силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
R1cerBoy написа:naskoksan написа:R1cerBoy написа:Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.
и тук си прав...
Не споря че S14 не е по-добър,
напротив, S14 e един превъзходен
двигател в двулитровия си вариант.
И сигурно с 2 разпределителни вала и
малко елетроника, ще го подакараш поне
на 25-30% отгоре.
Но недай си боже нещо да се изтърбуши вътре
цените отиват поне х3 или х4 на конвенционалния
М42.
имам графика, която ще изровя при добро желание,
на която се вижда как М42 след 1200-1300USD
върти на 7000rpm с компресия над 11:1 и прави
около 170-180 коня на задните гуми!
Много интересен автомобил, но не говорим за
БГ все пак
За цените си прав, ако купуваш детайли от бмв, но ако купуваш афтърмаркет такива, цените би трябвало да са на кантар. Иначе това тунинговано м42 вади мощност колкото оригинално с14
ти пък чакай това е при изравняване на параметрите


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
"Аз съм един от хората, които мислят да правят кола за клас А и парите нямат значение!!!
9% [ 4 ] "
4 човека, а нито един не е писал тук
9% [ 4 ] "
4 човека, а нито един не е писал тук

///M Power написа:R1cerBoy написа:naskoksan написа:R1cerBoy написа:Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.
и тук си прав...
Не споря че S14 не е по-добър,
напротив, S14 e един превъзходен
двигател в двулитровия си вариант.
И сигурно с 2 разпределителни вала и
малко елетроника, ще го подакараш поне
на 25-30% отгоре.
Но недай си боже нещо да се изтърбуши вътре
цените отиват поне х3 или х4 на конвенционалния
М42.
имам графика, която ще изровя при добро желание,
на която се вижда как М42 след 1200-1300USD
върти на 7000rpm с компресия над 11:1 и прави
около 170-180 коня на задните гуми!
Много интересен автомобил, но не говорим за
БГ все пак
За цените си прав, ако купуваш детайли от бмв, но ако купуваш афтърмаркет такива, цените би трябвало да са на кантар. Иначе това тунинговано м42 вади мощност колкото оригинално с14
ти пък чакай това е при изравняване на параметрите![]()
Това че си сложил м42 не означава, че трябва да си пристрастен.
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани