328i turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328i turbo

Мнение от Jordana » 16 Май 2013, 21:30

Добре де не е ли по разумно да се сложат шпилки вместо стоковите болтове още преди да са се усрали резбите в блока ?
Плюсовете не са само възможноста за многократно сваляне на главата без опасност от преебаване на резбите.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 21:41

Ами ако случиш на здрав блок може и да стане, макар че все още си остава риска да излезе някоя резба, ако е много "приключил" материала. Вариянта, който е използвал бум_бум и в чужбина го използват, но незнам при турбо проекти на по-високо налягане дали държи както трябва.


Nickelback - аз говоря за 15 десети ОТ милиметъра, не от сантиметъра. Може би заради това става разминаването в разбиранията ни.
Защото да - 15 десети от сантиметъра са си 1.5мм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 328i turbo

Мнение от Nickelback » 16 Май 2013, 21:47

ръб написа:Ами ако случиш на здрав блок може и да стане, макар че все още си остава риска да излезе някоя резба, ако е много "приключил" материала. Вариянта, който е използвал бум_бум и в чужбина го използват, но незнам при турбо проекти на по-високо налягане дали държи както трябва.


Nickelback - аз говоря за 15 десети ОТ милиметъра, не от сантиметъра. Може би заради това става разминаването в разбиранията ни.
Защото да - 15 десети от сантиметъра са си 1.5мм


I surrender, I surrender
I'm giving up... :banghead:

15 десети ОТ КАКВОТО И ДА БИЛО са точно 1.5 пъти от същото :banghead:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 21:53

Добре де, като са 15 стотни от сантиметъра, от милиметъра кво са ???? напиши ми буквено 0.15мм

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 328i turbo

Мнение от In_Memoriam » 16 Май 2013, 22:02

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328i turbo

Мнение от Jordana » 16 Май 2013, 22:07

ръб написа:Ами ако случиш на здрав блок може и да стане, макар че все още си остава риска да излезе някоя резба, ако е много "приключил" материала. Вариянта, който е използвал бум_бум и в чужбина го използват, но незнам при турбо проекти на по-високо налягане дали държи както трябва.


Nickelback - аз говоря за 15 десети ОТ милиметъра, не от сантиметъра. Може би заради това става разминаването в разбиранията ни.
Защото да - 15 десети от сантиметъра са си 1.5мм

1см има десет десети ?! 15 какво е ? 1.5 см бих казал.Ама уточнявайте ги тия мерни единици кой в каква скала мери че стават грешки.Обикновено тъй наречените "майстори" ползват макар и рядко измервателни прибори.Тия измервателни прибори имат един така неречен клас на точност който указва и как всъщност са разграфени скалите на тези прибори.
Последна промяна Jordana на 16 Май 2013, 22:12, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 22:09

една десета - 1/10 = 0.1
пет стотни - 5/100 = 0.05

0.15мм - 1 десета и 5 стотни милиметра

да кажем, че не съм разбрал, че трябва да се изкажа по-ясно.

в случая не може да се говори за "майстори", щото се работи на прецизни машини, с точност ПОНЕ 2 знака, след десетичната запетая, така че тея доводи не са в сила.

лошото е, че се насра темата, така че моля някой мод да я поразчисти и да остави "ценните" по негова предценка мнения

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328i turbo

Мнение от Jordana » 16 Май 2013, 22:39

Прието е в механиката размерите да са в милиметри.
пет стотни - 5/100 = 0.05

по скоро е 1/100 от сантиметъра и после х5
Всъщност това е 1/10 част от милиметъра или 1/100 част от сънтиметъра което навярно те обърква
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: 328i turbo

Мнение от maxpower » 16 Май 2013, 22:53

ръб написа:0.15мм - 1 десета и 5 стотни милиметра


Казваш 15 стотни и всичко е точно какво толкова сложно има.
Още си чакам отговора колко аджеба струва един "кадърно направен м50 на ниско налягане"
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 23:03

ами общо взето 15 стотни са си 0.015 :) една десета и пет стотни си е най-вярно в случая.
Със сигурност не са ми свалили главата с 2мм и блока с още 1.5мм, така че ПРЕДПОЛАГАМ под 15 десети и 20 десети са имали в предвид 1 десета и 5 стотни от главата, и 2 десети и 0 стотни от блока (щото 0.2мм са си две десети милиметра или иначе казано 2 стотни сантиметра ( 0.02см)) И един сантиметър има 10 милиметра, не 100, както примера със стотинките. 1 стотна милиметра от примера ти е 0.01 мм

п.п. при 100лв блок и 60лв гарнитура, какво толкова има да му се мисли ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: 328i turbo

Мнение от maxpower » 16 Май 2013, 23:10

Човек, машинни инженери работят с милиметри, шивачите със сантиметри или поне на мене това ме учеха едно време в Технически Университ, сега какво ги учат и аз не знам и 0,015мм са 15 хилядни, а тия в шлайф базата и тях не ги знам какво са завършили сигурно шивашкия институт щом за тях 15 десети са 0,15мм.
ОТ:Отново се отбягва от темата колко излиза един турбо мотор после ни хулят неверниците дето правим атмосферки. :banghead:
Иначе лично мнение никога не бих си направил форсиран двигател с алуминиев блок ако ще да ми го подаряват блока нов особено след като сглобих моя и като знам колко пъти махах и слагах петите на коляновия вал докато се разбере, че ми трябва друг вал. Ако беше алуминиев сите разби щяха да заминат.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 328i turbo

Мнение от bum_bum » 16 Май 2013, 23:30

Jordana написа:Добре де не е ли по разумно да се сложат шпилки вместо стоковите болтове още преди да са се усрали резбите в блока ?
Плюсовете не са само възможноста за многократно сваляне на главата без опасност от преебаване на резбите.


Може би да, но при мен беше постфактум. Гъзобръкия майстор превъртя резбата и не намери за нужно дори да ми каже. Смених 2 пъти всичко по охлаждането и тогава загрях, че може да е главата. А междувременно мотора надуваше мощно вече точно 10 секунди след запалването. Болтовете откъм 6-ти цилиндър бяха тоталка като последния в ляво излизаше даже и без много да се върти :mhihi:

Не исках да сменям блока защото беше гаранционно сменян с нов, който си е комплект с бутала и биели през 2000 година и практически по онова време си беше кажи-речи чисто нов. Чугун неща, защото колата е атмосферка и щях да убия цялата идея.

Глава направена с въпросните втулки също не е проблем да си я сваляш колкото си искаш. Не, че имам голямо желание вече да я свалям де.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 23:36

какъв университет бе човек, това се учи сигурно в 5ти клас


0 . 0 0 0
десетици стотици хилядни

от което следва, че 0.15мм са "нула цяло една десета и пет стотни" милиметра

както и да е, аз турбо мотор както казах не съм правил. Имам познати с турбо проекти за по 250лв, имам и такива с проекти за хиляди левове. Как да дам коректен отговор ? И като казвам за 250 лв имам впредвид - изпускател с фланците, даунпайп, малка турбина, малък кулер, турбо пътища и преправен изпарител. При налягане от 0.5 до 1 бар. Може да прозвучи смешно, но е факт, че при единия автомобил (Лада 2105) мотора е 1.6 ладов на 0.6 налягане с гореспоменатите части бие 325тдс, 318 седан, 320 седан.

Не говоря за големи коне и проекти. Давам пример просто за наистина нискобюджетен проект.

Колко струва една широколентова сонда? А пигибек или стендалоун ЕКУ ? Друга горивна помпа и дюзи ? Изпускател с турбо, пътища и кулер съответсващи на кубатурата на мотора и гонените резултати ? Ами предполагам, че 160лв за блок и гарнитура няма да са фрапиращи на фона на средствата нужни за по-горното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 328i turbo

Мнение от bum_bum » 16 Май 2013, 23:39

Въпроса е дали те кефи кола направена по подобен начин. Ако да си ОК. Ако не- вадиш кофата и почваш да наливаш. :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 23:44

тооо...какво да ти кажа :) не вярвам, че има хора, които не ги кефят истински направените коли. Вече зависи от приоритетите, които си поставя човек, каква ще я свърши с... хобито си? За мен варела вече не е на първо място и не мога да наливам всичко в него. Така че ако един ден тръгна да се занимавам с турбо проекти - ще е по "българския" метод, пък ако е писано - ще стане и ще върви. Като не - ще завърши както експериментите ми преди време с евтини части - в кофата.

Предполагам на колегата ТОМ колите, не са проекти за по 2000лв...

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook