Е36 Coupe M42B18 vs. М50/52B20 Vanos
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
В тази тема има доста неточности и изглежда много лесно, но пробвай да намериш евтини части за конверсията! Ако питаш мен много по-оправдано би било като сменяш бутала, биели и колянов вал да боцнеш и едно малко турбо на малък буст. Така или иначе се прави основен ремонт на двигателя защо да не е за 250-300 коня вместо 170-200? Но както казах, светилата в тунинга на БМВ в БГ не са го правили още или не си признават, а и не им се занимава много май! 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Кой казваш от форума продавал вал от 2.8R1cerBoy написа:Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работаА за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно.
Успех


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
slavianko написа:Кой казваш от форума продавал вал от 2.8![]()
???
NightBoy написа:Кой казваш от форума продавал вал от 2.8 Rolling Eyes Rolling Eyes ???
postman
Хора да не би да не ви работят бутончетата "ЛС" та така мажете,то верно че освен мен,на дали има некой друг кадето да прочете нещо ново в тая тема,ама малко уважение.

По темата:вчера гледах 320 ки как се гонят,незнам за ис-а ама това като забие 2-ра и става страшно.А не ми се сще докато стигна до съществената част от тунинга,да карам някакъв гроб,то е вярно че хората са казали че 2 добри няма.Аиде 20-ката,ще върви повече сток,ама ис-ката пък е по-"яка" от към железа.Еиииииииииии нямате си на представа кво ми

пп:вчера гледах една 325-ца в мобилето,някой да знае нещо за нея,още не съм се обаждал,че е 93-та,но ако е читава,май си залужава и пред 2-те,е колегата лудия-Иво гледам скоро ще почва конверсия на същия мотор,значи може и с нея да стане.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
В тоя ред на мисли на 20- ката може ли да и се присадят дросели от М- ка
че бяха ми изпаднали наскоро едни 


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
AlibiTu написа:R1cerBoy написа:Според мен най-добре си вземи м50. Постман от форума продава колянов вал от 2.8. Като го сложиш + едни биели (бутала) отиваш в категория, където 18ката няма работаА за турбинирането, не ти пречи, че е с 2 цилиндъра повече. Единственото, което имаш в повече са да купиш 2 бутала и 2 биели повече (400лв) Докато турбото пак ти е едно, електрониката също, помпи и т.н. Вече ако е V8 тогава всичко става двойно.
Успех
2 инжектора повече, 2 биела, 2 бутала и всичко с 2 повече където трябва. Повече масло в двигателя, по-скъпа гарнитура, ако се прави главата .. излиза доста по-скъпо заради 24-те вентила и т.н. и т.н.... абе всичко си е по-скъпо. А и човека пита за Б20 ... не за Б25.... а и не съм съгласен, че Б25 модифициран на Б28 и с още някой жокер, ще бяга повече от М42 с турбинка на малък надув .... всичко е доста относително....
Валове за БМВ .... Шрик, КАТ КАМ, Дабилас ....
Schrick са най-скъпите ... вървят около 900 евро.
Dbilas ... и те не са много ефтини .. и те са в тоя деапазон.
CAT CAM ми направиха оферта 600 USD ... ама нещо не се получи... иначе в европа ... около 850 евро вървят.
Има и още едни в USA ... ама сега ме мързи да ги диря.
Абе бая фирми предлагат....ама трябва да се търси.
Не съм казал, че атмосферния б25 ще бяга повече от турбо ис. За мен съм прав, защото ако цената за турбниране на м42 е 4000лв то за м50 ще е 4600лв. Разликата като процент е малко, а като мощност огромна. Основните работи, които дигат цената за едни и същи - турбо, колектор, интеркулер, електроника, блоуофф, турбо пътища, бензинова помпа и т.н. и т.н. 2 инжектора и 2 бутала са нищо.
ПС: Говоря ти за б20 със вал от 2.8. Става.
ПС2: Преди да си набивате парите мислете на каква платформа да започнете!
R1cerBoy написа:Не съм казал, че атмосферния б25 ще бяга повече от турбо ис. За мен съм прав, защото ако цената за турбниране на м42 е 4000лв то за м50 ще е 4600лв. Разликата като процент е малко, а като мощност огромна. Основните работи, които дигат цената за едни и същи - турбо, колектор, интеркулер, електроника, блоуофф, турбо пътища, бензинова помпа и т.н. и т.н. 2 инжектора и 2 бутала са нищо.
ПС: Говоря ти за б20 със вал от 2.8. Става.
ПС2: Преди да си набивате парите мислете на каква платформа да започнете!
Аз точно за това толкова се чудя какво да е,защото на М42-ката няма да сменям абсолютно нищо под главата,освен една по-дебела гарнитура да разредя мотора и ще се кара на ниско налягане,0.7 бар-а макс 1бар при специални случаи и карантията държи,обаче за М50-ката освен,че трябва да търся без ванос,а това е преди 92г. (карано,та карано) за да се турбинира,а и буталата май са слабички,вече от няколко места чувам.А пък други твърдят че има направени такива М50-ки и си държът до бар с сток карантии.И затова не мога да реша

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ако ще караш със заводските железа вземи си кола с m42 или с М50В25 независимо с ванoс или не без да слагаш по-дебели гарнитури или да го разреждаш по какъвто и да било на4ин и двата мотора носят 0,8 бара налягане.С правилни настройки на горивото и аванса и с хубаво масло а именно motul 20w60 lioman няма никви грижи говоря от ли4ен опит
Трябва да помислиш също и за по яки: съединител спирачки и окачване ( при ис-а диференциал от 325) 


Дано има всичко,за нея,защото аз при хондата така почнах първо спирачки,окачване и после пауър,ма стана един гаф с окачването и сега от пред съм фърст,а от зад мнооо зле.Ще се консултирам...,надявам се да има части за бимата,че с хондата видех зор.ludiagsm написа:ако ще караш със заводските железа вземи си кола с m42 или с М50В25 независимо с ванoс или не без да слагаш по-дебели гарнитури или да го разреждаш по какъвто и да било на4ин и двата мотора носят 0,8 бара налягане.С правилни настройки на горивото и аванса и с хубаво масло а именно motul 20w60 lioman няма никви грижи говоря от ли4ен опитТрябва да помислиш също и за по яки: съединител спирачки и окачване ( при ис-а диференциал от 325)


- street_force
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
васе казах ти за 320 ката 0.5 и картера го нема няма квод а обеснявам повече нали земи си пък да и да пробваме
казах ти ако питаш мене или ис или 2.5.......
казах ти ако питаш мене или ис или 2.5.......
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Е чак на 0.5 още.. Почти всички хамерикански тунинг китове с компресори за м52- ки са на 0.6 и хората дават гаранция дори.
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани