айде пак м50 на фи 84мм
Модератор: bum_bum
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Намерих следната информаъия в един немски форум:
3,2l Motor (Basis BMW M52 B25/ B28) - 8.990€
Фирмата е правила едно време моторите на Алпина.
При Хаманн сащия кит струвал 12.000€...
Ето и линка кьм форума
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforum/topic.asp?TOPIC_ID=67616&FORUM_ID=12&CAT_ID=3&Forum_Title=Motoren%3A+Umbau+%26+Tuning&Topic_Title=wer+kennt+noelle%2Dmotors+%3F%21
3,2l Motor (Basis BMW M52 B25/ B28) - 8.990€
Фирмата е правила едно време моторите на Алпина.
При Хаманн сащия кит струвал 12.000€...
Ето и линка кьм форума
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforum/topic.asp?TOPIC_ID=67616&FORUM_ID=12&CAT_ID=3&Forum_Title=Motoren%3A+Umbau+%26+Tuning&Topic_Title=wer+kennt+noelle%2Dmotors+%3F%21
- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
pesho написа:Съсвем ламерски въпрос .
Сменяме само вала и биелите примерно и правиме малко по голям ход на
буталотопо - голям обем.
Всичко тва с цел да избегне въпросното изстаняване на стените на блока.
Или плямпам глупости
А кво става с компресията, респективно с количеството въздух, което постъпва в цилиндрите и горивото?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
вярно е тва за клапаните........май е най-добре ако се прави тая игра и главата да се смени и то накрая по-добре си земеш направо 2.5ца(щот 2.8ца трудна раота) ма секи си знаеPARADOX_sf написа:До колкото знам 2.0 главата е с по-малки клапани/портове от 2.5...

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
На моя М52, 2.0, какъв/от кой мотор/ дългоходов вал/биели/ трябват и какви по-здрави бутала, за да го направя 2,8? Компресията, колекторите и т.н. ще си ги изчисля сам?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
от М52В28VENBO написа:На моя М52, 2.0, какъв/от кой мотор/ дългоходов вал/биели/ трябват и какви по-здрави бутала, за да го направя 2,8?
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
krika написа:от М52В28VENBO написа:На моя М52, 2.0, какъв/от кой мотор/ дългоходов вал/биели/ трябват и какви по-здрави бутала, за да го направя 2,8?
2,8 Немога обаче да го направя, щото диаметъра на цилиндрите е по-голям...идеята ми е само бутала и колянов вал да сменя....ако сменя само вала - да сложа дългоходов, кво ще стане /т.е. може ли да стане/?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
ludiagsm написа:по дългоходов вал изисква по-къси биели
Да де, въпросът е само вал, биели и евентуално бутала да се сменят, да не се пипат цилиндрите...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
VENBO написа:ludiagsm написа:по дългоходов вал изисква по-къси биели
Да де, въпросът е само вал, биели и евентуално бутала да се сменят, да не се пипат цилиндрите...
дам ще стане 2,3
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
_KELE6A_ написа:Хех ама вие тука верно сте луди.Аз си мислех,че само във VW форума са така.В БМВ-то поне има поече хляб.Има едно приятелче,незнам какъв му се води двигателя,но е мощничък 2.8 към над 260к.с.беше не помня точно..може ли да го ъпгрейтне още откъм мощност?!
вси4ко може пари да има

70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани