Този сезон на божурище-продължение.
Модератор: bum_bum
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
j1v написа:KAMIKADZE написа:Ако това което разбрах е вярно то Е36 с М5 мотор има голям шанс защото може би ще влезе в Клас Б - поне така се говореше .
Цъ .... остава си правилника от лани ... ти си си при биг батките, слагай азота, големите сликове или скатавай там в русе, и си глей айляка![]()
![]()
Не говорех за моята кола , а за другата с С38 мотор - моята отдавна забрави що е това 402м и как се скапва съединител

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
KAMIKADZE написа:j1v написа:KAMIKADZE написа:Ако това което разбрах е вярно то Е36 с М5 мотор има голям шанс защото може би ще влезе в Клас Б - поне така се говореше .
Цъ .... остава си правилника от лани ... ти си си при биг батките, слагай азота, големите сликове или скатавай там в русе, и си глей айляка![]()
![]()
Не говорех за моята кола , а за другата с С38 мотор - моята отдавна забрави що е това 402м и как се скапва съединител
Таз другата ако е готова, викам да предложа на Маврената да ги наредим с шкодата на Венци ей така за кеф, някъде далеч от хорски погледи, ако се навият де, и двамата са ми дружки, тряяя да няма проблем да ги убеда.
Шкодата е с много лош старт сега, ма ми е интересно на доускорение к'ва хава



KAMIKADZE написа:Не говорех за моята кола , а за другата с С38 мотор - моята отдавна забрави що е това 402м и как се скапва съединител
аз пък мисля че е време да се осъзнаете че най-добри времена на 400 метра се дават със примитивни автоматични кутии.. особено ако имаш голямо турбо


алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:KAMIKADZE написа:Не говорех за моята кола , а за другата с С38 мотор - моята отдавна забрави що е това 402м и как се скапва съединител
аз пък мисля че е време да се осъзнаете че най-добри времена на 400 метра се дават със примитивни автоматични кутии.. особено ако имаш голямо турбо.... случайна мисъл
Тука не се намират такива кутии - при вас сигурно се спъвате в тях , а за турбото от това моето по голямо няма на къде

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Ааатааакаа, мойта си е такава от 2 години, а от 1-на година е с компресор и вентилатор К27alx написа:
аз пък мисля че е време да се осъзнаете че най-добри времена на 400 метра се дават със примитивни автоматични кутии.. особено ако имаш голямо турбо.... случайна мисъл



е21 345 0-402м 12.18


брато това че не живея в София не означава че сам селянинludiagsm написа:Mavrenata написа:Абе пич ти имаш ли си елементарна представа от колиPROPOVEDNIKA написа:Mavrenata написа:Пеца май някои хора си мислят че М мотора е само един и не правят раэлика между 3,8 и 3,2![]()
![]()
Без олекотяване/турбо/нитро няма да си под 14!!! Пък и за да представиш добре марката в клас Ц ,ще ти трябва време около поне 12 , за добро представяне говоря ,а не за челните места. Та турбо ли ще слагаш ,че толкова си се превъзбудил?Ти ли беше хонда килър, в Пловдив има едно S2000 турбо ,пробва ли го вече?Виж не вади голям ама мек ,напиши какво ще правиш ,няма какво да се надуваш тук + 2-3ма подръжници да пускат от идиотските икони:![]()
![]()
![]()
![]()
та си трагнал да ми говориш за времена турбо и нитро
![]()
![]()
ахахах ееийй тва не е на село ела у София и се мерни март месец отваря бажура ела в реалния свят , за да си бърз не е достатъчно да имаш с38 тряя и малко да му побаеш






- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
маврена,ко са.не знаеш ли ,че на лудото е НАЙ 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
ТИ незнаеш ли бе ахмак!!Asen_X написа:Маврена, ти какво си натикал в Е36-цата?


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
TOM написа:Ааатааакаа, мойта си е такава от 2 години, а от 1-на година е с компресор и вентилатор К27alx написа:
аз пък мисля че е време да се осъзнаете че най-добри времена на 400 метра се дават със примитивни автоматични кутии.. особено ако имаш голямо турбо.... случайна мисъл
Автомата е с четири скорости
Alx, запознат ли си с тия конвертори с които тръгваш от 2500- 3+++ оборота
да... викат им "high stall convertors" и ги има от 2500 до 4000 оборота... елементарни са за инсталация и ти позволяват да надуеш бууста и да го държиш където трябва още преди да си тръгнал... учуден съм че още не си забол един...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
kelesha написа:Отново пишеш АДСКИ ГЛУПОСТИПокажи ми една силна кола с малък обем дето да няма пик на момент и после да пада стръмно надолу
Ето тук още един път показваш че въобще не ти е ясно за кво пишеш. Няма такъв филм силна кола със малак надут мотор и момент с форма на плато във всички обороти
![]()
92 honda crx 1.6, едно т66 турбо, 112 октана гориво, 48 паунда бууст, мотек, без азот. ти ми кажи дали въртящия момент е особено пиков...
мисълта ми е че ако имаш достатъчно дебит през мотора и имаш верното управление и си си подбрал вярно турбото- не е задължително да ти пада рязко въртящия момент след едни обороти дори и да ти е малко моторчето... това със пика във въртящия момент и пропадането е типично когато то отеснее главата и двигателя ти е ограничен "отвътре"- при това положение каквото и да сменяш по мотора, докато не отпушиш главата- повече въртящ момент във високите (и съответно) коне няма да видиш... помниш ли преди спорихме че 2 бара са 2 бара независимо от турбото щото тясното не е турбината а главата (най-често?). и че се получава така кат праиш мноо коне? е това се опитвах да ти кажа ама ти беше толкова щастлив че не съм доуточнил та сега .. обяснявам

а че лудия си праи свободни съчинения по колата- самата истина.. ма аз не знам някои в бг-то да не залита по тая дисциплина така че.. ко толкоз се пениш

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани