Малко размисли относно чип-тунинга...
Модератор: bum_bum
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ludiagsm написа:, но след като в4ера на бояна ре6их просто така само за и деята да се пусна с един колега с 318ис Е30 4ервено(забравих името му).
това беше Драйвингод

ludiagsm написа:и се върнах обратно на бояна ама 4овека с 4ервената ис-ка си бе6е оти6ъл
ние бяхме на ОМВ-то

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
boizon написа:Ами flash със повече от 1 банка ...

Както виждаш няма различни сигнали. Даже FLASH-а и EPROM-а са пин-то-пин съвместими. Относно банките - има значение само при запис (с това обаче ще се занимава допълнителния процесор, а не процесора на ECU-то), при четене FLASH-а се държи по същия начин, както EPROM-а, RAM-a и т.н. Вече успях да се сдобия с няколко оригинални и тунинговани фаила за BMW, така че работата продължава

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Вече е регистриран и сайт, който е посветен на темата. Дано само да не си остане в сегашния му вид
.
http://www.customchiptuning.hit.bg/
Алилуя.....


http://www.customchiptuning.hit.bg/
Алилуя.....



ECU-to
Виждал съм още преди 10 години (доста преди да чуем за чип тунинга) състезателите да правят "сиромашки чип" който се състои в изведен прекъсвач от термодатчика.Ефекта е че запалват колата-компютъра прочита данните на студения двигател и след 10-20 секунди изключват термодатчика от ключа-резултата е че продължава да се използва мап таблицата за обогатена смес.....е вярно и гори повече.После си включваш термодатчика и всичко се нормализира!

да лъжеш компютъра че антифриза е по-студен е нож със 2 остриета- от една страна може наистина да го примамиш да дръпне аванса напред и да обеднее малко сместа, ама по-често ше реши че не е достатъчно загрял мотора и ще подава по-богата смес и ще се стиска за аванса.
да не говориме че ако е ново м-пауър няма да те пусне да вдигаш повече от 4000 оборта докато не се загрее антифриза/маслото...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
е
Новото М-пауър който го кара нема да спести пари за чип с TUF !
А иначе си прав но тогава наистина даваше ефект! Има и друг проблем
-от по усърдно пипане на ламбдата или други датчици някой коли превключват компютъра на Авариен режим и евекта става дефект
А иначе си прав но тогава наистина даваше ефект! Има и друг проблем
-от по усърдно пипане на ламбдата или други датчици някой коли превключват компютъра на Авариен режим и евекта става дефект

51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани