айде пак м50 на фи 84мм

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.06.2006

Мнение от mi60_bg » 19 Фев 2007, 20:54

Намерих следната информаъия в един немски форум:
3,2l Motor (Basis BMW M52 B25/ B28) - 8.990€

Фирмата е правила едно време моторите на Алпина.
При Хаманн сащия кит струвал 12.000€...

Ето и линка кьм форума
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatforum/topic.asp?TOPIC_ID=67616&FORUM_ID=12&CAT_ID=3&Forum_Title=Motoren%3A+Umbau+%26+Tuning&Topic_Title=wer+kennt+noelle%2Dmotors+%3F%21


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 19 Фев 2007, 23:18

pesho написа:Съсвем ламерски въпрос .

Сменяме само вала и биелите примерно и правиме малко по голям ход на
буталото :arrow: по - голям обем.
Всичко тва с цел да избегне въпросното изстаняване на стените на блока.

Или плямпам глупости :?:

А кво става с компресията, респективно с количеството въздух, което постъпва в цилиндрите и горивото?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 19 Фев 2007, 23:33

До колкото знам 2.0 главата е с по-малки клапани/портове от 2.5...

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 20 Фев 2007, 0:09

PARADOX_sf написа:До колкото знам 2.0 главата е с по-малки клапани/портове от 2.5...
вярно е тва за клапаните........май е най-добре ако се прави тая игра и главата да се смени и то накрая по-добре си земеш направо 2.5ца(щот 2.8ца трудна раота) ма секи си знае :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 20 Фев 2007, 10:38

Alexi написа:М50 2.8 няма :mhihi:

ами от м52 стават

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 24 Фев 2007, 12:47

На моя М52, 2.0, какъв/от кой мотор/ дългоходов вал/биели/ трябват и какви по-здрави бутала, за да го направя 2,8? Компресията, колекторите и т.н. ще си ги изчисля сам?

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 24 Фев 2007, 15:17

VENBO написа:На моя М52, 2.0, какъв/от кой мотор/ дългоходов вал/биели/ трябват и какви по-здрави бутала, за да го направя 2,8?
от М52В28

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 19 Мар 2007, 15:21

krika написа:
VENBO написа:На моя М52, 2.0, какъв/от кой мотор/ дългоходов вал/биели/ трябват и какви по-здрави бутала, за да го направя 2,8?
от М52В28


2,8 Немога обаче да го направя, щото диаметъра на цилиндрите е по-голям...идеята ми е само бутала и колянов вал да сменя....ако сменя само вала - да сложа дългоходов, кво ще стане /т.е. може ли да стане/?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Мар 2007, 16:08

по дългоходов вал изисква по-къси биели :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 23 Мар 2007, 11:23

ludiagsm написа:по дългоходов вал изисква по-къси биели :!:

Да де, въпросът е само вал, биели и евентуално бутала да се сменят, да не се пипат цилиндрите...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Мар 2007, 13:34

VENBO написа:
ludiagsm написа:по дългоходов вал изисква по-къси биели :!:

Да де, въпросът е само вал, биели и евентуално бутала да се сменят, да не се пипат цилиндрите...


дам ще стане 2,3

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Търговище

Мнение от _KELE6A_ » 28 Мар 2007, 0:03

Хех ама вие тука верно сте луди.Аз си мислех,че само във VW форума са така.В БМВ-то поне има поече хляб.Има едно приятелче,незнам какъв му се води двигателя,но е мощничък 2.8 към над 260к.с.беше не помня точно..може ли да го ъпгрейтне още откъм мощност?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Мар 2007, 0:43

_KELE6A_ написа:Хех ама вие тука верно сте луди.Аз си мислех,че само във VW форума са така.В БМВ-то поне има поече хляб.Има едно приятелче,незнам какъв му се води двигателя,но е мощничък 2.8 към над 260к.с.беше не помня точно..може ли да го ъпгрейтне още откъм мощност?!


вси4ко може пари да има :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Търговище

Мнение от _KELE6A_ » 28 Мар 2007, 1:46

Е това е да.
Аз ако имам пари дори няма да се занимавам със всичко това.Купувам си чистак бърсак М5 от вносителя и глейте сеир :D само 200 бона гледам..вървежни са,а?! хехех

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 28 Мар 2007, 23:09

_KELE6A_ написа:Е това е да.
Аз ако имам пари дори няма да се занимавам със всичко това.Купувам си чистак бърсак М5 от вносителя и глейте сеир :D само 200 бона гледам..вървежни са,а?! хехех

и разни турбинирани ис-ки ше те наказват как си искат :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook