и пааак масло...
Модератор: bum_bum
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
То в България е така...Alex 320i Cabrio написа:.
Цените на Златков са меко казани дебели - по-скъпо е от Англия!!!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
mobil 1.. 15w50 е най-гъстото което бих въртял във някои много хлабав двигател.. иначе нормално 10в30 или 10в40...
а ако е малък (под 2.5 литра) мотор и много високооборотен- red line масло... но трябва наистина да е много наточен че да фърля пари за red line...
ма всеки си има истина за маслата де...
а, и друго се сетих- ако мобил 1 не ви стига- значи нещо не е наред по двигателя. моето скромно мнение е че мобил 1 е достатъчно за всеки двигател които е във добро състояние- независимо колко коне или до колко оборота се върти...
а ако е малък (под 2.5 литра) мотор и много високооборотен- red line масло... но трябва наистина да е много наточен че да фърля пари за red line...
ма всеки си има истина за маслата де...
а, и друго се сетих- ако мобил 1 не ви стига- значи нещо не е наред по двигателя. моето скромно мнение е че мобил 1 е достатъчно за всеки двигател които е във добро състояние- независимо колко коне или до колко оборота се върти...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
DA WOLF написа:мобила в бг не е мноо комерсиален...
аз кат се замисла дори не съм виждал тука такова.......
Аз имам.И карам печките само с такова.Наистна е добро масло.
аlx написа:mobil 1.. 15w50 е най-гъстото което бих въртял във някои много хлабав двигател.. иначе нормално 10в30 или 10в40...
Преди покарах с MOTUL 20W60,сега съм с 15W50 YACCO GALAXY.Когато карах с Мотула на студено ми тропаха буталата.Сега забелязвам с Галаксито че почти няма тропане на студено.Възможно ли е да е от маслото.
А и по отношение на разреждането на маслото с бензин ко викат спецовете?
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
landikar написа:А и по отношение на разреждането на маслото с бензин ко викат спецовете?
Виж ся, аз не съм спец, ма доста карам на писта

Колкото по-гъсто е маслото, толкова по-държи на разреждане с бензин. От какво е направено също има значение. В идеалният случай ще е от естери или двойни естери, или с други думи 100% синтетика.
Cаstrol TWS (RS) 10w60, например не е синтетично масло, а минерално, с допълнителни присадки. Ако му сравниш характеристиките с тези на Моtul Le Mans 15w50, ще видиш че са същите, въпреки по-големия диапазон на числата. Маслото не е лошо, ама аз не бих го препочел пред Моtul.
Говорил съм с Manthey Porsche и с Ring Racing - първите нямат нужда от представяне, а вторите правят BMW-та за 24часа на Нюрбургринг. И двете фирми казаха, че разреждането на бензина си е проблем и че сменят масло след всяко състезание - 1000км пробег... Manthey препоръчва минимум Моtul Le Mans 15w50, а Ring Racing Cаstrol TWS (RS) 10w60
Моите двигатели са фабрично "хлабави" - алуминиев блок със силиконови кристали, без стоманени ризи. Разликата в това как миришат масло Cаstrol GTX 10w40, Mobil 1 5w40 и Mobil 1 15w50 след един уикенд на Ринга - 500 до 750км е огромна. Вие си правете изводите...
Power is Nothing Without Insanity
Разликата в това как миришат масло Cаstrol GTX 10w40, Mobil 1 5w40 и Mobil 1 15w50 след един уикенд на Ринга - 500 до 750км е огромна. Вие си правете изводите...
Да ти кажа и аз постоянно го душа .

че разреждането на бензина си е проблем и че сменят масло след всяко състезание - 1000км пробег
Точно това имах предвид.Честата смяна не се налага щото маслото се е разводнило от температурата,а заради разреждането му с бензин.Аз знам че Le Mans трябва да се сменя максимум на 3000 км,а ако колата е с хлабав мотор и се кара на големи налягания на 1500км.Една кола ако кара на богати смеси,дори и да не се вкарва в тежки режими пак има разреждане на маслото.
landikar написа:Аз знам че Le Mans трябва да се сменя максимум на 3000 км,а ако колата е с хлабав мотор и се кара на големи налягания на 1500км.Една кола ако кара на богати смеси,дори и да не се вкарва в тежки режими пак има разреждане на маслото.
Лъчка не е вярно това бре човек, кой ти каза че требе да са сменя на 3000км



- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
kelesha написа: ЛеМан-а е най най най масло и няма показател по който да отстъпи на другите по долни класове масла пак на Мотул или който и да е друг производител



"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
kelesha написа:Това че се меси с бензин също не е вярно при стриит колите, меси се с бензин при състезателните коли понеже те работят на ПОСТОЯННИ богати смеси а не само като наще коли когато са в товар Така че меси ли ви се маслото с бензин работата пак не е добре и требе да са търси проблема
Тонка,знаеш че на тебе ти вярвам за всичко.Ама глей сега.Аз разход на масло нямам като си карам нормално.Даже и на по-дълъг преход извънградско не съм забелязал да има разход.Обаче след като четири дена карах на Божура на дърт трак,демек половин-един час газ до дупка на 2 бара,после трябваше да доливам 1 литър масло.Тогава бях с Льо Мана.После го смених с Галакси(15W50).Карахме към два часа на Калояново и после пак трябваше да доливам.С Галаксито мотора е по-тих.И като я паля на студено нема пушек.Оня ден ти като рече че буталата не тропат бех с Галакси.Обаче него май повече го яде.
А за тва че трябва да се сменя често ще се опитам да намеря къде го пишеше.И за Галаксито и за Льо Мана така даваха.Че е нормално на има харч.
Карал съм със 15W50 и наистина клапаните ми се чуват но пък грам не го гори (при нормално каране), сега налях Motul 4100 Turbolight 10W40 колата започна да припушва, маслото запоцхна да намалява а е на 1000км още и да показва много ниско налягане, при 900 оборота под 1 бар ? Толкова се издразних че си махнах стикерите мотул от калниците 

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
kikcho написа:Карал съм със 15W50 и наистина клапаните ми се чуват но пък грам не го гори (при нормално каране), сега налях Motul 4100 Turbolight 10W40 колата започна да припушва, маслото запоцхна да намалява а е на 1000км още и да показва много ниско налягане, при 900 оборота под 1 бар ? Толкова се издразних че си махнах стикерите мотул от калниците
Mного зависи от къде си купил Мотул-а... Твоята кола си е за 15W50 - предполагам, че не я жалиш...

П.П. Много уважаван от мен модел -

Power is Nothing Without Insanity
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
landikar написа:kelesha написа:Това че се меси с бензин също не е вярно при стриит колите, меси се с бензин при състезателните коли понеже те работят на ПОСТОЯННИ богати смеси а не само като наще коли когато са в товар Така че меси ли ви се маслото с бензин работата пак не е добре и требе да са търси проблема
Тонка,знаеш че на тебе ти вярвам за всичко.Ама глей сега.Аз разход на масло нямам като си карам нормално.Даже и на по-дълъг преход извънградско не съм забелязал да има разход.Обаче след като четири дена карах на Божура на дърт трак,демек половин-един час газ до дупка на 2 бара,после трябваше да доливам 1 литър масло.Тогава бях с Льо Мана.После го смених с Галакси(15W50).Карахме към два часа на Калояново и после пак трябваше да доливам.С Галаксито мотора е по-тих.И като я паля на студено нема пушек.Оня ден ти като рече че буталата не тропат бех с Галакси.Обаче него май повече го яде.
А за тва че трябва да се сменя често ще се опитам да намеря къде го пишеше.И за Галаксито и за Льо Мана така даваха.Че е нормално на има харч.
Ланди, ще ми се първо да поясня за смените на маслото - Le Mans е масло за бегачки или за коли, на които собствениците им имат гюлета, шайби и съчми в главата.

Друга работа е ако след 2 часа на Божура имаш половин кило бензин в картера. Ако е така, то тогава здравата си загазил и причината не е в маслото. Хубавото на Le Mans 20W60 е, че при 30-35% бензин в маслото, то продължава да си върши работата. Това за съжаление не може да се каже за КОЕТО И ДА БИЛО ДРУГО МАСЛО, което ти, аз или някой друг може да си купи от магазина. Да уточня нещата с малко примери - маслото Шел, което се продава по бензиностанциите е сигурно най-лошото масло, което може да се купи у нас. Това обаче не значи, че техните разработки за Ф1 имат нещо общо с това на бензиностанцията - напротив, там хората ползват съвсем други масла, които са не по-лоши от най-добрите на Мотул. Защо ли? Ами защото Шел, Кастрол, Елф са ОГРОМНИ корпорации, които не се различават много от МакДоналдс - ширпотреба за масите. Могат и правят уникални разработки, но те са запазени за техните фирмени отбори, не ги продават "на дребно". Мотул е бутикова фирма и винаги е била такава - основана е през 1854 година в САЩ, а това че основните й лаборатории са във Франция е една дълга история

Освен това, Мотул е единствената фирма, която произвежда базови естери (около 5000 разновидности). Естерите се извличат от био-продукти, като например кокосови орехи и тръстика и НЯМАТ НИЩО ОБЩО с петрола. Да, Мотул не е петролна компания (вече)! Кастрол TWS Racing 10W60 (преди Formula RS 10W60) има есетрни добавки, които са си купили от Мотул. В ниския клас минерални масла на Мотул се ползват базови компоненти от Кастрол. Глобализация, какво да се прави?
Ето тук една тема, където съм обяснявал надълго и нашироко, а има и допълнителни въпроси. Единственото уточнение е, че цените на сайта вече са с ДДС, някой да не се обърка

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15
P.S. Срам ме е да си призная, ама BMW 325ix-а с който лъзгаме зимата май не го карам въобще с естерно масло - там и без това работата е на към умиране...

75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани