318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 21 Юни 2007, 19:58

Перфектна...имайки се в предвид, че сток е с 10:1
Дано с Лаунчконтрола да влезеш в 13-ките .... тя верно че си е бая тежичка колата ... ама баси 2.2 бара бууст ... стискам палци ... ИС повер :D
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 21 Юни 2007, 23:23

Според мен повечето проблеми идват от електрониката... А на 2,2 бара си мисля че тряаа да доста да подмине 13-ките ако всичко е настроено както трябва ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юни 2007, 0:31

JohnnyBlack написа:Според мен повечето проблеми идват от електрониката...
би ли обяснил какво точно имаш предвид


JohnnyBlack написа: А на 2,2 бара си мисля че тряаа да доста да подмине 13-ките ако всичко е настроено както трябва ;)
да и аз така мисля ако вси4ко е ок със железата може събота-неделя да сме на божурище с колата и да понастроиме на бетона :P

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Юни 2007, 0:47

и аз и аз :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юни 2007, 0:51

Явор написа:и аз и аз :mhihi:


опа бацее :) добро утро има ли кулер ве4е на твойта :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Юни 2007, 0:53

ludiagsm написа:
Явор написа:и аз и аз :mhihi:


опа бацее :) добро утро има ли кулер ве4е на твойта :mhihi:
тц , ама има друго :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юни 2007, 1:08

сега малко за железата след матора и по точно за дифа

днес бате кольо Sachs вкара карантийтена един Е34-ков диф 3,76шпер във корубата на диф отЕ36 325 отворен с 4исло3,15

вси4ко си пасва идеално а разликата в железата на малкия и големия диф е бая:)

ето тука щтракнах некои вътрешности на малък и голям отворен диф да добиете неква представа за разликата в железата:
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юни 2007, 1:09

Явор написа:
ludiagsm написа:
Явор написа:и аз и аз :mhihi:


опа бацее :) добро утро има ли кулер ве4е на твойта :mhihi:
тц , ама има друго :mhihi:


аа утре сутринта към 12,00 ще дойда на проверка с по бира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юни 2007, 1:13

междувременоо теста с клап4и4ката за тихо шумно мина добре цък клю4ето тихо цък правата тръба шумно оба4е като резна лън4октрола дум дум огинннн :mhihi: ще има бг подсилване деебеш

ИзображениеИзображениеИзображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 22 Юни 2007, 1:56

луд ти не спи6 ве деба :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юни 2007, 13:09

абе знаех си че на ис-ките слагат директно бобинките близо до свещите ама се 4удех от къде ги взимат :)
така се спестяват кабелите за свещите в които евентуално може да се полу4и проблем без тях си е по прибрано и тн.

Изображение

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-BMW- ... otohosting

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юни 2007, 13:09

.
Последна промяна ludiagsm на 22 Юни 2007, 16:22, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 22 Юни 2007, 16:01

ludiagsm написа:абе знаех си че на ис-ките слагат директно бобинките близо до свещите ама се 4удех от къде ги взимат :)
така се спестяват кабелите за свещите в които евентуално може да се полу4и проблем без тях си е по прибрано и тн.

Изображение

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-BMW- ... otohosting

Няма ли да им е жега там бре луд :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юни 2007, 16:25

Nightmare написа:
ludiagsm написа:абе знаех си че на ис-ките слагат директно бобинките близо до свещите ама се 4удех от къде ги взимат :)
така се спестяват кабелите за свещите в които евентуално може да се полу4и проблем без тях си е по прибрано и тн.

Изображение

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-BMW- ... otohosting

Няма ли да им е жега там бре луд :roll:


не на бая фабри4ни модели бмв-та там са им бобините

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 22 Юни 2007, 16:48

вече движим ли се ниско над асфалта ... =) :mhihi:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook