Охлаждане на горивото

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

тука доидоха и двама астронафти

Мнение от 535 » 26 Авг 2006, 9:38

тука доидоха и двама астронафти от далечна планета ;))

направете си такова охлаждаен ;) и може да го видя ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 29 Авг 2006, 14:34

и какво е логичното продължение? Според мен по-добре да се охлажда малко количество преди шината/дюзите за да няма промяна на температурата по пътя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 30 Авг 2006, 9:35

не знам кой е гъзар, но както и предполагах хората са сложили корекция и за това... въпроса е дали го имаш на твоята кола.

Fuel temperature sensor
Fuel temperature is monitored by a sensor located in
the fuel injection pump. This sensor is of the negative
temperature coefficient (NTC) type, designed to
reduce its resistance with increasing temperature.
When the system is operating, the ECM regularly
checks the sensor resistance. As fuel density varies
with temperature, the information received is used to
calculate the correct quantity of fuel to inject.


елементарно, но върши работа явно.

http://www.carsoft.ru/avtorepair/rover/ ... diesel.pdf
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 07 Сеп 2006, 11:23

535, аз поне предлагам някъв вариант, а ти гледам само се заяждаш.

Може да се помисли и за варинт за циркулиране на р134а газа ( фреона) от климатика да се движи по серпентина навита около медната тръбичка по която се движи горивото. Да кажем 30-50 см. тръба оплетена от серпентина запоена за нея би било достатъчно. Няма да има опасност горивото да замръзне, а и ще се охлажда само това гориво, което ще се подаде в близките 1-2 сек.
Минуса е, че трябва да караш нон-стоп на включен климатик, който освен че качва разхода, а и краде мощност, а нали идеята е да се увеличи общата мощност. НО пък може би конете, който печелим от охлаждането ще компенсират тези крадени от климатика и като цяло ще се получи добър баланс.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.02.2006

Мнение от sik-x » 10 Сеп 2006, 17:00

Ягуара ми беше така.Върху охладената тръба на климатика,имаше цилиндричен резервоар през който минаваше бензина.Немога да говоря дали има някакъв ефект защото д-л беше 12цл. 300кс.Но да направят такава система изглежда има смисал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 10 Сеп 2006, 17:15

за колите с климатици е по-лесно да се прави тогава,но тези без остава разширителният съд да се охлажда от елементи с ел. захранване!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 16 Ное 2006, 10:16

извинявам се за офтопика но ми е много интересно да разбера "сега ми хрумна "
какво ще стане ако се сложи малкоа бутилка кислород и при рязко подаване на газта да се впръсква помалко чист кислород към горивната смес ще има ли ефецт как мислите"положителен ефект не взривяване на колата :mhihi: " ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Мнение от BMWACSCHNITZER » 16 Ное 2006, 18:00

Zaho написа:извинявам се за офтопика но ми е много интересно да разбера "сега ми хрумна "
какво ще стане ако се сложи малкоа бутилка кислород и при рязко подаване на газта да се впръсква помалко чист кислород към горивната смес ще има ли ефецт как мислите"положителен ефект не взривяване на колата :mhihi: " ?
И ас това си го мислех :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 14.11.2006

Re: Охлаждане на горивото

Мнение от SeSe » 16 Ное 2006, 18:08

kam_tod написа:Всички сме усетили какъв е ефекта, когато в горещ летен ден, след продължително каране, спрем на някоя бензиностанцийка, на сянка под козирката, напълним резервоара с хладна горивна течност (при мене е нафтица) и после газ... ;) Нали? Има разлика и то осезаема, но ефекта е краткотраен, щото горивото след известно време пак се стопля в резервоара.

Въпроса е как да направим ефекта постоянен? Аз имам някои идеи, но бих искал да чуя и вашите, за да стане една хубава техническа дискусия и да пристъпвам после към действие!

Като ми влезне нещо в акъла, особено за вдигане на конье :mhihi: не мога да спя!
Да дадеме свой предложения...ами сипваш ледчета... в езервуара :winky: :mhihi:

Помагайте с предложения!
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 17 Ное 2006, 14:16

Пич, виждам че си отскоро във форума и проявяваш забележителна активност, но първо се научи да използваш цитатите така, че да си личи докъде е писал човекът, който цитираш и откъде почваш да пишеш ти, и другото е ако има да кажеш нещо смислено, го кажи, а не разводнявай теми с офтопик, за офтопика можеш да си пускаш теми в 'Извън темата' или 'Страхотни истории', другото не е коректно.
Поздрави.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 28 Ное 2006, 17:13

А да ве попитам наистина ли заради това че е по хладен бензина когато е прясно налят върви по одбре колата
Защото и аз съм го забелязал !!!
Като налея бензин и излезна от бензиностанцията и върви с една идея по добре понякога даже се сашкам от разликата
и си мисля че до сега съм карал с лош бензин сигорно но сипвам от една и съща бензиностанция !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 28 Сеп 2007, 21:58

Опа, гледам тая темичка малко стара, но сега попаднах на нея и реших да напиша няколко реда... Та въпроса, който е засегнат тук и мене ме мъчи напоследък защото и аз усещам разликата във вървенето на колата при различните режими и температури... И преди да попадна на темата си мислех как да се справя с проблема и гледах, че на Common Rail двигателите има радиатор за горивото и даже си мислех да си взема от някоя морга такова да си тура на TDS-а... Но като прочетох тук какво сте писали се замислих, че може да има и по интересни начини :) Ако някой вече е направи нещо и е постигнал някакъв резултат нека сподели... Иначе искам да обърна внимание за Елемента на Пелтие, че той се използва и във охладителите за минерална вода и върши работа ;) Скоро мисля да поразглобя колата и да почистя всички радиатори и може и да се заема с тази идея, която е засегната тук и да намеря някакво решение... Като има развитие по въпроса ще пиша...

Поздрави...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 29 Сеп 2007, 1:09

Не съм много вътре но съм чувал за едни т.нар Спрайт системи. Ма тогава нема да имаш багажник щото в центъра на багажника се праска един куб който е резервоара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 29 Сеп 2007, 7:11

Zaho написа:извинявам се за офтопика но ми е много интересно да разбера "сега ми хрумна "
какво ще стане ако се сложи малкоа бутилка кислород и при рязко подаване на газта да се впръсква помалко чист кислород към горивната смес ще има ли ефецт как мислите"положителен ефект не взривяване на колата :mhihi: " ?


Това дето си го писал много мяза на нитро система... А когато се използва такава система не се щади много двигателя...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Окт 2007, 20:10

ако я бях открил нямаше да пускам нова :uups:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook