Какво правят $7700 за Е46 330 ...
Модератор: bum_bum
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
vassil.velichkov написа:...
RS-MAD написа:...
Тъкмо мислех да помоля админ-а да заключва темата и се появиха двама души, които внесоха конкретика и ЛИЧЕН опит в спора


Live and let Die!
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
на жемито ко да му напиша...почна нападките и към мен.сигурно другата седмица като отидем с вили в софето и като ме види на живо ще замлъкне,а па има и късмета че не съм същия като преди щото преди се случи така че малко още трябваше да ходим с бат келеша да му смачкаме кльощавия задник.добре че не ми се правят тъпни ....
ко да кажа то вие си го знаете.
RS-MAD точни цифри и номера нямам, по въпроса който ми задаваш,но мога да ти пиша ако искаш- демек държиш да го направя.
Относно аудито..смятам си наясно че заводската К4 струва едни 1000 евро а е пълно лайне./твойта кола май е с к3 дето е още по- по- най-/ако си убеден че за по малко пари ще си купиш по качествен гарет...брао.
Оди питай келеша нека той ти обесни по теоритично.
аз съм човек без претенции за познания,просто споделям опита си.обичам да харча парите си за подобни тъпни и когато чуя че нещо се вижда скъпо някого ми става леко смешно щото с малко пари бързи коли НИКОЙ не е направил
Относно шкодата, като я направиш дай да видим кви времена ше дадеши колко коне на дино стенда , пък после аз щи намеря на един приятел в САЩ смотаното голфче със хардуеър за 20 000 долара кви времена и коне дава.
Мойте уважения към колата ти,за шкода е перфектна.Просто нямам думи.Но в крайна сметка с тия пари дето си дал вярвам че нищо интересно няма да направиш.Ако ме опровергаеш ще се радвам да те черпя една бира ама май няя са наложи.
понеже келеша още веднъж ме посъветва да престана с опитите си слепи хора да карам да прогледнат ,този път ще го послушам.
с оня ситнеж и да споря и не то се тая.
до тук не съм видял в БГ много хубави коли,тоест почти никакви.Евото на дончев едно две грозновати субарута...туй то.супрата на малкия всички знаят колко върви.отвън-смотана.
Всички четат из нета и дават акъли.
някой да е направил нещо хубаво и бързо?
Не.
Що?
Щото не им се дават пари на хората.
БЕЗ ПАРИ НЕМА НАЧИН.
това е то.
Последно казвам какво имах в пред вид и приключвам/евентуално с рс-мад на лична може да продължим/
Идеята ми беше че кита не е скъп.
До тук никой не ми доказа обратното...
който няма 7700 евра да налее в турбо проект просто се обрича на ...еми ходете на божура и ще видите на кво.
ко да кажа то вие си го знаете.
RS-MAD точни цифри и номера нямам, по въпроса който ми задаваш,но мога да ти пиша ако искаш- демек държиш да го направя.
Относно аудито..смятам си наясно че заводската К4 струва едни 1000 евро а е пълно лайне./твойта кола май е с к3 дето е още по- по- най-/ако си убеден че за по малко пари ще си купиш по качествен гарет...брао.
Оди питай келеша нека той ти обесни по теоритично.
аз съм човек без претенции за познания,просто споделям опита си.обичам да харча парите си за подобни тъпни и когато чуя че нещо се вижда скъпо някого ми става леко смешно щото с малко пари бързи коли НИКОЙ не е направил
Относно шкодата, като я направиш дай да видим кви времена ше дадеши колко коне на дино стенда , пък после аз щи намеря на един приятел в САЩ смотаното голфче със хардуеър за 20 000 долара кви времена и коне дава.
Мойте уважения към колата ти,за шкода е перфектна.Просто нямам думи.Но в крайна сметка с тия пари дето си дал вярвам че нищо интересно няма да направиш.Ако ме опровергаеш ще се радвам да те черпя една бира ама май няя са наложи.
понеже келеша още веднъж ме посъветва да престана с опитите си слепи хора да карам да прогледнат ,този път ще го послушам.
с оня ситнеж и да споря и не то се тая.
до тук не съм видял в БГ много хубави коли,тоест почти никакви.Евото на дончев едно две грозновати субарута...туй то.супрата на малкия всички знаят колко върви.отвън-смотана.
Всички четат из нета и дават акъли.
някой да е направил нещо хубаво и бързо?
Не.
Що?
Щото не им се дават пари на хората.
БЕЗ ПАРИ НЕМА НАЧИН.
това е то.
Последно казвам какво имах в пред вид и приключвам/евентуално с рс-мад на лична може да продължим/
Идеята ми беше че кита не е скъп.
До тук никой не ми доказа обратното...
който няма 7700 евра да налее в турбо проект просто се обрича на ...еми ходете на божура и ще видите на кво.
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
vassil.velichkov написа:jamie написа:Китчетата от eBay (bolt-on!) са ми просто любими - скрап, който нито е bolt-on, нито работи като хората. Келеша преди 2 седмици ме питаше, защо Javad от 034EFI като е такъв сериозен Ауди тунингист е пробвал и с китайска турбина от eBay (сам си го е написал във собствения си форум), с която е постигнал 550 коня? Ами аз миналата седмица се видях с Javad и той умря да се хили - да, пробвал е, колата е изкарала 220 мили и турбината се е разхвърчала на парчета...Ами за интеркулерите по 200 долара? Можете пак Келеша да питате - слагаш 2 пъти по-голяма пита, а пък температурата в колектора в най-добрия случай остава същата, понякога и по-висока...Защо ли?
кажи им да,обясни им колко се плаща да се направи такава кола с качествени изделия,щото всички си мислят че то ей така става...с 2000 лв и дайййййй.....обясни им как си поръчал за ТТ-то кит за 500 долара от ebay вероятно...и е станало вманиячена мания.как не са сетих.що си поръчах кулер за 1000лв кат можеше за 300 да си зема.къв съм тъп.....що не ми казахте че така се прави...
F-14 написа:vassil.velichkov написа:jamie написа:Китчетата от eBay (bolt-on!) са ми просто любими - скрап, който нито е bolt-on, нито работи като хората. Келеша преди 2 седмици ме питаше, защо Javad от 034EFI като е такъв сериозен Ауди тунингист е пробвал и с китайска турбина от eBay (сам си го е написал във собствения си форум), с която е постигнал 550 коня? Ами аз миналата седмица се видях с Javad и той умря да се хили - да, пробвал е, колата е изкарала 220 мили и турбината се е разхвърчала на парчета...Ами за интеркулерите по 200 долара? Можете пак Келеша да питате - слагаш 2 пъти по-голяма пита, а пък температурата в колектора в най-добрия случай остава същата, понякога и по-висока...Защо ли?
кажи им да,обясни им колко се плаща да се направи такава кола с качествени изделия,щото всички си мислят че то ей така става...с 2000 лв и дайййййй.....обясни им как си поръчал за ТТ-то кит за 500 долара от ebay вероятно...и е станало вманиячена мания.как не са сетих.що си поръчах кулер за 1000лв кат можеше за 300 да си зема.къв съм тъп.....що не ми казахте че така се прави...сигурно другата седмица като отидем с вили в софето и като ме види на живо ще замлъкне,а па има и късмета че не съм същия като преди щото преди се случи така че малко още трябваше да ходим с бат келеша да му смачкаме кльощавия задник.
То се вижда и къф си тъп, и къф си "тунингист". Хахаха !

По ваше СЕЛО може и така да "тунинговате".
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
F-14 написа:RS-MAD точни цифри и номера нямам, по въпроса който ми задаваш,но мога да ти пиша ако искаш- демек държиш да го направя.
Относно аудито..смятам си наясно че заводската К4 струва едни 1000 евро а е пълно лайне./твойта кола май е с к3 дето е още по- по- най-/ако си убеден че за по малко пари ще си купиш по качествен гарет...брао.
Относно шкодата, като я направиш дай да видим кви времена ше дадеши колко коне на дино стенда , пък после аз щи намеря на един приятел в САЩ смотаното голфче със хардуеър за 20 000 долара кви времена и коне дава.
Мойте уважения към колата ти,за шкода е перфектна.Просто нямам думи.Но в крайна сметка с тия пари дето си дал вярвам че нищо интересно няма да направиш.Ако ме опровергаеш ще се радвам да те .
Ако искаш дай да започнем , да видим дали си в правото си.
Значи ще говоря за неща които вече са платени и съвсем скоро трябва да дойдат.
Та така ,Garrett GT2871R 0.64А/Р - 1050$. Интеркулер Spearco - 400$ ,440 injectors Bosch Greentops - 179$.Walbro 255l - 100$.
Oil i Water lines - 70$.
Apexi AVC-R - 369$ , на всичко доставката е 300$.
До тука 2500$.
Сложи в сметките , един съединител и едно LSD да кажем 500 за съединител и 850 за LSD , говоря за конкретния модел. 1500$ грубо с доставката.
Сложи и 500$ за ремап.
Сложи и 500$ за колектор и доунпайп.
Значи 5000$ + 20% непредвидени , 6000$.
6000$ са много по малко от 7700 евро , и не получаваш само кит за мотора.
Относно това че К04 струва 1000 евро купи си ако искаш , 800$ е с доставка до БГ , явно и с това не си наясно.
Така за приятелия ти от УСА , прати му много поздрави.
Второ да ми сравняваш кола 1400кг с някво Голфе е малко несириозно.
Аз се надявам на времена около 13 сек. Ако това за тебе е нищо , окей .
За к.с, този сетъп без проблеми вади 300к.с. на колелата на моя мотор , а малко след това идва и границата на която stock internals започват да не издържат.
Явно си голяма батка да казваш че 2000-3000-5000$ за нищо пари.
Ама да ми казваш че ако нямам 7700 евро не става , малко несириозно звучи.
И на Келеша му прати много поздрави , и аз го познавам

MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
RS-MAD написа:F-14 написа:....
ся първо да започнем от най-важното.Никъде не съм казвал че са нищо пари 7700 евро.Пари са но не са много.НИЩО е друго.Не са много още по друго.
да ти сравнявам колата с ГОЛФЕ???Тука са поизхвърли малко.ГОлфето е в пъти по добро от колата ти.Да не споменавам че ако го нямаше него нямаше да я има и твойта кола.
После.ДА кита който си купуваш е на тия пари.Сложи труд,сложи настройки,динота и бла бла.Цената скача нали?
Не ти го прави фирма сам си го избираш.Нали?
Схващаш ли разликата???
Ако ти си направиш колата на 13 секунди,демек 13 и 1,2,3 стотни аз щи дам 100лв да са почерпиш.обади ми са кат стане.
Говорим за колата както си е сега нали?с джанти манти и секви гъзарии не с гуми слик на 11 цола и без седалки вътре?
да добра комбинация си спретнал.приемлива е.парите са и нормални.правиш си я сам.ОК
с това са изчерпва разговора май...
а колкото до голфето...некаде из форума има снимки на тва ГОЛФЕ дето ако му видиш фактурите за тунинга...бе спокойно може да си купиш 2 такива шкоди като твойта само с тия пари дето човека е дал за гъзарийки.Това не е от ония ГОЛФЕТА дето са мяркат из пловдив.
Ся, жемито ми е ясен ама не очаквам с такова пренебрежение да говориш и ти...нали?
By the way stock internals на тоя мотор държат и до 500 коня.е звънни на келеша нали ти е приятел да ти обясни
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Абе хуйчо нещастен, още ли не разбра че може да похарчиш и 20 000$ и пак да имаш бавна бангия
РС-МАД ти е понаписал една сума за ре-мап (ама ти явно не знаеш какво е) - можеше да си спестиш дрънкането за фирми, настройки и динота. РС-МАД ще изкара под 13.5 (т.е. ниски 13) при условие че чукне 300 на колелата (а аз вярвам че рано или късно ще успее) - относно "сток интърналс на 500 коня" пак ти препоръчвам да питаш В.Василев по въпроса - човека мина по този път.
ПП: Това ти го пиша по повод че ме споменаваш пак. Ако все още не си загрял.

РС-МАД ти е понаписал една сума за ре-мап (ама ти явно не знаеш какво е) - можеше да си спестиш дрънкането за фирми, настройки и динота. РС-МАД ще изкара под 13.5 (т.е. ниски 13) при условие че чукне 300 на колелата (а аз вярвам че рано или късно ще успее) - относно "сток интърналс на 500 коня" пак ти препоръчвам да питаш В.Василев по въпроса - човека мина по този път.
ПП: Това ти го пиша по повод че ме споменаваш пак. Ако все още не си загрял.
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
F-14 написа:ся първо да започнем от най-важното.Никъде не съм казвал че са нищо пари 7700 евро.Пари са но не са много.НИЩО е друго.Не са много още по друго.
да ти сравнявам колата с ГОЛФЕ???Тука са поизхвърли малко.ГОлфето е в пъти по добро от колата ти.Да не споменавам че ако го нямаше него нямаше да я има и твойта кола.
После.ДА кита който си купуваш е на тия пари.Сложи труд,сложи настройки,динота и бла бла.Цената скача нали?
Не ти го прави фирма сам си го избираш.Нали?
Схващаш ли разликата???
Ако ти си направиш колата на 13 секунди,демек 13 и 1,2,3 стотни аз щи дам 100лв да са почерпиш.обади ми са кат стане.
Говорим за колата както си е сега нали?с джанти манти и секви гъзарии не с гуми слик на 11 цола и без седалки вътре?
да добра комбинация си спретнал.приемлива е.парите са и нормални.правиш си я сам.ОК
с това са изчерпва разговора май...
а колкото до голфето...некаде из форума има снимки на тва ГОЛФЕ дето ако му видиш фактурите за тунинга...бе спокойно може да си купиш 2 такива шкоди като твойта само с тия пари дето човека е дал за гъзарийки.Това не е от ония ГОЛФЕТА дето са мяркат из пловдив.
Ся, жемито ми е ясен ама не очаквам с такова пренебрежение да говориш и ти...нали?
By the way stock internals на тоя мотор държат и до 500 коня.е звънни на келеша нали ти е приятел да ти обясни
Първо на първо говориш прекалено надървено , не искам да се караме а да си говорим , искаш ли ?
Второ на второ ,ако четеш внимателно , съм имал предвид че голфа е много по-добра база отколкото моята.
Така на онези 5000$ съм сложим 1000 за всеки случай , ако не стигнат за труда за един болт он кит , евала.
Има готов софтуер за моя мотор и този кит , не споря за друго.
Така , ако дам 13+ или - не си мисли че ме интересуват твоите 100лв.
Това няма да го обсъждам по този начин.
Явно си решил да се докакажеш като се нахвърляш , аз просто коментирам.
Трето , съгласен съм че държат , 500 на сток , ама не точно.
Щото могат и да издържат могат и да не. И на кой точно 1.8Т щото от първите до последните има доста разлики. Между този 225 и този 150 също.
Хората са гледали смятали , пробвали и опитвали. 400к.с. на вала е границата след която няма гаранции.Ако искаш експериментирай.
П.С. Още веднъж , ако обичаш , дай да разговаряме не да се караме.
F14 написа:бе спокойно може да си купиш 2 такива шкоди като твойта само с тия пари дето човека е дал за гъзарийки
Евала на човека ... много им се кефия на такива хора.
Последна промяна RS-MAD на 10 Ное 2005, 19:58, променена общо 2 пъти
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
RS-MAD написа:F-14 написа:F14 написа:бе спокойно може да си купиш 2 такива шкоди като твойта само с тия пари дето човека е дал за гъзарийки
Евала на човека ... много им се кефия на такива хора.
Съжалявам искрено за острия тон който съм използвал не съм искал но май съм се увлякъл покрай инопланетянина.
съгласен съм принципно с теб.Проблема който смятам че ще срещнеш е със именно софтуеърни и тест проблеми.Под тест визирам именно фактора настройка който смятам само келемето и проспийд могат да ти направят.Като за вторите съм с лека несигурност.
За голфа сигурно не съм те разбрал,просто там съм фен отдавна и затова може би съм прекалил.
Смятам че изхождаш от факта че имаш способности да поставиш този кит сам,както и да се справиш с дреболии и проблеми произхождащи от това...аз гледам от гледната точка на човек който НЕ може да го направи и НЕ иска да се цапа,нито пък иска да се учи да го прави.
Ако аз имам твойта кола,или идентична такава,ще трябва да хвърля сума пари на майстори да ми поставят глезотийките,след това на сума тунингисти/късмет че келемето ми е близък но ако не ми беше.../ и накрая резултата надали ще е оптималния,
като под ОПТИМАЛЕН визирам че или няма да върви според потенцияла си,или пък ще се счупи от много вървеж.
Та оттам.ДА моторспорт дават за 7700 долара,не евро което е и грешката от самото начало/но и евро нека бъде/ кит който аз смятам че НЯМА да успея да направя сам.Дори и с помощта на доста хора пак няма да стане така.
Не обичам опитите с неясен резултат- примерно дай да пробаме па ако гръмне гръмне.За това пресмятайки наум реших че това не е много.
Като щяха да ми слагат кулера на еклипса щяха да ми вземат 200долара за монтаж и 200 за къстъм пайпинг.Това щото са ми приятели в САЩ.А иначе познай...обикновенния час в такъв сервиз е над 50долара на час...сам знаеш колко би направило това като сметка.
Прав си за 1,8Т.За мене супер машинка,за някой е боклук.Има китове.Но виж пък и какво предлагат МТМ например.
Съжалявам ако съм бил груб като цяло.Просто явно разговора тръгна в грешната насока с лош тон.
За 100те лева пък беше искрено а не иронично!!!
Относно думите на ТОМ...знам знам....мармота...той и християн така ти пееше едно време и говореше обидно.Спомням си.
Те тези не стигат далеч.
P.S. Този маняк дето ти разправям за него РС-МАД,е луд...има и М3 от магазина ама жули яко голфа

Ще видя немам ли снимки да ви кача

TOM написа:Ами нищо не можеш да му напишеш...той нее от тая планетаjamie написа:....на жемито ко да му напиша...почна нападките и към мен....не ра-збира
Нещо по темата ли написа или муха бръмна ?
После се чудиш - то се връща, както ми подхождаш - такъв и ще го получаваш.
ПП: На оня инопланетянин бих му казал същото - ама е детиняк и още лови мухите с уста, няма да разбере.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани