и пааак масло...
Модератор: bum_bum
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Това не значи, че ако си го сипеш в тунингованата кола ще трябва да го сменяш толкова често. Всичките си коли ги карам с 20W60 през лятото и 15W50 през зимата - двете ТТ-та, А8-цата, РАВ-4-ката на жена ми. Сменям на 8000-10000км., няма харчене, няма шум.
Васе,не мога да се съглася с това твърдение.

Говорил съм с Manthey Porsche и с Ring Racing - първите нямат нужда от представяне, а вторите правят BMW-та за 24часа на Нюрбургринг. И двете фирми казаха, че разреждането на бензина си е проблем и че сменят масло след всяко състезание
Тея и те сигурно имат некакъв проблем с двигателите.

- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
landikar написа:Това не значи, че ако си го сипеш в тунингованата кола ще трябва да го сменяш толкова често. Всичките си коли ги карам с 20W60 през лятото и 15W50 през зимата - двете ТТ-та, А8-цата, РАВ-4-ката на жена ми. Сменям на 8000-10000км., няма харчене, няма шум.
Васе,не мога да се съглася с това твърдение.Може и да имам някакъв проблем с мотора.Все пак не е нов.Но не мога да се съглася че ще карам кола,преправена драстично от фабричните и параметри,с бутала с 10 пъти по-голяма хлабина от нормалната,с налягане на турбото,което би пръснало всеки неподготвен двигател,с богати смеси и т.н. повече от 3000км без да сменя маслото. Немам апаратура да премеря как са се променили параметрите му и за всеки случай се доверявам на това,което казват другите.Според мен големите налягания са нещо много опасно,за да се експериментира с подобно нещо.
Говорил съм с Manthey Porsche и с Ring Racing - първите нямат нужда от представяне, а вторите правят BMW-та за 24часа на Нюрбургринг. И двете фирми казаха, че разреждането на бензина си е проблем и че сменят масло след всяко състезание
Тея и те сигурно имат некакъв проблем с двигателите.
По първата тема за смените - ами няма нужда да имаш апаратура за да си следиш нивото на маслото - гледай си пръчката

По втората тема - ами всички състезателни бегачки (не говоря за псевдо-кочините от нашите ралите) имат проблем с мешането на масло с бензин - няма как. Точно поради тази причина се е появило и 300V LeMans - отборите на Ферари и Нисан са намалили смените на масло наполовина в рамките на едно състезание, което си е сериозна далавера..

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
vassil.velichkov написа:... Това, не значи, че ако някой си е чипосал Audi A4-ката 1.8T няма да му се отрази добре да кара с 20W60 - е, на такава кола със сигурност може да си кара и 10 000 километра между смените.
Съгласен съм - Порше дават 20,000км между смените на маслото. Имам лабораторни анализи от моя Мобил 1 след 12,000 мили = 20,000км които показват, че маслото все още е в добро състояние... Карано е 5,000км в Алпите - натоварен режим на двигателя и 2200км на Ринг-а...
vassil.velichkov написа:По втората тема - ами всички състезателни бегачки (не говоря за псевдо-кочините от нашите ралите) имат проблем с мешането на масло с бензин - няма как. Точно поради тази причина се е появило и 300V LeMans - отборите на Ферари и Нисан са намалили смените на масло наполовина в рамките на едно състезание, което си е сериозна далавера..
Не е само Мотул - имаш и Мобил 1, Фухс, Валволин, Амсойл и Ред Лайн... Всите са двойно естерни, и всите са много добри за нашите мотори...
Power is Nothing Without Insanity
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Alex 320i Cabrio написа:vassil.velichkov написа:... Това, не значи, че ако някой си е чипосал Audi A4-ката 1.8T няма да му се отрази добре да кара с 20W60 - е, на такава кола със сигурност може да си кара и 10 000 километра между смените.
Съгласен съм - Порше дават 20,000км между смените на маслото. Имам лабораторни анализи от моя Мобил 1 след 12,000 мили = 20,000км които показват, че маслото все още е в добро състояние... Карано е 5,000км в Алпите - натоварен режим на двигателя и 2200км на Ринг-а...vassil.velichkov написа:По втората тема - ами всички състезателни бегачки (не говоря за псевдо-кочините от нашите ралите) имат проблем с мешането на масло с бензин - няма как. Точно поради тази причина се е появило и 300V LeMans - отборите на Ферари и Нисан са намалили смените на масло наполовина в рамките на едно състезание, което си е сериозна далавера..
Не е само Мотул - имаш и Мобил 1, Фухс, Валволин, Амсойл и Ред Лайн... Всите са двойно естерни, и всите са много добри за нашите мотори...
И къде ги виждаш тези двойно-естерни масла в техните продуктови гами? Пак повтарям, ако си заводски отобор на някой от тези производители ще ползваш масла, които не сме и чували. Въпросът е какво си купуваш в магазина...
Ето линкове към сайтовете на марките, за които говориш - покажи ми един продукт, в чието описание да се споменава нещо за естери? Не бъркай 100% синтетичните масла с естерните. Синтетични масла с различни добавки, които им подобряват свойствата има от мнооооого време, но за разлика от тях естерите имат уникални свойства, които не могат да бъдат постигнати чрез химичен синтез, просто защото все още химията е по-назад от природата. Виж и линка към темата от tuning.bg - там съм обяснил кое как се прави...
http://www.valvoline.com/pages/products ... .asp?cid=9
http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... /Oils.aspx
http://www.redlineoil.com/products_moto ... ubcatID=14
http://www.castrol.com/castrol/Search.do?keyword=ester
http://www.amsoil.com/products/performance/index.aspx
..........Но не мога да се съглася че ще карам кола,преправена драстично от фабричните и параметри,с бутала с 10 пъти по-голяма хлабина от нормалната,с налягане на турбото,което би пръснало всеки неподготвен двигател,с богати смеси и т.н. повече от 3000км без да сменя маслото.
Лъчка, не си прав бре човек, първо хлабината на буталата не е 10 пъти по голяма ами само два пъти по голяма от нормалната, второ тази хлабина за тва е хлабина, за да се запълни след като буталото се стопли а то се стопля бързо повярвай ми




Немам апаратура да премеря как са се променили параметрите му и за всеки случай се доверявам на това,което казват другите.Според мен големите налягания са нещо много опасно,за да се експериментира с подобно нещо.
Апаратура ти не требе, требе ти просто точен уред за налягане и температура на маслото. Като си сложиш ново масло, запомняш на кво налягане ти стои в няколко температурни и оборотни режима и след известно време сравняваш, примерно на място имаш 2 бара масло при 100 градуса ако след 5000км имаш пак 2 бара на 100 градуса на обороти на място начи си ОК, ако е паднало под 1.5 бара начи не е гут и сменяш, ма ако маслото е ЛеМан ше е гут не ами песен ше пей

Говорил съм с Manthey Porsche и с Ring Racing - първите нямат нужда от представяне, а вторите правят BMW-та за 24часа на Нюрбургринг. И двете фирми казаха, че разреждането на бензина си е проблем и че сменят масло след всяко състезание
Тея и те сигурно имат некакъв проблем с двигателите.
НЕ, просто тея двигатели и управлението им няма нищо общо с твоя двигател




Тонката както винаги е изчерпателен.
Ма аз не съм казал,че имам бензин в маслото бе.
Говорих по принцип.Засега не съм виждал такова нещо при мен.Просто гледам да е на сигурно работата и го сменям на 3000км.Тея работи за бензина ги казвам,щото така ги знам.Не съм ги мерил при мен.
А харч действително имам.Като я гоня.Те това трябва да оправям.
.

така че бензин в маслото = ВЕРИ БИГ ПРОБЛЕМ
Ма аз не съм казал,че имам бензин в маслото бе.

А харч действително имам.Като я гоня.Те това трябва да оправям.

landikar написа:А харч действително имам.Като я гоня.Те това трябва да оправям..
във боксера? нормално е... винаги горят масло (със цел охлаждане).. дори във по-старите турбо поршета със въздушно охлаждане маслото се инжектираше помалко директно във цилиндрите със същата цел... докато ти гори под литър на 1600км.. лошо няма...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
alx написа:landikar написа:А харч действително имам.Като я гоня.Те това трябва да оправям..
във боксера? нормално е... винаги горят масло (със цел охлаждане).. дори във по-старите турбо поршета със въздушно охлаждане маслото се инжектираше помалко директно във цилиндрите със същата цел... докато ти гори под литър на 1600км.. лошо няма...
Бъркаш нещо колега - последното нещо което искаш е да гориш масло - масло + бензин = равно на друга характеристика на сместа = детонации и други гадости... Не ме питай отде знам...

Порше - 911 и 928 имат дюзи в блока, които хвърлят масло по буталата отдолу при налягане на маслото от 4 бара нагоре - те това охлажда...
А че 911 и 928 горят масло се дължи на дизайна на буталата, системата за отвод на картерните газове и на блока...

Power is Nothing Without Insanity
адаш- повтаряй след мене... "всички боксери горят масло"
... идва от неравномерния натиск на сегментите във буталата и високите температури на главите поради лошия дебит на маслото заради дългите хоризонтални магистрали за масло...... аз така знам от разни със боксери дето пищят по състезания като почнат да горят масло като двутактов двигател
а че знаеш кво горят поршетата и защо- това ясно... оставаше да ги състезаваш и да не знаеш


а че знаеш кво горят поршетата и защо- това ясно... оставаше да ги състезаваш и да не знаеш

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx стига си бил толкоз категоричен бе човек
пак написа глупост, първо Субаруто няя грам общо с Порш с въздушно охлаждане ами по скоро с Порш с водно охлаждане, ако ми кажеш че и Порш 996 битурбо ТРЕБЕ да гори масло напрао мноо ше ма изкефиш
.......ай стига с глупостите моля ти са
Лъчка колата ти НЕ ТРЕБЕ ДА ГОРИ МАСЛО, допустимия разход на масло е от максимума до мимимума т.е 1 литър това за пробег от смяна до смяна, в случай за нормална кола 10-12000км, в случай като нашите коли 5-7000км, така че взима ли ти повече масло не е много добре работата ама тва незначи и че требе пак да отваряш мотора де
карай го доливай си, пък като почне да пропушва повечко, тогава го отвори.....дет има една приказка едно лайно колкото повече го ровиш толкова повече започва да мирише 





написах го като пример че боксерите греят и при тези със въздушно охлаждане е по-проявено просто.. а кат грее знаеш ко стаа със маслото.. почва да се изнизва от де не трябва... това комбинирано със неравномерното седене на сегментите характерно за боксерите = консумация на масло... беше характерно за старата костенурка, във сила е и за днешното гт2... задавал ли си си въпроса защо всичките по-нови 911 събират по 10-12 литра масло? 12 литра масло за 3 литра мотор? щото върви... най-простичко казано...
та не знам ти кво знаеш за 996, ма битурбото е нормално да гори масло. познавам 3ма със такива коли дето дори не ги състезават но и тримата горят по литър на 1000-1600км и само псуват че доливат непрекъснато.. не вярвам и трите да са строшени.. още повече че хората са ги купували нови...
а за скубитата- викат им "маслените лами"- познай що..
та не знам ти кво знаеш за 996, ма битурбото е нормално да гори масло. познавам 3ма със такива коли дето дори не ги състезават но и тримата горят по литър на 1000-1600км и само псуват че доливат непрекъснато.. не вярвам и трите да са строшени.. още повече че хората са ги купували нови...
а за скубитата- викат им "маслените лами"- познай що..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа: ....та не знам ти кво знаеш за 996, ма битурбото е нормално да гори масло. познавам 3ма със такива коли дето дори не ги състезават но и тримата горят по литър на 1000-1600км и само псуват че доливат непрекъснато.. не вярвам и трите да са строшени.. още повече че хората са ги купували нови...
Не са строшени, просто наливат не това масло което требе, аз също познавам хора с коли които не са боксери и имат проблем с доливането, ама като се ориентират към правилното масло и проблемите им ХОП и изведнъж рязко намаляват

alx написа:а за скубитата- викат им "маслените лами"- познай що..
Ми сигурно щото скубита при вас ги карат само мексиканците, които при нас им викаме цигани


kelesha написа:Не са строшени, просто наливат не това масло което требе, аз също познавам хора с коли които не са боксери и имат проблем с доливането, ама като се ориентират към правилното масло и проблемите им ХОП и изведнъж рязко намаляват![]()
въпрос на какво ти казват да въртиш че да ти е валидна гаранцията.. щото кат се строши, порше цепят, изгребват със лъжичка квото е останало по картера и анализират.. и кат не е квото са казали да се налива... стаа скъпо

alx написа:а за скубитата- викат им "маслените лами"- познай що..
Ми сигурно щото скубита при вас ги карат само мексиканците, които при нас им викаме цигани


той ортиз е спецялен- кара без масло до колкото знам.. на сухо.. за повече коне...

ма сериозно- кат идват на пистата и сите си носят във тубички там квато им е любимата храна.. пък не знам кои го пие- боксера или шофьора..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
а за скубитата- викат им "маслените лами"- познай що..

кат идват на пистата и сите си носят във тубички там квато им е любимата храна.. пък не знам кои го пие- боксера или шофьора..
Ми аз си нося не само кат ще карам,а по принцип.А истинските рейсърски масла имат и друго предимство.



Снощи говорих с именити наши рацери(Киро,Явор,Гената, и т.н. все големи рацери).Та на всички колите им си арчат маслото когато си карат подобаващо.И всички са на Льо Манка.И затова кат се прибрах си спах спокойно.

75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани