318is Турбо или 325\328

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 28 Юли 2008, 19:46

slav4o1 написа:
kapitanat написа:325/328


325 м50 знам че двг е здрав и изпитан вече но 328 с този м52 знам че е много по кекав маиче :roll: алум.блок и слаба карантия и е труден и скъп за турбо

Не всички б28-ци са алуминиев блок американските са си с чугунен (верно че са голяма рядкост в бг)пак и какво имаш напредвид че няма да издаржи на турбо или?Коя карантия е слаба за буталата и мотовилките ли говориш(само)или за всичко и немога да разбера кое му е по скъпото за турбиниране от на 25-цата.Наскоро тук се пишеше за една 28-ца че човека ще я кара на 1бар и бил сменил само бутала от -ис и биели от м50б25 защото му изглеждали по здрави единствено това е по скъпото поне според мен
:idea:
Аз давам един глас за иската, турбо колата е по добре и невиждам защо няма да става за дрифт много малко от дрифтачките са с компресори повечето си карат с турбо.(друго си е 25-ца турбо но това вече е голяма инвестиция и само за маниаци :lol: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 28 Юли 2008, 20:01

това мнение за м52 съм си го изградил главно от темата за турбинирането там пише че този двг е много кекав и блока не издържал дори и в атмосферен вариант :roll: няма значение де ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж

Мнение от Vitorio » 28 Юли 2008, 20:53

Четох четох и ще кажа:-)Абе бате ти собствено мнение нямаш ли си че се допитваш до хората тук вземи си реши сам какво точно искаш това според мен ще е най-удачния за теб вариант както му казвам аз напрви си душевна чикия такава каквато ти си искаш за да ти е най-гот и да си най-щастлив а и в крайна сметка ако не ти хареса единият вариант винаги после можеш да минеш на другия така че не му мисли много вземи се в ръце и си деиствай по това което душата и сърцето искат :-)))Такъв е моя съвет към теб :-))) :P :P :P :idea: :idea: :idea: 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 28 Юли 2008, 21:04

Капитане ще помогнем с каквото можем само се върни от реис обади се.
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 28 Юли 2008, 21:51

archie написа:Наскоро тук се пишеше за една 28-ца че човека ще я кара на 1бар и бил сменил само бутала от -ис и биели от м50б25 защото му изглеждали по здрави единствено това е по скъпото поне според мен
:idea:


Въпросната 328 (при това комби) я карах скоро и мога да каже ,че дори само на 0.6 (в момента тъй като още е с малки инжектори) бута много здраво :) . Определено биелите от 325 изглеждата много по здрави (доста по-дебели са), но доколкото знам и стандартните държат много. В нета имаше една дето с стоск карантия беше счупила биела на 700+ кс. Наложи се смяна на буталата тъй като колата обедняваше (беше с доста малки инжектори) и замина едното бутало.

П.П. биелите ги смени тъй като му бяха останали от един 2.5 мотор :)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 28 Юли 2008, 22:33

Абе archie като сложиш 2.8 ще се пусним ли. :yes: :yes: :yes:
Авера ми взе 2.8 двоен ванус от 7 серия и малко му е сложна ел. инсталацията
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 29 Юли 2008, 8:32

Dizzel написа:Капитане ще помогнем с каквото можем само се върни от реис обади се.
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:


Абе тука на кораба , с един колега се побъркахме вече , само турбота в главите ни , пича сега една А41.8Т Елиминатор кит и купи и аз оставам бая назаде с 2.5 чката . Така че идва време за олювче , софта ми е много проблематичен , ама ще го оправим и него с някое рамо от светилата в областта . Като се прибрера ще се видим да дадеш някоя насока пък и да се почерпим (ама не като в Пловдив) .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 29 Юли 2008, 12:32

kapitanat написа:
Dizzel написа:Капитане ще помогнем с каквото можем само се върни от реис обади се.
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:


Абе тука на кораба , с един колега се побъркахме вече , само турбота в главите ни , пича сега една А41.8Т Елиминатор кит и купи и аз оставам бая назаде с 2.5 чката . Така че идва време за олювче , софта ми е много проблематичен , ама ще го оправим и него с някое рамо от светилата в областта . Като се прибрера ще се видим да дадеш някоя насока пък и да се почерпим (ама не като в Пловдив) .


:OT: бате моля те смени си аватара 4е ме депресира

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 29 Юли 2008, 13:20

Много е просташко автарчето :mhihi: и мене беше тръгнало да ме дразни ама не мързеше да търся нови , тря да се поразтършувам за нещо с бяло синята перчица на него
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Юли 2008, 14:01

Абе тука на кораба , с един колега се побъркахме вече , само турбота в главите ни , пича сега една А41.8Т Елиминатор кит и купи и аз оставам бая назаде с 2.5 чката .

ти си със 25-ца и се даваш на шляуди 1.8Т,та то е 150+ коня бее :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 29 Юли 2008, 14:06

Еми ще се дава ... кво да прави ... пък и става въпрос за 1.8Т с някъв кит. :D За теб тва, че е турбо сигурно не е от значение ... все пак 2.5 си е повече от 1.8. :D Само дето 1.8Т само с чип на предно вади повече коне на колелата от 325ца или 328ца ... пък и по-ниско тегло с около 150кг ... сещаш се какво става нали?

ПП: И да знаеш ... на ЛТ-то не са толкова къси скоростите ... 316ката просто бавно ги пълни... :P :mhihi:
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 29 Юли 2008, 16:17

Като оставим фантатичната обремененост към марката, която всички знаем че е The Best , този двигател на ауди издържа 300-350 на колелата без да се бара карантията .АЕВ двигателя - главата я слагат и на други двигатели за тунинговане , защото е с много големи отвореи портове, а точно това ауди е и супер лесно за тунинг само е един чип и скача много , въпреки че само с чип не е сигурно дали ще може да вземе 325 ца . Когато на Аудито му се сложи кит откачането е пълно и трябва лудият да идва :) да потушава страстите на олимпииците.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Юли 2008, 16:38

ми точно това щях да казвам,като толкова много варви да се пусни на лудия с ис-а,лудия не вярвам да откаже :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Юли 2008, 16:40

ПП: И да знаеш ... на ЛТ-то не са толкова къси скоростите ... 316ката просто бавно ги пълни...

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: дали

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 29 Юли 2008, 17:22

BMWRACING написа:ми точно това щях да казвам,като толкова много варви да се пусни на лудия с ис-а,лудия не вярвам да откаже :mhihi:


Ами има коли с 1.8Т, които ще бият БМВто на Лудия ... все пак с 1.8Т вече има 10сек кола ... има и едно Корадо с ниски 11ки ... сигурно скоро и то ще е в 10ките. :) Корадото знам, че е със сток бутала и биели ... :)
без реклами в подписа...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook