Афтърмаркет ЕКУ

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 05 Фев 2004, 16:38

Том защо не напишеш един мейл и да светнеш всички отбори които имат състезателни коли по света за газовото - аз лично предпочитам дизел !
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 05 Фев 2004, 22:23

И кво стана сега?100043355.67 мнения.То хубаво,ама да преминаваме към по-конкретните неща.Ше купуваме ли пиджита или не?Споровете и догадките не помагат.Има конкретни неща,обаче повечето мнения са си просто така.И темата живо интересува всички,което е просто супер.Камикадзе получава червена черешка за дето се сети да я пусне.Мисля че не са необходими спорове.Конструктивната работа и диалога са за предпочитане.Някой ако има някакви познания е добре да ги споделя,но да имат конкретни измерения.Мисля че за 60-70 мнения трябва да има и такива неща.
Починете малко,съберете още инфо и да продължаваме. :D Сигурен съм че тепърва започваме :D .Тунингът си е супер мания,ама си трябват и знания.Щото кинтите си хвърчат,а кочината гние :?
Моите планове добиха следният вид: докопвам квот падне,пиджи-миджи,алоне-балоне,нема значение,независимо от парите,и почвам да се образовам на място.Няма друг начин.120% съм сигурен че ше хапна наденичката,обаче предпочитам така,отколкото да търся в продължение на 10 години правилният вариант.А и вие знаете,че първият път винаги боли,ама после почва да става хубаво.Поне така разправят де :D.За нещата от живота

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Фев 2004, 23:06

Имат си пари хората за всякакви не6тица, и за бензин даже.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 06 Фев 2004, 9:50

landicar - моля те изчакай още съвсем малко - давам ти гаранция че ще печелиш от чакането - само още 2 седмици примерно :)
Имам едно предчувствие и ако е вярно .................
И аз имам парите за 90% от нещата който ми трябват но за момент изчаквам да се доразвият нещата :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 06 Фев 2004, 11:54

Добре...
Нека да кажа и аз нещо.
Начи имам едно приятелче. Живее в Пловдив и има едновалов ВТЕК ЦРХ. Та на момчето му попаднало Апексито. Набило една турбина с надув около 0,5-0,7 атмосфери на ЦРХ-а без да го разкомпресира! Апекси САМО променил да дава повече гориво във високите обороти. Не ебава, че колата има МАП датчици фабрично и т.н. Нито аванси маваси е променил нито нищо. Просто е ръгнал повече гориво във високите обороти и тва е. Дори опитно е определил сичко, а мотора му е жив и здрав. Навъртял е поне 5000км и никви проблеми.
Просто като ви чета и се хващам за главата. Кви ли не сложнотии. Как мотора щял да гръмне и т.н. Въпреки че той го е направил по супер ЛАМЕРСКИ начин колата му върви без проблеми (за сега). Може да не е на 100%, но мотора му работи.
Според мен тоя пич трябва да следи и мап-а и според него да променя дозата на бензина, да гледа и сондата, но тва си е негова работа. Опитах се да му налея малко акъл, но не слуша.
Така, че не се коркайте толкова че мотора щял да се гътне или можеби Хонда прават зверски тъпакоустойчиви двигатели? Просто почвайте с малко налягане в началото и увеличавайте. Дори според мен пробвайте с оригиналната електроника с подходящо ремапване.
Поне мойта има 2 мап сензора и разпознава и + налягане в колектора и реагира адекватно, но с един фикс към 2-рия чип. Имам и връзка с компютар както и софтуер с който да следя каква ми е сместа която излиза от ауспуха (бедна богата), налягане в колектора, температура на мотора, температура на входящия въздух и много другия параметри които не се сещам в момента. :wink:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 06 Фев 2004, 15:47

абе аз ли сам тъп, или нещо ама ето вижте:

A F.A.S.T. Kit includes:
6160 CNC-cut alumimum (polishable) supercharger bracket
Billet aluminum & anodized pulleys (Crank pulley, Powersteering pulley, and Smog-pump if required)
Color instruction manual & tuning suggestions, extremely detailed 20+ pages with diagrams & photos.
Vortech polished supercharger, tensioner, inlet tube, drive pulley.
Larger fuel injectors, new o-rings
adjustable fuel pressure regulator & fuel pressure gauge
air/fuel gauge, boost/vacuum gauge
intake plumbing, complete with clamps (heat resistant, factory look)
oil adapter, lines, fittings, return hose.
air filter, breather air filters
spark plugs, oil filter, misc. bolts
supercharger drive belt, new alternator. belt.
special waterpump and supercharger mounting bolts

Никъде не се говори за ECU re-map. С този kit, без intercooler и със stock engine internals (Porsche 928 S2 Compression 11:1), се правят 450 до 480кс. на задните колела! Има един тип в Америка, който има подбно с 550кц на задните колела...

струва към 5000 долара...
Power is Nothing Without Insanity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 06 Фев 2004, 16:51

Alex 320i Cabrio написа:абе аз ли сам тъп, или нещо ама ето вижте:

A F.A.S.T. Kit

струва към 5000 долара...


батка предложения и оферти колкото иска6 5000 долара ми малко хора 6те ги дадат... тези суперчрджъри са доста големи4ки и иска якоюпробиване и наместване разместване в ко6а.... без интеркулер никой не съветвам да надува..... пор6е е друга бира :wink: ина4е комплекта е добър има вси4ко нужно ноооооо пак опираме до проблема...... добре слагаме вси4ко и после? кой 6те настройва? мапове за гориво? за запалване? това е основната спънка тука в българия , алтернативи колкото 6те6 , продукти безброй но къв е смисъла от това като да ре4ем след като инсталира6 кита изкара6 70% от възможното? ето тук е проблема.........
сериозен тунинг с побългаряване мисля 4е не е добра идея......
абе аз о6те кола квато искам не съм си взел ама 6те ме накарате
предварително да взема един комплект , да го набутаме в една кола
да го тестваме и да видите 4е 6е стане... ама после ако стане 6е 4ерпите мноо яко :lol:

колко струва апекси пиджито?
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 07 Фев 2004, 9:54

V_G_Z написа:..........
сериозен тунинг с побългаряване мисля 4е не е добра идея......
абе аз о6те кола квато искам не съм си взел ама 6те ме накарате
предварително да взема един комплект , да го набутаме в една кола
да го тестваме и да видите 4е 6е стане... ама после ако стане 6е 4ерпите мноо яко :lol:

колко струва апекси пиджито?

Немаш грижи,даже не се набутвай за кола.Тука си имаме готови за чупене. :D Ше се научиш на нашите и после нема да имаш проблеми с твоята.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 07 Фев 2004, 14:56

Алекс що не сопи - пейст още малко :
The fuel system will take the majority of time being that you have to swap injectors & tune the larger units with the adj. fuel pressure regulator. Vacuum check valves, spark plug swap, breather filter installation, etc. can be done casually in the evenings and takes approx. 70-75% of the entire kit installation time
Значи те работят с 0.3 бар боост и са сметнали че електрониката ще замаже полужението а те трябва да аднат малко гориво . Според мен степента не е 11 а не повече от 10.5 а това е голяма разлика . Има доста БМВта тунинговани по този начин нооо - не мерси
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 09 Фев 2004, 16:55

KAMIKADZE написа:Алекс що не сопи - пейст още малко : ........
Има доста БМВта тунинговани по този начин нооо - не мерси


Прав си, но аз исках само да кажа, че понякога е възможно да постигнеш добри резултати с stock ECU. Ти защо не си тръгнал по този път? Искаш да постигнеш максималното за твоето BMW?
Power is Nothing Without Insanity

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook