Роди се роди сееееееееееееее
Модератор: bum_bum
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Аз може и да съм прост и да не разбирам от Голове, но когато фактите говорят и боговете замълчават.
http://www.turbo-kits.com/golf_III_turbo_kits.html
http://www.turbo-kits.com/golf_III_turbo_kits.html

- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
Ми за твое инфо в prospeed се слага кит на една 3ка ГТИ.Има и доста по-ефтини китове ,ти нали не мислиш ,че това дето правите по БМВтата си струва в щатите 3000 долара примерно? 

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
PROPOVEDNIKA написа:А като се отворят тези с ГТИ-тата на китове от шатите за жълти пари какво ще правим?С атмосферните се е преборил ,а с турбинираните ГТИта,скрит коз има ли?
Ми мислим да поръчаме за Голф 3-ка 2.0 16в .... Ай-ай-ай! К'о праим сега - 250кс на колелата за около $3500... Прогрес чрез конкуренция

Power is Nothing Without Insanity
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
За проспиид не знам какво правят в момента. Но ето ти и още един кит. Както ще забележиш в момента е на промоция-намалили са 300 кинта. Но ако ми намериш нов кит с гаранция за под $2000 ще те призная. А за под $1000 направо ще направиш бизнес сред нас. (цените на правените в Бг май не падат под $1000, даже и отгоре)

- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
PROPOVEDNIKA написа:Ми за твое инфо в prospeed се слага кит на една 3ка ГТИ.Има и доста по-ефтини китове ,ти нали не мислиш ,че това дето правите по БМВтата си струва в щатите 3000 долара примерно?
Абе има и по-евтини, но аз не бих сложил такъв

vassil.velichkov написа:Не знам какво сте им се наплашили на Голфовете - леки са, но с това предно няма тръгване...
бе има да ти кажа... ма трябват разни дребни неща кат хубави сликове, драг задни амортесьори, негативна опашка (такава дето упражнава натиск върху асфалта), може би преместен акумулатор напред и... време някои да си поиграе със камбера и сходимоста на предницата...
ако имаше проблеми със предното, малките хонди сивици и црх-и нямаше редовно да са във 8те със 600 коня на гумите... за сравнение една тон и половина кола със задно и трябват към 1200 коня на гумите да е във 8те...
каквото искам да кажа е че добри времена за 20те метра могат да се дадат със лека кола със предно или със тежка кола със задно...
но за едно съм съгласен- ако имаш конете да "заклиниш" както казах преди задницата- задното е една идея по-добро. ма става въпрос за много много коне- нещо дето още не е актуално във бг-то...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
с предното на магистралата
бтв. да си питам (така помеждудругото)
тоя кит, който The_boss го даде за пример, е за 2.8к долара...
+56% hp на 6 пси - 0.4 бара
как става тоя номер и възможно ли е въобще да искараш от 150 коня кола, като помпаш 0.4 бара = 230 коня?
интересно ми е... някой ще обясни ли?

бтв. да си питам (така помеждудругото)
тоя кит, който The_boss го даде за пример, е за 2.8к долара...
+56% hp на 6 пси - 0.4 бара
как става тоя номер и възможно ли е въобще да искараш от 150 коня кола, като помпаш 0.4 бара = 230 коня?

Последна промяна vicho на 01 Дек 2005, 17:51, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
vicho написа:с предното на магистралата![]()
бтв. да си питам (така помеждудругото)
тоя кит, който The_boss го даде за пример, е за 2.8к долара...
+56% hp на 6 пси - 0.4 бара
как става тоя номер и възможно ли е въобще да искараш от 150 коня кола, като помпаш 0.4 бара = 230 коня?интересно ми е... някой ще обесни ли?
Ako e само с "помпането" - не.
Ако има хед уъркс - кой знае.
vicho написа:с предното на магистралата![]()
бтв. да си питам (така помеждудругото)
тоя кит, който The_boss го даде за пример, е за 2.8к долара...
+56% hp на 6 пси - 0.4 бара
как става тоя номер и възможно ли е въобще да искараш от 150 коня кола, като помпаш 0.4 бара = 230 коня?интересно ми е... някой ще обясни ли?
Mosselman имат турбо кит за М50Б20 който според техни данни при 0.4 бара изкарва 205кс/275НМ , та според мен jamie е прав че само с помпане ако не невъзможно то поне трудно се изкарват 230 кс.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
PROPOVEDNIKA написа:А като се отворят тези с ГТИ-тата на китове от шатите за жълти пари какво ще правим?С атмосферните се е преборил ,а с турбинираните ГТИта,скрит коз има ли?
Я моля ви се спрете тези глупости, някъде да съм споменавал този плод на наркотична криза - Фолксваген Голф !?
Факта е че в момента колата върви прилично, вероятно ще е по бърза от повечето рацерчета с варели по улиците. Голф ако иска и JATO да си сложи си остава каруца на 4 колела, горе долу конструкцията им е подобна, никога не може да има и комфорта и ускорението, да не говорим за сигурноста. Аз искам да се возя и комфортно и бързо и сигурно, знам че най-добрия вариант си е М5 но той е и най-скъпия

May the BMW force be with you!
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
vicho написа:с предното на магистралата![]()
бтв. да си питам (така помеждудругото)
тоя кит, който The_boss го даде за пример, е за 2.8к долара...
+56% hp на 6 пси - 0.4 бара
как става тоя номер и възможно ли е въобще да искараш от 150 коня кола, като помпаш 0.4 бара = 230 коня?интересно ми е... някой ще обясни ли?
С предното на магистралата, на сухо с хубави гуми...



Иначе за този кит - не мога да преценя, до колко е реално това което обещават. Мога обаче да погледна какви са дино-графиките на Голф 3-ката, който го турбинирахме - Boost, AFR и резултати. Довечера като мина през сервиза ще ги сваля графиките на JPG и ще ги пост-на...
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
KILLER GTI написа:а ще споделиш ли какво включва кита!!
Ще, ще - днес не успях да стигна до този въпрос, отидох до диното да сваля графиките на Голфа и видях графиките от колата на Лудия ГСМ - аууу, ама няма да издам нищо

Утре ще имам повече време и ще ровна за да извадя точния списък - абе то трябваше да е поредният Bolt-on kit и то от една доста известна фирма, а то какво се оказа - преправяй интеркулера, сменяй актуатора на уейстгейта, сменяй инжекторите и пр. Златна ни излезе тая кола, яко набутване, ама проблемът си беше наш - клиентът не ни е виновен - сега поне е happy.
Чакай да видя по памет - турбото беше T3/Т4 хибрид, кулера беше нещо прилично (май Spearco), но определено НЕ СТАНА front-mount, та рязахме предния капак и правихме заборник - монтиран е над радиатора. Трябва да ровна и за снимки на колата - стана много злобна. От там всички тръби НЕ ставаха за целта - правихме пътищата на въздуха, водата и маслото на ново. Инжекторите, които дойдоха трябваше да са 450cc, а те се оказаха OEM 240cc - абе шит. Гарнитурка дебела (Кометик), изпускателен колектор не дойде, а трябваше - след 3 месеца ни върнаха парите - доставихме си го от другаде. Имаше и още някакви боклуци, но в крайна сметка си беше работа from-the-sctatch

- KILLER GTI
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 14.03.2004
мерси за отговора,
още ме интересува с каква електроника го нахранихте и на какво налягане прави 250кс, и колко свалихте CR-a с дебелата гарнитура?
още ме интересува с каква електроника го нахранихте и на какво налягане прави 250кс, и колко свалихте CR-a с дебелата гарнитура?
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани