Малко размисли относно чип-тунинга...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 20 Дек 2003, 18:29

ludiagsm написа:, но след като в4ера на бояна ре6их просто така само за и деята да се пусна с един колега с 318ис Е30 4ервено(забравих името му).

това беше Драйвингод :wink:
ludiagsm написа:и се върнах обратно на бояна ама 4овека с 4ервената ис-ка си бе6е оти6ъл

ние бяхме на ОМВ-то :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 20 Дек 2003, 18:38

boizon написа:Ами flash със повече от 1 банка ...


Изображение

Както виждаш няма различни сигнали. Даже FLASH-а и EPROM-а са пин-то-пин съвместими. Относно банките - има значение само при запис (с това обаче ще се занимава допълнителния процесор, а не процесора на ECU-то), при четене FLASH-а се държи по същия начин, както EPROM-а, RAM-a и т.н. Вече успях да се сдобия с няколко оригинални и тунинговани фаила за BMW, така че работата продължава 8) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 22 Дек 2003, 21:34

Вече е регистриран и сайт, който е посветен на темата. Дано само да не си остане в сегашния му вид 8) .
http://www.customchiptuning.hit.bg/
Алилуя..... :) :) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

ECU-to

Мнение от NESH » 04 Фев 2004, 23:56

Виждал съм още преди 10 години (доста преди да чуем за чип тунинга) състезателите да правят "сиромашки чип" който се състои в изведен прекъсвач от термодатчика.Ефекта е че запалват колата-компютъра прочита данните на студения двигател и след 10-20 секунди изключват термодатчика от ключа-резултата е че продължава да се използва мап таблицата за обогатена смес.....е вярно и гори повече.После си включваш термодатчика и всичко се нормализира!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 05 Фев 2004, 0:02

;)

да лъжеш компютъра че антифриза е по-студен е нож със 2 остриета- от една страна може наистина да го примамиш да дръпне аванса напред и да обеднее малко сместа, ама по-често ше реши че не е достатъчно загрял мотора и ще подава по-богата смес и ще се стиска за аванса.

да не говориме че ако е ново м-пауър няма да те пусне да вдигаш повече от 4000 оборта докато не се загрее антифриза/маслото... :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

е

Мнение от NESH » 05 Фев 2004, 0:31

Новото М-пауър който го кара нема да спести пари за чип с TUF !
А иначе си прав но тогава наистина даваше ефект! Има и друг проблем
-от по усърдно пипане на ламбдата или други датчици някой коли превключват компютъра на Авариен режим и евекта става дефект :wink:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook