Чип

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 07 Апр 2007, 22:00

да това са.първия е номера на компа а втория е номера на чипа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 09 Апр 2007, 23:08

лелее добре сте пописали по темата...айде и аз меродия на манджата...

Бацета, като ползвател на чип на моята 318 Yes-ка, се опитвам всеки път да отделя внимание на следното->>>> когато си чипосах колата лично си разглобих пц-то и му взех номера на чипа по който ми направиха новия и в резултат колата върви повче...PNR има думата :idea: . ОБАЧЕ, с това чипче колата изплю всички бъгави части...водна помпа, виско и масалце си хапва даже..демек аз поне се кефя на вървежа и вече 6 месеца няма сериозни ексцесии ще си го оставя чипа, но на последователите след, като дадете кеша за чипс-а, отделете и за всички други чярколяци които 13 годишният ви автомобил ще амортизира доста по-интензивно. пък не е лошо и за бензинец да си отделите, че тия 12 кончета + се усещат с 100 октана най-добре и то с големия черпак...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 10 Апр 2007, 0:02

Мммба... Чак пък помпа и виско да се влияят от чип-а! :shock:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 10 Апр 2007, 8:55

ами при мен и двете бяха тръгнали, та след като покарах колата в 7 к и се дочупиха, това имам предвид. На помпата и се пръсна пластмасовата перка точно преди да тръгна за Банско (бахти късмета) а виското взе да стърже в стените на дифуз.... ( на връщане от Пловдив) все готини моменти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 10 Апр 2007, 9:53

И на ИС-ката ли е пластмасова перката :shock: ? При мен я смених профилактично помпата ама то за М50 е ясно, че е пластмасова... Съгласих се, че щом нещо е тръгнало то си му идва времето :( Нормално е като я караш така яко да ги менкаш нещата щото ако я беше карал без чип на 6500 примерно щеше да стане същата работа. ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 10 Апр 2007, 10:00

Ами да и сложих с метална, че да е по-здраво. Прав си да и с 6500 същата работа но някък с чипа повече те изкушава, малко по-пъргава е в ниските обороти и като се почне просто ти е кеф да я настъпиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 10 Апр 2007, 10:11

Burningparis написа:лелее добре сте пописали по темата...айде и аз меродия на манджата...

Бацета, като ползвател на чип на моята 318 Yes-ка, се опитвам всеки път да отделя внимание на следното->>>> когато си чипосах колата лично си разглобих пц-то и му взех номера на чипа по който ми направиха новия и в резултат колата върви повче...PNR има думата :idea: . ОБАЧЕ, с това чипче колата изплю всички бъгави части...водна помпа, виско и масалце си хапва даже..демек аз поне се кефя на вървежа и вече 6 месеца няма сериозни ексцесии ще си го оставя чипа, но на последователите след, като дадете кеша за чипс-а, отделете и за всички други чярколяци които 13 годишният ви автомобил ще амортизира доста по-интензивно. пък не е лошо и за бензинец да си отделите, че тия 12 кончета + се усещат с 100 октана най-добре и то с големия черпак...


за вървежа определено има разлика мога да го кажа защотот си върви колицата прелично повечко от стандартната не сме заставали на старт но в движение като ги настъпем направо си ме дърпаше и то не с малко ами :shock: на към 160 беше с около 3 коли пред мен на еднакви мотори айде да кажем дой беше с Шел ви пауър рейцинг и сам в колата аз бях с още двама и 95 но все пак си дърпаше
Но пък за водната и виското е така скапаха са е при него нещо ми се върти и в главата че и моторчето за празния му ход се сговни
абе *бана работаси е
но пък върви повечко :twisted: :twisted: :twisted:
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 10 Апр 2007, 10:41

Burningparis написа:Ами да и сложих с метална, че да е по-здраво. Прав си да и с 6500 същата работа но някък с чипа повече те изкушава, малко по-пъргава е в ниските обороти и като се почне просто ти е кеф да я настъпиш


:yes: :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 10 Апр 2007, 15:14

PNR написа:...айде да кажем дой беше с Шел ви пауър рейцинг и сам в колата аз бях с още двама и 95 но все пак си дърпаше

шела го нами за мен е пълен боклук, ма тея двамата ти се отразяват на ускоренито точно колкото те е дръпнал. що не пробва после да ги прехвърлиш при него да видиш как ще си ти 3 коли напред ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 10 Апр 2007, 16:08

има значение дали има хора, определено но според мен пак ще съм напред, щото ще сменям на 6500 /6800, поне ми е направило впечатление, че когато се дърпам колегите сменят а аз ускорявам малко повече и съответно не ми падат оборотите толкова...въпреки че си е и въпрос на бързина. Може и да греша, не претендирам да съм разбирач....с един приател които има мазда 6 2.0 16в.. когато съм с рейсинг вървим почти еднакво, с 95 няма нищо общо. Според вас, на кои обороти IS-a ускорява наи-добре?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 12 Юни 2007, 8:18

и аз съм вече в чип тунинг клуба 8) колата набира определено доста по добре :mhihi: но да говорим в цифри сток от 0-100 ги правеше за 14.5 секунди горе долу фабричните :mhihi: ся със чипа снощи пак направихме клип на ускорението прави ги за малко над 12 секунди :mhihi: 2 секунди ме устройват хаха голям кеф е като пусна стария клип по рано и като пусна новия го настига че и минава :mhihi: :mhihi: :mhihi: определено съм доволен :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 12 Юни 2007, 13:10

...снощи пак направихме клип на ускорението прави ги за малко над 12 секунди...

Я пусни тези клипчета да ги изгледаме че ми е интересно, даже ако има колеги с 325TDS и чип нека и те да споделят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 12 Юни 2007, 16:41

ами оки само дайте идея как се качват и къде :mhihi: иначе и стария и новия нема дерт ще ги кача :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 12 Юни 2007, 20:06

може да се регистрираш в http://www.youtube.com/ и после да ги качиш там. Ако искаш може да ми ги пратиш на swh@dir.bg и аз да ти ги кача

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 12 Юни 2007, 20:22

http://vbox7.com/play:118d6b40

ей туй е с чипа ще кача и без чипа да видите разликата


http://www.vbox7.com/play:dba483f7 - тука е преди чипа :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook