Този сезон на божурище-продължение.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 01 Фев 2006, 15:45

KAMIKADZE написа:Ако това което разбрах е вярно то Е36 с М5 мотор има голям шанс защото може би ще влезе в Клас Б - поне така се говореше . :idea:


Цъ .... остава си правилника от лани ... ти си си при биг батките, слагай азота, големите сликове или скатавай там в русе, и си глей айляка :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2006, 15:48

j1v написа:
KAMIKADZE написа:Ако това което разбрах е вярно то Е36 с М5 мотор има голям шанс защото може би ще влезе в Клас Б - поне така се говореше . :idea:


Цъ .... остава си правилника от лани ... ти си си при биг батките, слагай азота, големите сликове или скатавай там в русе, и си глей айляка :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Не говорех за моята кола , а за другата с С38 мотор - моята отдавна забрави що е това 402м и как се скапва съединител :mhihi:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 01 Фев 2006, 15:52

KAMIKADZE написа:
j1v написа:
KAMIKADZE написа:Ако това което разбрах е вярно то Е36 с М5 мотор има голям шанс защото може би ще влезе в Клас Б - поне така се говореше . :idea:


Цъ .... остава си правилника от лани ... ти си си при биг батките, слагай азота, големите сликове или скатавай там в русе, и си глей айляка :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Не говорех за моята кола , а за другата с С38 мотор - моята отдавна забрави що е това 402м и как се скапва съединител :mhihi:


Таз другата ако е готова, викам да предложа на Маврената да ги наредим с шкодата на Венци ей така за кеф, някъде далеч от хорски погледи, ако се навият де, и двамата са ми дружки, тряяя да няма проблем да ги убеда.

Шкодата е с много лош старт сега, ма ми е интересно на доускорение к'ва хава :mhihi: :mhihi: :mhihi:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 01 Фев 2006, 15:55

KAMIKADZE написа:Не говорех за моята кола , а за другата с С38 мотор - моята отдавна забрави що е това 402м и как се скапва съединител :mhihi:


аз пък мисля че е време да се осъзнаете че най-добри времена на 400 метра се дават със примитивни автоматични кутии.. особено ако имаш голямо турбо 8) .... случайна мисъл ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2006, 16:06

alx написа:
KAMIKADZE написа:Не говорех за моята кола , а за другата с С38 мотор - моята отдавна забрави що е това 402м и как се скапва съединител :mhihi:


аз пък мисля че е време да се осъзнаете че най-добри времена на 400 метра се дават със примитивни автоматични кутии.. особено ако имаш голямо турбо 8) .... случайна мисъл ;)


Тука не се намират такива кутии - при вас сигурно се спъвате в тях , а за турбото от това моето по голямо няма на къде :roll:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 01 Фев 2006, 16:07

alx написа:
аз пък мисля че е време да се осъзнаете че най-добри времена на 400 метра се дават със примитивни автоматични кутии.. особено ако имаш голямо турбо 8) .... случайна мисъл ;)
Ааатааакаа, мойта си е такава от 2 години, а от 1-на година е с компресор и вентилатор К27 :mhihi: Автомата е с четири скорости :!: Alx, запознат ли си с тия конвертори с които тръгваш от 2500- 3+++ оборота :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 01 Фев 2006, 16:48

ludiagsm написа:Томи за клас С:) Тряя се поработи там
Със сигурност ще поработя доста, лошото е че ПАК :evil: :evil: ще използвам подръчни материали :!: Но въпреки това ще намеря начин да сляза по 12,00...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 5.05.2003
Местоположение: Asenovgrad

Мнение от Mavrenata » 01 Фев 2006, 20:44

ludiagsm написа:
Mavrenata написа:
PROPOVEDNIKA написа:
Mavrenata написа:Пеца май някои хора си мислят че М мотора е само един и не правят раэлика между 3,8 и 3,2 :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Без олекотяване/турбо/нитро няма да си под 14!!! Пък и за да представиш добре марката в клас Ц ,ще ти трябва време около поне 12 , за добро представяне говоря ,а не за челните места. Та турбо ли ще слагаш ,че толкова си се превъзбудил?Ти ли беше хонда килър, в Пловдив има едно S2000 турбо ,пробва ли го вече?Виж не вади голям ама мек ,напиши какво ще правиш ,няма какво да се надуваш тук + 2-3ма подръжници да пускат от идиотските икони: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Абе пич ти имаш ли си елементарна представа от коли :?: :?: :?: та си трагнал да ми говориш за времена турбо и нитро :!: :!: :!:





ахахах ееийй тва не е на село ела у София и се мерни март месец отваря бажура ела в реалния свят , за да си бърз не е достатъчно да имаш с38 тряя и малко да му побаеш
брато това че не живея в София не означава че сам селянин :!: :!: :!: и на Божра за март няма да дам готов но за теб винаги сам готов :!: :!: :!:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 01 Фев 2006, 20:52

маврена,ко са.не знаеш ли ,че на лудото е НАЙ :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Фев 2006, 1:33

kelesha написа:... надявам се че все някой ден ше доживея да ма минеш и ти, питай ТОМи той ше ти каже лесно ли са минава Турбо Вектра или не
ми много трудно, всепак не е на кой да е ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 02 Фев 2006, 2:19

Маврена, ти какво си натикал в Е36-цата? :shock:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 02 Фев 2006, 8:19

!!Asen_X написа:Маврена, ти какво си натикал в Е36-цата? :shock:
ТИ незнаеш ли бе ахмак :?: :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Фев 2006, 19:33

TOM написа:
alx написа:
аз пък мисля че е време да се осъзнаете че най-добри времена на 400 метра се дават със примитивни автоматични кутии.. особено ако имаш голямо турбо 8) .... случайна мисъл ;)
Ааатааакаа, мойта си е такава от 2 години, а от 1-на година е с компресор и вентилатор К27 :mhihi: Автомата е с четири скорости :!: Alx, запознат ли си с тия конвертори с които тръгваш от 2500- 3+++ оборота :?:


да... викат им "high stall convertors" и ги има от 2500 до 4000 оборота... елементарни са за инсталация и ти позволяват да надуеш бууста и да го държиш където трябва още преди да си тръгнал... учуден съм че още не си забол един...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Фев 2006, 19:48

alx написа:... учуден съм че още не си забол един...
Аз колко неща не съм забол още :!: Какво да направя като Бил Гейтс не ми е подписал чека и не си вдига телефона :evil: :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Фев 2006, 20:52

kelesha написа:Отново пишеш АДСКИ ГЛУПОСТИ :mhihi: Покажи ми една силна кола с малък обем дето да няма пик на момент и после да пада стръмно надолу :lol: Ето тук още един път показваш че въобще не ти е ясно за кво пишеш. Няма такъв филм силна кола със малак надут мотор и момент с форма на плато във всички обороти :mhihi:


92 honda crx 1.6, едно т66 турбо, 112 октана гориво, 48 паунда бууст, мотек, без азот. ти ми кажи дали въртящия момент е особено пиков...

мисълта ми е че ако имаш достатъчно дебит през мотора и имаш верното управление и си си подбрал вярно турбото- не е задължително да ти пада рязко въртящия момент след едни обороти дори и да ти е малко моторчето... това със пика във въртящия момент и пропадането е типично когато то отеснее главата и двигателя ти е ограничен "отвътре"- при това положение каквото и да сменяш по мотора, докато не отпушиш главата- повече въртящ момент във високите (и съответно) коне няма да видиш... помниш ли преди спорихме че 2 бара са 2 бара независимо от турбото щото тясното не е турбината а главата (най-често?). и че се получава така кат праиш мноо коне? е това се опитвах да ти кажа ама ти беше толкова щастлив че не съм доуточнил та сега .. обяснявам :mhihi: щото повечето хора имат оборотите за дадени (до колкото могат механично да ги развартят) и само наливат гориво и бууст... да, ама всъщност много коне се крият във вярната глава... най-често..

а че лудия си праи свободни съчинения по колата- самата истина.. ма аз не знам някои в бг-то да не залита по тая дисциплина така че.. ко толкоз се пениш :lol:
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook