доразвият нещата

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Добре...
Нека да кажа и аз нещо.
Начи имам едно приятелче. Живее в Пловдив и има едновалов ВТЕК ЦРХ. Та на момчето му попаднало Апексито. Набило една турбина с надув около 0,5-0,7 атмосфери на ЦРХ-а без да го разкомпресира! Апекси САМО променил да дава повече гориво във високите обороти. Не ебава, че колата има МАП датчици фабрично и т.н. Нито аванси маваси е променил нито нищо. Просто е ръгнал повече гориво във високите обороти и тва е. Дори опитно е определил сичко, а мотора му е жив и здрав. Навъртял е поне 5000км и никви проблеми.
Просто като ви чета и се хващам за главата. Кви ли не сложнотии. Как мотора щял да гръмне и т.н. Въпреки че той го е направил по супер ЛАМЕРСКИ начин колата му върви без проблеми (за сега). Може да не е на 100%, но мотора му работи.
Според мен тоя пич трябва да следи и мап-а и според него да променя дозата на бензина, да гледа и сондата, но тва си е негова работа. Опитах се да му налея малко акъл, но не слуша.
Така, че не се коркайте толкова че мотора щял да се гътне или можеби Хонда прават зверски тъпакоустойчиви двигатели? Просто почвайте с малко налягане в началото и увеличавайте. Дори според мен пробвайте с оригиналната електроника с подходящо ремапване.
Поне мойта има 2 мап сензора и разпознава и + налягане в колектора и реагира адекватно, но с един фикс към 2-рия чип. Имам и връзка с компютар както и софтуер с който да следя каква ми е сместа която излиза от ауспуха (бедна богата), налягане в колектора, температура на мотора, температура на входящия въздух и много другия параметри които не се сещам в момента.
Нека да кажа и аз нещо.
Начи имам едно приятелче. Живее в Пловдив и има едновалов ВТЕК ЦРХ. Та на момчето му попаднало Апексито. Набило една турбина с надув около 0,5-0,7 атмосфери на ЦРХ-а без да го разкомпресира! Апекси САМО променил да дава повече гориво във високите обороти. Не ебава, че колата има МАП датчици фабрично и т.н. Нито аванси маваси е променил нито нищо. Просто е ръгнал повече гориво във високите обороти и тва е. Дори опитно е определил сичко, а мотора му е жив и здрав. Навъртял е поне 5000км и никви проблеми.
Просто като ви чета и се хващам за главата. Кви ли не сложнотии. Как мотора щял да гръмне и т.н. Въпреки че той го е направил по супер ЛАМЕРСКИ начин колата му върви без проблеми (за сега). Може да не е на 100%, но мотора му работи.
Според мен тоя пич трябва да следи и мап-а и според него да променя дозата на бензина, да гледа и сондата, но тва си е негова работа. Опитах се да му налея малко акъл, но не слуша.
Така, че не се коркайте толкова че мотора щял да се гътне или можеби Хонда прават зверски тъпакоустойчиви двигатели? Просто почвайте с малко налягане в началото и увеличавайте. Дори според мен пробвайте с оригиналната електроника с подходящо ремапване.
Поне мойта има 2 мап сензора и разпознава и + налягане в колектора и реагира адекватно, но с един фикс към 2-рия чип. Имам и връзка с компютар както и софтуер с който да следя каква ми е сместа която излиза от ауспуха (бедна богата), налягане в колектора, температура на мотора, температура на входящия въздух и много другия параметри които не се сещам в момента.

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
абе аз ли сам тъп, или нещо ама ето вижте:
A F.A.S.T. Kit includes:
6160 CNC-cut alumimum (polishable) supercharger bracket
Billet aluminum & anodized pulleys (Crank pulley, Powersteering pulley, and Smog-pump if required)
Color instruction manual & tuning suggestions, extremely detailed 20+ pages with diagrams & photos.
Vortech polished supercharger, tensioner, inlet tube, drive pulley.
Larger fuel injectors, new o-rings
adjustable fuel pressure regulator & fuel pressure gauge
air/fuel gauge, boost/vacuum gauge
intake plumbing, complete with clamps (heat resistant, factory look)
oil adapter, lines, fittings, return hose.
air filter, breather air filters
spark plugs, oil filter, misc. bolts
supercharger drive belt, new alternator. belt.
special waterpump and supercharger mounting bolts
Никъде не се говори за ECU re-map. С този kit, без intercooler и със stock engine internals (Porsche 928 S2 Compression 11:1), се правят 450 до 480кс. на задните колела! Има един тип в Америка, който има подбно с 550кц на задните колела...
струва към 5000 долара...
A F.A.S.T. Kit includes:
6160 CNC-cut alumimum (polishable) supercharger bracket
Billet aluminum & anodized pulleys (Crank pulley, Powersteering pulley, and Smog-pump if required)
Color instruction manual & tuning suggestions, extremely detailed 20+ pages with diagrams & photos.
Vortech polished supercharger, tensioner, inlet tube, drive pulley.
Larger fuel injectors, new o-rings
adjustable fuel pressure regulator & fuel pressure gauge
air/fuel gauge, boost/vacuum gauge
intake plumbing, complete with clamps (heat resistant, factory look)
oil adapter, lines, fittings, return hose.
air filter, breather air filters
spark plugs, oil filter, misc. bolts
supercharger drive belt, new alternator. belt.
special waterpump and supercharger mounting bolts
Никъде не се говори за ECU re-map. С този kit, без intercooler и със stock engine internals (Porsche 928 S2 Compression 11:1), се правят 450 до 480кс. на задните колела! Има един тип в Америка, който има подбно с 550кц на задните колела...
струва към 5000 долара...
Power is Nothing Without Insanity
Alex 320i Cabrio написа:абе аз ли сам тъп, или нещо ама ето вижте:
A F.A.S.T. Kit
струва към 5000 долара...
батка предложения и оферти колкото иска6 5000 долара ми малко хора 6те ги дадат... тези суперчрджъри са доста големи4ки и иска якоюпробиване и наместване разместване в ко6а.... без интеркулер никой не съветвам да надува..... пор6е е друга бира

сериозен тунинг с побългаряване мисля 4е не е добра идея......
абе аз о6те кола квато искам не съм си взел ама 6те ме накарате
предварително да взема един комплект , да го набутаме в една кола
да го тестваме и да видите 4е 6е стане... ама после ако стане 6е 4ерпите мноо яко

колко струва апекси пиджито?
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
V_G_Z написа:..........
сериозен тунинг с побългаряване мисля 4е не е добра идея......
абе аз о6те кола квато искам не съм си взел ама 6те ме накарате
предварително да взема един комплект , да го набутаме в една кола
да го тестваме и да видите 4е 6е стане... ама после ако стане 6е 4ерпите мноо яко![]()
колко струва апекси пиджито?
Немаш грижи,даже не се набутвай за кола.Тука си имаме готови за чупене.

Алекс що не сопи - пейст още малко :
The fuel system will take the majority of time being that you have to swap injectors & tune the larger units with the adj. fuel pressure regulator. Vacuum check valves, spark plug swap, breather filter installation, etc. can be done casually in the evenings and takes approx. 70-75% of the entire kit installation time
Значи те работят с 0.3 бар боост и са сметнали че електрониката ще замаже полужението а те трябва да аднат малко гориво . Според мен степента не е 11 а не повече от 10.5 а това е голяма разлика . Има доста БМВта тунинговани по този начин нооо - не мерси
The fuel system will take the majority of time being that you have to swap injectors & tune the larger units with the adj. fuel pressure regulator. Vacuum check valves, spark plug swap, breather filter installation, etc. can be done casually in the evenings and takes approx. 70-75% of the entire kit installation time
Значи те работят с 0.3 бар боост и са сметнали че електрониката ще замаже полужението а те трябва да аднат малко гориво . Според мен степента не е 11 а не повече от 10.5 а това е голяма разлика . Има доста БМВта тунинговани по този начин нооо - не мерси
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
KAMIKADZE написа:Алекс що не сопи - пейст още малко : ........
Има доста БМВта тунинговани по този начин нооо - не мерси
Прав си, но аз исках само да кажа, че понякога е възможно да постигнеш добри резултати с stock ECU. Ти защо не си тръгнал по този път? Искаш да постигнеш максималното за твоето BMW?
Power is Nothing Without Insanity
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани